Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na ręce z hantlami


Dodano: 16-04-2015 08:40
Popularność: 2109
Kategorie:Rece
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Rece

Ćwiczenia na ręce z hantlami

Hantle są podstawowym narzędziem do kształtowania mięśni rąk. Większość ćwiczeń angażuje pry pracy właśnie hantle. Ciężarki nie muszą być bardzo ciężkie, ponieważ liczy się ilość serii i powtórzeń ćwiczenia, a nie waga podniesionego ciężarku. Jeśli dobierzesz zbyt ciężkie hantle to nie będziesz w stanie efektowanie wykonywać ćwiczeń. Poniżej zaprezentuję kilka z nich.

  • Na początek wykonaj krótką rozgrzewkę w czasie której możesz uprawiać jogging czy skakać na skakance. Ważne, by rozgrzać mięśnie do dalszej pracy.
  • Weź do każdej ręki hantle i stań prosto w lekkim rozkroku. Wyprostuj ręce przy swoim brzuchu, obróć je tak by znajdowały się spodem w Twoją stronę  i w tej pozycji uginaj przedramiona przyciągając je w górę. W sumie wykonaj 20 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu dalej stań prosto w lekkim rozkroku, trzymając hantle opuść ręce wzdłuż ciała i staraj się unosić je na linię barków. Łokcie mają być podczas ćwiczenia cały czas wyprostowane. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Do kolejnego ćwiczenia również stój prosto w lekkim rozkroku, unieś ręce z hantlami po bokach ciała, na linię barków. Zegnij łokcie, tak by przedramiona względem ramion tworzyły kąt prosty. W takiej pozycji zbliżaj łokcie przed klatką piersiową, po czym wracaj do poprzedniej pozycji wykonując tzw. rozpiętki. W sumie ćwicz 20 razy. Możesz też zgiąć swój tułów i wykonywać rozpiętki w pochyleniu, podciągając ręce na boki.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu złap hantle, zegnij ręce w łokciach i ustaw dłonie na wysokości barków. Biegaj w miejscu w szybkim tempie i staraj się wykonywać wypychanie rąk z ciężarkami w górę. Wykonuj ćwiczenie w ten sposób 20 razy.
  • Do następnego ćwiczenia weź jedną, ale cięższą hantle. Połóż się na ławce i wyprostuj ręce z hantlą za głową. W takiej pozycji wykonuj przenoszenia ciężaru zza glosy nad klatkę piersiową, gdzie zatrzymujesz ruch i wracasz do pozycji wyjściowej. Wykonuj 20 powtórzeń.
  • Możesz też wciąć w ręce jedną hantlę, stanąć z nią w lekkim rozkroku trzymając ją luźno przed sobą. Wykonuj przysiad cały czas trzymając hantle w rękach, przed sobą, następnie prostuj swój tułów. Staraj się wykonać to ćwiczenie 15 razy.
  • Wystarczy, że będziesz ćwiczyć przez 15-20 minut dziennie w ciągu dnia, a zobaczysz efekty już po pierwszym miesiącu takiego treningu. Na pewno warto znaleźć chwilkę czasu i motywacji do tego, by podjąć się aktywności.

 

Ćwiczenia na brzuch z piłką

Ćwiczenia na brzuch z piłką

Ćwiczenia na brzuch z piłką Ćwiczenia a brzuch z piłką są bardzo skuteczne, jednak wcale nie wymagają ogromnego wysiłku, stąd głównie wybierają je kobiety. Piłka pomaga modelow
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się Wiele osób ma tendencję do garbienia się i często wykonuje to bezwiednie. Przyjmujemy pozycję w której jest nam wygodnie, co nie zawsze jest odpowied
Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud Ostatnio bardzo popularne stało się rzucanie sobie różnych wyzwań. Do nich zaliczają się chociażby 30-dniowe treningi, które mają na cel
Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek Pośladki są tą częścią ciała, na punkcie której przewrażliwione są szczególnie kobiety. Ładna, kształtna pupa jest wizytówką zadban
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Rece

Ćwiczenia-Na na Facebook'u