Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na ręce z hantlami


Dodano: 16-04-2015 08:40
Popularność: 2007
Kategorie:Rece
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Rece

Ćwiczenia na ręce z hantlami

Hantle są podstawowym narzędziem do kształtowania mięśni rąk. Większość ćwiczeń angażuje pry pracy właśnie hantle. Ciężarki nie muszą być bardzo ciężkie, ponieważ liczy się ilość serii i powtórzeń ćwiczenia, a nie waga podniesionego ciężarku. Jeśli dobierzesz zbyt ciężkie hantle to nie będziesz w stanie efektowanie wykonywać ćwiczeń. Poniżej zaprezentuję kilka z nich.

  • Na początek wykonaj krótką rozgrzewkę w czasie której możesz uprawiać jogging czy skakać na skakance. Ważne, by rozgrzać mięśnie do dalszej pracy.
  • Weź do każdej ręki hantle i stań prosto w lekkim rozkroku. Wyprostuj ręce przy swoim brzuchu, obróć je tak by znajdowały się spodem w Twoją stronę  i w tej pozycji uginaj przedramiona przyciągając je w górę. W sumie wykonaj 20 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu dalej stań prosto w lekkim rozkroku, trzymając hantle opuść ręce wzdłuż ciała i staraj się unosić je na linię barków. Łokcie mają być podczas ćwiczenia cały czas wyprostowane. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Do kolejnego ćwiczenia również stój prosto w lekkim rozkroku, unieś ręce z hantlami po bokach ciała, na linię barków. Zegnij łokcie, tak by przedramiona względem ramion tworzyły kąt prosty. W takiej pozycji zbliżaj łokcie przed klatką piersiową, po czym wracaj do poprzedniej pozycji wykonując tzw. rozpiętki. W sumie ćwicz 20 razy. Możesz też zgiąć swój tułów i wykonywać rozpiętki w pochyleniu, podciągając ręce na boki.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu złap hantle, zegnij ręce w łokciach i ustaw dłonie na wysokości barków. Biegaj w miejscu w szybkim tempie i staraj się wykonywać wypychanie rąk z ciężarkami w górę. Wykonuj ćwiczenie w ten sposób 20 razy.
  • Do następnego ćwiczenia weź jedną, ale cięższą hantle. Połóż się na ławce i wyprostuj ręce z hantlą za głową. W takiej pozycji wykonuj przenoszenia ciężaru zza glosy nad klatkę piersiową, gdzie zatrzymujesz ruch i wracasz do pozycji wyjściowej. Wykonuj 20 powtórzeń.
  • Możesz też wciąć w ręce jedną hantlę, stanąć z nią w lekkim rozkroku trzymając ją luźno przed sobą. Wykonuj przysiad cały czas trzymając hantle w rękach, przed sobą, następnie prostuj swój tułów. Staraj się wykonać to ćwiczenie 15 razy.
  • Wystarczy, że będziesz ćwiczyć przez 15-20 minut dziennie w ciągu dnia, a zobaczysz efekty już po pierwszym miesiącu takiego treningu. Na pewno warto znaleźć chwilkę czasu i motywacji do tego, by podjąć się aktywności.

 

Ćwiczenia na obwisły brzuch

Ćwiczenia na obwisły brzuch

Ćwiczenia na obwisły brzuch Obwisły brzuch można ujędrnić o ile brak napięcia skóry nie wynika z jej nadmiaru, co może pojawiać się w wyniku zbyt szybkiej utraty kilogramów
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy Rozbudowywanie pleców powinno być elementem każdego treningu ogólnorozwojowego. Aby uzyskać dobre efekty, taki trening powinien być przeprowadzany 3 razy dzie
Ćwiczenia na uda

Ćwiczenia na uda

Ćwiczenia na uda Uda to część ciała, którą mogą ćwiczyć nie tylko kobiety. Dobrze wymodelowane uda są jędrne, nie pojawia się na nich cellulit. Jest kilka prostych ćwiczeń, kt
Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek Szczególnie panie zainteresowane są tym, by mieć kształtną i jędrną pupę, bez oznak cellulitu. Jest wiele metod na osiągnięcie takiego efektu poprzez ćw
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Rece

Ćwiczenia-Na na Facebook'u