Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na odchudzanie nóg i brzucha


Dodano: 07-03-2015 16:10
Popularność: 2263
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na odchudzanie nóg i brzucha

Wiosna zbliża się coraz większymi krokami, w związku z tym coraz więcej osób myśli o poprawieniu nie tylko swojej kondycji, ale również sylwetki. Ponieważ im będzie cieplej, tym więcej będziemy pokazywać naszego ciała. Jeżeli zależy nam na poprawieniu mięśni brzucha oraz nóg, a przede wszystkim na pozbyciu się niepotrzebnego tłuszczyku, to automatycznie należy podczas jednego treningu połączyć tak ćwiczenia, żeby nie martwić się, iż na każdą partię ciała należy poświęcić zbyt wiele czasu. Pomocnymi aktywnościami na pewno będzie:

- jazda na rowerze, bieganie, pływanie, chodzenie na fitness, a także treningi atb.

Jeżeli jednak zależy Ci na konkretnych ćwiczeniach, które formują konkretne partie ciała, a w tym przypadku właśnie brzuch oraz nogi, to najlepszym rozwiązaniem będą te oto ćwiczenia:

1)       wykonywanie brzuszków. Jednak w tym celu w cale nie musisz dotykać czoła swoich zgiętych kolan. W tym celu wystarczy położyć się na karimacie, podkurczyć nogi w kolanach, tak by stopy stabilnie opierały się o karimatę, a następnie z rękoma splecionymi na karku, dość szybko podnosić głowę i tułów, na kąt około 45 stopni względem ziemi. Dzięki temu ćwiczymy mięśnie brzucha, nie obciążając za bardzo kręgosłupa.

2)       Mięśnie brzucha będziemy poprawiać, a jednocześnie spalać niepotrzebny tłuszczyk, będziemy przy skłonach, które będą polegały jednak na dotykaniu prawą ręką lewej stopy, oraz odwrotnie. Ćwiczenie wykonujemy dość energicznie, stojąc w dość szerokim rozkroku.

3)       Niezastąpione również okażą się przysiady tradycyjne lub w lekkim rozkroku. Pamiętaj, że przysiady tradycyjne polegają na staniu z  wyprostowanymi plecami, a także złączonymi kolonami. Podczas „kucania”, nasze plecy powinny przechylić się lekko do przodu. Natomiast przysiady w rozkroku zobowiązują do zachowania przez cały czas prostych pleców.

4)       Innym ćwiczeniem jest siadanie na brzegu stabilnego krzesła. Rękoma mocno złap się za siedzenie. A następnie wyprostuj przed siebie nogi, tak by ziemi dotykać swoimi piętami. Następnie rytmicznie podkurczaj złączone nogi, tak by dotknąć niemalże kolanami klatki piersiowej.  

Aby uniknąć nieprzyjemnych zakwasów, z pewnością nie wykonuj tak dużej ilości serii ćwiczeń, jak robią to osoby trenujące już od wielu lat. Ponadto przed treningiem jak i zarówno po treningu postaraj się porządnie rozgrzać wszystkie swoje mięśnie, a także stawy. 

Ćwiczenia na jędrny brzuch

Ćwiczenia na jędrny brzuch

Ćwiczenia na jędrny brzuch Jest wiele ćwiczeń, które pozwalają na ćwiczenie mięśni brzucha. Zarówno mężczyźni jak i kobiety dbają o tę część ciała i poświęcają je
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty Mięsień gruszkowaty jest niewielkim mięśniem, który bierze początek na powierzchni miedniczej kości krzyżowej. Odpowiada za rotację stawu biodrow
Ćwiczenia na wysportowane łydki

Ćwiczenia na wysportowane łydki

Ćwiczenia na wysportowane łydki Wysportowane łydki maja ładny, wyraźnie zarysowany kształt i silne mięśnie. Wiele osób zapomina jednak, że w ramach treningu ogólnorozwojoweg
Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu Twoich pośladków to po prostu zacznij ćwiczyć. Wystarczy wykonywać co dzień 15-20 minut treningu, by cieszyć się
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u