Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na mięsień prosty brzucha


Dodano: 05-04-2015 13:48
Popularność: 1158
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na mięsień prosty brzucha

Mięsień prosty współpracuje z mięśniami płaskimi brzucha, a miejscem jego przyczepów są chrząstki żebrowe. Jeśli masz na brzuchu tzw. kaloryfer, to mięsień prosty znajduje się między widocznymi partiami mięśni. Przy każdym ćwiczeniu brzucha pracuje mięsień prosty, można go jednak nieco mocniej pobudzać do pracy. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń na mięsień prosty brzucha. Wystarczy ćwiczyć około 20 minut dziennie, by zobaczyć efekty po pierwszym miesiącu treningu.

  • Do ćwiczenia mięśnia prostego brzucha bardzo dobrze nadaje się duża piłka do fitnessu. Zegnij nogi w kolanach, oprzyj stopy płasko na ziemi, a plecy oprzyj o piłkę. Dla lepszego efektu ćwiczenia możesz spleść dłonie na klatce trzymając w nich kettla. W takiej pozycji wykonujesz lekkie unoszenia i opuszczania klatki piersiowej na piłce. Staraj się wykonać ćwiczenie 20 razy.
  • Zostając w powyższej pozycji na piłce możesz wykonać kolejne ćwiczenie polegające na podnoszeniu w górę raz jednej, raz drugiej nogi. Dodaj do ćwiczenia spięcie brzucha, cały czas trzymając kettla na  klatce piersiowej. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Następnym ćwiczeniem aktywującym do pracy praktycznie wszystkie mięśnie brzucha są spięcia. Połóż się na macie na plecach, oprzyj dłonie o skronie lub o kark, nogi zegnij w kolanach, a stopy oprzyj płasko na ziemi. W takiej pozycji wykonuj spięcia brzucha unoszące lekko klatkę piersiową. Możesz w trakcie spięcia skręcać tułów do przeciwległego kolana, wtedy dodatkowo ćwiczysz mięśnie skośne.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań na macie na plecach, wyprostuj nogi i podnieś je w górę. W takiej pozycji unoś lekko klatkę piersiową starając się dotknąć palcami rąk swoich stóp. Wykonuj 8 powtórzeń ćwiczenia w 3 seriach.
  • Do kolejnego ćwiczenia weź jedną hantelkę, połóż się na macie na plecach, chwyć hantle w obie dłonie i wyprostuj je za głową. Nogi również wyprostuj na macie. W takiej pozycji wykonuj unoszenia raz jednej, raz drugiej nogi, jednocześnie podnosząc hantle nad klatkę piersiową. Kiedy opuszczasz nogę również ręce wracają do pozycji wyjściowej. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Na koniec staraj się wykonywać unoszenia prostych nóg na macie, z pozycji leżącej na plecach. Unosisz w górę jednocześnie obie złączone nogi, jednak zatrzymujesz ruch kilka centymetrów nad ziemią, a nie opuszczasz ich całkowicie, chyba że już po zakończeniu ćwiczenia.

 

 

 

 

Trening na mięśnie brzucha

Trening na mięśnie brzucha

Trening na mięśnie brzucha Jest wiele ćwiczeń, które pozwalają modelować mięśnie brzucha. Wystarczy znaleźć czas i chcieć by je codziennie wykonywać – wystarczy zaledwie 1
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców Zaczynając jakiekolwiek treningi, nie możemy zapominać o tym, żeby najzwyczajniej w świecie rozgrzać wszystkie swoje mięśnie. W innym przypadku bardzo
Ćwiczenia na szczupłe uda

Ćwiczenia na szczupłe uda

Ćwiczenia na szczupłe uda Marzą Ci się szczupłe, jędrne uda? Plus tego marzenia jest taki, że można spokojnie go zrealizować. Trzeba włożyć w to jednak nieco wysiłku, a także systema
Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu

Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu

Ćwiczenia na jędrne pośladki, które możesz wykonać w domu Jest wiele ćwiczeń, które wykonywane w domu mogą przynieść efekty pod postacią jędrnych i wymodelowanych poślad
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u