Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda


Dodano: 05-04-2015 13:47
Popularność: 1702
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda

Mięsień dwugłowy uda znajduje się w przedniej części uda, pełni funkcję prostownika kolana, zginacza stawu łokciowego. Jest sporo ćwiczeń, które pozwalają nam kompleksowo kształtować mięsnie ud za pomocą ćwiczeń na siłowni jak i wykonywanych w domu. Wystarczy, że poświecisz na trening nóg zaledwie 15-20 minut dziennie, a już po pierwszym miesiącu zobaczysz efekty.

Na mięśnie całych ud jak i pośladków dobre są przysiady. Stań w rozkroku, stopy skieruj lekko na zewnątrz. Wykonuj przysiad uginając kolana do kata prostego i schodząc pośladkami i biodrami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan. Staraj się wykonywać 20 przysiadów. Dla osób, które chcą silniej ćwiczyć polecam wzięcie sztangi i oparcie jej na obojczykach – ćwiczenie z ciężarem jest intensywniejsze.

  • Jeśli korzystasz z siłowni to na trening mięśnia dwugłowego uda polecam Ci suwnicę. Jest to maszyna na której można łatwo ćwiczyć opierając nogi na platformie, od której należy się odpychać, nie wykonując przeprostów kolan. Najlepsze efekty przyniesie ćwiczenie na suwnicy skośnej - wykonaj 20 powtórzeń dobierając odpowiednie obciążenie.
  • Skorzystaj też z maszyny, która polega na prostowaniu podudzi w siadzie, przez co ćwiczą praktycznie całe uda. Wystarczy, że wygodnie na niej usiądziesz, podłożysz stopy pod ramiona maszyny i siłą mięśni nóg uniesiesz je do góry prostując podudzia. Wykonuj 20 powtórzeń dobierając odpowiednie obciążenie.
  • Do kolejnego ćwiczenia połóż się na brzuchu na ławce, weź jedną hantlę i umieść ją pomiędzy swoimi stopami. Nogi w tej pozycji zegnij w kolanie, a ciężar ma być w górze.  Masz znajdować się nogami nad skrajem ławki. Zacznij ćwiczyć ciągnąc nogi w stronę klatki piersiowej, następnie prostując je poniżej linii ławki. Pamiętaj, że musisz dobrze trzymać ciężar nogami, by nie wypadł spomiędzy stóp. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Kolejne ćwiczenie to odwodzenie nogi w tył stojąc przy wyciągu. Podejdź do wyciągu na siłowni, za pomocą specjalnej opaski umieść linkę wyciągu wokół swojej nogi. Stań w odległości koło pół metra od maszyny, tułów lekko pochyl do przodu, oprzyj ręce o bok maszyny. W takiej pozycji unoś nogę w tył, wykonując jej odwodzenie przy napinaniu linki. Wykonaj 20 powtórzeń po czym wykonuj ćwiczenie również dla drugiej nogi w ten sam sposób.

 

Ćwiczenia na brzuch po ciąży

Ćwiczenia na brzuch po ciąży

Ćwiczenia na brzuch po ciąży Wiele kobiet chce po porodzie wrócić do dawnej formy, dlatego decydują się na ćwiczenia. Wiadomo jednak, że aby ćwiczyć brzuch, organizm po ciąży mu
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty Mięsień gruszkowaty jest niewielkim mięśniem, który bierze początek na powierzchni miedniczej kości krzyżowej. Odpowiada za rotację stawu biodrow
Ćwiczenia na stopy

Ćwiczenia na stopy

Ćwiczenia na stopy Ćwiczenia na stopy mogą nie tylko wzmocnić pracę naszych stóp i stawy. Stosuje się je bardzo często w celu likwidowania wad postawy takich jak np. płaskostopie. J
Ćwiczenia modelujące pośladki

Ćwiczenia modelujące pośladki

Ćwiczenia modelujące pośladki Szczególnie panie zainteresowane są ćwiczeniami, które modelują pośladki, poprawiają ich kształt i przy okazji pomagają zwalczać cellulit. Wy
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u