Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na poprawę wyglądu


Dodano: 15-04-2015 11:18
Popularność: 1537
Kategorie:Inne
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Inne

Ćwiczenia na poprawę wyglądu

Właściwie każde ćwiczenie fizyczne prowadzi do poprawy naszego wyglądu i samopoczucia. Pamiętaj jednak, że aby zobaczyć efekty należy ćwiczyć systematycznie i w odpowiedni sposób. Na pewno nie warto robić tego byle jak i od czasu do czasu. Wystarczą jednak ćwiczenia ogólnorozwojowe wykonywane 3 razy w tygodniu, by wyraźnie poprawić swój wygląd.

Nogi

  • Aby poprawić wygląd nóg możesz wykonywać proste ćwiczenia takie jak unoszenia nóg w pozycji leżącej na plecach. Połóż się na macie, wyprostuj nogi i staraj się 20 razy unosić je w górę. Zatrzymujesz ruch kilka centymetrów nad ziemią, a nogi odkładasz dopiero po zakończeniu treningu.
  • Następne ćwiczenie na nogi to unoszenie nóg nieco w górę w powyższej pozycji i przekładanie ich raz na jedną, raz na drugą stronę. Staraj się dotknąć nogami ziemi, następnie unieść je i przenieść w przeciwną stronę. Wykonaj 20 powtórzeń.

Brzuch

  • Na brzuch świetnie działają spięcia – połóż się na plecach na macie, zegnij nogi w kolanach, stopy oprzyj płasko na ziemi. Ręce oprzyj o skronie lub spleć za głową. W takiej pozycji wykonuj lekkie unoszenia klatki piersiowej poprzez spięcia brzucha. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Kolejne ćwiczenie na brzuch to tzw. nożyce. Połóż się na plecach na macie, unieś nogi kilka centymetrów w górę i staraj się wykonywać nimi ruch imitujący ciecie nożyc. Ćwicz przez 30 sekund.

Ręce

  • Na ręce świetnie wpływają ćwiczenia z hantlami. Weź w obie dłonie po hantli, wyprostuj ręce przed sobą, przekręć je by znajdowały się wewnętrzną stroną do wierzchu i wykonuj ugięcia przedramion w stronę klatki 20 razy.
  • Kolejne ćwiczenie to unoszenie rąk z hantlami. Ułóż ręce po bokach ciała, wyprostuj łokieć i unoś ręce na linię barków. Wykonaj 20 powtórzeń.

Pośladki

  • Na pośladki działa ćwiczenie wykonywane w leżeniu na plecach na macie, z nogami zgiętymi w kolanach, ze stopami opartymi na ziemi. Unieś w takiej pozycji biodra w górę i wykonuj nimi pulsowania w powietrzu przez 30 sekund.
  • Przy kolejnym prostym ćwiczeniu na pośladki połóż się na macie na brzuchu, ręce spleć pod brodą, a nogi wyprostuj. W takiej pozycji unoś w górę nogi, aż do momentu gdy poczujesz napięcie pośladków. Wykonuj 10 powtórzeń.
  • Do powyższych ćwiczeń możesz dołożyć też ćwiczenia aerobowe wykonywane na bieżni czy na orbitreku, które pozwalają spalać kalorie i przy okazji modelują większość mięśni naszego ciała.

Ćwiczenia na gruby brzuch

Ćwiczenia na gruby brzuch

Ćwiczenia na gruby brzuch Niestety, jeśli chcesz walczyć z grubym brzuchem to najpierw zacznij od diety. Musisz zmienić swoje nawyki żywieniowe i dodatkowo zacznij ćwiczyć, by zrzucić nadm
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców Rozbudowanie pleców jest jednym z elementów treningu ogólnorozwojowego, musimy bowiem rozwijać nasze ciało proporcjonalnie. Warto w
Ćwiczenia na łydki w domu

Ćwiczenia na łydki w domu

Ćwiczenia na łydki w domu Wiele osób wykonując trening nóg zapomina o kształtowaniu łydek. Warto włączyć do treningu ogólnorozwojowego również ćwiczenie łyde
Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki Kto nie chce cieszyć się jędrnymi i pełnymi policzkami mimo upływu lat? Jest na to wiele sposobów. Możesz ujędrniać skórę za pomocą krem&oacu
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Inne

Ćwiczenia-Na na Facebook'u