Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na plecy w domu


Dodano: 07-03-2015 16:12
Popularność: 1586
Kategorie:Plecy
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Plecy

Ćwiczenia na plecy

Rozbudowywanie pleców powinno być elementem każdego treningu ogólnorozwojowego. Aby uzyskać dobre efekty, taki trening powinien być przeprowadzany 3 razy dziennie po około 2 godziny – nie ważne, czy robisz go na siłowni czy w domu. Jest wiele prostych ćwiczeń, które przy odrobinie samozaparcia i chęci dają świetne efekty, w postaci rozbudowanych mięśni pleców. Poniżej zaprezentuję kilka z nich, które rozbudowują mięśnie całych pleców. Pamiętaj, że aby cieszyć się efektami, musisz wykonywać ćwiczenia systematycznie i dokładnie  nie możesz „odpuszczać” sobie treningów.

  • Jeśli chcesz mieć ładnie wymodelowane mięśnie pleców, ćwicz podciąganie. Możesz to robić na siłowni lub mając umocowany stabilnie drążek. Chwyć drążek nachwytem i spróbuj się podciągać w gorę, jednocześnie uginając ręce w łokciu. Nogi dla lepszej stabilności podczas ćwiczenia możesz spleść.
  • Do drugiego ćwiczenia weź sztangę, stań nad nią w rozkroku na szerokość barków, pochyl tułów do przodu. Nogi powinny być lekko ugięte w kolanach przy wykonywaniu tego ćwiczenia. Trzymaj sztangę na wysokości kolan, po czym unoś ją na linię klatki piersiowej, odginając zgięte łokcie powyżej linii barków.
  • Spróbuj też podciągania sztangielki w opadzie, czyli tzw. wiosłowania. Wykonuj ćwiczenie na ławce – jedną nogę oprzyj na ławce, podobnie jak jedną nogę ugiętą w kolanie. Druga noga spoczywa na ziemi, a do wolnej ręki chwytamy sztangielkę. Unosimy ją na linię klatki piersiowej, łokieć ma się uginać w czasie ćwiczenia i kierować nieco powyżej linii barków.  Oczywiście ćwiczenie wykonuj dla obu rąk.
  • Na ćwiczenie mięśni grzbietu dobry jest też tzw. martwy ciąg. Stań w lekkim rozkroku, weź sztangę (może być z obciążeniem lub sam gryf, zależy to od twoich możliwości) i minimalnie ugnij nogi w kolanach. Zegnij pas, przy jednoczesnym wypięciu do wewnątrz części lędźwiowej kręgosłupa. Chodzi o to, by sztanga z linii ud została przeniesiona tuż nad ziemię. Ćwiczenie jest nieco obciążające, dlatego warto byłoby stosować pas treningowy w trakcie jego wykonywania.
  • Dobrą maszyną, która pozwala kształtować mięśnie pleców jest wyciąg. Spróbuj na nim wiosłować w siadzie płaskim, chwytając rączkę wyciągu, następnie odciągając ją jak w trakcie wiosłowania. Możesz tez usiąść i przyciągać ramiona wyciągu nadchwytem na kark, po czym prostujesz ręce. Jeśli zastosujesz nadchwyt, możesz przyciągać drążek nad klatkę piersiową. Jest to dobra alternatywa dla nielubianych przez niektórych podciągnięć.

 

 

Ćwiczenia na chudy brzuch

Ćwiczenia na chudy brzuch

Ćwiczenia na chudy brzuch Jeśli uważasz, że masz chudy i nieestetyczny brzuch to po prostu nie jest odpowiednio wyćwiczony. Szczupłe osoby mają ten plus, że nie muszą zrzucać tłuszczu z
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców Rozbudowanie pleców jest jednym z elementów treningu ogólnorozwojowego, musimy bowiem rozwijać nasze ciało proporcjonalnie. Warto w
Ćwiczenia na mięsień brzuchaty łydki

Ćwiczenia na mięsień brzuchaty łydki

Ćwiczenia na mięsień brzuchaty łydki Mięsień brzuchaty łydki jest mięśniem dwugłowy, który odpowiednio ćwiczony wyraźnie zarysowuje się z tyłu naszych łydek. Jego nazwa bierz
Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek Szczególnie panie zainteresowane są tym, by mieć kształtną i jędrną pupę, bez oznak cellulitu. Jest wiele metod na osiągnięcie takiego efektu poprzez ćw
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Plecy

Ćwiczenia-Na na Facebook'u