Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na pełniejsze łydki


Dodano: 02-04-2015 09:52
Popularność: 938
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na pełniejsze łydki

Jest naprawdę sporo dobrych ćwiczeń, które poprawiają kondycję łydek i rozbudowują ich mięśnie. Są one przeznaczone dla każdego, kto chciałby poprawić wygląd swoich łydek. Można ćwiczyć zarówno w domu jak i na siłowni, na specjalistycznych maszynach. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń na łydki.

  • Kształtowanie łydek należy zacząć już od samego początku treningu, czyli od rozgrzewki. Biegaj na bieżni następnie ćwicz na orbitreku – poświeć na to około 15 minut. Mięśnie łydek zaczną już wtedy pracować.
  • Na łydki bardzo dobre jest proste ćwiczenie takie jak stawanie na palcach. Stań prosto, w lekkim rozkroku. W takiej pozycji spinaj się na palcach, zastygaj w górze na 5 sekund i wracaj do pozycji wyjściowej. Wykonaj 15 powtórzeń.
  • Kolejne ćwiczenie na łydki przeprowadza się w pozycji przysiadu. Stań prosto w rozkroku, zegnij kolana, obniż biodra i pośladki, zejdź do przysiadu nie niżej niż na linię kolan. Zastygnij w takiej pozycji i wykonuj spięcia na palcach albo raz jednej, raz drugiej nogi, albo jednocześnie dla obu nóg.
  • Na poprawę mięśni łydek możesz zastosować też stanie na piętach. Stań prosto w lekkim rozkroku i przechodź do stania na piętach, utrzymując się w tej pozycji chociaż kilka sekund.
  • Na łydki dobrze działa też trening na skakance czy nawet podskoki w miejscu, najlepiej na spiętych palcach. Warto wykonywać takie ćwiczenia chociaż przez 2-3 minuty.
  • Możesz też spróbować stanąć w lekkim rozkroku, opierając na swoich plecach ciężar. Może to być sam gryf lub sztanga z obciążeniem dopasowanym do Twoich możliwości. Stojąc w takiej pozycji z ciężarem stawaj na palcach nóg. Obciążenie wzmacnia siłę ćwiczenia.
  • Do ćwiczeń łydek wykorzystaj też maszynę o nazwie suwnica. Służy ona do kształtowania mięśni nóg i pośladków, ale jeśli oprzesz się o jej platformę na palcach stóp, dodasz też trening łydek.
  • Na siłowniach są też dostępne różne maszyny na łydki zwane potocznie łydkownicami. Ich zasada działania jest prosta – opierasz stopy na platformie i dzięki napieraniu stóp przekręcasz ją w dół po czym wracasz do pozycji wyjściowej. Wtedy bardzo mocno pracują mięśnie łydek.
  • Jeśli będziesz wykonywać powyższe ćwiczenia chociaż 3 razy w tygodniu  to po 2 miesiącach ćwiczeń zauważysz, że łydki są ładniej ukształtowane i pełniejsze, a skóra na nich jest bardziej napięta.

 

 

 

Ćwiczenia na brzuch nie obciążające kręgosłupa

Ćwiczenia na brzuch nie obciążające kręgosłupa

Ćwiczenia na brzuch nie obciążające kręgosłupa Niestety, nie zawsze ćwiczenia na brzuch nie obciążają kręgosłupa. W wielu przypadkach jest wręcz odwrotnie. Problemem może być też n
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup Z ćwiczeniami na kręgosłup nie ma żartów – zanim podejmiesz jakiekolwiek ćwiczenia, skonsultuj się z lekarzem lub z fizjoterapeutą. Dobór ćwic
Ćwiczenia na kolana

Ćwiczenia na kolana

Ćwiczenia na kolana Przy ćwiczeniach na kolana nie chodzi o to, by wzmocnić mięśnie nóg, ale o to, by poprawić stabilność, często też by wygrać z bólem kończyny. Jest wie
Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek Pośladki są tą częścią ciała, na punkcie której przewrażliwione są szczególnie kobiety. Ładna, kształtna pupa jest wizytówką zadban
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u