Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na pośladki w domu


Dodano: 03-04-2015 11:58
Popularność: 862
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na pośladki w domu

Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu Twoich pośladków to po prostu zacznij ćwiczyć. Wystarczy wykonywać co dzień 15-20 minut treningu, by cieszyć się jędrniejszymi i krąglejszymi pośladkami. Jeśli tylko znajdziesz czas i masz możliwość to zacznij ćwiczyć już od dziś. Nie musisz zapisywać się na siłownię, by mieć jędrne i ładnie wyglądające pośladki. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń poprawiających stan pośladków, które jednocześnie ujędrniają skórę i pozwalają walczyć z cellulitem.

  • Na pośladki bardzo dobrze działają przysiady.  Ćwiczenie można fajnie modyfikować, co jest dużym plusem. W podstawowej wersji stań prosto w lekkim rozkroku, ręce wyciągnij przed siebie i schodź biodrami i pośladkami w dół wykonując przysiad, jednak nie niżej niż na linię kolan. Kolana w trakcie ćwiczenia razem ze stopami mają być skierowane lekko na zewnątrz. Wykonaj 15 przysiadów, a przy ostatnim powtórzeniu zatrzymaj ruch w dole i wykonuj 20 sekund pulsowania.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych dłoniach, tył na ugiętych w kolanach nogach. W takiej pozycji unoś nogę w bok 15 razy, następnie wyprostuj ją i unoś w górę również 15 razy. Pracują tylko nogi, jednak poczujesz jak mocno ćwiczenie działa na pośladki.
  • Zostań na macie, jednak połóż się na niej na brzuchu, a ręce spleć pod brodą. W takiej pozycji podnoś wyprostowane nogi lekko w górę, albo jednocześnie albo każdą pojedynczo. Wykonaj ćwiczenie 15 razy.
  • Zostań na macie zmień pozycję na leżenie na plecach, nogi wyprostuj i podnieś do góry, ręce podłóż pod pośladki. Wykonuj unoszenia bioder w górę, wystarczy podnosić je na kilka centymetrów. Zrób 15 powtórzeń.
  • Na macie oprzyj przód ciała na rękach ugiętych w łokciach, nogi wyprostuj i oprzyj na palcach stóp. W takiej pozycji przyciągaj kolana do przeciwległego łokcia. Ćwiczenie wykonuj rytmicznie, tak jakbyś maszerowała. Wykonaj 20 powtórzeń. Możesz też zmodyfikować ćwiczenie podciągając kolana prosto, w stronę klatki piersiowej.
  • Na zakończenie ćwiczeń idealna będzie deska, czyli tzw. plank. Zostań na macie w pozycji takiej samej jak przy poprzednim ćwiczeniu. Napnij maksymalnie mięśnie brzucha, nogi i pośladki, kręgosłup ma być cały czas prosty. W takiej pozycji staraj się wytrzymać przez 30 sekund. Możesz zrobić 20 sekund przerwy i powtórzyć deskę.

 

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch Nawet najszczuplejsze osoby mogą nie mieć ładnego i jędrnego brzucha, o ile o niego odpowiednio nie zadbają. Ćwiczenia pozwalają nie tyko na spłaszcz
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy Wad postaw jest wiele i większość z nich wiąże się z utrzymywaniem nieprawidłowej sylwetki w wyniku skrzywień kręgosłupa. Wiele osób żyje z wadami post
Ćwiczenia na stopy

Ćwiczenia na stopy

Ćwiczenia na stopy Ćwiczenia na stopy mogą nie tylko wzmocnić pracę naszych stóp i stawy. Stosuje się je bardzo często w celu likwidowania wad postawy takich jak np. płaskostopie. J
Ćwiczenia na mięsień pośladkowy

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy W treningu na mięsień pośladkowy szczególne gustują panie. Wyćwiczenie pośladków gwarantuje bowiem ich napięcie, krągłość i pomaga w wa
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u