Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na obwisły brzuch


Dodano: 02-04-2015 09:52
Popularność: 2456
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na obwisły brzuch

Obwisły brzuch można ujędrnić o ile brak napięcia skóry nie wynika z jej nadmiaru, co może pojawiać się w wyniku zbyt szybkiej utraty kilogramów. W takim przypadku obwisła skóra może być skorygowana poprzez zabieg chirurgiczny, ćwiczenia nic tu nie pomogą. Jeśli jednak Twojej skórze brakuje napięcia, wygląda mało estetycznie, a  mięśnie nie są widoczne, możesz to zmienić poprzez ćwiczenia. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które korzystnie wpływają na brzuch.

  • Zacznij od wykonywania spięć brzucha, jest to podstawowy element każdego treningu brzucha. Połóż się na macie na plecach, oprzyj ręce o skronie, zegnij nogi w kolanach, a stopy oprzyj płasko na ziemi. W takiej pozycji wykonuj spięcia brzucha unosząc lekko klatkę piersiową. Jeśli dodasz skręty tułowia do przeciwległej nogi, aktywujesz do pracy mięśnie skośne.
  • Pozostań w leżeniu na macie, weź do obu rąk lekkie hantle. Wyprostuj i podnieś nogi w górę, następnie wykonuj spięcia brzucha i skręcanie tułowia poprzez ciągnięcie ręki z ciężarkiem do przeciwległej nogi. Silnie poczujesz pracę mięśni skośnych.
  • Dalej leżąc na macie odłóż ciężarki, wyprostuj nogi, ręce wyciągnij wzdłuż ciała. W takiej pozycji podnoś w górę wyprostowane nogi i odkładaj je w dół, jednak zatrzymuj ruch kilka centymetrów nad ziemią i znów wykonuj ćwiczenie. Jeśli unoszenie nóg okazuje się dla Ciebie zbyt ciężkie, unoś nogi pojedynczo.
  • Nadal pozostając na macie w leżeniu na plecach unieś w górę na kilkanaście centymetrów nogi i wykonuj nimi nożyce pionowe i poziome. Im niżej opuścisz nogi, tym silniej będzie pracował brzuch.
  • Na zakończenie treningu brzucha możesz wykonać ćwiczenie zwane deską - plank. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, tył ciała na wyprostowanych nogach. Plecy mają być proste, biodra nieco obniżone w dół. W takiej pozycji napnij maksymalnie brzuch, plecy, pośladki i nogi i wytrzymaj przez 30 sekund. Możesz po ćwiczeniu zrobić 15 sekund przerwy i jeszcze raz wykonać deskę.
  • Jeśli jesteś zdeterminowany/a na to by mieć na brzuchu tzw. kaloryfer to polecam Ci wykonywanie 42 – dniowego ćwiczenia zwanego Szóstka Weidera. Składa się ono z 6 podobnych do siebie ćwiczeń, a siła treningu opiera się na zatrzymywaniu ruchu w największym napięciu mięśni. Wraz z upływem dni ilość powtórzeń i serii się zwiększa, co wzmacnia efekty treningu.

 

 

 

Ćwiczenia na chudy brzuch

Ćwiczenia na chudy brzuch

Ćwiczenia na chudy brzuch Jeśli uważasz, że masz chudy i nieestetyczny brzuch to po prostu nie jest odpowiednio wyćwiczony. Szczupłe osoby mają ten plus, że nie muszą zrzucać tłuszczu z
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa Jeśli cierpisz na ból czy zwyrodnienie kręgosłupa szyjnego to warto wzmocnić mięśnie poprzez ćwiczenia. Aktywność w okolicy odcinka szyjne
Ćwiczenia na uda pośladki i brzuch

Ćwiczenia na uda pośladki i brzuch

Ćwiczenia na uda, brzuch i pośladki W walce o ładnie wyrzeźbioną sylwetkę ćwiczenia powinny iść zawsze w parze z odpowiednią dietą. Musisz pamiętać , że efekty przynosi systematyczno
Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek Pośladki są tą częścią ciała, na punkcie której przewrażliwione są szczególnie kobiety. Ładna, kształtna pupa jest wizytówką zadban
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u