Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na ręce z hantlami


Dodano: 16-04-2015 08:40
Popularność: 1814
Kategorie:Rece
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Rece

Ćwiczenia na ręce z hantlami

Hantle są podstawowym narzędziem do kształtowania mięśni rąk. Większość ćwiczeń angażuje pry pracy właśnie hantle. Ciężarki nie muszą być bardzo ciężkie, ponieważ liczy się ilość serii i powtórzeń ćwiczenia, a nie waga podniesionego ciężarku. Jeśli dobierzesz zbyt ciężkie hantle to nie będziesz w stanie efektowanie wykonywać ćwiczeń. Poniżej zaprezentuję kilka z nich.

  • Na początek wykonaj krótką rozgrzewkę w czasie której możesz uprawiać jogging czy skakać na skakance. Ważne, by rozgrzać mięśnie do dalszej pracy.
  • Weź do każdej ręki hantle i stań prosto w lekkim rozkroku. Wyprostuj ręce przy swoim brzuchu, obróć je tak by znajdowały się spodem w Twoją stronę  i w tej pozycji uginaj przedramiona przyciągając je w górę. W sumie wykonaj 20 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu dalej stań prosto w lekkim rozkroku, trzymając hantle opuść ręce wzdłuż ciała i staraj się unosić je na linię barków. Łokcie mają być podczas ćwiczenia cały czas wyprostowane. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Do kolejnego ćwiczenia również stój prosto w lekkim rozkroku, unieś ręce z hantlami po bokach ciała, na linię barków. Zegnij łokcie, tak by przedramiona względem ramion tworzyły kąt prosty. W takiej pozycji zbliżaj łokcie przed klatką piersiową, po czym wracaj do poprzedniej pozycji wykonując tzw. rozpiętki. W sumie ćwicz 20 razy. Możesz też zgiąć swój tułów i wykonywać rozpiętki w pochyleniu, podciągając ręce na boki.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu złap hantle, zegnij ręce w łokciach i ustaw dłonie na wysokości barków. Biegaj w miejscu w szybkim tempie i staraj się wykonywać wypychanie rąk z ciężarkami w górę. Wykonuj ćwiczenie w ten sposób 20 razy.
  • Do następnego ćwiczenia weź jedną, ale cięższą hantle. Połóż się na ławce i wyprostuj ręce z hantlą za głową. W takiej pozycji wykonuj przenoszenia ciężaru zza glosy nad klatkę piersiową, gdzie zatrzymujesz ruch i wracasz do pozycji wyjściowej. Wykonuj 20 powtórzeń.
  • Możesz też wciąć w ręce jedną hantlę, stanąć z nią w lekkim rozkroku trzymając ją luźno przed sobą. Wykonuj przysiad cały czas trzymając hantle w rękach, przed sobą, następnie prostuj swój tułów. Staraj się wykonać to ćwiczenie 15 razy.
  • Wystarczy, że będziesz ćwiczyć przez 15-20 minut dziennie w ciągu dnia, a zobaczysz efekty już po pierwszym miesiącu takiego treningu. Na pewno warto znaleźć chwilkę czasu i motywacji do tego, by podjąć się aktywności.

 

Ćwiczenia na ładny brzuch

Ćwiczenia na ładny brzuch

Ćwiczenia na ładny brzuch Jest wiele fajnych ćwiczeń, które bez wielkiego wysiłku pozwalają kształtować mięśnie brzucha. Wystarczy ćwiczyć przez 15-20 minut dziennie, by zobaczy
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy Ćwiczenia na plecy można podzielić na co najmniej kilka odmian. Wśród nich będą tylko te przeznaczone wyłącznie dla mężczyzn, do których wykonywania pot
Ćwiczenia na odchudzanie nóg i brzucha

Ćwiczenia na odchudzanie nóg i brzucha

Ćwiczenia na odchudzanie nóg i brzucha Wiosna zbliża się coraz większymi krokami, w związku z tym coraz więcej osób myśli o poprawieniu nie tylko swojej kondycji, ale ró
Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki Jest wiele ćwiczeń na ładne i kształtne pośladki. Na pewno pomogą one w uzyskaniu pełniejszych i krąglejszych kształtów. Możesz ćwiczyć zaró
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Rece

Ćwiczenia-Na na Facebook'u