Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na odchudzanie ud


Dodano: 07-03-2015 16:11
Popularność: 2036
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na odchudzanie ud

Odchudzanie ud nie jest sprawą prostą. Nie wystarczą same ćwiczenia, należałoby zrzucić zbędne kilogramy i jednocześnie modelować mięśnie ud. Dodatkowo pomocne przy odchudzaniu ud są masaże skóry za pomocą specjalnych wałków do masażu, dzięki czemu można zredukować cellulit. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które korzystnie wpłyną na wygląd ud.

  • Po pierwsze, zrzuć zbędne kilogramy za pomocą intensywnych ćwiczeń aerobowych na stepperze, wiosłach, orbitreku czy bieżni, jednocześnie wykonując ćwiczenia wzmacniające mięsnie ud.
  • Ćwiczeniem wzmacniającym mięśnie ud są przysiady. Stań w lekkim rozkroku, skieruj stopy na zewnątrz, zacznij uginać kolana lekko kierując je na zewnątrz i opuszczaj nisko biodra, jednak nie niżej niż na wysokość kolan. Możesz dodać do ćwiczenia podnoszenia nóg i inne kombinacje, które urozmaicą aktywność.
  • Połóż się na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. Pierwsze ćwiczenie polega na wykonywaniu nożyc pionowych lub poziomych kilkanaście centymetrów nad ziemią. Przy drugim ćwiczeniu podnieś nogi w górę i rozstawiaj je na boki – pracują zarówno mięśnie ud jak i brzucha.
  • Kolejne ćwiczenie jest bardzo skuteczne. Połóż się na plecach na macie, zegnij nogi w kolanie i wypchnij biodra w górę. Utrzymaj ciało w jednej pozycji i unieś jedną nogę ugiętą w kolanie, następnie opuść ją i wyprostuj. Wykonuj takie ćwiczeni co najmniej minutę po czym zmień nogę.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu usiądź na macie, wyciągnij nogi prosto, po czym odchyl nieco w tył ciało i oprzyj je na łokciach. Przyciągaj nogi w stronę klatki piersiowej uginając je w kolanach i wracaj do pozycji wyjściowej.
  • Do kolejnego ćwiczenia stań w lekkim rozkroku, oprzyj ręce na biodrach, przyjmij stabilną pozycję. Podnieś z ziemi jedną nogę i skieruj ją w bok – zrób 20 razy to ćwiczenie dla każdej nogi.
  • Ostatnie ćwiczenie, jakie mogę zaproponować będzie wykonywane na niewielkim urządzeniu zwanym twisterem – stań na twisterze z lekko ugiętymi w kolanach nogami, po czym wykonuj skręty tułowiem. Im bardziej ugniesz nogi, tym silniej będą pracowały mięśni ud, a przy okazji wysmuklisz talię.

Przy ćwiczeniach ważna jest systematyczność. Staraj się ćwiczyć co dzień chociaż przez 15-20 minut. Wiele z tych ćwiczeń możesz wykonywać w domu w trakcie innych czynności takich jak np. oglądanie telewizji. Wystarczy tylko nieco motywacji i chęci do zmiany wyglądu.

 

Ćwiczenia na brzuch na siłowni

Ćwiczenia na brzuch na siłowni

Ćwiczenia na brzuch na siłowni Siłownia jest miejscem,  którym możemy ćwiczyć mięśnie brzucha na wiele sposobów. Polecam wybrać większe siłownie, gdzie odpowiedniego
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty Mięsień gruszkowaty jest niewielkim mięśniem, który bierze początek na powierzchni miedniczej kości krzyżowej. Odpowiada za rotację stawu biodrow
Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu

Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu

Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu Cellulit jest zmorą wielu kobiet, szczególnie tych, które zmagają się z nadwagą. Cellulit objawia się nieestetyczną, pomarszczoną sk&oacu
Ćwiczenia na okrągłe pośladki

Ćwiczenia na okrągłe pośladki

Ćwiczenia na okrągłe pośladki Mając na myśli okrągłe pośladki po prostu chodzi o jędrne, ładnie ukształtowane pośladki – taki efekt można osiągnąć poprzez systematyczne ćwi
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u