Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda


Dodano: 05-04-2015 13:47
Popularność: 1173
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda

Mięsień dwugłowy uda znajduje się w przedniej części uda, pełni funkcję prostownika kolana, zginacza stawu łokciowego. Jest sporo ćwiczeń, które pozwalają nam kompleksowo kształtować mięsnie ud za pomocą ćwiczeń na siłowni jak i wykonywanych w domu. Wystarczy, że poświecisz na trening nóg zaledwie 15-20 minut dziennie, a już po pierwszym miesiącu zobaczysz efekty.

Na mięśnie całych ud jak i pośladków dobre są przysiady. Stań w rozkroku, stopy skieruj lekko na zewnątrz. Wykonuj przysiad uginając kolana do kata prostego i schodząc pośladkami i biodrami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan. Staraj się wykonywać 20 przysiadów. Dla osób, które chcą silniej ćwiczyć polecam wzięcie sztangi i oparcie jej na obojczykach – ćwiczenie z ciężarem jest intensywniejsze.

  • Jeśli korzystasz z siłowni to na trening mięśnia dwugłowego uda polecam Ci suwnicę. Jest to maszyna na której można łatwo ćwiczyć opierając nogi na platformie, od której należy się odpychać, nie wykonując przeprostów kolan. Najlepsze efekty przyniesie ćwiczenie na suwnicy skośnej - wykonaj 20 powtórzeń dobierając odpowiednie obciążenie.
  • Skorzystaj też z maszyny, która polega na prostowaniu podudzi w siadzie, przez co ćwiczą praktycznie całe uda. Wystarczy, że wygodnie na niej usiądziesz, podłożysz stopy pod ramiona maszyny i siłą mięśni nóg uniesiesz je do góry prostując podudzia. Wykonuj 20 powtórzeń dobierając odpowiednie obciążenie.
  • Do kolejnego ćwiczenia połóż się na brzuchu na ławce, weź jedną hantlę i umieść ją pomiędzy swoimi stopami. Nogi w tej pozycji zegnij w kolanie, a ciężar ma być w górze.  Masz znajdować się nogami nad skrajem ławki. Zacznij ćwiczyć ciągnąc nogi w stronę klatki piersiowej, następnie prostując je poniżej linii ławki. Pamiętaj, że musisz dobrze trzymać ciężar nogami, by nie wypadł spomiędzy stóp. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Kolejne ćwiczenie to odwodzenie nogi w tył stojąc przy wyciągu. Podejdź do wyciągu na siłowni, za pomocą specjalnej opaski umieść linkę wyciągu wokół swojej nogi. Stań w odległości koło pół metra od maszyny, tułów lekko pochyl do przodu, oprzyj ręce o bok maszyny. W takiej pozycji unoś nogę w tył, wykonując jej odwodzenie przy napinaniu linki. Wykonaj 20 powtórzeń po czym wykonuj ćwiczenie również dla drugiej nogi w ten sam sposób.

 

Ćwiczenia na jędrny brzuch

Ćwiczenia na jędrny brzuch

Ćwiczenia na jędrny brzuch Jest wiele ćwiczeń, które pozwalają na ćwiczenie mięśni brzucha. Zarówno mężczyźni jak i kobiety dbają o tę część ciała i poświęcają je
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy Rozbudowywanie pleców powinno być elementem każdego treningu ogólnorozwojowego. Aby uzyskać dobre efekty, taki trening powinien być przeprowadzany 3 razy dzie
Ćwiczenia na łydki

Ćwiczenia na łydki

Ćwiczenia na łydki Łydki są częścią nóg, o których wiele osób dbających o swoje mięśnie i ciało zapomina. Skupiamy się ogólnie na ćwiczeniach nóg, z
Ćwiczenia na dupe

Ćwiczenia na dupe

Ćwiczenia na dupę Pośladki są bardzo ważną częścią ciała,  szczególnie dla kobiet, które dbają o to, by pupa była jędrna i zgrabna. Jest to wizytówka ciała
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u