Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha


Dodano: 10-04-2015 13:19
Popularność: 931
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha

Mięsień prosty brzucha oraz mięśnie skośne powinny być ćwiczone podczas jednego treningu. Możesz wykonywać takie ćwiczenia, które kształtują obie partie. Poniżej postaram się zaprezentować kilka z nich. Pamiętaj, że wystarczy ćwiczyć przez 15 do 20 minut dziennie, by już po miesiącu zauważyć pierwsze efekty.

  • Na początek polecam Ci wykonywanie spięć brzucha na macie. Połóż się na plecach, zegnij nogi w kolanie, a stopy oprzyj płasko na ziemi. Ręce spleć pod głową lub oprzyj je o skronie. Wykonuj spięcia brzucha unosząc lekko klatkę piersiową, zatrzymuj ruch w maksymalnym napięciu 3 sekundy i odkładaj klatkę.
  • Jeśli powyższe ćwiczenie odpowiednio zmodyfikujesz to będziesz ćwiczyć również mięśnie skośne brzucha. Wystarczy, że w trakcie ćwiczenia skręcisz tułów starając się sięgnąć prawym łokcie do lewego kolana i na odwrót.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w leżeniu na plecach na macie, wyprostuj nogi i unieś je w górę. W takiej pozycji staraj się unosić lekko klatkę piersiową wyciągając dłonie w stronę stóp. Wykonuj pulsowania w powietrzu. Jeśli zaczniesz sięgać w lewą lub w prawą stronę skręcając lekko tułów, aktywujesz do pracy mięśnie skośne.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie, wyprostuj nogi, a ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. Wykonuj unoszenia nóg w górę, następnie odkładaj je kilka centymetrów nad ziemię i znów powtarzaj unoszenie. Następnie zmodyfikuj to ćwiczenie, unieś lekko w górę obie nogi i staraj się przekładać je w prawą i lewą stronę, dotykając nimi ziemi.
  • Zostań na macie w leżeniu na plecach i staraj się wykonać nożyce pionowe i poziome, unosząc nogi kilkanaście centymetrów nad matę. Im niżej będziesz trzymać nogi, tym silniej będą pracować mięśnie brzucha. Wykonuj ruch przypominający cięcie nożyczkami, przekładając swoje nogi na przemian.
  • Na zakończenie ćwiczeń zaproponuję Ci tzw. deskę czyi ćwiczenie zwane plank. Jest to element treningu ogólnorozwojowego,  który aktywuje do pracy nie tylko mięsnie brzucha, ale również mięsnie ud i pośladków. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągnij do tyłu. Zostając w takiej pozycji maksymalnie napnij mięśnie, pamiętaj też o tym by plecy trzymać prosto. Staraj się wytrzymać w tej pozycji przez 30 sekund, lub nawet przez minutę o ile będziesz w stanie.

 

 

Ćwiczenia na brzuch z piłką

Ćwiczenia na brzuch z piłką

Ćwiczenia na brzuch z piłką Ćwiczenia a brzuch z piłką są bardzo skuteczne, jednak wcale nie wymagają ogromnego wysiłku, stąd głównie wybierają je kobiety. Piłka pomaga modelow
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy Kręgosłup lędźwiowy zlokalizowany jest na dole naszych pleców i wiele osób narzeka na dyskomfort tej partii kręgosłupa czy ból. Za
Ćwiczenia na wysportowane uda

Ćwiczenia na wysportowane uda

Ćwiczenia na wysportowane uda Wysportowane uda są marzeniem wielu osób. Dobrze wyglądają zarysowane mięśnie, napięta skóra, a w przypadku pań brak cellulitu. Taki efekt da si
Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki Pośladki to część ciała o którą szczególnie dbają panie, jednak do modelowania pośladków coraz częściej sięgają też mężczyźni. Jest spo
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u