Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy


Dodano: 12-04-2015 08:03
Popularność: 1489
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy

W treningu na mięsień pośladkowy szczególne gustują panie. Wyćwiczenie pośladków gwarantuje bowiem ich napięcie, krągłość i pomaga w walce z cellulitem. Wystarczy, że będziesz wykonywać ćwiczenia przez 15-20 minut dziennie. Można wykonywać je w domu, nie trzeba na siłowni. Wystarcza chęci i samozaparcie, by podjąć się walki o krągłe pośladki. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń.

  • Na początek zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi zegnij w kolanie i oprzyj na macie. W takiej pozycji wykonuj unoszenie ugiętej nogi w bok. Wykonuj ćwiczenie dla każdej nogi po 15 powtórzeń. Jeśli skończysz zostań w powyższej pozycji i unoś w górę wyprostowaną nogę. Również dla każdej nogi wykonaj 15 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, a stopy oprzyj płasko na ziemi. Zostając w takiej pozycji unieś biodra i pośladki i przez około minutę wykonuj pulsowania w powietrzu. Nie odkładaj pośladków na matę aż do zakończenia ćwiczenia.
  • Do kolejnego ćwiczenia przyjmij pozycję leżąc na macie na brzuchu. Wyprostuj nogi, a ręce możesz spleść pod brodą. W takiej pozycji staraj się unosić nogi w górę – albo obie na raz albo każdą osobno. Wykonuj ruch do momentu gdy poczujesz napięcie pośladków. Ćwicz 15 razy.
  • Polecam Ci również ćwiczenie zwane przysiadami. Stań w lekkim rozkroku, skieruj stopy i kolana na zewnątrz. W takiej pozycji wykonuj przysiad obniżając biodra i pośladki, jednak  nie niżej niż na linię kolan. Wykonaj 15 przysiadów, a przy ostatnim zatrzymaj ruch w dole i wykonuj pulsowania biodrami. Dla lepszego efektu możesz trzymać na plecach obciążenie w postaci tzw. power baga.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na boku, jedną nogę lekko zegnij w kolanie, drugą unieś ponad nią. Nogę unoś w górę, aż poczujesz napięcie mięśni, po czym obniżaj ją na dół i znów wracaj do unoszenia. Wykonaj 15 powtórzeń.
  • Jeśli korzystasz z siłowni to ćwicz 15 powtórzeń na tzw. suwnicy na której musisz odpychać się od platformy unikając przeprostów kolan. W trakcie ćwiczenia silnie pracują uda i właśnie pośladki.
  • Powyższe ćwiczenia wystarczają na trening 15-20 minut, który możesz wykonywać w domu, z  wyłączeniem ostatniego ćwiczenia. Jeśli będziesz wykonywać ćwiczenia systematycznie to wkrótce zobaczysz efekty.

 

Ćwiczenia na sześciopak

Ćwiczenia na sześciopak

Ćwiczenia na sześciopak Ćwiczenia na sześciopak to nic innego jak ćwiczenia na wyrobienie tzw. kaloryfera na brzuchu. Wystarczy ćwiczyć brzuch systematycznie i w odpowiedni sposób, b
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba Nie ma co ukrywać, że w dzisiejszych czasach praktycznie całkowicie jesteśmy skazani na krzywe kręgosłupy. Oczywiście brzmi to jak wyrocznia, jednak należy potraktować
Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu

Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu

Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu Cellulit jest zmorą wielu kobiet, szczególnie tych, które zmagają się z nadwagą. Cellulit objawia się nieestetyczną, pomarszczoną sk&oacu
Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu Twoich pośladków to po prostu zacznij ćwiczyć. Wystarczy wykonywać co dzień 15-20 minut treningu, by cieszyć się
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u