Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na obwisły brzuch


Dodano: 02-04-2015 09:52
Popularność: 1790
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na obwisły brzuch

Obwisły brzuch można ujędrnić o ile brak napięcia skóry nie wynika z jej nadmiaru, co może pojawiać się w wyniku zbyt szybkiej utraty kilogramów. W takim przypadku obwisła skóra może być skorygowana poprzez zabieg chirurgiczny, ćwiczenia nic tu nie pomogą. Jeśli jednak Twojej skórze brakuje napięcia, wygląda mało estetycznie, a  mięśnie nie są widoczne, możesz to zmienić poprzez ćwiczenia. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które korzystnie wpływają na brzuch.

  • Zacznij od wykonywania spięć brzucha, jest to podstawowy element każdego treningu brzucha. Połóż się na macie na plecach, oprzyj ręce o skronie, zegnij nogi w kolanach, a stopy oprzyj płasko na ziemi. W takiej pozycji wykonuj spięcia brzucha unosząc lekko klatkę piersiową. Jeśli dodasz skręty tułowia do przeciwległej nogi, aktywujesz do pracy mięśnie skośne.
  • Pozostań w leżeniu na macie, weź do obu rąk lekkie hantle. Wyprostuj i podnieś nogi w górę, następnie wykonuj spięcia brzucha i skręcanie tułowia poprzez ciągnięcie ręki z ciężarkiem do przeciwległej nogi. Silnie poczujesz pracę mięśni skośnych.
  • Dalej leżąc na macie odłóż ciężarki, wyprostuj nogi, ręce wyciągnij wzdłuż ciała. W takiej pozycji podnoś w górę wyprostowane nogi i odkładaj je w dół, jednak zatrzymuj ruch kilka centymetrów nad ziemią i znów wykonuj ćwiczenie. Jeśli unoszenie nóg okazuje się dla Ciebie zbyt ciężkie, unoś nogi pojedynczo.
  • Nadal pozostając na macie w leżeniu na plecach unieś w górę na kilkanaście centymetrów nogi i wykonuj nimi nożyce pionowe i poziome. Im niżej opuścisz nogi, tym silniej będzie pracował brzuch.
  • Na zakończenie treningu brzucha możesz wykonać ćwiczenie zwane deską - plank. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, tył ciała na wyprostowanych nogach. Plecy mają być proste, biodra nieco obniżone w dół. W takiej pozycji napnij maksymalnie brzuch, plecy, pośladki i nogi i wytrzymaj przez 30 sekund. Możesz po ćwiczeniu zrobić 15 sekund przerwy i jeszcze raz wykonać deskę.
  • Jeśli jesteś zdeterminowany/a na to by mieć na brzuchu tzw. kaloryfer to polecam Ci wykonywanie 42 – dniowego ćwiczenia zwanego Szóstka Weidera. Składa się ono z 6 podobnych do siebie ćwiczeń, a siła treningu opiera się na zatrzymywaniu ruchu w największym napięciu mięśni. Wraz z upływem dni ilość powtórzeń i serii się zwiększa, co wzmacnia efekty treningu.

 

 

 

Ćwiczenia na gruby brzuch

Ćwiczenia na gruby brzuch

Ćwiczenia na gruby brzuch Niestety, jeśli chcesz walczyć z grubym brzuchem to najpierw zacznij od diety. Musisz zmienić swoje nawyki żywieniowe i dodatkowo zacznij ćwiczyć, by zrzucić nadm
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na skoliozę

Ćwiczenia na skoliozę

Ćwiczenia na skoliozę Skolioza jest skrzywieniem bocznym kręgosłupa, który wygięty jest pod nienaturalnym kątem. Skoliozą określa się zniekształcenie wynoszące ponad 10° w p
Ćwiczenia na szczupłe uda

Ćwiczenia na szczupłe uda

Ćwiczenia na szczupłe uda Marzą Ci się szczupłe, jędrne uda? Plus tego marzenia jest taki, że można spokojnie go zrealizować. Trzeba włożyć w to jednak nieco wysiłku, a także systema
Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu

Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu

Ćwiczenia na jędrne pośladki, które możesz wykonać w domu Jest wiele ćwiczeń, które wykonywane w domu mogą przynieść efekty pod postacią jędrnych i wymodelowanych poślad
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u