Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na obwisły brzuch


Dodano: 02-04-2015 09:52
Popularność: 1202
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na obwisły brzuch

Obwisły brzuch można ujędrnić o ile brak napięcia skóry nie wynika z jej nadmiaru, co może pojawiać się w wyniku zbyt szybkiej utraty kilogramów. W takim przypadku obwisła skóra może być skorygowana poprzez zabieg chirurgiczny, ćwiczenia nic tu nie pomogą. Jeśli jednak Twojej skórze brakuje napięcia, wygląda mało estetycznie, a  mięśnie nie są widoczne, możesz to zmienić poprzez ćwiczenia. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które korzystnie wpływają na brzuch.

  • Zacznij od wykonywania spięć brzucha, jest to podstawowy element każdego treningu brzucha. Połóż się na macie na plecach, oprzyj ręce o skronie, zegnij nogi w kolanach, a stopy oprzyj płasko na ziemi. W takiej pozycji wykonuj spięcia brzucha unosząc lekko klatkę piersiową. Jeśli dodasz skręty tułowia do przeciwległej nogi, aktywujesz do pracy mięśnie skośne.
  • Pozostań w leżeniu na macie, weź do obu rąk lekkie hantle. Wyprostuj i podnieś nogi w górę, następnie wykonuj spięcia brzucha i skręcanie tułowia poprzez ciągnięcie ręki z ciężarkiem do przeciwległej nogi. Silnie poczujesz pracę mięśni skośnych.
  • Dalej leżąc na macie odłóż ciężarki, wyprostuj nogi, ręce wyciągnij wzdłuż ciała. W takiej pozycji podnoś w górę wyprostowane nogi i odkładaj je w dół, jednak zatrzymuj ruch kilka centymetrów nad ziemią i znów wykonuj ćwiczenie. Jeśli unoszenie nóg okazuje się dla Ciebie zbyt ciężkie, unoś nogi pojedynczo.
  • Nadal pozostając na macie w leżeniu na plecach unieś w górę na kilkanaście centymetrów nogi i wykonuj nimi nożyce pionowe i poziome. Im niżej opuścisz nogi, tym silniej będzie pracował brzuch.
  • Na zakończenie treningu brzucha możesz wykonać ćwiczenie zwane deską - plank. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, tył ciała na wyprostowanych nogach. Plecy mają być proste, biodra nieco obniżone w dół. W takiej pozycji napnij maksymalnie brzuch, plecy, pośladki i nogi i wytrzymaj przez 30 sekund. Możesz po ćwiczeniu zrobić 15 sekund przerwy i jeszcze raz wykonać deskę.
  • Jeśli jesteś zdeterminowany/a na to by mieć na brzuchu tzw. kaloryfer to polecam Ci wykonywanie 42 – dniowego ćwiczenia zwanego Szóstka Weidera. Składa się ono z 6 podobnych do siebie ćwiczeń, a siła treningu opiera się na zatrzymywaniu ruchu w największym napięciu mięśni. Wraz z upływem dni ilość powtórzeń i serii się zwiększa, co wzmacnia efekty treningu.

 

 

 

Ćwiczenia na brzuch z piłką

Ćwiczenia na brzuch z piłką

Ćwiczenia na brzuch z piłką Ćwiczenia a brzuch z piłką są bardzo skuteczne, jednak wcale nie wymagają ogromnego wysiłku, stąd głównie wybierają je kobiety. Piłka pomaga modelow
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa Jeśli cierpisz na ból czy zwyrodnienie kręgosłupa szyjnego to warto wzmocnić mięśnie poprzez ćwiczenia. Aktywność w okolicy odcinka szyjne
Ćwiczenia na stopy

Ćwiczenia na stopy

Ćwiczenia na stopy Ćwiczenia na stopy mogą nie tylko wzmocnić pracę naszych stóp i stawy. Stosuje się je bardzo często w celu likwidowania wad postawy takich jak np. płaskostopie. J
Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu Twoich pośladków to po prostu zacznij ćwiczyć. Wystarczy wykonywać co dzień 15-20 minut treningu, by cieszyć się
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u