Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na pośladki


Dodano: 07-03-2015 16:12
Popularność: 1446
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na pośladki

Pośladki to część ciała o którą szczególnie dbają panie, jednak do modelowania pośladków coraz częściej sięgają też mężczyźni. Jest sporo prostych ćwiczeń, które można wykonywać w domu, a które ładnie rzeźbią i ujędrniają pośladki. Podam poniżej kilka z nich.

1. Weź matę i połóż się na niej na podłodze na plecach. Ugnij i unieś nogi w kolanach, złączone stopy trzymaj na ziemi. Wykonuj wypchnięcia bioder w górę, tak by Twoja talia się uniosła. Najlepiej wykonywać pulsowanie raz w dół, raz w górę, jednak nie opuszczasz pośladków na ziemię przed końcem ćwiczenia. Wykonaj 20 takich pulsowań.

2. Kolejne ćwiczenie świetne dla pośladków wykonuje się przyjmując pozycję klęczącą na macie – przód ciała oprzyj na prostych rękach, tył na kolanach. Unoś jedną, zgiętą w kolanie nogę w bok, następnie opuszczaj do pozycji wyjściowej. Zrób 20 podniesień dla każdej nogi, by mięśnie pośladków ćwiczyć równo.

3. Na pośladki idealnie działają przysiady. Stań w lekkim rozkroku ze stopami skierowanymi do zewnątrz i wykonuj przysiady tak, by linia bioder nie schodziła poniżej linii zgiętych kolan. Biodra mają kierować się w tył ciała, kolana muszą być lekko zwrócone na zewnątrz. Robisz przysiad i wracasz do pozycji wyjściowej. Spróbuj 20 razy. Jeśli ćwiczenie wydaje Ci się zbyt proste to weź na plecy tzw. Power Bag.

4. Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na brzuchu na macie, ręce możesz spleść pod brodą, nogi wyprostuj. Podnoś jedną nogę w górę, aż do momentu w którym poczujesz napięcie pośladków, po czym wróć do pozycji wyjściowej. Możesz podnosić każdą nogę z osobna po 20 razy lub obie na raz, co jest nieco trudniejsze.

5. Kolejnym ćwiczeniem, które warto wypróbować by ujędrnić pośladki jest wychodzenie na podest czy na schody z obciążeniem takim jak Power Bag lub sztanga. Opieramy obciążenie na karku i podtrzymujemy je rękami. Stajemy przed podestem i opieramy na nim lewą nogę. Dźwigamy ciało w górę, aż lewa noga będzie w pełni wyprostowana i znajdziemy się na podeście, jednak prawej nogi nie odkładamy na podest, spoczywa ona luźno w powietrzu. Uginamy lewa nogę i wracamy po pozycji wyjściowej przed podest. Spróbuj zrobić 15 takich powtórzeń.

Jeśli nie chcesz ćwiczyć samodzielnie to polecam zapisanie się na zajęcia fitness typu ABP, BPU lub coraz popularniejszą „Pupomanię”. Zajęcia skupiają się na modelowaniu mięśni pośladków, brzucha oraz ud, przez co są bardzo popularne wśród pań.

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha Mięsień prosty brzucha oraz mięśnie skośne powinny być ćwiczone podczas jednego treningu. Możesz wykonywać takie ćwiczenia, które
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Metoda Karskiego cwiczenia

Metoda Karskiego cwiczenia

Ćwiczenia metoda Karskiego Metoda karskiego jest dość kontrowersyjną metodą na leczenie skolioz. Metoda opiera się głównie na likwidowaniu przykurczów, które według pr
Ćwiczenia na zgrabne uda

Ćwiczenia na zgrabne uda

Ćwiczenia na zgrabne uda Zakładanie krótkich spódniczek lub szortów zobowiązuje. Jeszcze przed sezonem letnim wszystkie dziewczyny, a także kobiety, powinny robić wszystk
Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek Pośladki są tą częścią ciała, na punkcie której przewrażliwione są szczególnie kobiety. Ładna, kształtna pupa jest wizytówką zadban
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u