Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na pośladki w domu


Dodano: 03-04-2015 11:58
Popularność: 1130
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na pośladki w domu

Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu Twoich pośladków to po prostu zacznij ćwiczyć. Wystarczy wykonywać co dzień 15-20 minut treningu, by cieszyć się jędrniejszymi i krąglejszymi pośladkami. Jeśli tylko znajdziesz czas i masz możliwość to zacznij ćwiczyć już od dziś. Nie musisz zapisywać się na siłownię, by mieć jędrne i ładnie wyglądające pośladki. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń poprawiających stan pośladków, które jednocześnie ujędrniają skórę i pozwalają walczyć z cellulitem.

  • Na pośladki bardzo dobrze działają przysiady.  Ćwiczenie można fajnie modyfikować, co jest dużym plusem. W podstawowej wersji stań prosto w lekkim rozkroku, ręce wyciągnij przed siebie i schodź biodrami i pośladkami w dół wykonując przysiad, jednak nie niżej niż na linię kolan. Kolana w trakcie ćwiczenia razem ze stopami mają być skierowane lekko na zewnątrz. Wykonaj 15 przysiadów, a przy ostatnim powtórzeniu zatrzymaj ruch w dole i wykonuj 20 sekund pulsowania.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych dłoniach, tył na ugiętych w kolanach nogach. W takiej pozycji unoś nogę w bok 15 razy, następnie wyprostuj ją i unoś w górę również 15 razy. Pracują tylko nogi, jednak poczujesz jak mocno ćwiczenie działa na pośladki.
  • Zostań na macie, jednak połóż się na niej na brzuchu, a ręce spleć pod brodą. W takiej pozycji podnoś wyprostowane nogi lekko w górę, albo jednocześnie albo każdą pojedynczo. Wykonaj ćwiczenie 15 razy.
  • Zostań na macie zmień pozycję na leżenie na plecach, nogi wyprostuj i podnieś do góry, ręce podłóż pod pośladki. Wykonuj unoszenia bioder w górę, wystarczy podnosić je na kilka centymetrów. Zrób 15 powtórzeń.
  • Na macie oprzyj przód ciała na rękach ugiętych w łokciach, nogi wyprostuj i oprzyj na palcach stóp. W takiej pozycji przyciągaj kolana do przeciwległego łokcia. Ćwiczenie wykonuj rytmicznie, tak jakbyś maszerowała. Wykonaj 20 powtórzeń. Możesz też zmodyfikować ćwiczenie podciągając kolana prosto, w stronę klatki piersiowej.
  • Na zakończenie ćwiczeń idealna będzie deska, czyli tzw. plank. Zostań na macie w pozycji takiej samej jak przy poprzednim ćwiczeniu. Napnij maksymalnie mięśnie brzucha, nogi i pośladki, kręgosłup ma być cały czas prosty. W takiej pozycji staraj się wytrzymać przez 30 sekund. Możesz zrobić 20 sekund przerwy i powtórzyć deskę.

 

Ćwiczenia na brzuch

Ćwiczenia na brzuch

Ćwiczenia na brzuch Jest wiele prostych ćwiczeń, które bez wielkiego wysiłku pozwalają nam kształtować mięśnie brzucha. Ćwiczenia można wykonywać zarówno na siłowni jak
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup Siedzący tryb życia, jaki prowadzimy coraz częściej powoduje, że niestety nasze kręgosłupy pozostawiają naprawdę wiele do życzenia. Dlatego nie zapominaj
Ćwiczenia na uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu Jest wiele ćwiczeń, które pozwolą na kształtowanie mięśni ud w domu, bez konieczności zapisywania się na fitness czy siłownię. Wystarczy znaleźć 15-20 m
Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki Pośladki są wizytówką każdej kobiety, stąd duża dbałość u pań o tę część ciała. Na siłowni można jednak spotkać panów którzy
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u