Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na poprawę wyglądu


Dodano: 15-04-2015 11:18
Popularność: 1421
Kategorie:Inne
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Inne

Ćwiczenia na poprawę wyglądu

Właściwie każde ćwiczenie fizyczne prowadzi do poprawy naszego wyglądu i samopoczucia. Pamiętaj jednak, że aby zobaczyć efekty należy ćwiczyć systematycznie i w odpowiedni sposób. Na pewno nie warto robić tego byle jak i od czasu do czasu. Wystarczą jednak ćwiczenia ogólnorozwojowe wykonywane 3 razy w tygodniu, by wyraźnie poprawić swój wygląd.

Nogi

  • Aby poprawić wygląd nóg możesz wykonywać proste ćwiczenia takie jak unoszenia nóg w pozycji leżącej na plecach. Połóż się na macie, wyprostuj nogi i staraj się 20 razy unosić je w górę. Zatrzymujesz ruch kilka centymetrów nad ziemią, a nogi odkładasz dopiero po zakończeniu treningu.
  • Następne ćwiczenie na nogi to unoszenie nóg nieco w górę w powyższej pozycji i przekładanie ich raz na jedną, raz na drugą stronę. Staraj się dotknąć nogami ziemi, następnie unieść je i przenieść w przeciwną stronę. Wykonaj 20 powtórzeń.

Brzuch

  • Na brzuch świetnie działają spięcia – połóż się na plecach na macie, zegnij nogi w kolanach, stopy oprzyj płasko na ziemi. Ręce oprzyj o skronie lub spleć za głową. W takiej pozycji wykonuj lekkie unoszenia klatki piersiowej poprzez spięcia brzucha. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Kolejne ćwiczenie na brzuch to tzw. nożyce. Połóż się na plecach na macie, unieś nogi kilka centymetrów w górę i staraj się wykonywać nimi ruch imitujący ciecie nożyc. Ćwicz przez 30 sekund.

Ręce

  • Na ręce świetnie wpływają ćwiczenia z hantlami. Weź w obie dłonie po hantli, wyprostuj ręce przed sobą, przekręć je by znajdowały się wewnętrzną stroną do wierzchu i wykonuj ugięcia przedramion w stronę klatki 20 razy.
  • Kolejne ćwiczenie to unoszenie rąk z hantlami. Ułóż ręce po bokach ciała, wyprostuj łokieć i unoś ręce na linię barków. Wykonaj 20 powtórzeń.

Pośladki

  • Na pośladki działa ćwiczenie wykonywane w leżeniu na plecach na macie, z nogami zgiętymi w kolanach, ze stopami opartymi na ziemi. Unieś w takiej pozycji biodra w górę i wykonuj nimi pulsowania w powietrzu przez 30 sekund.
  • Przy kolejnym prostym ćwiczeniu na pośladki połóż się na macie na brzuchu, ręce spleć pod brodą, a nogi wyprostuj. W takiej pozycji unoś w górę nogi, aż do momentu gdy poczujesz napięcie pośladków. Wykonuj 10 powtórzeń.
  • Do powyższych ćwiczeń możesz dołożyć też ćwiczenia aerobowe wykonywane na bieżni czy na orbitreku, które pozwalają spalać kalorie i przy okazji modelują większość mięśni naszego ciała.

Ćwiczenia na jędrny brzuch i pośladki

Ćwiczenia na jędrny brzuch i pośladki

Ćwiczenia na jędrny brzuch i pośladki Jest sporo ćwiczeń, które kształtują zarówno pośladki jak i brzuch. Trzeba jednak nieco samozaparcia, by ćwiczyć co dzień po około 1
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy Wad postaw jest wiele i większość z nich wiąże się z utrzymywaniem nieprawidłowej sylwetki w wyniku skrzywień kręgosłupa. Wiele osób żyje z wadami post
Ćwiczenia na uda

Ćwiczenia na uda

Ćwiczenia na uda Uda to część ciała, którą mogą ćwiczyć nie tylko kobiety. Dobrze wymodelowane uda są jędrne, nie pojawia się na nich cellulit. Jest kilka prostych ćwiczeń, kt
Ćwiczenia modelujące pośladki

Ćwiczenia modelujące pośladki

Ćwiczenia modelujące pośladki Szczególnie panie zainteresowane są ćwiczeniami, które modelują pośladki, poprawiają ich kształt i przy okazji pomagają zwalczać cellulit. Wy
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Inne

Ćwiczenia-Na na Facebook'u