Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda


Dodano: 05-04-2015 13:47
Popularność: 1562
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda

Mięsień dwugłowy uda znajduje się w przedniej części uda, pełni funkcję prostownika kolana, zginacza stawu łokciowego. Jest sporo ćwiczeń, które pozwalają nam kompleksowo kształtować mięsnie ud za pomocą ćwiczeń na siłowni jak i wykonywanych w domu. Wystarczy, że poświecisz na trening nóg zaledwie 15-20 minut dziennie, a już po pierwszym miesiącu zobaczysz efekty.

Na mięśnie całych ud jak i pośladków dobre są przysiady. Stań w rozkroku, stopy skieruj lekko na zewnątrz. Wykonuj przysiad uginając kolana do kata prostego i schodząc pośladkami i biodrami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan. Staraj się wykonywać 20 przysiadów. Dla osób, które chcą silniej ćwiczyć polecam wzięcie sztangi i oparcie jej na obojczykach – ćwiczenie z ciężarem jest intensywniejsze.

  • Jeśli korzystasz z siłowni to na trening mięśnia dwugłowego uda polecam Ci suwnicę. Jest to maszyna na której można łatwo ćwiczyć opierając nogi na platformie, od której należy się odpychać, nie wykonując przeprostów kolan. Najlepsze efekty przyniesie ćwiczenie na suwnicy skośnej - wykonaj 20 powtórzeń dobierając odpowiednie obciążenie.
  • Skorzystaj też z maszyny, która polega na prostowaniu podudzi w siadzie, przez co ćwiczą praktycznie całe uda. Wystarczy, że wygodnie na niej usiądziesz, podłożysz stopy pod ramiona maszyny i siłą mięśni nóg uniesiesz je do góry prostując podudzia. Wykonuj 20 powtórzeń dobierając odpowiednie obciążenie.
  • Do kolejnego ćwiczenia połóż się na brzuchu na ławce, weź jedną hantlę i umieść ją pomiędzy swoimi stopami. Nogi w tej pozycji zegnij w kolanie, a ciężar ma być w górze.  Masz znajdować się nogami nad skrajem ławki. Zacznij ćwiczyć ciągnąc nogi w stronę klatki piersiowej, następnie prostując je poniżej linii ławki. Pamiętaj, że musisz dobrze trzymać ciężar nogami, by nie wypadł spomiędzy stóp. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Kolejne ćwiczenie to odwodzenie nogi w tył stojąc przy wyciągu. Podejdź do wyciągu na siłowni, za pomocą specjalnej opaski umieść linkę wyciągu wokół swojej nogi. Stań w odległości koło pół metra od maszyny, tułów lekko pochyl do przodu, oprzyj ręce o bok maszyny. W takiej pozycji unoś nogę w tył, wykonując jej odwodzenie przy napinaniu linki. Wykonaj 20 powtórzeń po czym wykonuj ćwiczenie również dla drugiej nogi w ten sam sposób.

 

Ćwiczenia na sześciopak

Ćwiczenia na sześciopak

Ćwiczenia na sześciopak Ćwiczenia na sześciopak to nic innego jak ćwiczenia na wyrobienie tzw. kaloryfera na brzuchu. Wystarczy ćwiczyć brzuch systematycznie i w odpowiedni sposób, b
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy

Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy

Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy zalecane są wtedy, kiedy pacjent odczuwa ból i napięcie w okolicach odcinka piersiowego. Proste ćwiczenia mogą po
Ćwiczenia na wysmuklenie nóg

Ćwiczenia na wysmuklenie nóg

Ćwiczenia na wysmuklenie nóg Nogi są atrybutem kobiecości, dlatego większość pań marzy o smukłych i zgrabnych nogach. Na szczęście są na to sposoby, wystarczy w odpowiedni spos&o
Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają ujędrniać pośladki. Wystarczy 15-20 minut treningu dziennie, by już po miesiącu zobaczyć pi
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u