Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy


Dodano: 12-04-2015 08:03
Popularność: 1051
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy

W treningu na mięsień pośladkowy szczególne gustują panie. Wyćwiczenie pośladków gwarantuje bowiem ich napięcie, krągłość i pomaga w walce z cellulitem. Wystarczy, że będziesz wykonywać ćwiczenia przez 15-20 minut dziennie. Można wykonywać je w domu, nie trzeba na siłowni. Wystarcza chęci i samozaparcie, by podjąć się walki o krągłe pośladki. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń.

  • Na początek zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi zegnij w kolanie i oprzyj na macie. W takiej pozycji wykonuj unoszenie ugiętej nogi w bok. Wykonuj ćwiczenie dla każdej nogi po 15 powtórzeń. Jeśli skończysz zostań w powyższej pozycji i unoś w górę wyprostowaną nogę. Również dla każdej nogi wykonaj 15 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, a stopy oprzyj płasko na ziemi. Zostając w takiej pozycji unieś biodra i pośladki i przez około minutę wykonuj pulsowania w powietrzu. Nie odkładaj pośladków na matę aż do zakończenia ćwiczenia.
  • Do kolejnego ćwiczenia przyjmij pozycję leżąc na macie na brzuchu. Wyprostuj nogi, a ręce możesz spleść pod brodą. W takiej pozycji staraj się unosić nogi w górę – albo obie na raz albo każdą osobno. Wykonuj ruch do momentu gdy poczujesz napięcie pośladków. Ćwicz 15 razy.
  • Polecam Ci również ćwiczenie zwane przysiadami. Stań w lekkim rozkroku, skieruj stopy i kolana na zewnątrz. W takiej pozycji wykonuj przysiad obniżając biodra i pośladki, jednak  nie niżej niż na linię kolan. Wykonaj 15 przysiadów, a przy ostatnim zatrzymaj ruch w dole i wykonuj pulsowania biodrami. Dla lepszego efektu możesz trzymać na plecach obciążenie w postaci tzw. power baga.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na boku, jedną nogę lekko zegnij w kolanie, drugą unieś ponad nią. Nogę unoś w górę, aż poczujesz napięcie mięśni, po czym obniżaj ją na dół i znów wracaj do unoszenia. Wykonaj 15 powtórzeń.
  • Jeśli korzystasz z siłowni to ćwicz 15 powtórzeń na tzw. suwnicy na której musisz odpychać się od platformy unikając przeprostów kolan. W trakcie ćwiczenia silnie pracują uda i właśnie pośladki.
  • Powyższe ćwiczenia wystarczają na trening 15-20 minut, który możesz wykonywać w domu, z  wyłączeniem ostatniego ćwiczenia. Jeśli będziesz wykonywać ćwiczenia systematycznie to wkrótce zobaczysz efekty.

 

Ćwiczenia na wypukły brzuch

Ćwiczenia na wypukły brzuch

Ćwiczenia na wypukły brzuch Jeśli masz wypukły brzuch to najpierw poznaj tego przyczynę. Może to wiązać się z problemami trawienia lub z nadwagą.  W pierwszym przypadku trzeba podj
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet Jeśli mowa o grzbiecie, to chodzi o całość mięśni pleców. Szczególnie panowie dbają o to, by te patie ciała były odpowiednio ćwiczone, co gwarantuje s
Ćwiczenia na łydki w domu

Ćwiczenia na łydki w domu

Ćwiczenia na łydki w domu Wiele osób wykonując trening nóg zapomina o kształtowaniu łydek. Warto włączyć do treningu ogólnorozwojowego również ćwiczenie łyde
Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki Kto nie chce cieszyć się jędrnymi i pełnymi policzkami mimo upływu lat? Jest na to wiele sposobów. Możesz ujędrniać skórę za pomocą krem&oacu
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u