Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na mięśnie nóg


Dodano: 07-03-2015 16:06
Popularność: 1776
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na mięśnie nóg

Nogi są tą częścią ciała, którą często trenujemy. Szczególnie panie dbają o to, by nogi były jędrne i zgrabne, w  czym pomagają ćwiczenia wykonywane chociaż przez 20 minut dziennie. Możesz ćwiczyć  nawet wykonując codzienne obowiązki lub w trakcie oglądania telewizji. Ćwiczenia można wykonywać zarówno na siłowni jak i w domu, wystarczą tylko chęci i sumienność. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które wpływają na mięśnie nóg, a nie wymagają wielkiego wysiłku.

  • Połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż ciała, nogi wyprostuj. Wykonuj unoszenia obu nóg jednocześnie w górę. Jeśli ćwiczenie jest dla Ciebie zbyt ciężkie to staraj się podnosić raz jedną, raz drugą nogę. Wykonuj ćwiczenie 20 razy.
  • Przy drugim ćwiczeniu pozostań na macie w pozycji leżącej wyprostuj nogi, unieś je w górę. W tej pozycji rozkładaj je na boki – wykonuj 20 powtórzeń.
  • Nadal pozostając na plecach na macie spróbuj wykonywać nożyce pionowe lub poziome kilkanaście centymetrów nad ziemią przez 30 sekund.
  • Spróbuj wykonywać wykroki. Weź do ręki hantle, jedną nogę ugnij w kolanie, drugą wyprostuj w tył. Uginaj lekko nogę znajdującą się z tyłu, ugięta z przodu ma pozostawać nieruchoma. Jest to świetne ćwiczenie na mięśnie nóg.
  • Stań prosto w lekkim rozkroku, ręce oprzyj na biodrach, wykonuj podnoszenia nóg w bok oraz w tył, możesz też dodać wymachy nóg w przód.
  • Mięśnie łydek możesz kształtować poprzez podskoki w miejscu lub stanie na palcach. Spróbuj wykonywać takie ćwiczenia przez minutę.
  • Aby cieszyć się ładnymi udami, wykonuj przysiady. Stań w lekkim rozkroku, stopy skieruj na zewnątrz. Zejdź biodrami na linię kolan, wykonuj pulsowania w górę i w dół. Możesz też unosić raz jedną, raz drugą nogę, cały czas pozostając w jednej pozycji.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi wyciągnij w tył i oprzyj na palcach. Podciągaj kolana pod klatkę piersiową w szybkim tempie – prawa noga powinna kierować się w stronę lewej ręki, lewa noga w stronę prawej.
  • Kolejne ćwiczenie wykonujesz na macie – oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach,  nogi zegnij w kolanie. Wyciągnij jedną nogę, podnoś ją do góry, następnie na bok – ćwiczenie wykonuj dla obu nóg. Na pewno poczujesz pracę mięśni ud oraz pośladków.

 

Ćwiczenia na brzuch po ciąży

Ćwiczenia na brzuch po ciąży

Ćwiczenia na brzuch po ciąży Wiele kobiet chce po porodzie wrócić do dawnej formy, dlatego decydują się na ćwiczenia. Wiadomo jednak, że aby ćwiczyć brzuch, organizm po ciąży mu
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup Z ćwiczeniami na kręgosłup nie ma żartów – zanim podejmiesz jakiekolwiek ćwiczenia, skonsultuj się z lekarzem lub z fizjoterapeutą. Dobór ćwic
Ćwiczenia na uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu Jest wiele ćwiczeń, które pozwolą na kształtowanie mięśni ud w domu, bez konieczności zapisywania się na fitness czy siłownię. Wystarczy znaleźć 15-20 m
Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę Pośladki są wizytówka każdej kobiety, dlatego warto myśleć o tym, by ćwiczyć tą część ciała. Jest wiele prostych ćwiczeń, które kształtuj
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u