Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na oponkę


Dodano: 07-03-2015 16:09
Popularność: 1715
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na oponkę

Oponką nazywa się potocznie nadmiar tkanki tłuszczowej na brzuchu. Nie jest łatwo się jej pozbyć, nawet najlepiej wyrzeźbiony kaloryfer zginie pod nadmiarem tłuszczu. Na początek polecałabym po prostu zrzucenie zbędnych kilogramów za pomocą ćwiczeń aerobowych na stepperze, orbitreku czy bieżni. Dopiero kiedy zrzucisz nieco tkanki tłuszczowej, przystąp do modelowania mięśni brzucha. Możesz spróbować poniższych ćwiczeń.

  • Na spalenie tłuszczu na brzuchu bardzo dobre są spięcia, które są alternatywą dla obciążających kręgosłup brzuszków. Połóż się na plecach na macie, unieś ugięte w kolanach nogi, ręce oprzyj o skronie i ugnij w łokciach. Siłą mięśni brzucha wykonuj spięcia i unoś lekko w górę klatkę piersiową. W trakcie ćwiczeń możesz też skręcać bark do przeciwległej nogi przez co działasz na mięśnie skośne brzucha.
  • Przy drugim ćwiczeniu zejdź na matę, oprzyj przód ciała na plecach, tył na napiętych palcach stóp. Przód ciała utrzymuj  nieruchomo, natomiast kolana podciągaj pod klatkę piersiową, jak w trakcie marszu. Możesz też podciągać nogi do przeciwległej ręki.
  • Połóż się na boku na macie, nogi wyciągnij prosto, przód ciała oprzyj na ugiętej ręce, drugą oprzyj na biodrach. Próbuj wypychać swoje ciało do góry – to ćwiczenie świetnie wpływa na tzw. boczki.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, wyciągnij prosto nogi, napnij brzuch. Unoś obie nogi jednocześnie w górę, bez podpierania się. Jeśli ćwiczenie wydaje Ci się zbyt ciężkie to spróbuj unosić nogi pojedynczo.
  • Kolejnym ćwiczeniem modelującym brzuch, ale również wszystkie partie mięśni ciała jest deska. Zejdź na matę do pozycji leżącej, oprzyj przód ciała na rękach zgiętych w łokciu, resztę ciała na napiętych nogach. Całe ciało ma być sztywne, musi utworzyć linię prostą. Utrzymuj napięcie przynajmniej przez 30 sekund.
  • Przy ostatnim ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, podnieś wyprostowane nogi w górę. Rozkładaj nogi w bok, w tym samym momencie dźwigaj przód ciała w górę, trzymając ręce wyprostowane, po czym opadaj na matę.

Pamiętaj, że zanim przystąpisz do ćwiczeń modelujących brzuch, należy wykonać 10-minutową rozgrzewkę. Może być to trucht,  podskoki czy rozciąganie ciała. Jeśli jesteś już osobą zaawansowaną w ćwiczeniach brzucha, a chcesz jeszcze lepszych efektów to polecam wykonanie 42-dniowego programu ćwiczeń zwanych Szóstką Weidera. Są to ćwiczenia bardzo intensywne i wyczerpujące, jednak wyjątkowo skuteczne.

 

Ćwiczenia na brzuch na siłowni

Ćwiczenia na brzuch na siłowni

Ćwiczenia na brzuch na siłowni Siłownia jest miejscem,  którym możemy ćwiczyć mięśnie brzucha na wiele sposobów. Polecam wybrać większe siłownie, gdzie odpowiedniego
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba Nie ma co ukrywać, że w dzisiejszych czasach praktycznie całkowicie jesteśmy skazani na krzywe kręgosłupy. Oczywiście brzmi to jak wyrocznia, jednak należy potraktować
Ćwiczenia na wysportowane łydki

Ćwiczenia na wysportowane łydki

Ćwiczenia na wysportowane łydki Wysportowane łydki maja ładny, wyraźnie zarysowany kształt i silne mięśnie. Wiele osób zapomina jednak, że w ramach treningu ogólnorozwojoweg
Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę Pośladki są wizytówka każdej kobiety, dlatego warto myśleć o tym, by ćwiczyć tą część ciała. Jest wiele prostych ćwiczeń, które kształtuj
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u