Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha


Dodano: 07-03-2015 16:06
Popularność: 2094
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha

W trakcie ćwiczeń mięśni brzucha, często zaniedbywana jest partia mięśni skośnych, a przecież jest wiele ćwiczeń, które pomagają likwidować tzw. boczki i wysmuklają talię. Dodatkowym plusem jest fakt, że większość z nich można ćwiczyć samodzielnie w domu. Poniżej zaprezentuję kilka takich prostych ćwiczeń.

Zacznij od prostych spięć, które angażują wszystkie partie mięśni brzucha. Połóż się na macie na plecach, ugnij nogi w kolanie, stopy złącz i oprzyj na ziemi. Ręce ugięte w łokciach oprzyj na skroniach i siłą mięśni brzucha unoś lekko klatkę piersiową. Jeśli będziesz kierować łopatki do przeciwległych nóg w trakcie spięcia to będziesz ćwiczyć typowo mięśnie skośne brzucha.

  • Spróbuj ćwiczenia przy wyciągu, przyjmij przy nim pozycję klęczącą, drążek wyciągu umieść przy głowie. Pociągnij drążek w dół wykonując przy okazji ściągniecie ciała do dołu, tak jakbyś chciał się skulić, następnie wróć do pozycji wyjściowej.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na plecach na macie, wyciągnij wyprostowane nogi w górę, tak by utworzyły kąt prosty względem reszty ciała. Wyprostowane ręce umieść pod pośladkami. W tej pozycji lekko unieś miednicę i wykonuj skręt nóg prawo, następnie wróć do pozycji wyjściowej i skręć w ten sam sposób nogi w lewo.
  • Świetnym ćwiczeniem na płaski brzuch, które angażuje wszystkie partie mięśni jest tzw. deska. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, tył ciała na wyciągniętych nogach. Napnij całe ciało, lekko opuść miednicę w dół (ciało ma jednak mieć pozycję zbliżoną do linii prostej). W napięciu wszystkich mięśni wytrzymaj przez 30 sekund.
  • Kolejne ćwiczenie idealnie wpływa na pozbycie się tzw. boczków. Połóż się na macie na boku, jedną rękę oprzyj na biodrze, na drugiej ugiętej w łokciu oprzyj przód ciała. Nogi wyprostowane oprzyj na macie. Prostuj w łokciu rękę i unoś dzięki temu biodra lekko w górę – nogi powinny pozostawać nieruchomo na macie. W trakcie wykonywania ćwiczenia na pewno poczujesz jak silnie pracują mięśnie skośne brzucha.

Wystarczy ćwiczyć 15-20 minut dziennie, by cieszyć się ładnym brzuchem. Pamiętaj, że trzeba ćwiczyć nie tylko same mięśnie skośne, ale również wszystkie partie mięśniowe brzucha, najlepiej urozmaicając ćwiczenia. Brzuch będzie wyglądał ładnie, jeśli zajmiemy się modelowaniem wszystkich mięśni, które wpływają na jego kształt i rzeźbę.

Ćwiczenia na chudy brzuch

Ćwiczenia na chudy brzuch

Ćwiczenia na chudy brzuch Jeśli uważasz, że masz chudy i nieestetyczny brzuch to po prostu nie jest odpowiednio wyćwiczony. Szczupłe osoby mają ten plus, że nie muszą zrzucać tłuszczu z
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy Kręgosłup lędźwiowy zlokalizowany jest na dole naszych pleców i wiele osób narzeka na dyskomfort tej partii kręgosłupa czy ból. Za
Ćwiczenia na szczupłe uda

Ćwiczenia na szczupłe uda

Ćwiczenia na szczupłe uda Marzą Ci się szczupłe, jędrne uda? Plus tego marzenia jest taki, że można spokojnie go zrealizować. Trzeba włożyć w to jednak nieco wysiłku, a także systema
Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają ujędrniać pośladki. Wystarczy 15-20 minut treningu dziennie, by już po miesiącu zobaczyć pi
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u