Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na odchudzanie nóg i brzucha


Dodano: 07-03-2015 16:10
Popularność: 2811
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na odchudzanie nóg i brzucha

Wiosna zbliża się coraz większymi krokami, w związku z tym coraz więcej osób myśli o poprawieniu nie tylko swojej kondycji, ale również sylwetki. Ponieważ im będzie cieplej, tym więcej będziemy pokazywać naszego ciała. Jeżeli zależy nam na poprawieniu mięśni brzucha oraz nóg, a przede wszystkim na pozbyciu się niepotrzebnego tłuszczyku, to automatycznie należy podczas jednego treningu połączyć tak ćwiczenia, żeby nie martwić się, iż na każdą partię ciała należy poświęcić zbyt wiele czasu. Pomocnymi aktywnościami na pewno będzie:

- jazda na rowerze, bieganie, pływanie, chodzenie na fitness, a także treningi atb.

Jeżeli jednak zależy Ci na konkretnych ćwiczeniach, które formują konkretne partie ciała, a w tym przypadku właśnie brzuch oraz nogi, to najlepszym rozwiązaniem będą te oto ćwiczenia:

1)       wykonywanie brzuszków. Jednak w tym celu w cale nie musisz dotykać czoła swoich zgiętych kolan. W tym celu wystarczy położyć się na karimacie, podkurczyć nogi w kolanach, tak by stopy stabilnie opierały się o karimatę, a następnie z rękoma splecionymi na karku, dość szybko podnosić głowę i tułów, na kąt około 45 stopni względem ziemi. Dzięki temu ćwiczymy mięśnie brzucha, nie obciążając za bardzo kręgosłupa.

2)       Mięśnie brzucha będziemy poprawiać, a jednocześnie spalać niepotrzebny tłuszczyk, będziemy przy skłonach, które będą polegały jednak na dotykaniu prawą ręką lewej stopy, oraz odwrotnie. Ćwiczenie wykonujemy dość energicznie, stojąc w dość szerokim rozkroku.

3)       Niezastąpione również okażą się przysiady tradycyjne lub w lekkim rozkroku. Pamiętaj, że przysiady tradycyjne polegają na staniu z  wyprostowanymi plecami, a także złączonymi kolonami. Podczas „kucania”, nasze plecy powinny przechylić się lekko do przodu. Natomiast przysiady w rozkroku zobowiązują do zachowania przez cały czas prostych pleców.

4)       Innym ćwiczeniem jest siadanie na brzegu stabilnego krzesła. Rękoma mocno złap się za siedzenie. A następnie wyprostuj przed siebie nogi, tak by ziemi dotykać swoimi piętami. Następnie rytmicznie podkurczaj złączone nogi, tak by dotknąć niemalże kolanami klatki piersiowej.  

Aby uniknąć nieprzyjemnych zakwasów, z pewnością nie wykonuj tak dużej ilości serii ćwiczeń, jak robią to osoby trenujące już od wielu lat. Ponadto przed treningiem jak i zarówno po treningu postaraj się porządnie rozgrzać wszystkie swoje mięśnie, a także stawy. 

Ćwiczenia na brzuch z piłką

Ćwiczenia na brzuch z piłką

Ćwiczenia na brzuch z piłką Ćwiczenia a brzuch z piłką są bardzo skuteczne, jednak wcale nie wymagają ogromnego wysiłku, stąd głównie wybierają je kobiety. Piłka pomaga modelow
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup Z ćwiczeniami na kręgosłup nie ma żartów – zanim podejmiesz jakiekolwiek ćwiczenia, skonsultuj się z lekarzem lub z fizjoterapeutą. Dobór ćwic
Ćwiczenia na jędrne uda

Ćwiczenia na jędrne uda

Ćwiczenia na jędrne uda Ćwiczeniami, które zwiększą jędrność ud poprzez modelowanie mięśni zazwyczaj zainteresowane są panie. Jest wiele ćwiczeń, które wzmacniają mię
Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki Pośladki są wizytówką każdej kobiety, stąd duża dbałość u pań o tę część ciała. Na siłowni można jednak spotkać panów którzy
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u