Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na odchudzanie ud


Dodano: 07-03-2015 16:11
Popularność: 1329
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na odchudzanie ud

Odchudzanie ud nie jest sprawą prostą. Nie wystarczą same ćwiczenia, należałoby zrzucić zbędne kilogramy i jednocześnie modelować mięśnie ud. Dodatkowo pomocne przy odchudzaniu ud są masaże skóry za pomocą specjalnych wałków do masażu, dzięki czemu można zredukować cellulit. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które korzystnie wpłyną na wygląd ud.

  • Po pierwsze, zrzuć zbędne kilogramy za pomocą intensywnych ćwiczeń aerobowych na stepperze, wiosłach, orbitreku czy bieżni, jednocześnie wykonując ćwiczenia wzmacniające mięsnie ud.
  • Ćwiczeniem wzmacniającym mięśnie ud są przysiady. Stań w lekkim rozkroku, skieruj stopy na zewnątrz, zacznij uginać kolana lekko kierując je na zewnątrz i opuszczaj nisko biodra, jednak nie niżej niż na wysokość kolan. Możesz dodać do ćwiczenia podnoszenia nóg i inne kombinacje, które urozmaicą aktywność.
  • Połóż się na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. Pierwsze ćwiczenie polega na wykonywaniu nożyc pionowych lub poziomych kilkanaście centymetrów nad ziemią. Przy drugim ćwiczeniu podnieś nogi w górę i rozstawiaj je na boki – pracują zarówno mięśnie ud jak i brzucha.
  • Kolejne ćwiczenie jest bardzo skuteczne. Połóż się na plecach na macie, zegnij nogi w kolanie i wypchnij biodra w górę. Utrzymaj ciało w jednej pozycji i unieś jedną nogę ugiętą w kolanie, następnie opuść ją i wyprostuj. Wykonuj takie ćwiczeni co najmniej minutę po czym zmień nogę.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu usiądź na macie, wyciągnij nogi prosto, po czym odchyl nieco w tył ciało i oprzyj je na łokciach. Przyciągaj nogi w stronę klatki piersiowej uginając je w kolanach i wracaj do pozycji wyjściowej.
  • Do kolejnego ćwiczenia stań w lekkim rozkroku, oprzyj ręce na biodrach, przyjmij stabilną pozycję. Podnieś z ziemi jedną nogę i skieruj ją w bok – zrób 20 razy to ćwiczenie dla każdej nogi.
  • Ostatnie ćwiczenie, jakie mogę zaproponować będzie wykonywane na niewielkim urządzeniu zwanym twisterem – stań na twisterze z lekko ugiętymi w kolanach nogami, po czym wykonuj skręty tułowiem. Im bardziej ugniesz nogi, tym silniej będą pracowały mięśni ud, a przy okazji wysmuklisz talię.

Przy ćwiczeniach ważna jest systematyczność. Staraj się ćwiczyć co dzień chociaż przez 15-20 minut. Wiele z tych ćwiczeń możesz wykonywać w domu w trakcie innych czynności takich jak np. oglądanie telewizji. Wystarczy tylko nieco motywacji i chęci do zmiany wyglądu.

 

Ćwiczenia na ekspresowy trening brzucha

Ćwiczenia na ekspresowy trening brzucha

Ćwiczenia na ekspresowy trening brzucha Ekspresowy trening brzucha to tzw. ABS. Są to ćwiczenia trwające od 8 do 15 minut, mające na celu bardzo intensywne kształtowanie mięśni brzucha i s
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup Z ćwiczeniami na kręgosłup nie ma żartów – zanim podejmiesz jakiekolwiek ćwiczenia, skonsultuj się z lekarzem lub z fizjoterapeutą. Dobór ćwic
Ćwiczenia na wysportowane łydki

Ćwiczenia na wysportowane łydki

Ćwiczenia na wysportowane łydki Wysportowane łydki maja ładny, wyraźnie zarysowany kształt i silne mięśnie. Wiele osób zapomina jednak, że w ramach treningu ogólnorozwojoweg
Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę Pośladki są wizytówka każdej kobiety, dlatego warto myśleć o tym, by ćwiczyć tą część ciała. Jest wiele prostych ćwiczeń, które kształtuj
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u