Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na pośladki


Dodano: 07-03-2015 16:12
Popularność: 1247
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na pośladki

Pośladki to część ciała o którą szczególnie dbają panie, jednak do modelowania pośladków coraz częściej sięgają też mężczyźni. Jest sporo prostych ćwiczeń, które można wykonywać w domu, a które ładnie rzeźbią i ujędrniają pośladki. Podam poniżej kilka z nich.

1. Weź matę i połóż się na niej na podłodze na plecach. Ugnij i unieś nogi w kolanach, złączone stopy trzymaj na ziemi. Wykonuj wypchnięcia bioder w górę, tak by Twoja talia się uniosła. Najlepiej wykonywać pulsowanie raz w dół, raz w górę, jednak nie opuszczasz pośladków na ziemię przed końcem ćwiczenia. Wykonaj 20 takich pulsowań.

2. Kolejne ćwiczenie świetne dla pośladków wykonuje się przyjmując pozycję klęczącą na macie – przód ciała oprzyj na prostych rękach, tył na kolanach. Unoś jedną, zgiętą w kolanie nogę w bok, następnie opuszczaj do pozycji wyjściowej. Zrób 20 podniesień dla każdej nogi, by mięśnie pośladków ćwiczyć równo.

3. Na pośladki idealnie działają przysiady. Stań w lekkim rozkroku ze stopami skierowanymi do zewnątrz i wykonuj przysiady tak, by linia bioder nie schodziła poniżej linii zgiętych kolan. Biodra mają kierować się w tył ciała, kolana muszą być lekko zwrócone na zewnątrz. Robisz przysiad i wracasz do pozycji wyjściowej. Spróbuj 20 razy. Jeśli ćwiczenie wydaje Ci się zbyt proste to weź na plecy tzw. Power Bag.

4. Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na brzuchu na macie, ręce możesz spleść pod brodą, nogi wyprostuj. Podnoś jedną nogę w górę, aż do momentu w którym poczujesz napięcie pośladków, po czym wróć do pozycji wyjściowej. Możesz podnosić każdą nogę z osobna po 20 razy lub obie na raz, co jest nieco trudniejsze.

5. Kolejnym ćwiczeniem, które warto wypróbować by ujędrnić pośladki jest wychodzenie na podest czy na schody z obciążeniem takim jak Power Bag lub sztanga. Opieramy obciążenie na karku i podtrzymujemy je rękami. Stajemy przed podestem i opieramy na nim lewą nogę. Dźwigamy ciało w górę, aż lewa noga będzie w pełni wyprostowana i znajdziemy się na podeście, jednak prawej nogi nie odkładamy na podest, spoczywa ona luźno w powietrzu. Uginamy lewa nogę i wracamy po pozycji wyjściowej przed podest. Spróbuj zrobić 15 takich powtórzeń.

Jeśli nie chcesz ćwiczyć samodzielnie to polecam zapisanie się na zajęcia fitness typu ABP, BPU lub coraz popularniejszą „Pupomanię”. Zajęcia skupiają się na modelowaniu mięśni pośladków, brzucha oraz ud, przez co są bardzo popularne wśród pań.

Ćwiczenia na uda i brzuch

Ćwiczenia na uda i brzuch

Ćwiczenia na uda i brzuch Jest wiele prostych ćwiczeń, które zbawiennie wpływają na stan naszych pośladków, ud i zwykle brzucha. Kto nie chce ćwiczyć samodzielnie w domu moż
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się Wiele osób ma tendencję do garbienia się i często wykonuje to bezwiednie. Przyjmujemy pozycję w której jest nam wygodnie, co nie zawsze jest odpowied
Ćwiczenia na grube uda

Ćwiczenia na grube uda

Ćwiczenia na grube uda Jeśli twierdzisz, że masz grube uda to odpowiedz sobie na pytanie, czy nie masz nadmiaru zbędnych kilogramów. Jeśli tak jest to najpierw musisz zastosować diet
Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek Pośladki są tą częścią ciała, na punkcie której przewrażliwione są szczególnie kobiety. Ładna, kształtna pupa jest wizytówką zadban
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u