Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na podniesienie piersi


Dodano: 13-04-2015 08:48
Popularność: 2743
Kategorie:Piersi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Piersi

Ćwiczenia na podniesienie piersi

Wiele pań marzy o tym, by poprzez ćwiczenia poprawić jędrność swojego biustu i faktycznie, jest to możliwe. Nie można jednak przesadzać z ćwiczeniami. Trening 3 razy w tygodniu wystarczy, inaczej nadmiernie rozwinięta tkanka mięśniowa zmniejszy nasze piersi. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń na uniesienie biustu.

  • Dobrym ćwiczeniem na ujędrnienie biustu są tzw. damskie pompki. Zejdź na matę, oprzyj ciało na wyprostowanych rękach, nogi wyciągnij do tyłu, oprzyj się kolanami o ziemię. W takie pozycji wykonując ugięcia łokci schodzisz tułowiem w dół, następnie je unosisz. Wykonaj 10 pompek.
  • Stań w lekkim rozkroku. Złącz przed sobą dłonie na wysokości klatki piersiowej. Weź wdech i przez kilka sekund staraj się dociskać ręce do siebie. Rozluźnij mięśnie, wykonaj wydech i znów przystąp do ćwiczenia. Wystarczy wykonać 15 powtórzeń.
  • Do kolejnego ćwiczenia przydadzą Ci się hantle trzymane w obu dłoniach. Stań prosto, wyprostuj ręce na wysokość barków i zegnij łokieć. Przedramię względem ramienia ma tworzyć kąt prosty. W takiej pozycji zbliżaj nad klatką piersiową łokcie i następnie rozkładaj je wykonując tzw. rozpiętki. Staraj się wytrzymać 15 powtórzeń.
  • To samo ćwiczenie możesz wykonywać leżąc na plecach na piłce do fitness. Jedyna różnica to fakt, iż rozpiętki robisz przed klatką piersiową. Wykonaj 15 powtórzeń.
  • Weź do kolejnego ćwiczenia jedną, cięższą hantlę. Połóż się na plecach na macie, wyprostuj ręce za głową trzymając ciężar. Ćwiczenie polega na tym, by przenosić ciężar zza głowy nad klatkę piersiową. Wykonaj ćwiczenie 15 razy.
  • Zostań w leżeniu na plecach, weź do rąk po jednej hantli.  Wypychaj hantle przed klatka piersiową, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Wykonuj ćwiczenie 15 razy.
  • Kolejnym, bardzo prostym ćwiczeniem na piersi jest położenie się na brzuchu na macie, wyprostowanie rąk przed sobą lub na bok i jednoczesne unoszenie w górę rąk i złączonych nóg. W takiej pozycji należy napiąć mięśnie i zatrzymać ruch na 5 sekund, po czym rozluźniamy i znów wykonujemy ćwiczenie. Wystarczy 15 powtórzeń.
  • Jeśli ćwiczysz na siłowni to skorzystaj ze znajdujących się tam maszyn i przyrządów. Polecam wykonanie serii 10-15 ćwiczeń na maszynie zwanej motylkiem, na której opierasz swoje ręce i musisz wykonywać rozpychania maszyny na boki, czyli tzw. rozpiętki. Plusem jest to, że możesz dobrać ciężar odpowiedni do swoich możliwości.

Ćwiczenia na brzuch i uda

Ćwiczenia na brzuch i uda

Ćwiczenia na brzuch i nogi Jest sporo fajnych i przyjemnych ćwiczeń, dzięki którym możemy kształtować mięśnie nóg oraz brzucha. Jeżeli tylko masz motywację i chęć do ćw
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dolną część pleców Wbrew pozorom, da się ćwiczyć dolną część pleców, o czym wielu ćwiczących zapomina, skupiając się głównie na grzbiecie. Lekki
Ćwiczenia na łydki w domu

Ćwiczenia na łydki w domu

Ćwiczenia na łydki w domu Wiele osób wykonując trening nóg zapomina o kształtowaniu łydek. Warto włączyć do treningu ogólnorozwojowego również ćwiczenie łyde
Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu Twoich pośladków to po prostu zacznij ćwiczyć. Wystarczy wykonywać co dzień 15-20 minut treningu, by cieszyć się
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Piersi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u