Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na pełniejsze łydki


Dodano: 02-04-2015 09:52
Popularność: 785
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na pełniejsze łydki

Jest naprawdę sporo dobrych ćwiczeń, które poprawiają kondycję łydek i rozbudowują ich mięśnie. Są one przeznaczone dla każdego, kto chciałby poprawić wygląd swoich łydek. Można ćwiczyć zarówno w domu jak i na siłowni, na specjalistycznych maszynach. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń na łydki.

  • Kształtowanie łydek należy zacząć już od samego początku treningu, czyli od rozgrzewki. Biegaj na bieżni następnie ćwicz na orbitreku – poświeć na to około 15 minut. Mięśnie łydek zaczną już wtedy pracować.
  • Na łydki bardzo dobre jest proste ćwiczenie takie jak stawanie na palcach. Stań prosto, w lekkim rozkroku. W takiej pozycji spinaj się na palcach, zastygaj w górze na 5 sekund i wracaj do pozycji wyjściowej. Wykonaj 15 powtórzeń.
  • Kolejne ćwiczenie na łydki przeprowadza się w pozycji przysiadu. Stań prosto w rozkroku, zegnij kolana, obniż biodra i pośladki, zejdź do przysiadu nie niżej niż na linię kolan. Zastygnij w takiej pozycji i wykonuj spięcia na palcach albo raz jednej, raz drugiej nogi, albo jednocześnie dla obu nóg.
  • Na poprawę mięśni łydek możesz zastosować też stanie na piętach. Stań prosto w lekkim rozkroku i przechodź do stania na piętach, utrzymując się w tej pozycji chociaż kilka sekund.
  • Na łydki dobrze działa też trening na skakance czy nawet podskoki w miejscu, najlepiej na spiętych palcach. Warto wykonywać takie ćwiczenia chociaż przez 2-3 minuty.
  • Możesz też spróbować stanąć w lekkim rozkroku, opierając na swoich plecach ciężar. Może to być sam gryf lub sztanga z obciążeniem dopasowanym do Twoich możliwości. Stojąc w takiej pozycji z ciężarem stawaj na palcach nóg. Obciążenie wzmacnia siłę ćwiczenia.
  • Do ćwiczeń łydek wykorzystaj też maszynę o nazwie suwnica. Służy ona do kształtowania mięśni nóg i pośladków, ale jeśli oprzesz się o jej platformę na palcach stóp, dodasz też trening łydek.
  • Na siłowniach są też dostępne różne maszyny na łydki zwane potocznie łydkownicami. Ich zasada działania jest prosta – opierasz stopy na platformie i dzięki napieraniu stóp przekręcasz ją w dół po czym wracasz do pozycji wyjściowej. Wtedy bardzo mocno pracują mięśnie łydek.
  • Jeśli będziesz wykonywać powyższe ćwiczenia chociaż 3 razy w tygodniu  to po 2 miesiącach ćwiczeń zauważysz, że łydki są ładniej ukształtowane i pełniejsze, a skóra na nich jest bardziej napięta.

 

 

 

Ćwiczenia na płaski brzuch

Ćwiczenia na płaski brzuch

Ćwiczenia na płaski brzuch Każdy chciałby mieć płaski brzuch, jednak nie każdemu wystarcza na to samozaparcia i chęci do ćwiczeń. Jeśli przystępujesz do modelowania mięśni brzucha to
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy Kręgosłup lędźwiowy zlokalizowany jest na dole naszych pleców i wiele osób narzeka na dyskomfort tej partii kręgosłupa czy ból. Za
Ćwiczenia na mięśnie nóg

Ćwiczenia na mięśnie nóg

Ćwiczenia na mięśnie nóg Nogi są tą częścią ciała, którą często trenujemy. Szczególnie panie dbają o to, by nogi były jędrne i zgrabne, w  czym pomagają ć
Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki Jest wiele ćwiczeń na ładne i kształtne pośladki. Na pewno pomogą one w uzyskaniu pełniejszych i krąglejszych kształtów. Możesz ćwiczyć zaró
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u