Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy


Dodano: 12-04-2015 08:03
Popularność: 1629
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy

W treningu na mięsień pośladkowy szczególne gustują panie. Wyćwiczenie pośladków gwarantuje bowiem ich napięcie, krągłość i pomaga w walce z cellulitem. Wystarczy, że będziesz wykonywać ćwiczenia przez 15-20 minut dziennie. Można wykonywać je w domu, nie trzeba na siłowni. Wystarcza chęci i samozaparcie, by podjąć się walki o krągłe pośladki. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń.

  • Na początek zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi zegnij w kolanie i oprzyj na macie. W takiej pozycji wykonuj unoszenie ugiętej nogi w bok. Wykonuj ćwiczenie dla każdej nogi po 15 powtórzeń. Jeśli skończysz zostań w powyższej pozycji i unoś w górę wyprostowaną nogę. Również dla każdej nogi wykonaj 15 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, a stopy oprzyj płasko na ziemi. Zostając w takiej pozycji unieś biodra i pośladki i przez około minutę wykonuj pulsowania w powietrzu. Nie odkładaj pośladków na matę aż do zakończenia ćwiczenia.
  • Do kolejnego ćwiczenia przyjmij pozycję leżąc na macie na brzuchu. Wyprostuj nogi, a ręce możesz spleść pod brodą. W takiej pozycji staraj się unosić nogi w górę – albo obie na raz albo każdą osobno. Wykonuj ruch do momentu gdy poczujesz napięcie pośladków. Ćwicz 15 razy.
  • Polecam Ci również ćwiczenie zwane przysiadami. Stań w lekkim rozkroku, skieruj stopy i kolana na zewnątrz. W takiej pozycji wykonuj przysiad obniżając biodra i pośladki, jednak  nie niżej niż na linię kolan. Wykonaj 15 przysiadów, a przy ostatnim zatrzymaj ruch w dole i wykonuj pulsowania biodrami. Dla lepszego efektu możesz trzymać na plecach obciążenie w postaci tzw. power baga.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na boku, jedną nogę lekko zegnij w kolanie, drugą unieś ponad nią. Nogę unoś w górę, aż poczujesz napięcie mięśni, po czym obniżaj ją na dół i znów wracaj do unoszenia. Wykonaj 15 powtórzeń.
  • Jeśli korzystasz z siłowni to ćwicz 15 powtórzeń na tzw. suwnicy na której musisz odpychać się od platformy unikając przeprostów kolan. W trakcie ćwiczenia silnie pracują uda i właśnie pośladki.
  • Powyższe ćwiczenia wystarczają na trening 15-20 minut, który możesz wykonywać w domu, z  wyłączeniem ostatniego ćwiczenia. Jeśli będziesz wykonywać ćwiczenia systematycznie to wkrótce zobaczysz efekty.

 

Ćwiczenia na brzuch z piłką

Ćwiczenia na brzuch z piłką

Ćwiczenia na brzuch z piłką Ćwiczenia a brzuch z piłką są bardzo skuteczne, jednak wcale nie wymagają ogromnego wysiłku, stąd głównie wybierają je kobiety. Piłka pomaga modelow
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na mięsień najszerszy grzbietu Mięsień najszerszy grzbietu ma największą powierzchnię spośród wszystkich mięśni w ciele człowieka. Mamy dwa mięśnie najszersze grzbie
Ćwiczenia na łydki

Ćwiczenia na łydki

Ćwiczenia na łydki Łydki są częścią nóg, o których wiele osób dbających o swoje mięśnie i ciało zapomina. Skupiamy się ogólnie na ćwiczeniach nóg, z
Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają ujędrniać pośladki. Wystarczy 15-20 minut treningu dziennie, by już po miesiącu zobaczyć pi
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u