Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na obwisły brzuch


Dodano: 02-04-2015 09:52
Popularność: 2902
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na obwisły brzuch

Obwisły brzuch można ujędrnić o ile brak napięcia skóry nie wynika z jej nadmiaru, co może pojawiać się w wyniku zbyt szybkiej utraty kilogramów. W takim przypadku obwisła skóra może być skorygowana poprzez zabieg chirurgiczny, ćwiczenia nic tu nie pomogą. Jeśli jednak Twojej skórze brakuje napięcia, wygląda mało estetycznie, a  mięśnie nie są widoczne, możesz to zmienić poprzez ćwiczenia. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które korzystnie wpływają na brzuch.

  • Zacznij od wykonywania spięć brzucha, jest to podstawowy element każdego treningu brzucha. Połóż się na macie na plecach, oprzyj ręce o skronie, zegnij nogi w kolanach, a stopy oprzyj płasko na ziemi. W takiej pozycji wykonuj spięcia brzucha unosząc lekko klatkę piersiową. Jeśli dodasz skręty tułowia do przeciwległej nogi, aktywujesz do pracy mięśnie skośne.
  • Pozostań w leżeniu na macie, weź do obu rąk lekkie hantle. Wyprostuj i podnieś nogi w górę, następnie wykonuj spięcia brzucha i skręcanie tułowia poprzez ciągnięcie ręki z ciężarkiem do przeciwległej nogi. Silnie poczujesz pracę mięśni skośnych.
  • Dalej leżąc na macie odłóż ciężarki, wyprostuj nogi, ręce wyciągnij wzdłuż ciała. W takiej pozycji podnoś w górę wyprostowane nogi i odkładaj je w dół, jednak zatrzymuj ruch kilka centymetrów nad ziemią i znów wykonuj ćwiczenie. Jeśli unoszenie nóg okazuje się dla Ciebie zbyt ciężkie, unoś nogi pojedynczo.
  • Nadal pozostając na macie w leżeniu na plecach unieś w górę na kilkanaście centymetrów nogi i wykonuj nimi nożyce pionowe i poziome. Im niżej opuścisz nogi, tym silniej będzie pracował brzuch.
  • Na zakończenie treningu brzucha możesz wykonać ćwiczenie zwane deską - plank. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, tył ciała na wyprostowanych nogach. Plecy mają być proste, biodra nieco obniżone w dół. W takiej pozycji napnij maksymalnie brzuch, plecy, pośladki i nogi i wytrzymaj przez 30 sekund. Możesz po ćwiczeniu zrobić 15 sekund przerwy i jeszcze raz wykonać deskę.
  • Jeśli jesteś zdeterminowany/a na to by mieć na brzuchu tzw. kaloryfer to polecam Ci wykonywanie 42 – dniowego ćwiczenia zwanego Szóstka Weidera. Składa się ono z 6 podobnych do siebie ćwiczeń, a siła treningu opiera się na zatrzymywaniu ruchu w największym napięciu mięśni. Wraz z upływem dni ilość powtórzeń i serii się zwiększa, co wzmacnia efekty treningu.

 

 

 

Trening na mięśnie brzucha

Trening na mięśnie brzucha

Trening na mięśnie brzucha Jest wiele ćwiczeń, które pozwalają modelować mięśnie brzucha. Wystarczy znaleźć czas i chcieć by je codziennie wykonywać – wystarczy zaledwie 1
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dolną część pleców Wbrew pozorom, da się ćwiczyć dolną część pleców, o czym wielu ćwiczących zapomina, skupiając się głównie na grzbiecie. Lekki
Ćwiczenia na kolana koślawe

Ćwiczenia na kolana koślawe

Ćwiczenia na koślawe kolana Koślawe kolana są schorzeniem, które może występować u dzieci. Objawia się tym, że nogi układane są w literę X, a dziecko chodzi chwiejnym, niepewnym
Ćwiczenia na jędrny tyłeczek

Ćwiczenia na jędrny tyłeczek

Ćwiczenia na jędrny tyłeczek Szczególnie panie przewrażliwione są na punkcie swoich pośladków i często przywiązują dużą wagę do tego, by były one jędrne i zgrabne. Poś
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u