Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na plecy


Dodano: 07-03-2015 16:12
Popularność: 1482
Kategorie:Plecy
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Plecy

Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy można podzielić na co najmniej kilka odmian. Wśród nich będą tylko te przeznaczone wyłącznie dla mężczyzn, do których wykonywania potrzebne są hantle, a także sztangi. Jak i również te, przeznaczone przede wszystkim dla pań, pozwalające lepsze zbijanie tkanki tłuszczowej z pleców, a także boczków. Oto kilka przykładów ćwiczeń dedykowanych dla Panów:

1.       Należy położyć się na ławeczce poziomej, trzymając jednocześnie w swoich dłoniach hantlę. Następnie należy przekładać obiema rękoma hantlę za swoją głowę. Przytrzymujemy tak dłonie wyciągnięte równolegle do ziemi i następnie wracamy do pozycji wyjściowej.

2.       Unoszenie sztangielki jedną ręką – Na ławeczce poziomej należy oprzeć jednocześnie prawe kolano i prawą dłoń. Tak aby znaleźć się równolegle względem całej ławeczki. W drugiej ręce trzymamy sztangielkę. Podnosimy ją do góry, zginając wysoko łokieć. Należy pamiętać o zachowaniu jednej linii ruchu sztangielką. Ćwiczenie należy wykonać kilkanaście razy, po czym zmieniamy stronę.

3.       Na plecy z pewnością pomoże przyrząd na siłowni, jakim jest wyciąg dolny. Należy usiąść przed wyciągiem i stabilnie oprzeć swoje nogi na przeznaczonych do tego celu podpórkach. Następnie oburącz należy przyciągać wyciąg w kierunku mostka, a następnie wskazane jest wyprostowanie ramion.

Jeśli chodzi o ćwiczenia związane nie z rzeźbieniem mięśni pleców, ale bardziej z pozbywaniem się zbędnego tłuszczyku, to należy wykonywać nieco inną serię ćwiczeń. A do nich z pewnością zalicza się na przykład:

1.       Stań z wyprostowanymi plecami, w lekkim rozkroku. W swoich dłoniach trzymaj poziomo drążek. Pamiętaj jednak aby ręce były szeroko rozchylone. Następnie przyciągnij drążek do klatki piersiowej, ściągnij mocno obojczyki, a potem rozluźnij mięśnie powracając do pozycji wyjściowej.

2.       Wbrew pozorom robienie rowerka w powietrzu nie ćwiczy samych nóg, ale przede wszystkim plecy. Dlatego jeśli nie masz w zanadrzu jakichkolwiek przyrządów do trenowania swoich pleców, to jazda na rowerku będzie idealna.

3.       Wszelkiego rodzaju skłony należy wykonywać dokładnie i niekoniecznie spiesząc się. Można wykonywać zarówno skłony klasyczne, czyli próbując dotykać dłońmi podłogi. Jak i również pomocne okażą się skłony polegające na dotykaniu prawą ręką lewej stopy i odwrotnie.

4.       Dobrym ćwiczeniem na wzmocnienie mięśni pleców jest zapewne po prostu staranie się zrobienia mostka. Nie należy go robić z pozycji stojącej, tylko na początku zaczynamy od zwykłego leżenia.

 

Ćwiczenia na jędrny brzuch uda i pośladki

Ćwiczenia na jędrny brzuch uda i pośladki

Ćwiczenia na jędrny brzuch, uda i pośladki Szczególnie panie są zainteresowane modelowaniem i ujędrnianiem tych partii ciała. Aby pośladki, uda i brzuch były ładnie ukształtowane,
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa Jeśli cierpisz na ból czy zwyrodnienie kręgosłupa szyjnego to warto wzmocnić mięśnie poprzez ćwiczenia. Aktywność w okolicy odcinka szyjne
Ćwiczenia na jędrne uda w domu

Ćwiczenia na jędrne uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu Wbrew pozorom aby ćwiczyć mięśnie nie trzeba od razu kupować karnetu na siłownię czy fitness. Jest wiele ćwiczeń, które można wykonywać w domu, liczy si
Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu

Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu

Ćwiczenia na jędrne pośladki, które możesz wykonać w domu Jest wiele ćwiczeń, które wykonywane w domu mogą przynieść efekty pod postacią jędrnych i wymodelowanych poślad
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Plecy

Ćwiczenia-Na na Facebook'u