Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na odchudzanie ud


Dodano: 07-03-2015 16:11
Popularność: 1501
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na odchudzanie ud

Odchudzanie ud nie jest sprawą prostą. Nie wystarczą same ćwiczenia, należałoby zrzucić zbędne kilogramy i jednocześnie modelować mięśnie ud. Dodatkowo pomocne przy odchudzaniu ud są masaże skóry za pomocą specjalnych wałków do masażu, dzięki czemu można zredukować cellulit. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które korzystnie wpłyną na wygląd ud.

  • Po pierwsze, zrzuć zbędne kilogramy za pomocą intensywnych ćwiczeń aerobowych na stepperze, wiosłach, orbitreku czy bieżni, jednocześnie wykonując ćwiczenia wzmacniające mięsnie ud.
  • Ćwiczeniem wzmacniającym mięśnie ud są przysiady. Stań w lekkim rozkroku, skieruj stopy na zewnątrz, zacznij uginać kolana lekko kierując je na zewnątrz i opuszczaj nisko biodra, jednak nie niżej niż na wysokość kolan. Możesz dodać do ćwiczenia podnoszenia nóg i inne kombinacje, które urozmaicą aktywność.
  • Połóż się na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. Pierwsze ćwiczenie polega na wykonywaniu nożyc pionowych lub poziomych kilkanaście centymetrów nad ziemią. Przy drugim ćwiczeniu podnieś nogi w górę i rozstawiaj je na boki – pracują zarówno mięśnie ud jak i brzucha.
  • Kolejne ćwiczenie jest bardzo skuteczne. Połóż się na plecach na macie, zegnij nogi w kolanie i wypchnij biodra w górę. Utrzymaj ciało w jednej pozycji i unieś jedną nogę ugiętą w kolanie, następnie opuść ją i wyprostuj. Wykonuj takie ćwiczeni co najmniej minutę po czym zmień nogę.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu usiądź na macie, wyciągnij nogi prosto, po czym odchyl nieco w tył ciało i oprzyj je na łokciach. Przyciągaj nogi w stronę klatki piersiowej uginając je w kolanach i wracaj do pozycji wyjściowej.
  • Do kolejnego ćwiczenia stań w lekkim rozkroku, oprzyj ręce na biodrach, przyjmij stabilną pozycję. Podnieś z ziemi jedną nogę i skieruj ją w bok – zrób 20 razy to ćwiczenie dla każdej nogi.
  • Ostatnie ćwiczenie, jakie mogę zaproponować będzie wykonywane na niewielkim urządzeniu zwanym twisterem – stań na twisterze z lekko ugiętymi w kolanach nogami, po czym wykonuj skręty tułowiem. Im bardziej ugniesz nogi, tym silniej będą pracowały mięśni ud, a przy okazji wysmuklisz talię.

Przy ćwiczeniach ważna jest systematyczność. Staraj się ćwiczyć co dzień chociaż przez 15-20 minut. Wiele z tych ćwiczeń możesz wykonywać w domu w trakcie innych czynności takich jak np. oglądanie telewizji. Wystarczy tylko nieco motywacji i chęci do zmiany wyglądu.

 

Ćwiczenia na gruby brzuch

Ćwiczenia na gruby brzuch

Ćwiczenia na gruby brzuch Niestety, jeśli chcesz walczyć z grubym brzuchem to najpierw zacznij od diety. Musisz zmienić swoje nawyki żywieniowe i dodatkowo zacznij ćwiczyć, by zrzucić nadm
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się Wiele osób ma tendencję do garbienia się i często wykonuje to bezwiednie. Przyjmujemy pozycję w której jest nam wygodnie, co nie zawsze jest odpowied
Ćwiczenia na uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu Jest wiele ćwiczeń, które pozwolą na kształtowanie mięśni ud w domu, bez konieczności zapisywania się na fitness czy siłownię. Wystarczy znaleźć 15-20 m
Ćwiczenia na dupe

Ćwiczenia na dupe

Ćwiczenia na dupę Pośladki są bardzo ważną częścią ciała,  szczególnie dla kobiet, które dbają o to, by pupa była jędrna i zgrabna. Jest to wizytówka ciała
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u