Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu


Dodano: 08-04-2015 11:10
Popularność: 2334
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu

Cellulit jest zmorą wielu kobiet, szczególnie tych, które zmagają się z nadwagą. Cellulit objawia się nieestetyczną, pomarszczoną skórą na udach i pośladkach, której brakuje elastyczności. Na szczęście możesz zastosować odpowiednią dietę, masaż, kremy oraz ćwiczenia, które walczą z cellulitem. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które wykonywane przez 15-20 minut dziennie pomagają zredukować skórkę pomarańczową.

  • Przy pierwszym ćwiczeniu na cellulit wykonuj przysiady. Stań prosto w lekkim rozkroku, skieruj stopy na zewnątrz, zegnij kolana i obniż biodra i pośladki nie niżej niż na linię bioder, wykonując przysiad. Spróbuj wykonać 20 takich przysiadów, a przy ostatnim zatrzymaj ruch w dole, w napięciu mięśni i wykonuj pulsowania przez 15 sekund.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu rozłóż matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach opartych na macie, nogi zegnij w kolanie i oprzyj na macie. W takiej pozycji unoś nogę w bok wykonując ćwiczenie 20 razy dla każdej z nóg. Następnie wyprostuj nogę i podnoś ją lekko w  górę, znów wykonując ćwiczenie dla obu nóg. Staraj się również wykonać 20 powtórzeń, a w trakcie ćwiczenia zobaczysz jak silnie pracują pośladki.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, stopy oprzyj płasko na ziemi. Unieś biodra i wykonuj nimi pulsowania w górze przez 30 sekund. Nie odkładaj bioder i pośladków na matę aż do zakończenia ćwiczenia.
  • Zostań na macie leżąc na plecach, wyprostuj nogi, ręce wyprostuj wzdłuż tułowia. Z takiej pozycji wykonuj unoszenia nóg w górę – wykonuj je jednocześnie, a jeśli nie jesteś w stanie to unoś każdą nogę osobno. Wykonaj 15 powtórzeń.
  • Zostając w pozycji wyjściowej jak do poprzedniego ćwiczenia, unieś wyprostowane nogi kilkanaście centymetrów nad matą i wykonuj nimi ruchy imitujące ciecie nożyczek pionowo lub poziomo. Wytrzymaj ćwicząc przez 20 sekund.
  • Nadal zostając w pozycji leżącej unieś w górę obie złączone nogi lub każdą pojedynczo i wykonuj nimi krążenia w powietrzu przez 15 sekund.
  • Na zakończenie ćwiczeń polecam wykonanie deski. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, tył na wyciągniętych nogach. Maksymalnie napnij mięśnie brzucha, pośladków i nogi. Plecy mają być wyprostowane. W napięciu mięśni staraj się wytrzymać przez 30 sekund lub jeśli dasz radę, przez minutę.

 

Ćwiczenia na ujędrnienie bioder

Ćwiczenia na ujędrnienie bioder

Ćwiczenia na ujędrnienie bioder Wiele pań marzy o jędrnych, szczupłych biodrach i wąskiej talii. Pamiętaj jednak, ze jeśli masz zbędne kilogramy to najpierw musisz je zrzucić, bowiem pod
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy Kręgosłup lędźwiowy zlokalizowany jest na dole naszych pleców i wiele osób narzeka na dyskomfort tej partii kręgosłupa czy ból. Za
Ćwiczenia na mięśnie nóg

Ćwiczenia na mięśnie nóg

Ćwiczenia na mięśnie nóg Nogi są tą częścią ciała, którą często trenujemy. Szczególnie panie dbają o to, by nogi były jędrne i zgrabne, w  czym pomagają ć
Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie pośladków. Szczególnie panie zainteresowane są tym, by wzmacniać mi
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u