Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na okrągłe pośladki


Dodano: 07-03-2015 16:09
Popularność: 1326
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na okrągłe pośladki

Mając na myśli okrągłe pośladki po prostu chodzi o jędrne, ładnie ukształtowane pośladki – taki efekt można osiągnąć poprzez systematyczne ćwiczenie. Wystarczy nieco samozaparcia i dokłądnego wykonywania ćwiczeń, by zobaczyć efekty. Zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń modelujących pośladki, które można wykonywać w domu.

1.  Rozłóż matę i przyjmij na niej postawę klęczącą, przód ciała oprzyj na wyprostowanych rękach, tył na kolanach opartych na podłodze. Podciągaj ugiętą nogę w bok, po czym opuszczaj ją znów do pozycji wyjściowej. Jest to świetne ćwiczenie na jędrność ud i pośladków. Wykonuj 20 powtórzeń dla każdej nogi.

2.  Możesz przyjąć też taką samą pozycję, z tym że unosisz w górę wyciągniętą do tyłu nogę. Możesz wykonać 20 takich powtórzeń zmieniając przy tym nogi.

3.  Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż ciała, kolana unieś w górę, a stopy pozostaw na podłodze. Wykonuj wypychanie bioder do góry, najlepiej pulsując raz w górę, raz w dół, jednak nie opuszczaj bioder na ziemię. To ćwiczenie kształtuje brzuch, pośladki i uda. Wykonuj ćwiczenie 20 razy.

4.  Na pośladki dobrze wpływają przysiady. Stań prosto w lekkim rozkroku, wyciągnij wyprostowane ręce przed siebie. Stopy i kolana skieruj lekko na zewnątrz. Rób przysiad schodząc ciałem w dół, na wysokość kolan po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Możesz nałożyć na plecy Power Bag – dodatkowe obciążenie wzmocni efekty ćwiczeń.

5.  Połóż się na macie na boku, wyprostuj nogi, jedną rękę podłóż pod głowę, a drugą ugnij na wysokości brzucha. Podnoś jedną wyprostowaną nogę w bok, aż do momentu gdy poczujesz napięcie w pośladkach. Opuść ją do pozycji wyjściowej. Wykonuj podnoszenia po 20 razy dla każdej nogi.

6.  Przy kolejny prostym ćwiczeniu połóż się na macie na brzuchu, unieś klatkę piersiową, ręce miej przed sobą. Pracujesz tylko nogami – podnoś lekko w gorę nogi – raz jedna, raz drugą do momentu aż pozujesz napięcie pośladków. Wykonuj 20 takich podnoszeń dla każdej nogi.

Wystarczy około 30 minut dziennie, by cieszyć się jędrnymi, okrągłymi pośladkami. Podane przeze mnie ćwiczenia wpływają korzystnie również na mięśnie brzucha oraz ud, nadają się więc idealnie dla kobiet. Dodatkowo są proste i nie wymagają dużo siły i można je wykonywać bez względu na poziom naszej kondycji.

 

Ćwiczenia na płaski brzuch

Ćwiczenia na płaski brzuch

Ćwiczenia na płaski brzuch Każdy chciałby mieć płaski brzuch, jednak nie każdemu wystarcza na to samozaparcia i chęci do ćwiczeń. Jeśli przystępujesz do modelowania mięśni brzucha to
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców Rozbudowanie pleców jest jednym z elementów treningu ogólnorozwojowego, musimy bowiem rozwijać nasze ciało proporcjonalnie. Warto w
Ćwiczenia na uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu Jest wiele ćwiczeń, które pozwolą na kształtowanie mięśni ud w domu, bez konieczności zapisywania się na fitness czy siłownię. Wystarczy znaleźć 15-20 m
Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę Wielkość pośladków jest uwarunkowana poprzez geny – samymi ćwiczeniami nie da się znacznie powiększyć pośladków, natomiast można wzmocnić i
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u