Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na plecy w domu


Dodano: 07-03-2015 16:12
Popularność: 1256
Kategorie:Plecy
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Plecy

Ćwiczenia na plecy

Rozbudowywanie pleców powinno być elementem każdego treningu ogólnorozwojowego. Aby uzyskać dobre efekty, taki trening powinien być przeprowadzany 3 razy dziennie po około 2 godziny – nie ważne, czy robisz go na siłowni czy w domu. Jest wiele prostych ćwiczeń, które przy odrobinie samozaparcia i chęci dają świetne efekty, w postaci rozbudowanych mięśni pleców. Poniżej zaprezentuję kilka z nich, które rozbudowują mięśnie całych pleców. Pamiętaj, że aby cieszyć się efektami, musisz wykonywać ćwiczenia systematycznie i dokładnie  nie możesz „odpuszczać” sobie treningów.

  • Jeśli chcesz mieć ładnie wymodelowane mięśnie pleców, ćwicz podciąganie. Możesz to robić na siłowni lub mając umocowany stabilnie drążek. Chwyć drążek nachwytem i spróbuj się podciągać w gorę, jednocześnie uginając ręce w łokciu. Nogi dla lepszej stabilności podczas ćwiczenia możesz spleść.
  • Do drugiego ćwiczenia weź sztangę, stań nad nią w rozkroku na szerokość barków, pochyl tułów do przodu. Nogi powinny być lekko ugięte w kolanach przy wykonywaniu tego ćwiczenia. Trzymaj sztangę na wysokości kolan, po czym unoś ją na linię klatki piersiowej, odginając zgięte łokcie powyżej linii barków.
  • Spróbuj też podciągania sztangielki w opadzie, czyli tzw. wiosłowania. Wykonuj ćwiczenie na ławce – jedną nogę oprzyj na ławce, podobnie jak jedną nogę ugiętą w kolanie. Druga noga spoczywa na ziemi, a do wolnej ręki chwytamy sztangielkę. Unosimy ją na linię klatki piersiowej, łokieć ma się uginać w czasie ćwiczenia i kierować nieco powyżej linii barków.  Oczywiście ćwiczenie wykonuj dla obu rąk.
  • Na ćwiczenie mięśni grzbietu dobry jest też tzw. martwy ciąg. Stań w lekkim rozkroku, weź sztangę (może być z obciążeniem lub sam gryf, zależy to od twoich możliwości) i minimalnie ugnij nogi w kolanach. Zegnij pas, przy jednoczesnym wypięciu do wewnątrz części lędźwiowej kręgosłupa. Chodzi o to, by sztanga z linii ud została przeniesiona tuż nad ziemię. Ćwiczenie jest nieco obciążające, dlatego warto byłoby stosować pas treningowy w trakcie jego wykonywania.
  • Dobrą maszyną, która pozwala kształtować mięśnie pleców jest wyciąg. Spróbuj na nim wiosłować w siadzie płaskim, chwytając rączkę wyciągu, następnie odciągając ją jak w trakcie wiosłowania. Możesz tez usiąść i przyciągać ramiona wyciągu nadchwytem na kark, po czym prostujesz ręce. Jeśli zastosujesz nadchwyt, możesz przyciągać drążek nad klatkę piersiową. Jest to dobra alternatywa dla nielubianych przez niektórych podciągnięć.

 

 

Trening na mięśnie brzucha

Trening na mięśnie brzucha

Trening na mięśnie brzucha Jest wiele ćwiczeń, które pozwalają modelować mięśnie brzucha. Wystarczy znaleźć czas i chcieć by je codziennie wykonywać – wystarczy zaledwie 1
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet Jeśli mowa o grzbiecie, to chodzi o całość mięśni pleców. Szczególnie panowie dbają o to, by te patie ciała były odpowiednio ćwiczone, co gwarantuje s
Trening na mięśnie nóg

Trening na mięśnie nóg

Trening na mięśnie nóg Jest sporo bardzo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie nóg. Dzięki temu nogi są zgrabniejsze, jędrniejsze i szczuplejsze
Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu Twoich pośladków to po prostu zacznij ćwiczyć. Wystarczy wykonywać co dzień 15-20 minut treningu, by cieszyć się
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Plecy

Ćwiczenia-Na na Facebook'u