Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na podniesienie piersi


Dodano: 13-04-2015 08:48
Popularność: 2529
Kategorie:Piersi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Piersi

Ćwiczenia na podniesienie piersi

Wiele pań marzy o tym, by poprzez ćwiczenia poprawić jędrność swojego biustu i faktycznie, jest to możliwe. Nie można jednak przesadzać z ćwiczeniami. Trening 3 razy w tygodniu wystarczy, inaczej nadmiernie rozwinięta tkanka mięśniowa zmniejszy nasze piersi. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń na uniesienie biustu.

  • Dobrym ćwiczeniem na ujędrnienie biustu są tzw. damskie pompki. Zejdź na matę, oprzyj ciało na wyprostowanych rękach, nogi wyciągnij do tyłu, oprzyj się kolanami o ziemię. W takie pozycji wykonując ugięcia łokci schodzisz tułowiem w dół, następnie je unosisz. Wykonaj 10 pompek.
  • Stań w lekkim rozkroku. Złącz przed sobą dłonie na wysokości klatki piersiowej. Weź wdech i przez kilka sekund staraj się dociskać ręce do siebie. Rozluźnij mięśnie, wykonaj wydech i znów przystąp do ćwiczenia. Wystarczy wykonać 15 powtórzeń.
  • Do kolejnego ćwiczenia przydadzą Ci się hantle trzymane w obu dłoniach. Stań prosto, wyprostuj ręce na wysokość barków i zegnij łokieć. Przedramię względem ramienia ma tworzyć kąt prosty. W takiej pozycji zbliżaj nad klatką piersiową łokcie i następnie rozkładaj je wykonując tzw. rozpiętki. Staraj się wytrzymać 15 powtórzeń.
  • To samo ćwiczenie możesz wykonywać leżąc na plecach na piłce do fitness. Jedyna różnica to fakt, iż rozpiętki robisz przed klatką piersiową. Wykonaj 15 powtórzeń.
  • Weź do kolejnego ćwiczenia jedną, cięższą hantlę. Połóż się na plecach na macie, wyprostuj ręce za głową trzymając ciężar. Ćwiczenie polega na tym, by przenosić ciężar zza głowy nad klatkę piersiową. Wykonaj ćwiczenie 15 razy.
  • Zostań w leżeniu na plecach, weź do rąk po jednej hantli.  Wypychaj hantle przed klatka piersiową, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Wykonuj ćwiczenie 15 razy.
  • Kolejnym, bardzo prostym ćwiczeniem na piersi jest położenie się na brzuchu na macie, wyprostowanie rąk przed sobą lub na bok i jednoczesne unoszenie w górę rąk i złączonych nóg. W takiej pozycji należy napiąć mięśnie i zatrzymać ruch na 5 sekund, po czym rozluźniamy i znów wykonujemy ćwiczenie. Wystarczy 15 powtórzeń.
  • Jeśli ćwiczysz na siłowni to skorzystaj ze znajdujących się tam maszyn i przyrządów. Polecam wykonanie serii 10-15 ćwiczeń na maszynie zwanej motylkiem, na której opierasz swoje ręce i musisz wykonywać rozpychania maszyny na boki, czyli tzw. rozpiętki. Plusem jest to, że możesz dobrać ciężar odpowiedni do swoich możliwości.

Ćwiczenia na sześciopak

Ćwiczenia na sześciopak

Ćwiczenia na sześciopak Ćwiczenia na sześciopak to nic innego jak ćwiczenia na wyrobienie tzw. kaloryfera na brzuchu. Wystarczy ćwiczyć brzuch systematycznie i w odpowiedni sposób, b
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się Wiele osób ma tendencję do garbienia się i często wykonuje to bezwiednie. Przyjmujemy pozycję w której jest nam wygodnie, co nie zawsze jest odpowied
Ćwiczenia wzmacniające kolana

Ćwiczenia wzmacniające kolana

Ćwiczenia wzmacniające kolana Wiele osób boryka się z bólem kolan czy z niestabilnym chodem. Można skorzystać  zabiegów leczniczych na kolana, można też spró
Ćwiczenia na uda i pośladki

Ćwiczenia na uda i pośladki

Ćwiczenia na pośladki i uda Za zgrabnymi i wymodelowanymi pośladkami i udami szczególnie podążają kobiety. Jest wiele prostych ćwiczeń, które wykonywane regularnie mogą przy
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Piersi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u