Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na mięsień prosty brzucha


Dodano: 05-04-2015 13:48
Popularność: 746
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na mięsień prosty brzucha

Mięsień prosty współpracuje z mięśniami płaskimi brzucha, a miejscem jego przyczepów są chrząstki żebrowe. Jeśli masz na brzuchu tzw. kaloryfer, to mięsień prosty znajduje się między widocznymi partiami mięśni. Przy każdym ćwiczeniu brzucha pracuje mięsień prosty, można go jednak nieco mocniej pobudzać do pracy. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń na mięsień prosty brzucha. Wystarczy ćwiczyć około 20 minut dziennie, by zobaczyć efekty po pierwszym miesiącu treningu.

  • Do ćwiczenia mięśnia prostego brzucha bardzo dobrze nadaje się duża piłka do fitnessu. Zegnij nogi w kolanach, oprzyj stopy płasko na ziemi, a plecy oprzyj o piłkę. Dla lepszego efektu ćwiczenia możesz spleść dłonie na klatce trzymając w nich kettla. W takiej pozycji wykonujesz lekkie unoszenia i opuszczania klatki piersiowej na piłce. Staraj się wykonać ćwiczenie 20 razy.
  • Zostając w powyższej pozycji na piłce możesz wykonać kolejne ćwiczenie polegające na podnoszeniu w górę raz jednej, raz drugiej nogi. Dodaj do ćwiczenia spięcie brzucha, cały czas trzymając kettla na  klatce piersiowej. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Następnym ćwiczeniem aktywującym do pracy praktycznie wszystkie mięśnie brzucha są spięcia. Połóż się na macie na plecach, oprzyj dłonie o skronie lub o kark, nogi zegnij w kolanach, a stopy oprzyj płasko na ziemi. W takiej pozycji wykonuj spięcia brzucha unoszące lekko klatkę piersiową. Możesz w trakcie spięcia skręcać tułów do przeciwległego kolana, wtedy dodatkowo ćwiczysz mięśnie skośne.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań na macie na plecach, wyprostuj nogi i podnieś je w górę. W takiej pozycji unoś lekko klatkę piersiową starając się dotknąć palcami rąk swoich stóp. Wykonuj 8 powtórzeń ćwiczenia w 3 seriach.
  • Do kolejnego ćwiczenia weź jedną hantelkę, połóż się na macie na plecach, chwyć hantle w obie dłonie i wyprostuj je za głową. Nogi również wyprostuj na macie. W takiej pozycji wykonuj unoszenia raz jednej, raz drugiej nogi, jednocześnie podnosząc hantle nad klatkę piersiową. Kiedy opuszczasz nogę również ręce wracają do pozycji wyjściowej. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Na koniec staraj się wykonywać unoszenia prostych nóg na macie, z pozycji leżącej na plecach. Unosisz w górę jednocześnie obie złączone nogi, jednak zatrzymujesz ruch kilka centymetrów nad ziemią, a nie opuszczasz ich całkowicie, chyba że już po zakończeniu ćwiczenia.

 

 

 

 

Ćwiczenia na brzuch chodakowska

Ćwiczenia na brzuch chodakowska

Ćwiczenia na brzuch z Chodakowską Brzuch jest taką partią ciała, do której często przykładamy największą wagę podczas ćwiczeń. Szczególnie panie mają kłopot z brzuchem,
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy Kręgosłup lędźwiowy zlokalizowany jest na dole naszych pleców i wiele osób narzeka na dyskomfort tej partii kręgosłupa czy ból. Za
Ćwiczenia na smukłe nogi

Ćwiczenia na smukłe nogi

Ćwiczenia na smukłe nogi Smukłe i zgrabne nogi są marzeniem każdej kobiety. Są sposoby na to, by cieszyć się pięknym ciałem. Pamiętaj jednak, że jeśli posiadasz zbędne kilogramy to n
Ćwiczenia na jędrny tyłeczek

Ćwiczenia na jędrny tyłeczek

Ćwiczenia na jędrny tyłeczek Szczególnie panie przewrażliwione są na punkcie swoich pośladków i często przywiązują dużą wagę do tego, by były one jędrne i zgrabne. Poś
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u