Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na plecy


Dodano: 07-03-2015 16:12
Popularność: 2608
Kategorie:Plecy
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Plecy

Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy można podzielić na co najmniej kilka odmian. Wśród nich będą tylko te przeznaczone wyłącznie dla mężczyzn, do których wykonywania potrzebne są hantle, a także sztangi. Jak i również te, przeznaczone przede wszystkim dla pań, pozwalające lepsze zbijanie tkanki tłuszczowej z pleców, a także boczków. Oto kilka przykładów ćwiczeń dedykowanych dla Panów:

1.       Należy położyć się na ławeczce poziomej, trzymając jednocześnie w swoich dłoniach hantlę. Następnie należy przekładać obiema rękoma hantlę za swoją głowę. Przytrzymujemy tak dłonie wyciągnięte równolegle do ziemi i następnie wracamy do pozycji wyjściowej.

2.       Unoszenie sztangielki jedną ręką – Na ławeczce poziomej należy oprzeć jednocześnie prawe kolano i prawą dłoń. Tak aby znaleźć się równolegle względem całej ławeczki. W drugiej ręce trzymamy sztangielkę. Podnosimy ją do góry, zginając wysoko łokieć. Należy pamiętać o zachowaniu jednej linii ruchu sztangielką. Ćwiczenie należy wykonać kilkanaście razy, po czym zmieniamy stronę.

3.       Na plecy z pewnością pomoże przyrząd na siłowni, jakim jest wyciąg dolny. Należy usiąść przed wyciągiem i stabilnie oprzeć swoje nogi na przeznaczonych do tego celu podpórkach. Następnie oburącz należy przyciągać wyciąg w kierunku mostka, a następnie wskazane jest wyprostowanie ramion.

Jeśli chodzi o ćwiczenia związane nie z rzeźbieniem mięśni pleców, ale bardziej z pozbywaniem się zbędnego tłuszczyku, to należy wykonywać nieco inną serię ćwiczeń. A do nich z pewnością zalicza się na przykład:

1.       Stań z wyprostowanymi plecami, w lekkim rozkroku. W swoich dłoniach trzymaj poziomo drążek. Pamiętaj jednak aby ręce były szeroko rozchylone. Następnie przyciągnij drążek do klatki piersiowej, ściągnij mocno obojczyki, a potem rozluźnij mięśnie powracając do pozycji wyjściowej.

2.       Wbrew pozorom robienie rowerka w powietrzu nie ćwiczy samych nóg, ale przede wszystkim plecy. Dlatego jeśli nie masz w zanadrzu jakichkolwiek przyrządów do trenowania swoich pleców, to jazda na rowerku będzie idealna.

3.       Wszelkiego rodzaju skłony należy wykonywać dokładnie i niekoniecznie spiesząc się. Można wykonywać zarówno skłony klasyczne, czyli próbując dotykać dłońmi podłogi. Jak i również pomocne okażą się skłony polegające na dotykaniu prawą ręką lewej stopy i odwrotnie.

4.       Dobrym ćwiczeniem na wzmocnienie mięśni pleców jest zapewne po prostu staranie się zrobienia mostka. Nie należy go robić z pozycji stojącej, tylko na początku zaczynamy od zwykłego leżenia.

 

Ćwiczenia na brzuch w domu

Ćwiczenia na brzuch w domu

Ćwiczenia na brzuch w domu Wbrew pozorom, brzuch można ćwiczyć nie tylko na siłowni i z użyciem profesjonalnego sprzętu. Jeśli tylko masz chęci i chcesz poprawić wygląd swojego brzucha,
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup Siedzący tryb życia, jaki prowadzimy coraz częściej powoduje, że niestety nasze kręgosłupy pozostawiają naprawdę wiele do życzenia. Dlatego nie zapominaj
Ćwiczenia na jędrne uda w domu

Ćwiczenia na jędrne uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu Wbrew pozorom aby ćwiczyć mięśnie nie trzeba od razu kupować karnetu na siłownię czy fitness. Jest wiele ćwiczeń, które można wykonywać w domu, liczy si
Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają ujędrniać pośladki. Wystarczy 15-20 minut treningu dziennie, by już po miesiącu zobaczyć pi
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Plecy

Ćwiczenia-Na na Facebook'u