Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na odchudzanie nóg i brzucha


Dodano: 07-03-2015 16:10
Popularność: 1704
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na odchudzanie nóg i brzucha

Wiosna zbliża się coraz większymi krokami, w związku z tym coraz więcej osób myśli o poprawieniu nie tylko swojej kondycji, ale również sylwetki. Ponieważ im będzie cieplej, tym więcej będziemy pokazywać naszego ciała. Jeżeli zależy nam na poprawieniu mięśni brzucha oraz nóg, a przede wszystkim na pozbyciu się niepotrzebnego tłuszczyku, to automatycznie należy podczas jednego treningu połączyć tak ćwiczenia, żeby nie martwić się, iż na każdą partię ciała należy poświęcić zbyt wiele czasu. Pomocnymi aktywnościami na pewno będzie:

- jazda na rowerze, bieganie, pływanie, chodzenie na fitness, a także treningi atb.

Jeżeli jednak zależy Ci na konkretnych ćwiczeniach, które formują konkretne partie ciała, a w tym przypadku właśnie brzuch oraz nogi, to najlepszym rozwiązaniem będą te oto ćwiczenia:

1)       wykonywanie brzuszków. Jednak w tym celu w cale nie musisz dotykać czoła swoich zgiętych kolan. W tym celu wystarczy położyć się na karimacie, podkurczyć nogi w kolanach, tak by stopy stabilnie opierały się o karimatę, a następnie z rękoma splecionymi na karku, dość szybko podnosić głowę i tułów, na kąt około 45 stopni względem ziemi. Dzięki temu ćwiczymy mięśnie brzucha, nie obciążając za bardzo kręgosłupa.

2)       Mięśnie brzucha będziemy poprawiać, a jednocześnie spalać niepotrzebny tłuszczyk, będziemy przy skłonach, które będą polegały jednak na dotykaniu prawą ręką lewej stopy, oraz odwrotnie. Ćwiczenie wykonujemy dość energicznie, stojąc w dość szerokim rozkroku.

3)       Niezastąpione również okażą się przysiady tradycyjne lub w lekkim rozkroku. Pamiętaj, że przysiady tradycyjne polegają na staniu z  wyprostowanymi plecami, a także złączonymi kolonami. Podczas „kucania”, nasze plecy powinny przechylić się lekko do przodu. Natomiast przysiady w rozkroku zobowiązują do zachowania przez cały czas prostych pleców.

4)       Innym ćwiczeniem jest siadanie na brzegu stabilnego krzesła. Rękoma mocno złap się za siedzenie. A następnie wyprostuj przed siebie nogi, tak by ziemi dotykać swoimi piętami. Następnie rytmicznie podkurczaj złączone nogi, tak by dotknąć niemalże kolanami klatki piersiowej.  

Aby uniknąć nieprzyjemnych zakwasów, z pewnością nie wykonuj tak dużej ilości serii ćwiczeń, jak robią to osoby trenujące już od wielu lat. Ponadto przed treningiem jak i zarówno po treningu postaraj się porządnie rozgrzać wszystkie swoje mięśnie, a także stawy. 

Ćwiczenia na boki brzucha

Ćwiczenia na boki brzucha

Ćwiczenia na boki brzucha Jest sporo ćwiczeń, które pozwalają na pracę skośnych mięśni brzucha. Pamiętaj jednak, że ćwicząc brzuch pobudzasz do pracy wszystkie jego mięśnie, n
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba Nie ma co ukrywać, że w dzisiejszych czasach praktycznie całkowicie jesteśmy skazani na krzywe kręgosłupy. Oczywiście brzmi to jak wyrocznia, jednak należy potraktować
Ćwiczenia na uda

Ćwiczenia na uda

Ćwiczenia na uda Uda to część ciała, którą mogą ćwiczyć nie tylko kobiety. Dobrze wymodelowane uda są jędrne, nie pojawia się na nich cellulit. Jest kilka prostych ćwiczeń, kt
Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie pośladków. Szczególnie panie zainteresowane są tym, by wzmacniać mi
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u