Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na płaski brzuch


Dodano: 07-03-2015 16:12
Popularność: 1217
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na płaski brzuch

Każdy chciałby mieć płaski brzuch, jednak nie każdemu wystarcza na to samozaparcia i chęci do ćwiczeń. Jeśli przystępujesz do modelowania mięśni brzucha to pamiętaj, że nawet kaloryfer może być skryty pod tłuszczem. Zadbaj więc o ćwiczenia, które pozwolą Ci zrzucić zbędny tłuszcz i dopiero wtedy przystąp do rzeźby mięśni brzucha. Zaprezentuję kilka ćwiczeń, które korzystnie wpływają na mięśnie brzucha.

1.  Zastąp klasyczne brzuszki spięciami, które nie obciążają kręgosłupa. Połóż się na macie na plecach, unieś nogi w kolanach, stopy opieraj na ziemi. Rozłóż łokcie i oprzyj dłonie o skronie, nie zadzieraj głowy. Siłą mięśni brzucha wykonuj spięcia, które pozwolą Ci lekko unieść klatkę piersiową, a następnie ją opuścić. Wykonuj spięcia przez minutę.

2.  Jeśli chcesz możesz dodać do spięć różne kombinacje i elementy np. w trakcie spięcia skręć nieco ciało i ciągnij je barkiem do przeciwnej nogi. W ten sposób możesz ćwiczyć skośne mięśnie brzucha. Pamiętaj, że wychodząc z dołu robisz wdech, na spięciu wydech.

3.  Kolejne ćwiczenie również wykonuje się na macie, połóż się wygodnie na plecach i zacznij unoszenia nóg – możesz unosić obie nogi na raz lub każdą z osobna. Pamiętaj, by nie opuszczać nóg całkiem na ziemię – zatrzymujesz się kilka centymetrów nad ziemią i znów podnosisz nogi w górę. Możesz dodać do ćwiczenia pracę rąk  - chwyć w dwie dłonie ciężarek i wraz z każdym podnoszeniem nogi opuszaj ręce za głowę, po czym wracaj do pozycji wyjściowej.

4.  Połóż się na macie na boku – jedną rękę wyciągnij wzdłuż głowy, drugą oprzyj przed sobą na wysokości brzucha. Obie nogi podnoś lekko w górę – przy tym ćwiczeniu angażujemy do pracy mięśnie skośne brzucha. Po wykonaniu 20 podniesień nóg zmień bok, tak by ćwiczyć brzuch równomiernie.

5.  Na koniec zaproponuję proste ćwiczenie, którym są popularne nożyce. Połóż się na plecach, unieś nogi na wysokość około 20 centymetrów i podnoś je na przemian – jedną w górę, drugą w dół tak jakbyś przecinał/a powietrze jak nożyczki. Spróbuj wykonywać to ćwiczenie przez 30 sekund – na pewno poczujesz pracę mięśni brzucha.

Jeśli jesteś osobą początkującą w ćwiczeniach to zacznij od jednej serii i w miarę czasu zwiększaj ich ilość. Jeśli masz dobrą kondycję to możesz spróbować wykonać 42 – dniowy program ćwiczeń aerobowych zwanych Szóstką Weidera, których zdaniem jest wyrobienie tzw. kaloryfera.

 

Ćwiczenia na szybki trening brzucha

Ćwiczenia na szybki trening brzucha

Ćwiczenia na szybki trening brzucha Wiele osób nie ma czasu na to, by poświęcać treningowi kilka godzin w tygodniu. Jeśli jednak będziesz prowadzić intensywne ćwiczenia, to wystarcz
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Metoda Karskiego cwiczenia

Metoda Karskiego cwiczenia

Ćwiczenia metoda Karskiego Metoda karskiego jest dość kontrowersyjną metodą na leczenie skolioz. Metoda opiera się głównie na likwidowaniu przykurczów, które według pr
Ćwiczenia na uda

Ćwiczenia na uda

Ćwiczenia na uda Uda to część ciała, którą mogą ćwiczyć nie tylko kobiety. Dobrze wymodelowane uda są jędrne, nie pojawia się na nich cellulit. Jest kilka prostych ćwiczeń, kt
Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek Pośladki są tą częścią ciała, na punkcie której przewrażliwione są szczególnie kobiety. Ładna, kształtna pupa jest wizytówką zadban
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u