Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na pośladki i uda


Dodano: 15-04-2015 13:55
Popularność: 1500
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na pośladki i uda

Jeśli jest tylko taka możliwość to wiele osób bardzo chętnie łączy ćwiczenia, które wpływają na pośladki i uda jednocześnie. Tak naprawdę jest sporo takich ćwiczeń, wystarczy poświęcić 15-20 minut dziennie, by je wykonywać. Przy ćwiczeniach liczy się systematyczność i dokładność wykonywania, o czym warto pamiętać. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które poprawiają wygląd ud i pośladków.

  • Na początek przed rozpoczęciem ćwiczeń proponuję Ci krótką rozgrzewkę, która przygotuje mięśnie do pracy – mogą to być podskoki czy bieganie przez 5 minut.
  • Polecam ćwiczenie zwane przysiadami. Stań prosto w niewielkim rozkroku, stopy i kolana skieruj lekko na zewnątrz. W takiej pozycji schodź biodrami i pośladkami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan, wykonując przysiad. W sumie wykonaj 20 przysiadów, po czym ponownie zejdź do pozycji przysiadu i wykonuj pulsowania przez 20 sekund.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź do pozycji przysiadu. Całe ćwiczenie polega na tym, by w trakcie przysiadu lekko unosić nieco w górę nogę – raz jedną, raz drugą. Pozycja zwana jest niekiedy „pozycją sumo”. Wykonaj 20 powtórzeń ćwiczenia.
  • Następne ćwiczenie wykonuj na macie – oprzyj się na niej na wyprostowanych rękach, nogi zegnij w kolanach. Pozostając w takiej pozycji wyjściowej podnoś w bok prawą nogę 20 razy. To samo ćwiczenie w identycznej częstotliwości wykonuj też dla drugiej nogi. Po wykonaniu ćwiczenia zostań w tej samej pozycji i wykonuj unoszenia w górę wyprostowanej nogi, raz jednej raz drugiej. Znów wykonaj 20 powtórzeń.
  • Kolejne ćwiczenie wykonuje się schodząc na matę na plecy, zginając nogi w kolanie i opierając stopy o ziemię. Unieś w górę biodra i pośladki i wykonuj nimi płytkie pulsowania poprzez unoszenie ich lekko w dół i opuszczanie. Biodra trzymasz w górze aż do zakończenia ćwiczenia. Ćwicz przez 30 sekund.
  • Na pośladki, uda oraz brzuch bardzo dobrze działa ćwiczenie zwane deską. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała o zgięte w łokciach ręce, nogi wyprostuj i wyciągnij w tył, a oprzyj się na palcach stóp. W takiej pozycji napnij maksymalnie mięśnie brzucha i nóg, plecy trzymaj prosto. Staraj się wytrzymać w pozycji deski przez 30 sekund.
  • Na zakończenie treningu stań prosto, oprzyj ręce na biodrach i unoś w bok raz jedną nogę 20 razy, następnie wykonuj to samo ćwiczenie dla drugiej nogi.

Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży

Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży

  Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży Po ciąży skóra na brzuchu traci elastyczność, skóra może być zwiotczała, co jest strapieniem wielu kobiet. W 6 tygodni po poro
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Metoda Karskiego cwiczenia

Metoda Karskiego cwiczenia

Ćwiczenia metoda Karskiego Metoda karskiego jest dość kontrowersyjną metodą na leczenie skolioz. Metoda opiera się głównie na likwidowaniu przykurczów, które według pr
Ćwiczenia na chude łydki

Ćwiczenia na chude łydki

Ćwiczenia na chude łydki W przypadku kobiet szczupłe łydki nie są powodem do niepokoju, ale spędza to sen z powiek u mężczyzn. U panów chude, damskie łydki wyglądają nieestetyczn
Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki Pośladki to część ciała o którą szczególnie dbają panie, jednak do modelowania pośladków coraz częściej sięgają też mężczyźni. Jest spo
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u