Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy


Dodano: 12-04-2015 08:03
Popularność: 862
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy

W treningu na mięsień pośladkowy szczególne gustują panie. Wyćwiczenie pośladków gwarantuje bowiem ich napięcie, krągłość i pomaga w walce z cellulitem. Wystarczy, że będziesz wykonywać ćwiczenia przez 15-20 minut dziennie. Można wykonywać je w domu, nie trzeba na siłowni. Wystarcza chęci i samozaparcie, by podjąć się walki o krągłe pośladki. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń.

  • Na początek zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi zegnij w kolanie i oprzyj na macie. W takiej pozycji wykonuj unoszenie ugiętej nogi w bok. Wykonuj ćwiczenie dla każdej nogi po 15 powtórzeń. Jeśli skończysz zostań w powyższej pozycji i unoś w górę wyprostowaną nogę. Również dla każdej nogi wykonaj 15 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, a stopy oprzyj płasko na ziemi. Zostając w takiej pozycji unieś biodra i pośladki i przez około minutę wykonuj pulsowania w powietrzu. Nie odkładaj pośladków na matę aż do zakończenia ćwiczenia.
  • Do kolejnego ćwiczenia przyjmij pozycję leżąc na macie na brzuchu. Wyprostuj nogi, a ręce możesz spleść pod brodą. W takiej pozycji staraj się unosić nogi w górę – albo obie na raz albo każdą osobno. Wykonuj ruch do momentu gdy poczujesz napięcie pośladków. Ćwicz 15 razy.
  • Polecam Ci również ćwiczenie zwane przysiadami. Stań w lekkim rozkroku, skieruj stopy i kolana na zewnątrz. W takiej pozycji wykonuj przysiad obniżając biodra i pośladki, jednak  nie niżej niż na linię kolan. Wykonaj 15 przysiadów, a przy ostatnim zatrzymaj ruch w dole i wykonuj pulsowania biodrami. Dla lepszego efektu możesz trzymać na plecach obciążenie w postaci tzw. power baga.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na boku, jedną nogę lekko zegnij w kolanie, drugą unieś ponad nią. Nogę unoś w górę, aż poczujesz napięcie mięśni, po czym obniżaj ją na dół i znów wracaj do unoszenia. Wykonaj 15 powtórzeń.
  • Jeśli korzystasz z siłowni to ćwicz 15 powtórzeń na tzw. suwnicy na której musisz odpychać się od platformy unikając przeprostów kolan. W trakcie ćwiczenia silnie pracują uda i właśnie pośladki.
  • Powyższe ćwiczenia wystarczają na trening 15-20 minut, który możesz wykonywać w domu, z  wyłączeniem ostatniego ćwiczenia. Jeśli będziesz wykonywać ćwiczenia systematycznie to wkrótce zobaczysz efekty.

 

Ćwiczenia na brzuch i uda dla dziewczyn w domu

Ćwiczenia na brzuch i uda dla dziewczyn w domu

Ćwiczenia na brzuch i uda dla dziewczyn w domu Każda kobieta dąży do tego, by mieć ładne i jędrne ciało. Szczególnie dużą uwagę zazwyczaj przykładamy do brzucha oraz ud, gdzie n
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy Wad postaw jest wiele i większość z nich wiąże się z utrzymywaniem nieprawidłowej sylwetki w wyniku skrzywień kręgosłupa. Wiele osób żyje z wadami post
Ćwiczenia wzmacniające kolana

Ćwiczenia wzmacniające kolana

Ćwiczenia wzmacniające kolana Wiele osób boryka się z bólem kolan czy z niestabilnym chodem. Można skorzystać  zabiegów leczniczych na kolana, można też spró
Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek Pośladki są tą częścią ciała, na punkcie której przewrażliwione są szczególnie kobiety. Ładna, kształtna pupa jest wizytówką zadban
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u