Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na pośladki w domu


Dodano: 03-04-2015 11:58
Popularność: 1072
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na pośladki w domu

Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu Twoich pośladków to po prostu zacznij ćwiczyć. Wystarczy wykonywać co dzień 15-20 minut treningu, by cieszyć się jędrniejszymi i krąglejszymi pośladkami. Jeśli tylko znajdziesz czas i masz możliwość to zacznij ćwiczyć już od dziś. Nie musisz zapisywać się na siłownię, by mieć jędrne i ładnie wyglądające pośladki. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń poprawiających stan pośladków, które jednocześnie ujędrniają skórę i pozwalają walczyć z cellulitem.

  • Na pośladki bardzo dobrze działają przysiady.  Ćwiczenie można fajnie modyfikować, co jest dużym plusem. W podstawowej wersji stań prosto w lekkim rozkroku, ręce wyciągnij przed siebie i schodź biodrami i pośladkami w dół wykonując przysiad, jednak nie niżej niż na linię kolan. Kolana w trakcie ćwiczenia razem ze stopami mają być skierowane lekko na zewnątrz. Wykonaj 15 przysiadów, a przy ostatnim powtórzeniu zatrzymaj ruch w dole i wykonuj 20 sekund pulsowania.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych dłoniach, tył na ugiętych w kolanach nogach. W takiej pozycji unoś nogę w bok 15 razy, następnie wyprostuj ją i unoś w górę również 15 razy. Pracują tylko nogi, jednak poczujesz jak mocno ćwiczenie działa na pośladki.
  • Zostań na macie, jednak połóż się na niej na brzuchu, a ręce spleć pod brodą. W takiej pozycji podnoś wyprostowane nogi lekko w górę, albo jednocześnie albo każdą pojedynczo. Wykonaj ćwiczenie 15 razy.
  • Zostań na macie zmień pozycję na leżenie na plecach, nogi wyprostuj i podnieś do góry, ręce podłóż pod pośladki. Wykonuj unoszenia bioder w górę, wystarczy podnosić je na kilka centymetrów. Zrób 15 powtórzeń.
  • Na macie oprzyj przód ciała na rękach ugiętych w łokciach, nogi wyprostuj i oprzyj na palcach stóp. W takiej pozycji przyciągaj kolana do przeciwległego łokcia. Ćwiczenie wykonuj rytmicznie, tak jakbyś maszerowała. Wykonaj 20 powtórzeń. Możesz też zmodyfikować ćwiczenie podciągając kolana prosto, w stronę klatki piersiowej.
  • Na zakończenie ćwiczeń idealna będzie deska, czyli tzw. plank. Zostań na macie w pozycji takiej samej jak przy poprzednim ćwiczeniu. Napnij maksymalnie mięśnie brzucha, nogi i pośladki, kręgosłup ma być cały czas prosty. W takiej pozycji staraj się wytrzymać przez 30 sekund. Możesz zrobić 20 sekund przerwy i powtórzyć deskę.

 

Ćwiczenia na brzuch na siłowni

Ćwiczenia na brzuch na siłowni

Ćwiczenia na brzuch na siłowni Siłownia jest miejscem,  którym możemy ćwiczyć mięśnie brzucha na wiele sposobów. Polecam wybrać większe siłownie, gdzie odpowiedniego
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup Z ćwiczeniami na kręgosłup nie ma żartów – zanim podejmiesz jakiekolwiek ćwiczenia, skonsultuj się z lekarzem lub z fizjoterapeutą. Dobór ćwic
Ćwiczenia na pełniejsze łydki

Ćwiczenia na pełniejsze łydki

Ćwiczenia na pełniejsze łydki Jest naprawdę sporo dobrych ćwiczeń, które poprawiają kondycję łydek i rozbudowują ich mięśnie. Są one przeznaczone dla każdego, kto chciałby po
Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki Pośladki to część ciała o którą szczególnie dbają panie, jednak do modelowania pośladków coraz częściej sięgają też mężczyźni. Jest spo
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u