Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na okrągłe pośladki


Dodano: 07-03-2015 16:09
Popularność: 3442
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na okrągłe pośladki

Mając na myśli okrągłe pośladki po prostu chodzi o jędrne, ładnie ukształtowane pośladki – taki efekt można osiągnąć poprzez systematyczne ćwiczenie. Wystarczy nieco samozaparcia i dokłądnego wykonywania ćwiczeń, by zobaczyć efekty. Zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń modelujących pośladki, które można wykonywać w domu.

1.  Rozłóż matę i przyjmij na niej postawę klęczącą, przód ciała oprzyj na wyprostowanych rękach, tył na kolanach opartych na podłodze. Podciągaj ugiętą nogę w bok, po czym opuszczaj ją znów do pozycji wyjściowej. Jest to świetne ćwiczenie na jędrność ud i pośladków. Wykonuj 20 powtórzeń dla każdej nogi.

2.  Możesz przyjąć też taką samą pozycję, z tym że unosisz w górę wyciągniętą do tyłu nogę. Możesz wykonać 20 takich powtórzeń zmieniając przy tym nogi.

3.  Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż ciała, kolana unieś w górę, a stopy pozostaw na podłodze. Wykonuj wypychanie bioder do góry, najlepiej pulsując raz w górę, raz w dół, jednak nie opuszczaj bioder na ziemię. To ćwiczenie kształtuje brzuch, pośladki i uda. Wykonuj ćwiczenie 20 razy.

4.  Na pośladki dobrze wpływają przysiady. Stań prosto w lekkim rozkroku, wyciągnij wyprostowane ręce przed siebie. Stopy i kolana skieruj lekko na zewnątrz. Rób przysiad schodząc ciałem w dół, na wysokość kolan po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Możesz nałożyć na plecy Power Bag – dodatkowe obciążenie wzmocni efekty ćwiczeń.

5.  Połóż się na macie na boku, wyprostuj nogi, jedną rękę podłóż pod głowę, a drugą ugnij na wysokości brzucha. Podnoś jedną wyprostowaną nogę w bok, aż do momentu gdy poczujesz napięcie w pośladkach. Opuść ją do pozycji wyjściowej. Wykonuj podnoszenia po 20 razy dla każdej nogi.

6.  Przy kolejny prostym ćwiczeniu połóż się na macie na brzuchu, unieś klatkę piersiową, ręce miej przed sobą. Pracujesz tylko nogami – podnoś lekko w gorę nogi – raz jedna, raz drugą do momentu aż pozujesz napięcie pośladków. Wykonuj 20 takich podnoszeń dla każdej nogi.

Wystarczy około 30 minut dziennie, by cieszyć się jędrnymi, okrągłymi pośladkami. Podane przeze mnie ćwiczenia wpływają korzystnie również na mięśnie brzucha oraz ud, nadają się więc idealnie dla kobiet. Dodatkowo są proste i nie wymagają dużo siły i można je wykonywać bez względu na poziom naszej kondycji.

 

Ćwiczenia na dolne mięśnie brzucha

Ćwiczenia na dolne mięśnie brzucha

Ćwiczenia na dolne mięśnie brzucha Jeśli mówimy o dolnych mięśniach brzucha, używamy nieprecyzyjnego określenie. Na brzuchu od spojenia łonowego po żebra mamy mięsień prosty, kt
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców Rozbudowanie pleców jest jednym z elementów treningu ogólnorozwojowego, musimy bowiem rozwijać nasze ciało proporcjonalnie. Warto w
Ćwiczenia antycellulitowe

Ćwiczenia antycellulitowe

Ćwiczenia antycellulitowe Cellulit jest zmorą wielu kobiet, szczególnie po 30 roku życia. Tzw. pomarańczowa skórka znacznie szpeci wygląd nóg. Na szczęście z cellulitem
Ćwiczenia na pośladki i uda

Ćwiczenia na pośladki i uda

Ćwiczenia na pośladki i uda Jeśli jest tylko taka możliwość to wiele osób bardzo chętnie łączy ćwiczenia, które wpływają na pośladki i uda jednocześnie. Tak naprawdę j
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u