Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda


Dodano: 05-04-2015 13:47
Popularność: 821
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda

Mięsień dwugłowy uda znajduje się w przedniej części uda, pełni funkcję prostownika kolana, zginacza stawu łokciowego. Jest sporo ćwiczeń, które pozwalają nam kompleksowo kształtować mięsnie ud za pomocą ćwiczeń na siłowni jak i wykonywanych w domu. Wystarczy, że poświecisz na trening nóg zaledwie 15-20 minut dziennie, a już po pierwszym miesiącu zobaczysz efekty.

Na mięśnie całych ud jak i pośladków dobre są przysiady. Stań w rozkroku, stopy skieruj lekko na zewnątrz. Wykonuj przysiad uginając kolana do kata prostego i schodząc pośladkami i biodrami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan. Staraj się wykonywać 20 przysiadów. Dla osób, które chcą silniej ćwiczyć polecam wzięcie sztangi i oparcie jej na obojczykach – ćwiczenie z ciężarem jest intensywniejsze.

  • Jeśli korzystasz z siłowni to na trening mięśnia dwugłowego uda polecam Ci suwnicę. Jest to maszyna na której można łatwo ćwiczyć opierając nogi na platformie, od której należy się odpychać, nie wykonując przeprostów kolan. Najlepsze efekty przyniesie ćwiczenie na suwnicy skośnej - wykonaj 20 powtórzeń dobierając odpowiednie obciążenie.
  • Skorzystaj też z maszyny, która polega na prostowaniu podudzi w siadzie, przez co ćwiczą praktycznie całe uda. Wystarczy, że wygodnie na niej usiądziesz, podłożysz stopy pod ramiona maszyny i siłą mięśni nóg uniesiesz je do góry prostując podudzia. Wykonuj 20 powtórzeń dobierając odpowiednie obciążenie.
  • Do kolejnego ćwiczenia połóż się na brzuchu na ławce, weź jedną hantlę i umieść ją pomiędzy swoimi stopami. Nogi w tej pozycji zegnij w kolanie, a ciężar ma być w górze.  Masz znajdować się nogami nad skrajem ławki. Zacznij ćwiczyć ciągnąc nogi w stronę klatki piersiowej, następnie prostując je poniżej linii ławki. Pamiętaj, że musisz dobrze trzymać ciężar nogami, by nie wypadł spomiędzy stóp. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Kolejne ćwiczenie to odwodzenie nogi w tył stojąc przy wyciągu. Podejdź do wyciągu na siłowni, za pomocą specjalnej opaski umieść linkę wyciągu wokół swojej nogi. Stań w odległości koło pół metra od maszyny, tułów lekko pochyl do przodu, oprzyj ręce o bok maszyny. W takiej pozycji unoś nogę w tył, wykonując jej odwodzenie przy napinaniu linki. Wykonaj 20 powtórzeń po czym wykonuj ćwiczenie również dla drugiej nogi w ten sam sposób.

 

Ćwiczenia na ekspresowy trening brzucha

Ćwiczenia na ekspresowy trening brzucha

Ćwiczenia na ekspresowy trening brzucha Ekspresowy trening brzucha to tzw. ABS. Są to ćwiczenia trwające od 8 do 15 minut, mające na celu bardzo intensywne kształtowanie mięśni brzucha i s
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców Rozbudowanie pleców jest jednym z elementów treningu ogólnorozwojowego, musimy bowiem rozwijać nasze ciało proporcjonalnie. Warto w
Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda

Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda

Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda Mięsień dwugłowy uda znajduje się w przedniej części uda, pełni funkcję prostownika kolana, zginacza stawu łokciowego. Jest sporo ćwiczeń, kt&oacut
Ćwiczenia na pośladki i uda

Ćwiczenia na pośladki i uda

Ćwiczenia na pośladki i uda Jeśli jest tylko taka możliwość to wiele osób bardzo chętnie łączy ćwiczenia, które wpływają na pośladki i uda jednocześnie. Tak naprawdę j
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u