Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na obwisły brzuch


Dodano: 02-04-2015 09:52
Popularność: 1392
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na obwisły brzuch

Obwisły brzuch można ujędrnić o ile brak napięcia skóry nie wynika z jej nadmiaru, co może pojawiać się w wyniku zbyt szybkiej utraty kilogramów. W takim przypadku obwisła skóra może być skorygowana poprzez zabieg chirurgiczny, ćwiczenia nic tu nie pomogą. Jeśli jednak Twojej skórze brakuje napięcia, wygląda mało estetycznie, a  mięśnie nie są widoczne, możesz to zmienić poprzez ćwiczenia. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które korzystnie wpływają na brzuch.

  • Zacznij od wykonywania spięć brzucha, jest to podstawowy element każdego treningu brzucha. Połóż się na macie na plecach, oprzyj ręce o skronie, zegnij nogi w kolanach, a stopy oprzyj płasko na ziemi. W takiej pozycji wykonuj spięcia brzucha unosząc lekko klatkę piersiową. Jeśli dodasz skręty tułowia do przeciwległej nogi, aktywujesz do pracy mięśnie skośne.
  • Pozostań w leżeniu na macie, weź do obu rąk lekkie hantle. Wyprostuj i podnieś nogi w górę, następnie wykonuj spięcia brzucha i skręcanie tułowia poprzez ciągnięcie ręki z ciężarkiem do przeciwległej nogi. Silnie poczujesz pracę mięśni skośnych.
  • Dalej leżąc na macie odłóż ciężarki, wyprostuj nogi, ręce wyciągnij wzdłuż ciała. W takiej pozycji podnoś w górę wyprostowane nogi i odkładaj je w dół, jednak zatrzymuj ruch kilka centymetrów nad ziemią i znów wykonuj ćwiczenie. Jeśli unoszenie nóg okazuje się dla Ciebie zbyt ciężkie, unoś nogi pojedynczo.
  • Nadal pozostając na macie w leżeniu na plecach unieś w górę na kilkanaście centymetrów nogi i wykonuj nimi nożyce pionowe i poziome. Im niżej opuścisz nogi, tym silniej będzie pracował brzuch.
  • Na zakończenie treningu brzucha możesz wykonać ćwiczenie zwane deską - plank. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, tył ciała na wyprostowanych nogach. Plecy mają być proste, biodra nieco obniżone w dół. W takiej pozycji napnij maksymalnie brzuch, plecy, pośladki i nogi i wytrzymaj przez 30 sekund. Możesz po ćwiczeniu zrobić 15 sekund przerwy i jeszcze raz wykonać deskę.
  • Jeśli jesteś zdeterminowany/a na to by mieć na brzuchu tzw. kaloryfer to polecam Ci wykonywanie 42 – dniowego ćwiczenia zwanego Szóstka Weidera. Składa się ono z 6 podobnych do siebie ćwiczeń, a siła treningu opiera się na zatrzymywaniu ruchu w największym napięciu mięśni. Wraz z upływem dni ilość powtórzeń i serii się zwiększa, co wzmacnia efekty treningu.

 

 

 

Ćwiczenia na kaloryfer

Ćwiczenia na kaloryfer

Ćwiczenia na kaloryfer Same ćwiczenia nie wystarczą by uzyskać tzw. kaloryfer, czyli widocznie zarysowane pod skóra mięśnie brzucha. Musisz zarówno wykonać rzeźbę jak i spal
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet Jeśli mowa o grzbiecie, to chodzi o całość mięśni pleców. Szczególnie panowie dbają o to, by te patie ciała były odpowiednio ćwiczone, co gwarantuje s
Ćwiczenia na uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu Jest wiele ćwiczeń, które pozwolą na kształtowanie mięśni ud w domu, bez konieczności zapisywania się na fitness czy siłownię. Wystarczy znaleźć 15-20 m
Ćwiczenia na tyłek

Ćwiczenia na tyłek

Proste ćwiczenia na pośladki Szczególnie panie są przewrażliwione na punkcie swoich pośladków, jednak do modelowania tej części ciała coraz częściej przystępują też pano
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u