Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na pośladki i uda


Dodano: 15-04-2015 13:55
Popularność: 1963
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na pośladki i uda

Jeśli jest tylko taka możliwość to wiele osób bardzo chętnie łączy ćwiczenia, które wpływają na pośladki i uda jednocześnie. Tak naprawdę jest sporo takich ćwiczeń, wystarczy poświęcić 15-20 minut dziennie, by je wykonywać. Przy ćwiczeniach liczy się systematyczność i dokładność wykonywania, o czym warto pamiętać. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które poprawiają wygląd ud i pośladków.

  • Na początek przed rozpoczęciem ćwiczeń proponuję Ci krótką rozgrzewkę, która przygotuje mięśnie do pracy – mogą to być podskoki czy bieganie przez 5 minut.
  • Polecam ćwiczenie zwane przysiadami. Stań prosto w niewielkim rozkroku, stopy i kolana skieruj lekko na zewnątrz. W takiej pozycji schodź biodrami i pośladkami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan, wykonując przysiad. W sumie wykonaj 20 przysiadów, po czym ponownie zejdź do pozycji przysiadu i wykonuj pulsowania przez 20 sekund.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź do pozycji przysiadu. Całe ćwiczenie polega na tym, by w trakcie przysiadu lekko unosić nieco w górę nogę – raz jedną, raz drugą. Pozycja zwana jest niekiedy „pozycją sumo”. Wykonaj 20 powtórzeń ćwiczenia.
  • Następne ćwiczenie wykonuj na macie – oprzyj się na niej na wyprostowanych rękach, nogi zegnij w kolanach. Pozostając w takiej pozycji wyjściowej podnoś w bok prawą nogę 20 razy. To samo ćwiczenie w identycznej częstotliwości wykonuj też dla drugiej nogi. Po wykonaniu ćwiczenia zostań w tej samej pozycji i wykonuj unoszenia w górę wyprostowanej nogi, raz jednej raz drugiej. Znów wykonaj 20 powtórzeń.
  • Kolejne ćwiczenie wykonuje się schodząc na matę na plecy, zginając nogi w kolanie i opierając stopy o ziemię. Unieś w górę biodra i pośladki i wykonuj nimi płytkie pulsowania poprzez unoszenie ich lekko w dół i opuszczanie. Biodra trzymasz w górze aż do zakończenia ćwiczenia. Ćwicz przez 30 sekund.
  • Na pośladki, uda oraz brzuch bardzo dobrze działa ćwiczenie zwane deską. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała o zgięte w łokciach ręce, nogi wyprostuj i wyciągnij w tył, a oprzyj się na palcach stóp. W takiej pozycji napnij maksymalnie mięśnie brzucha i nóg, plecy trzymaj prosto. Staraj się wytrzymać w pozycji deski przez 30 sekund.
  • Na zakończenie treningu stań prosto, oprzyj ręce na biodrach i unoś w bok raz jedną nogę 20 razy, następnie wykonuj to samo ćwiczenie dla drugiej nogi.

Ćwiczenia na dolne mięśnie brzucha

Ćwiczenia na dolne mięśnie brzucha

Ćwiczenia na dolne mięśnie brzucha Jeśli mówimy o dolnych mięśniach brzucha, używamy nieprecyzyjnego określenie. Na brzuchu od spojenia łonowego po żebra mamy mięsień prosty, kt
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet Jeśli mowa o grzbiecie, to chodzi o całość mięśni pleców. Szczególnie panowie dbają o to, by te patie ciała były odpowiednio ćwiczone, co gwarantuje s
Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda

Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda

Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda Mięsień dwugłowy uda znajduje się w przedniej części uda, pełni funkcję prostownika kolana, zginacza stawu łokciowego. Jest sporo ćwiczeń, kt&oacut
Ćwiczenia na okrągłe pośladki

Ćwiczenia na okrągłe pośladki

Ćwiczenia na okrągłe pośladki Mając na myśli okrągłe pośladki po prostu chodzi o jędrne, ładnie ukształtowane pośladki – taki efekt można osiągnąć poprzez systematyczne ćwi
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u