Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na plecy


Dodano: 07-03-2015 16:12
Popularność: 2443
Kategorie:Plecy
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Plecy

Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy można podzielić na co najmniej kilka odmian. Wśród nich będą tylko te przeznaczone wyłącznie dla mężczyzn, do których wykonywania potrzebne są hantle, a także sztangi. Jak i również te, przeznaczone przede wszystkim dla pań, pozwalające lepsze zbijanie tkanki tłuszczowej z pleców, a także boczków. Oto kilka przykładów ćwiczeń dedykowanych dla Panów:

1.       Należy położyć się na ławeczce poziomej, trzymając jednocześnie w swoich dłoniach hantlę. Następnie należy przekładać obiema rękoma hantlę za swoją głowę. Przytrzymujemy tak dłonie wyciągnięte równolegle do ziemi i następnie wracamy do pozycji wyjściowej.

2.       Unoszenie sztangielki jedną ręką – Na ławeczce poziomej należy oprzeć jednocześnie prawe kolano i prawą dłoń. Tak aby znaleźć się równolegle względem całej ławeczki. W drugiej ręce trzymamy sztangielkę. Podnosimy ją do góry, zginając wysoko łokieć. Należy pamiętać o zachowaniu jednej linii ruchu sztangielką. Ćwiczenie należy wykonać kilkanaście razy, po czym zmieniamy stronę.

3.       Na plecy z pewnością pomoże przyrząd na siłowni, jakim jest wyciąg dolny. Należy usiąść przed wyciągiem i stabilnie oprzeć swoje nogi na przeznaczonych do tego celu podpórkach. Następnie oburącz należy przyciągać wyciąg w kierunku mostka, a następnie wskazane jest wyprostowanie ramion.

Jeśli chodzi o ćwiczenia związane nie z rzeźbieniem mięśni pleców, ale bardziej z pozbywaniem się zbędnego tłuszczyku, to należy wykonywać nieco inną serię ćwiczeń. A do nich z pewnością zalicza się na przykład:

1.       Stań z wyprostowanymi plecami, w lekkim rozkroku. W swoich dłoniach trzymaj poziomo drążek. Pamiętaj jednak aby ręce były szeroko rozchylone. Następnie przyciągnij drążek do klatki piersiowej, ściągnij mocno obojczyki, a potem rozluźnij mięśnie powracając do pozycji wyjściowej.

2.       Wbrew pozorom robienie rowerka w powietrzu nie ćwiczy samych nóg, ale przede wszystkim plecy. Dlatego jeśli nie masz w zanadrzu jakichkolwiek przyrządów do trenowania swoich pleców, to jazda na rowerku będzie idealna.

3.       Wszelkiego rodzaju skłony należy wykonywać dokładnie i niekoniecznie spiesząc się. Można wykonywać zarówno skłony klasyczne, czyli próbując dotykać dłońmi podłogi. Jak i również pomocne okażą się skłony polegające na dotykaniu prawą ręką lewej stopy i odwrotnie.

4.       Dobrym ćwiczeniem na wzmocnienie mięśni pleców jest zapewne po prostu staranie się zrobienia mostka. Nie należy go robić z pozycji stojącej, tylko na początku zaczynamy od zwykłego leżenia.

 

Ćwiczenia na mięśnie brzucha

Ćwiczenia na mięśnie brzucha

Ćwiczenia na mięśnie brzucha Brzuch jest tą partią mięśni, która jest ćwiczona najczęściej i przywiązujemy do tego dużą wagę. Szczególnie kobiety dbają o zgrabny brzuc
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup Siedzący tryb życia, jaki prowadzimy coraz częściej powoduje, że niestety nasze kręgosłupy pozostawiają naprawdę wiele do życzenia. Dlatego nie zapominaj
Ćwiczenia na wysmuklenie nóg

Ćwiczenia na wysmuklenie nóg

Ćwiczenia na wysmuklenie nóg Nogi są atrybutem kobiecości, dlatego większość pań marzy o smukłych i zgrabnych nogach. Na szczęście są na to sposoby, wystarczy w odpowiedni spos&o
Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek Pośladki są tą częścią ciała, na punkcie której przewrażliwione są szczególnie kobiety. Ładna, kształtna pupa jest wizytówką zadban
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Plecy

Ćwiczenia-Na na Facebook'u