Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na pełniejsze łydki


Dodano: 02-04-2015 09:52
Popularność: 1252
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na pełniejsze łydki

Jest naprawdę sporo dobrych ćwiczeń, które poprawiają kondycję łydek i rozbudowują ich mięśnie. Są one przeznaczone dla każdego, kto chciałby poprawić wygląd swoich łydek. Można ćwiczyć zarówno w domu jak i na siłowni, na specjalistycznych maszynach. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń na łydki.

  • Kształtowanie łydek należy zacząć już od samego początku treningu, czyli od rozgrzewki. Biegaj na bieżni następnie ćwicz na orbitreku – poświeć na to około 15 minut. Mięśnie łydek zaczną już wtedy pracować.
  • Na łydki bardzo dobre jest proste ćwiczenie takie jak stawanie na palcach. Stań prosto, w lekkim rozkroku. W takiej pozycji spinaj się na palcach, zastygaj w górze na 5 sekund i wracaj do pozycji wyjściowej. Wykonaj 15 powtórzeń.
  • Kolejne ćwiczenie na łydki przeprowadza się w pozycji przysiadu. Stań prosto w rozkroku, zegnij kolana, obniż biodra i pośladki, zejdź do przysiadu nie niżej niż na linię kolan. Zastygnij w takiej pozycji i wykonuj spięcia na palcach albo raz jednej, raz drugiej nogi, albo jednocześnie dla obu nóg.
  • Na poprawę mięśni łydek możesz zastosować też stanie na piętach. Stań prosto w lekkim rozkroku i przechodź do stania na piętach, utrzymując się w tej pozycji chociaż kilka sekund.
  • Na łydki dobrze działa też trening na skakance czy nawet podskoki w miejscu, najlepiej na spiętych palcach. Warto wykonywać takie ćwiczenia chociaż przez 2-3 minuty.
  • Możesz też spróbować stanąć w lekkim rozkroku, opierając na swoich plecach ciężar. Może to być sam gryf lub sztanga z obciążeniem dopasowanym do Twoich możliwości. Stojąc w takiej pozycji z ciężarem stawaj na palcach nóg. Obciążenie wzmacnia siłę ćwiczenia.
  • Do ćwiczeń łydek wykorzystaj też maszynę o nazwie suwnica. Służy ona do kształtowania mięśni nóg i pośladków, ale jeśli oprzesz się o jej platformę na palcach stóp, dodasz też trening łydek.
  • Na siłowniach są też dostępne różne maszyny na łydki zwane potocznie łydkownicami. Ich zasada działania jest prosta – opierasz stopy na platformie i dzięki napieraniu stóp przekręcasz ją w dół po czym wracasz do pozycji wyjściowej. Wtedy bardzo mocno pracują mięśnie łydek.
  • Jeśli będziesz wykonywać powyższe ćwiczenia chociaż 3 razy w tygodniu  to po 2 miesiącach ćwiczeń zauważysz, że łydki są ładniej ukształtowane i pełniejsze, a skóra na nich jest bardziej napięta.

 

 

 

Ćwiczenia na jędrny brzuch i pośladki

Ćwiczenia na jędrny brzuch i pośladki

Ćwiczenia na jędrny brzuch i pośladki Jest sporo ćwiczeń, które kształtują zarówno pośladki jak i brzuch. Trzeba jednak nieco samozaparcia, by ćwiczyć co dzień po około 1
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na skoliozę

Ćwiczenia na skoliozę

Ćwiczenia na skoliozę Skolioza jest skrzywieniem bocznym kręgosłupa, który wygięty jest pod nienaturalnym kątem. Skoliozą określa się zniekształcenie wynoszące ponad 10° w p
Ćwiczenia na płaskostopie

Ćwiczenia na płaskostopie

Ćwiczenia na płaskostopie Płaskostopie jest zniekształceniem stopy, które polega na obniżeniu jej sklepień. Wiele osób cierpi na to schorzenie, nawet o tym nie wiedząc, bowiem
Ćwiczenia na jędrny tyłeczek

Ćwiczenia na jędrny tyłeczek

Ćwiczenia na jędrny tyłeczek Szczególnie panie przewrażliwione są na punkcie swoich pośladków i często przywiązują dużą wagę do tego, by były one jędrne i zgrabne. Poś
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u