Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na pośladki i uda


Dodano: 15-04-2015 13:55
Popularność: 1159
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na pośladki i uda

Jeśli jest tylko taka możliwość to wiele osób bardzo chętnie łączy ćwiczenia, które wpływają na pośladki i uda jednocześnie. Tak naprawdę jest sporo takich ćwiczeń, wystarczy poświęcić 15-20 minut dziennie, by je wykonywać. Przy ćwiczeniach liczy się systematyczność i dokładność wykonywania, o czym warto pamiętać. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które poprawiają wygląd ud i pośladków.

  • Na początek przed rozpoczęciem ćwiczeń proponuję Ci krótką rozgrzewkę, która przygotuje mięśnie do pracy – mogą to być podskoki czy bieganie przez 5 minut.
  • Polecam ćwiczenie zwane przysiadami. Stań prosto w niewielkim rozkroku, stopy i kolana skieruj lekko na zewnątrz. W takiej pozycji schodź biodrami i pośladkami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan, wykonując przysiad. W sumie wykonaj 20 przysiadów, po czym ponownie zejdź do pozycji przysiadu i wykonuj pulsowania przez 20 sekund.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź do pozycji przysiadu. Całe ćwiczenie polega na tym, by w trakcie przysiadu lekko unosić nieco w górę nogę – raz jedną, raz drugą. Pozycja zwana jest niekiedy „pozycją sumo”. Wykonaj 20 powtórzeń ćwiczenia.
  • Następne ćwiczenie wykonuj na macie – oprzyj się na niej na wyprostowanych rękach, nogi zegnij w kolanach. Pozostając w takiej pozycji wyjściowej podnoś w bok prawą nogę 20 razy. To samo ćwiczenie w identycznej częstotliwości wykonuj też dla drugiej nogi. Po wykonaniu ćwiczenia zostań w tej samej pozycji i wykonuj unoszenia w górę wyprostowanej nogi, raz jednej raz drugiej. Znów wykonaj 20 powtórzeń.
  • Kolejne ćwiczenie wykonuje się schodząc na matę na plecy, zginając nogi w kolanie i opierając stopy o ziemię. Unieś w górę biodra i pośladki i wykonuj nimi płytkie pulsowania poprzez unoszenie ich lekko w dół i opuszczanie. Biodra trzymasz w górze aż do zakończenia ćwiczenia. Ćwicz przez 30 sekund.
  • Na pośladki, uda oraz brzuch bardzo dobrze działa ćwiczenie zwane deską. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała o zgięte w łokciach ręce, nogi wyprostuj i wyciągnij w tył, a oprzyj się na palcach stóp. W takiej pozycji napnij maksymalnie mięśnie brzucha i nóg, plecy trzymaj prosto. Staraj się wytrzymać w pozycji deski przez 30 sekund.
  • Na zakończenie treningu stań prosto, oprzyj ręce na biodrach i unoś w bok raz jedną nogę 20 razy, następnie wykonuj to samo ćwiczenie dla drugiej nogi.

Ćwiczenia na jędrny brzuch uda i pośladki

Ćwiczenia na jędrny brzuch uda i pośladki

Ćwiczenia na jędrny brzuch, uda i pośladki Szczególnie panie są zainteresowane modelowaniem i ujędrnianiem tych partii ciała. Aby pośladki, uda i brzuch były ładnie ukształtowane,
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty Mięsień gruszkowaty jest niewielkim mięśniem, który bierze początek na powierzchni miedniczej kości krzyżowej. Odpowiada za rotację stawu biodrow
Ćwiczenia na szczupłe uda

Ćwiczenia na szczupłe uda

Ćwiczenia na szczupłe uda Marzą Ci się szczupłe, jędrne uda? Plus tego marzenia jest taki, że można spokojnie go zrealizować. Trzeba włożyć w to jednak nieco wysiłku, a także systema
Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają ujędrniać pośladki. Wystarczy 15-20 minut treningu dziennie, by już po miesiącu zobaczyć pi
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u