Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na mięśnie pleców


Dodano: 07-03-2015 16:05
Popularność: 1099
Kategorie:Plecy
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Plecy

Ćwiczenia na mięśnie pleców

Zaczynając jakiekolwiek treningi, nie możemy zapominać o tym, żeby najzwyczajniej w świecie rozgrzać wszystkie swoje mięśnie. W innym przypadku bardzo szybko będziemy mogli doprowadzić do nieprzyjemnych kontuzji. Nawet jeśli wydaje nam się, że mięśni pleców nie da się rozgrzać, to właśnie jesteśmy w bardzo dużym błędzie. Oto kilka ćwiczeń na sam początek, czyli na rozgrzewkę mięśni pleców, a następnie również na same mięśnie, które mają być po takim treningu coraz lepiej wyrzeźbione.

1.       Rozgrzewkę warto rozpocząć od kręcenia biodrami według wskazówek zegara. Obroty powinny być na tyle głębokie, żeby wprawić w ruch nasz tułów. Kręcąc biodrami do tyłu, wypychamy nasz tułów do przodu, a mając biodra „przed sobą” odginamy plecy do tyłu.

2.       Należy wykonać co najmniej po jednej lub dwie serie skłonów. Skłony proste, dotykając palcami od dłoni podłoża. A także skłony polegające a dotykaniu lewą dłonią prawej stopy i odwrotnie.

3.       Bardzo dobrym ćwiczeniem na rozgrzewkę zapewne będzie wykonywanie kociego grzbietu. Najlepiej jest go robić z pozycji klęczącej z podparciem dłoni o podłoże. W ten sposób wypychamy plecy ku górze, jednocześnie odchylając głowę między ramiona. A następnie chowamy plecy w dół, odginając tym samym głowę do tyłu.

4.       Na mięśnie pleców będą pomocne wszelkie ćwiczenia ze sztangielkami. Oprzyj swoje kolano a także dłoń o ławkę poziomą. Druga noga w tym samym czasie stoi podparta o ziemię. W wolnej ręce trzymaj sztangielkę. Plecy lekko pochylone w kierunku ławeczki. Rękę ze sztangielką podnosimy, zginając ją jednocześnie w łokciu.

5.       Innym ćwiczeniem, które można wykonywać z wykorzystaniem sztangielki, a także ławki poziomej, polega na położeniu się na plecach na ławce. W obu dłoniach trzymamy dopasowaną sztangielkę na wysokości swojej klatki piersiowej. Następnie przenosimy obie dłonie za głowę. Wytrzymujemy tak chwilę, po czym wracamy do pozycji wyjściowej.

6.       Należy pamiętać również o tym, że po skończonym treningu siłowym, niezwykle istotne jest to, aby rozluźnić wszystkie swoje mięśnie, które przed chwilą wykonywały bardzo ciężką pracę. W związku z tym tutaj pomocne okaże się rozciąganie, które wykonano na samym początku. Krążenia tułowiem, obroty ramion, wymachy rąk, skłony i parę mostków, powinno w zupełności wystarczyć. Jednak im bardziej intensywny trening był, tym trzeba dać więcej sobie czasu na rozluźnienie i odpoczynek. 

Ćwiczenia na płaski brzuch

Ćwiczenia na płaski brzuch

Ćwiczenia na płaski brzuch Każdy chciałby mieć płaski brzuch, jednak nie każdemu wystarcza na to samozaparcia i chęci do ćwiczeń. Jeśli przystępujesz do modelowania mięśni brzucha to
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców Zaczynając jakiekolwiek treningi, nie możemy zapominać o tym, żeby najzwyczajniej w świecie rozgrzać wszystkie swoje mięśnie. W innym przypadku bardzo
Ćwiczenia na uda pośladki i brzuch

Ćwiczenia na uda pośladki i brzuch

Ćwiczenia na uda, brzuch i pośladki W walce o ładnie wyrzeźbioną sylwetkę ćwiczenia powinny iść zawsze w parze z odpowiednią dietą. Musisz pamiętać , że efekty przynosi systematyczno
Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki Kto nie chce cieszyć się jędrnymi i pełnymi policzkami mimo upływu lat? Jest na to wiele sposobów. Możesz ujędrniać skórę za pomocą krem&oacu
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Plecy

Ćwiczenia-Na na Facebook'u