Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha


Dodano: 07-03-2015 16:06
Popularność: 1471
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha

W trakcie ćwiczeń mięśni brzucha, często zaniedbywana jest partia mięśni skośnych, a przecież jest wiele ćwiczeń, które pomagają likwidować tzw. boczki i wysmuklają talię. Dodatkowym plusem jest fakt, że większość z nich można ćwiczyć samodzielnie w domu. Poniżej zaprezentuję kilka takich prostych ćwiczeń.

Zacznij od prostych spięć, które angażują wszystkie partie mięśni brzucha. Połóż się na macie na plecach, ugnij nogi w kolanie, stopy złącz i oprzyj na ziemi. Ręce ugięte w łokciach oprzyj na skroniach i siłą mięśni brzucha unoś lekko klatkę piersiową. Jeśli będziesz kierować łopatki do przeciwległych nóg w trakcie spięcia to będziesz ćwiczyć typowo mięśnie skośne brzucha.

  • Spróbuj ćwiczenia przy wyciągu, przyjmij przy nim pozycję klęczącą, drążek wyciągu umieść przy głowie. Pociągnij drążek w dół wykonując przy okazji ściągniecie ciała do dołu, tak jakbyś chciał się skulić, następnie wróć do pozycji wyjściowej.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na plecach na macie, wyciągnij wyprostowane nogi w górę, tak by utworzyły kąt prosty względem reszty ciała. Wyprostowane ręce umieść pod pośladkami. W tej pozycji lekko unieś miednicę i wykonuj skręt nóg prawo, następnie wróć do pozycji wyjściowej i skręć w ten sam sposób nogi w lewo.
  • Świetnym ćwiczeniem na płaski brzuch, które angażuje wszystkie partie mięśni jest tzw. deska. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, tył ciała na wyciągniętych nogach. Napnij całe ciało, lekko opuść miednicę w dół (ciało ma jednak mieć pozycję zbliżoną do linii prostej). W napięciu wszystkich mięśni wytrzymaj przez 30 sekund.
  • Kolejne ćwiczenie idealnie wpływa na pozbycie się tzw. boczków. Połóż się na macie na boku, jedną rękę oprzyj na biodrze, na drugiej ugiętej w łokciu oprzyj przód ciała. Nogi wyprostowane oprzyj na macie. Prostuj w łokciu rękę i unoś dzięki temu biodra lekko w górę – nogi powinny pozostawać nieruchomo na macie. W trakcie wykonywania ćwiczenia na pewno poczujesz jak silnie pracują mięśnie skośne brzucha.

Wystarczy ćwiczyć 15-20 minut dziennie, by cieszyć się ładnym brzuchem. Pamiętaj, że trzeba ćwiczyć nie tylko same mięśnie skośne, ale również wszystkie partie mięśniowe brzucha, najlepiej urozmaicając ćwiczenia. Brzuch będzie wyglądał ładnie, jeśli zajmiemy się modelowaniem wszystkich mięśni, które wpływają na jego kształt i rzeźbę.

Ćwiczenia na oponkę

Ćwiczenia na oponkę

Ćwiczenia na oponkę Oponką nazywa się potocznie nadmiar tkanki tłuszczowej na brzuchu. Nie jest łatwo się jej pozbyć, nawet najlepiej wyrzeźbiony kaloryfer zginie pod nadmiarem tłuszczu.
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy Wad postaw jest wiele i większość z nich wiąże się z utrzymywaniem nieprawidłowej sylwetki w wyniku skrzywień kręgosłupa. Wiele osób żyje z wadami post
Ćwiczenia na uda pośladki i brzuch

Ćwiczenia na uda pośladki i brzuch

Ćwiczenia na uda, brzuch i pośladki W walce o ładnie wyrzeźbioną sylwetkę ćwiczenia powinny iść zawsze w parze z odpowiednią dietą. Musisz pamiętać , że efekty przynosi systematyczno
Ćwiczenia na dupe

Ćwiczenia na dupe

Ćwiczenia na dupę Pośladki są bardzo ważną częścią ciała,  szczególnie dla kobiet, które dbają o to, by pupa była jędrna i zgrabna. Jest to wizytówka ciała
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u