Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha


Dodano: 07-03-2015 16:06
Popularność: 1247
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha

W trakcie ćwiczeń mięśni brzucha, często zaniedbywana jest partia mięśni skośnych, a przecież jest wiele ćwiczeń, które pomagają likwidować tzw. boczki i wysmuklają talię. Dodatkowym plusem jest fakt, że większość z nich można ćwiczyć samodzielnie w domu. Poniżej zaprezentuję kilka takich prostych ćwiczeń.

Zacznij od prostych spięć, które angażują wszystkie partie mięśni brzucha. Połóż się na macie na plecach, ugnij nogi w kolanie, stopy złącz i oprzyj na ziemi. Ręce ugięte w łokciach oprzyj na skroniach i siłą mięśni brzucha unoś lekko klatkę piersiową. Jeśli będziesz kierować łopatki do przeciwległych nóg w trakcie spięcia to będziesz ćwiczyć typowo mięśnie skośne brzucha.

  • Spróbuj ćwiczenia przy wyciągu, przyjmij przy nim pozycję klęczącą, drążek wyciągu umieść przy głowie. Pociągnij drążek w dół wykonując przy okazji ściągniecie ciała do dołu, tak jakbyś chciał się skulić, następnie wróć do pozycji wyjściowej.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na plecach na macie, wyciągnij wyprostowane nogi w górę, tak by utworzyły kąt prosty względem reszty ciała. Wyprostowane ręce umieść pod pośladkami. W tej pozycji lekko unieś miednicę i wykonuj skręt nóg prawo, następnie wróć do pozycji wyjściowej i skręć w ten sam sposób nogi w lewo.
  • Świetnym ćwiczeniem na płaski brzuch, które angażuje wszystkie partie mięśni jest tzw. deska. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, tył ciała na wyciągniętych nogach. Napnij całe ciało, lekko opuść miednicę w dół (ciało ma jednak mieć pozycję zbliżoną do linii prostej). W napięciu wszystkich mięśni wytrzymaj przez 30 sekund.
  • Kolejne ćwiczenie idealnie wpływa na pozbycie się tzw. boczków. Połóż się na macie na boku, jedną rękę oprzyj na biodrze, na drugiej ugiętej w łokciu oprzyj przód ciała. Nogi wyprostowane oprzyj na macie. Prostuj w łokciu rękę i unoś dzięki temu biodra lekko w górę – nogi powinny pozostawać nieruchomo na macie. W trakcie wykonywania ćwiczenia na pewno poczujesz jak silnie pracują mięśnie skośne brzucha.

Wystarczy ćwiczyć 15-20 minut dziennie, by cieszyć się ładnym brzuchem. Pamiętaj, że trzeba ćwiczyć nie tylko same mięśnie skośne, ale również wszystkie partie mięśniowe brzucha, najlepiej urozmaicając ćwiczenia. Brzuch będzie wyglądał ładnie, jeśli zajmiemy się modelowaniem wszystkich mięśni, które wpływają na jego kształt i rzeźbę.

Ćwiczenia na ładny brzuch

Ćwiczenia na ładny brzuch

Ćwiczenia na ładny brzuch Jest wiele fajnych ćwiczeń, które bez wielkiego wysiłku pozwalają kształtować mięśnie brzucha. Wystarczy ćwiczyć przez 15-20 minut dziennie, by zobaczy
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy Rozbudowywanie pleców powinno być elementem każdego treningu ogólnorozwojowego. Aby uzyskać dobre efekty, taki trening powinien być przeprowadzany 3 razy dzie
Ćwiczenia na uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu Jest wiele ćwiczeń, które pozwolą na kształtowanie mięśni ud w domu, bez konieczności zapisywania się na fitness czy siłownię. Wystarczy znaleźć 15-20 m
Ćwiczenia modelujące pośladki

Ćwiczenia modelujące pośladki

Ćwiczenia modelujące pośladki Szczególnie panie zainteresowane są ćwiczeniami, które modelują pośladki, poprawiają ich kształt i przy okazji pomagają zwalczać cellulit. Wy
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u