Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na pośladki i uda


Dodano: 15-04-2015 13:55
Popularność: 2064
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na pośladki i uda

Jeśli jest tylko taka możliwość to wiele osób bardzo chętnie łączy ćwiczenia, które wpływają na pośladki i uda jednocześnie. Tak naprawdę jest sporo takich ćwiczeń, wystarczy poświęcić 15-20 minut dziennie, by je wykonywać. Przy ćwiczeniach liczy się systematyczność i dokładność wykonywania, o czym warto pamiętać. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które poprawiają wygląd ud i pośladków.

  • Na początek przed rozpoczęciem ćwiczeń proponuję Ci krótką rozgrzewkę, która przygotuje mięśnie do pracy – mogą to być podskoki czy bieganie przez 5 minut.
  • Polecam ćwiczenie zwane przysiadami. Stań prosto w niewielkim rozkroku, stopy i kolana skieruj lekko na zewnątrz. W takiej pozycji schodź biodrami i pośladkami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan, wykonując przysiad. W sumie wykonaj 20 przysiadów, po czym ponownie zejdź do pozycji przysiadu i wykonuj pulsowania przez 20 sekund.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź do pozycji przysiadu. Całe ćwiczenie polega na tym, by w trakcie przysiadu lekko unosić nieco w górę nogę – raz jedną, raz drugą. Pozycja zwana jest niekiedy „pozycją sumo”. Wykonaj 20 powtórzeń ćwiczenia.
  • Następne ćwiczenie wykonuj na macie – oprzyj się na niej na wyprostowanych rękach, nogi zegnij w kolanach. Pozostając w takiej pozycji wyjściowej podnoś w bok prawą nogę 20 razy. To samo ćwiczenie w identycznej częstotliwości wykonuj też dla drugiej nogi. Po wykonaniu ćwiczenia zostań w tej samej pozycji i wykonuj unoszenia w górę wyprostowanej nogi, raz jednej raz drugiej. Znów wykonaj 20 powtórzeń.
  • Kolejne ćwiczenie wykonuje się schodząc na matę na plecy, zginając nogi w kolanie i opierając stopy o ziemię. Unieś w górę biodra i pośladki i wykonuj nimi płytkie pulsowania poprzez unoszenie ich lekko w dół i opuszczanie. Biodra trzymasz w górze aż do zakończenia ćwiczenia. Ćwicz przez 30 sekund.
  • Na pośladki, uda oraz brzuch bardzo dobrze działa ćwiczenie zwane deską. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała o zgięte w łokciach ręce, nogi wyprostuj i wyciągnij w tył, a oprzyj się na palcach stóp. W takiej pozycji napnij maksymalnie mięśnie brzucha i nóg, plecy trzymaj prosto. Staraj się wytrzymać w pozycji deski przez 30 sekund.
  • Na zakończenie treningu stań prosto, oprzyj ręce na biodrach i unoś w bok raz jedną nogę 20 razy, następnie wykonuj to samo ćwiczenie dla drugiej nogi.

Ćwiczenia na brzuch z hantlami

Ćwiczenia na brzuch z hantlami

Ćwiczenia na brzuch z hantlami Jest sporo ćwiczeń na brzuch, które można wykonywać z dodatkowym obciążeniem. Dzięki hantlom ćwiczenie spowoduje, że mięśnie pracują mocniej i mo
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy Wad postaw jest wiele i większość z nich wiąże się z utrzymywaniem nieprawidłowej sylwetki w wyniku skrzywień kręgosłupa. Wiele osób żyje z wadami post
Ćwiczenia na łydki

Ćwiczenia na łydki

Ćwiczenia na łydki Łydki są częścią nóg, o których wiele osób dbających o swoje mięśnie i ciało zapomina. Skupiamy się ogólnie na ćwiczeniach nóg, z
Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki Kto nie chce cieszyć się jędrnymi i pełnymi policzkami mimo upływu lat? Jest na to wiele sposobów. Możesz ujędrniać skórę za pomocą krem&oacu
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u