Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu


Dodano: 08-04-2015 11:10
Popularność: 1881
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu

Cellulit jest zmorą wielu kobiet, szczególnie tych, które zmagają się z nadwagą. Cellulit objawia się nieestetyczną, pomarszczoną skórą na udach i pośladkach, której brakuje elastyczności. Na szczęście możesz zastosować odpowiednią dietę, masaż, kremy oraz ćwiczenia, które walczą z cellulitem. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które wykonywane przez 15-20 minut dziennie pomagają zredukować skórkę pomarańczową.

  • Przy pierwszym ćwiczeniu na cellulit wykonuj przysiady. Stań prosto w lekkim rozkroku, skieruj stopy na zewnątrz, zegnij kolana i obniż biodra i pośladki nie niżej niż na linię bioder, wykonując przysiad. Spróbuj wykonać 20 takich przysiadów, a przy ostatnim zatrzymaj ruch w dole, w napięciu mięśni i wykonuj pulsowania przez 15 sekund.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu rozłóż matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach opartych na macie, nogi zegnij w kolanie i oprzyj na macie. W takiej pozycji unoś nogę w bok wykonując ćwiczenie 20 razy dla każdej z nóg. Następnie wyprostuj nogę i podnoś ją lekko w  górę, znów wykonując ćwiczenie dla obu nóg. Staraj się również wykonać 20 powtórzeń, a w trakcie ćwiczenia zobaczysz jak silnie pracują pośladki.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, stopy oprzyj płasko na ziemi. Unieś biodra i wykonuj nimi pulsowania w górze przez 30 sekund. Nie odkładaj bioder i pośladków na matę aż do zakończenia ćwiczenia.
  • Zostań na macie leżąc na plecach, wyprostuj nogi, ręce wyprostuj wzdłuż tułowia. Z takiej pozycji wykonuj unoszenia nóg w górę – wykonuj je jednocześnie, a jeśli nie jesteś w stanie to unoś każdą nogę osobno. Wykonaj 15 powtórzeń.
  • Zostając w pozycji wyjściowej jak do poprzedniego ćwiczenia, unieś wyprostowane nogi kilkanaście centymetrów nad matą i wykonuj nimi ruchy imitujące ciecie nożyczek pionowo lub poziomo. Wytrzymaj ćwicząc przez 20 sekund.
  • Nadal zostając w pozycji leżącej unieś w górę obie złączone nogi lub każdą pojedynczo i wykonuj nimi krążenia w powietrzu przez 15 sekund.
  • Na zakończenie ćwiczeń polecam wykonanie deski. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, tył na wyciągniętych nogach. Maksymalnie napnij mięśnie brzucha, pośladków i nogi. Plecy mają być wyprostowane. W napięciu mięśni staraj się wytrzymać przez 30 sekund lub jeśli dasz radę, przez minutę.

 

Ćwiczenia na brzuch chodakowska

Ćwiczenia na brzuch chodakowska

Ćwiczenia na brzuch z Chodakowską Brzuch jest taką partią ciała, do której często przykładamy największą wagę podczas ćwiczeń. Szczególnie panie mają kłopot z brzuchem,
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba Nie ma co ukrywać, że w dzisiejszych czasach praktycznie całkowicie jesteśmy skazani na krzywe kręgosłupy. Oczywiście brzmi to jak wyrocznia, jednak należy potraktować
Ćwiczenia na trening ud

Ćwiczenia na trening ud

Ćwiczenia na trening ud Trening ud jest jednym z ważniejszych elementów ćwiczeń ogólnorozwojowych, praktykowanych zarówno przez kobiety jak i przez mężczyzn. Wystarczy p
Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu Twoich pośladków to po prostu zacznij ćwiczyć. Wystarczy wykonywać co dzień 15-20 minut treningu, by cieszyć się
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u