Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na plecy w domu


Dodano: 07-03-2015 16:12
Popularność: 1636
Kategorie:Plecy
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Plecy

Ćwiczenia na plecy

Rozbudowywanie pleców powinno być elementem każdego treningu ogólnorozwojowego. Aby uzyskać dobre efekty, taki trening powinien być przeprowadzany 3 razy dziennie po około 2 godziny – nie ważne, czy robisz go na siłowni czy w domu. Jest wiele prostych ćwiczeń, które przy odrobinie samozaparcia i chęci dają świetne efekty, w postaci rozbudowanych mięśni pleców. Poniżej zaprezentuję kilka z nich, które rozbudowują mięśnie całych pleców. Pamiętaj, że aby cieszyć się efektami, musisz wykonywać ćwiczenia systematycznie i dokładnie  nie możesz „odpuszczać” sobie treningów.

  • Jeśli chcesz mieć ładnie wymodelowane mięśnie pleców, ćwicz podciąganie. Możesz to robić na siłowni lub mając umocowany stabilnie drążek. Chwyć drążek nachwytem i spróbuj się podciągać w gorę, jednocześnie uginając ręce w łokciu. Nogi dla lepszej stabilności podczas ćwiczenia możesz spleść.
  • Do drugiego ćwiczenia weź sztangę, stań nad nią w rozkroku na szerokość barków, pochyl tułów do przodu. Nogi powinny być lekko ugięte w kolanach przy wykonywaniu tego ćwiczenia. Trzymaj sztangę na wysokości kolan, po czym unoś ją na linię klatki piersiowej, odginając zgięte łokcie powyżej linii barków.
  • Spróbuj też podciągania sztangielki w opadzie, czyli tzw. wiosłowania. Wykonuj ćwiczenie na ławce – jedną nogę oprzyj na ławce, podobnie jak jedną nogę ugiętą w kolanie. Druga noga spoczywa na ziemi, a do wolnej ręki chwytamy sztangielkę. Unosimy ją na linię klatki piersiowej, łokieć ma się uginać w czasie ćwiczenia i kierować nieco powyżej linii barków.  Oczywiście ćwiczenie wykonuj dla obu rąk.
  • Na ćwiczenie mięśni grzbietu dobry jest też tzw. martwy ciąg. Stań w lekkim rozkroku, weź sztangę (może być z obciążeniem lub sam gryf, zależy to od twoich możliwości) i minimalnie ugnij nogi w kolanach. Zegnij pas, przy jednoczesnym wypięciu do wewnątrz części lędźwiowej kręgosłupa. Chodzi o to, by sztanga z linii ud została przeniesiona tuż nad ziemię. Ćwiczenie jest nieco obciążające, dlatego warto byłoby stosować pas treningowy w trakcie jego wykonywania.
  • Dobrą maszyną, która pozwala kształtować mięśnie pleców jest wyciąg. Spróbuj na nim wiosłować w siadzie płaskim, chwytając rączkę wyciągu, następnie odciągając ją jak w trakcie wiosłowania. Możesz tez usiąść i przyciągać ramiona wyciągu nadchwytem na kark, po czym prostujesz ręce. Jeśli zastosujesz nadchwyt, możesz przyciągać drążek nad klatkę piersiową. Jest to dobra alternatywa dla nielubianych przez niektórych podciągnięć.

 

 

Ćwiczenia na brzuch w domu

Ćwiczenia na brzuch w domu

Ćwiczenia na brzuch w domu Wbrew pozorom, brzuch można ćwiczyć nie tylko na siłowni i z użyciem profesjonalnego sprzętu. Jeśli tylko masz chęci i chcesz poprawić wygląd swojego brzucha,
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet Jeśli mowa o grzbiecie, to chodzi o całość mięśni pleców. Szczególnie panowie dbają o to, by te patie ciała były odpowiednio ćwiczone, co gwarantuje s
Ćwiczenia na jędrne uda

Ćwiczenia na jędrne uda

Ćwiczenia na jędrne uda Ćwiczeniami, które zwiększą jędrność ud poprzez modelowanie mięśni zazwyczaj zainteresowane są panie. Jest wiele ćwiczeń, które wzmacniają mię
Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu

Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu

Ćwiczenia na jędrne pośladki, które możesz wykonać w domu Jest wiele ćwiczeń, które wykonywane w domu mogą przynieść efekty pod postacią jędrnych i wymodelowanych poślad
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Plecy

Ćwiczenia-Na na Facebook'u