Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na odchudzanie nóg i brzucha


Dodano: 07-03-2015 16:10
Popularność: 2372
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na odchudzanie nóg i brzucha

Wiosna zbliża się coraz większymi krokami, w związku z tym coraz więcej osób myśli o poprawieniu nie tylko swojej kondycji, ale również sylwetki. Ponieważ im będzie cieplej, tym więcej będziemy pokazywać naszego ciała. Jeżeli zależy nam na poprawieniu mięśni brzucha oraz nóg, a przede wszystkim na pozbyciu się niepotrzebnego tłuszczyku, to automatycznie należy podczas jednego treningu połączyć tak ćwiczenia, żeby nie martwić się, iż na każdą partię ciała należy poświęcić zbyt wiele czasu. Pomocnymi aktywnościami na pewno będzie:

- jazda na rowerze, bieganie, pływanie, chodzenie na fitness, a także treningi atb.

Jeżeli jednak zależy Ci na konkretnych ćwiczeniach, które formują konkretne partie ciała, a w tym przypadku właśnie brzuch oraz nogi, to najlepszym rozwiązaniem będą te oto ćwiczenia:

1)       wykonywanie brzuszków. Jednak w tym celu w cale nie musisz dotykać czoła swoich zgiętych kolan. W tym celu wystarczy położyć się na karimacie, podkurczyć nogi w kolanach, tak by stopy stabilnie opierały się o karimatę, a następnie z rękoma splecionymi na karku, dość szybko podnosić głowę i tułów, na kąt około 45 stopni względem ziemi. Dzięki temu ćwiczymy mięśnie brzucha, nie obciążając za bardzo kręgosłupa.

2)       Mięśnie brzucha będziemy poprawiać, a jednocześnie spalać niepotrzebny tłuszczyk, będziemy przy skłonach, które będą polegały jednak na dotykaniu prawą ręką lewej stopy, oraz odwrotnie. Ćwiczenie wykonujemy dość energicznie, stojąc w dość szerokim rozkroku.

3)       Niezastąpione również okażą się przysiady tradycyjne lub w lekkim rozkroku. Pamiętaj, że przysiady tradycyjne polegają na staniu z  wyprostowanymi plecami, a także złączonymi kolonami. Podczas „kucania”, nasze plecy powinny przechylić się lekko do przodu. Natomiast przysiady w rozkroku zobowiązują do zachowania przez cały czas prostych pleców.

4)       Innym ćwiczeniem jest siadanie na brzegu stabilnego krzesła. Rękoma mocno złap się za siedzenie. A następnie wyprostuj przed siebie nogi, tak by ziemi dotykać swoimi piętami. Następnie rytmicznie podkurczaj złączone nogi, tak by dotknąć niemalże kolanami klatki piersiowej.  

Aby uniknąć nieprzyjemnych zakwasów, z pewnością nie wykonuj tak dużej ilości serii ćwiczeń, jak robią to osoby trenujące już od wielu lat. Ponadto przed treningiem jak i zarówno po treningu postaraj się porządnie rozgrzać wszystkie swoje mięśnie, a także stawy. 

Ćwiczenia na płaski brzuch

Ćwiczenia na płaski brzuch

Ćwiczenia na płaski brzuch Każdy chciałby mieć płaski brzuch, jednak nie każdemu wystarcza na to samozaparcia i chęci do ćwiczeń. Jeśli przystępujesz do modelowania mięśni brzucha to
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy Ćwiczenia na plecy można podzielić na co najmniej kilka odmian. Wśród nich będą tylko te przeznaczone wyłącznie dla mężczyzn, do których wykonywania pot
Ćwiczenia na chude uda

Ćwiczenia na chude uda

Ćwiczenia na chude uda Zdarza się, że bardzo szczupłe kobiety mają też chude uda. Jest na to sposób, jednak jeśli masz bardzo szczupłą sylwetkę to ćwiczenia nie zdziałają cud&o
Ćwiczenia na mięsień pośladkowy

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy W treningu na mięsień pośladkowy szczególne gustują panie. Wyćwiczenie pośladków gwarantuje bowiem ich napięcie, krągłość i pomaga w wa
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u