Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na płaski brzuch


Dodano: 07-03-2015 16:12
Popularność: 1510
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na płaski brzuch

Każdy chciałby mieć płaski brzuch, jednak nie każdemu wystarcza na to samozaparcia i chęci do ćwiczeń. Jeśli przystępujesz do modelowania mięśni brzucha to pamiętaj, że nawet kaloryfer może być skryty pod tłuszczem. Zadbaj więc o ćwiczenia, które pozwolą Ci zrzucić zbędny tłuszcz i dopiero wtedy przystąp do rzeźby mięśni brzucha. Zaprezentuję kilka ćwiczeń, które korzystnie wpływają na mięśnie brzucha.

1.  Zastąp klasyczne brzuszki spięciami, które nie obciążają kręgosłupa. Połóż się na macie na plecach, unieś nogi w kolanach, stopy opieraj na ziemi. Rozłóż łokcie i oprzyj dłonie o skronie, nie zadzieraj głowy. Siłą mięśni brzucha wykonuj spięcia, które pozwolą Ci lekko unieść klatkę piersiową, a następnie ją opuścić. Wykonuj spięcia przez minutę.

2.  Jeśli chcesz możesz dodać do spięć różne kombinacje i elementy np. w trakcie spięcia skręć nieco ciało i ciągnij je barkiem do przeciwnej nogi. W ten sposób możesz ćwiczyć skośne mięśnie brzucha. Pamiętaj, że wychodząc z dołu robisz wdech, na spięciu wydech.

3.  Kolejne ćwiczenie również wykonuje się na macie, połóż się wygodnie na plecach i zacznij unoszenia nóg – możesz unosić obie nogi na raz lub każdą z osobna. Pamiętaj, by nie opuszczać nóg całkiem na ziemię – zatrzymujesz się kilka centymetrów nad ziemią i znów podnosisz nogi w górę. Możesz dodać do ćwiczenia pracę rąk  - chwyć w dwie dłonie ciężarek i wraz z każdym podnoszeniem nogi opuszaj ręce za głowę, po czym wracaj do pozycji wyjściowej.

4.  Połóż się na macie na boku – jedną rękę wyciągnij wzdłuż głowy, drugą oprzyj przed sobą na wysokości brzucha. Obie nogi podnoś lekko w górę – przy tym ćwiczeniu angażujemy do pracy mięśnie skośne brzucha. Po wykonaniu 20 podniesień nóg zmień bok, tak by ćwiczyć brzuch równomiernie.

5.  Na koniec zaproponuję proste ćwiczenie, którym są popularne nożyce. Połóż się na plecach, unieś nogi na wysokość około 20 centymetrów i podnoś je na przemian – jedną w górę, drugą w dół tak jakbyś przecinał/a powietrze jak nożyczki. Spróbuj wykonywać to ćwiczenie przez 30 sekund – na pewno poczujesz pracę mięśni brzucha.

Jeśli jesteś osobą początkującą w ćwiczeniach to zacznij od jednej serii i w miarę czasu zwiększaj ich ilość. Jeśli masz dobrą kondycję to możesz spróbować wykonać 42 – dniowy program ćwiczeń aerobowych zwanych Szóstką Weidera, których zdaniem jest wyrobienie tzw. kaloryfera.

 

Ćwiczenia na oponkę

Ćwiczenia na oponkę

Ćwiczenia na oponkę Oponką nazywa się potocznie nadmiar tkanki tłuszczowej na brzuchu. Nie jest łatwo się jej pozbyć, nawet najlepiej wyrzeźbiony kaloryfer zginie pod nadmiarem tłuszczu.
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na mięsień najszerszy grzbietu Mięsień najszerszy grzbietu ma największą powierzchnię spośród wszystkich mięśni w ciele człowieka. Mamy dwa mięśnie najszersze grzbie
Ćwiczenia na płaskostopie

Ćwiczenia na płaskostopie

Ćwiczenia na płaskostopie Płaskostopie jest zniekształceniem stopy, które polega na obniżeniu jej sklepień. Wiele osób cierpi na to schorzenie, nawet o tym nie wiedząc, bowiem
Ćwiczenia na dupe

Ćwiczenia na dupe

Ćwiczenia na dupę Pośladki są bardzo ważną częścią ciała,  szczególnie dla kobiet, które dbają o to, by pupa była jędrna i zgrabna. Jest to wizytówka ciała
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u