Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na plecy


Dodano: 07-03-2015 16:12
Popularność: 1423
Kategorie:Plecy
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Plecy

Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy można podzielić na co najmniej kilka odmian. Wśród nich będą tylko te przeznaczone wyłącznie dla mężczyzn, do których wykonywania potrzebne są hantle, a także sztangi. Jak i również te, przeznaczone przede wszystkim dla pań, pozwalające lepsze zbijanie tkanki tłuszczowej z pleców, a także boczków. Oto kilka przykładów ćwiczeń dedykowanych dla Panów:

1.       Należy położyć się na ławeczce poziomej, trzymając jednocześnie w swoich dłoniach hantlę. Następnie należy przekładać obiema rękoma hantlę za swoją głowę. Przytrzymujemy tak dłonie wyciągnięte równolegle do ziemi i następnie wracamy do pozycji wyjściowej.

2.       Unoszenie sztangielki jedną ręką – Na ławeczce poziomej należy oprzeć jednocześnie prawe kolano i prawą dłoń. Tak aby znaleźć się równolegle względem całej ławeczki. W drugiej ręce trzymamy sztangielkę. Podnosimy ją do góry, zginając wysoko łokieć. Należy pamiętać o zachowaniu jednej linii ruchu sztangielką. Ćwiczenie należy wykonać kilkanaście razy, po czym zmieniamy stronę.

3.       Na plecy z pewnością pomoże przyrząd na siłowni, jakim jest wyciąg dolny. Należy usiąść przed wyciągiem i stabilnie oprzeć swoje nogi na przeznaczonych do tego celu podpórkach. Następnie oburącz należy przyciągać wyciąg w kierunku mostka, a następnie wskazane jest wyprostowanie ramion.

Jeśli chodzi o ćwiczenia związane nie z rzeźbieniem mięśni pleców, ale bardziej z pozbywaniem się zbędnego tłuszczyku, to należy wykonywać nieco inną serię ćwiczeń. A do nich z pewnością zalicza się na przykład:

1.       Stań z wyprostowanymi plecami, w lekkim rozkroku. W swoich dłoniach trzymaj poziomo drążek. Pamiętaj jednak aby ręce były szeroko rozchylone. Następnie przyciągnij drążek do klatki piersiowej, ściągnij mocno obojczyki, a potem rozluźnij mięśnie powracając do pozycji wyjściowej.

2.       Wbrew pozorom robienie rowerka w powietrzu nie ćwiczy samych nóg, ale przede wszystkim plecy. Dlatego jeśli nie masz w zanadrzu jakichkolwiek przyrządów do trenowania swoich pleców, to jazda na rowerku będzie idealna.

3.       Wszelkiego rodzaju skłony należy wykonywać dokładnie i niekoniecznie spiesząc się. Można wykonywać zarówno skłony klasyczne, czyli próbując dotykać dłońmi podłogi. Jak i również pomocne okażą się skłony polegające na dotykaniu prawą ręką lewej stopy i odwrotnie.

4.       Dobrym ćwiczeniem na wzmocnienie mięśni pleców jest zapewne po prostu staranie się zrobienia mostka. Nie należy go robić z pozycji stojącej, tylko na początku zaczynamy od zwykłego leżenia.

 

Aerobiczna 6 weidera

Aerobiczna 6 weidera

Aerobiczna Szóstka Weidera Każdy, kto zna się na ćwiczeniach brzucha wie, że szansą na posiadanie na brzuchu tzw. „kaloryfera” jest między innymi wykonanie aerobicznej Sz&
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy Rozbudowywanie pleców powinno być elementem każdego treningu ogólnorozwojowego. Aby uzyskać dobre efekty, taki trening powinien być przeprowadzany 3 razy dzie
Ćwiczenia na chude uda

Ćwiczenia na chude uda

Ćwiczenia na chude uda Zdarza się, że bardzo szczupłe kobiety mają też chude uda. Jest na to sposób, jednak jeśli masz bardzo szczupłą sylwetkę to ćwiczenia nie zdziałają cud&o
Ćwiczenia na uda i pośladki

Ćwiczenia na uda i pośladki

Ćwiczenia na pośladki i uda Za zgrabnymi i wymodelowanymi pośladkami i udami szczególnie podążają kobiety. Jest wiele prostych ćwiczeń, które wykonywane regularnie mogą przy
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Plecy

Ćwiczenia-Na na Facebook'u