Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy


Dodano: 12-04-2015 08:03
Popularność: 1106
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy

W treningu na mięsień pośladkowy szczególne gustują panie. Wyćwiczenie pośladków gwarantuje bowiem ich napięcie, krągłość i pomaga w walce z cellulitem. Wystarczy, że będziesz wykonywać ćwiczenia przez 15-20 minut dziennie. Można wykonywać je w domu, nie trzeba na siłowni. Wystarcza chęci i samozaparcie, by podjąć się walki o krągłe pośladki. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń.

  • Na początek zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi zegnij w kolanie i oprzyj na macie. W takiej pozycji wykonuj unoszenie ugiętej nogi w bok. Wykonuj ćwiczenie dla każdej nogi po 15 powtórzeń. Jeśli skończysz zostań w powyższej pozycji i unoś w górę wyprostowaną nogę. Również dla każdej nogi wykonaj 15 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, a stopy oprzyj płasko na ziemi. Zostając w takiej pozycji unieś biodra i pośladki i przez około minutę wykonuj pulsowania w powietrzu. Nie odkładaj pośladków na matę aż do zakończenia ćwiczenia.
  • Do kolejnego ćwiczenia przyjmij pozycję leżąc na macie na brzuchu. Wyprostuj nogi, a ręce możesz spleść pod brodą. W takiej pozycji staraj się unosić nogi w górę – albo obie na raz albo każdą osobno. Wykonuj ruch do momentu gdy poczujesz napięcie pośladków. Ćwicz 15 razy.
  • Polecam Ci również ćwiczenie zwane przysiadami. Stań w lekkim rozkroku, skieruj stopy i kolana na zewnątrz. W takiej pozycji wykonuj przysiad obniżając biodra i pośladki, jednak  nie niżej niż na linię kolan. Wykonaj 15 przysiadów, a przy ostatnim zatrzymaj ruch w dole i wykonuj pulsowania biodrami. Dla lepszego efektu możesz trzymać na plecach obciążenie w postaci tzw. power baga.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na boku, jedną nogę lekko zegnij w kolanie, drugą unieś ponad nią. Nogę unoś w górę, aż poczujesz napięcie mięśni, po czym obniżaj ją na dół i znów wracaj do unoszenia. Wykonaj 15 powtórzeń.
  • Jeśli korzystasz z siłowni to ćwicz 15 powtórzeń na tzw. suwnicy na której musisz odpychać się od platformy unikając przeprostów kolan. W trakcie ćwiczenia silnie pracują uda i właśnie pośladki.
  • Powyższe ćwiczenia wystarczają na trening 15-20 minut, który możesz wykonywać w domu, z  wyłączeniem ostatniego ćwiczenia. Jeśli będziesz wykonywać ćwiczenia systematycznie to wkrótce zobaczysz efekty.

 

Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży

Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży

  Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży Po ciąży skóra na brzuchu traci elastyczność, skóra może być zwiotczała, co jest strapieniem wielu kobiet. W 6 tygodni po poro
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy Kręgosłup lędźwiowy zlokalizowany jest na dole naszych pleców i wiele osób narzeka na dyskomfort tej partii kręgosłupa czy ból. Za
Ćwiczenia na szczupłe uda

Ćwiczenia na szczupłe uda

Ćwiczenia na szczupłe uda Marzą Ci się szczupłe, jędrne uda? Plus tego marzenia jest taki, że można spokojnie go zrealizować. Trzeba włożyć w to jednak nieco wysiłku, a także systema
Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek Pośladki są tą częścią ciała, na punkcie której przewrażliwione są szczególnie kobiety. Ładna, kształtna pupa jest wizytówką zadban
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u