Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na mięśnie nóg


Dodano: 07-03-2015 16:06
Popularność: 1413
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na mięśnie nóg

Nogi są tą częścią ciała, którą często trenujemy. Szczególnie panie dbają o to, by nogi były jędrne i zgrabne, w  czym pomagają ćwiczenia wykonywane chociaż przez 20 minut dziennie. Możesz ćwiczyć  nawet wykonując codzienne obowiązki lub w trakcie oglądania telewizji. Ćwiczenia można wykonywać zarówno na siłowni jak i w domu, wystarczą tylko chęci i sumienność. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które wpływają na mięśnie nóg, a nie wymagają wielkiego wysiłku.

  • Połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż ciała, nogi wyprostuj. Wykonuj unoszenia obu nóg jednocześnie w górę. Jeśli ćwiczenie jest dla Ciebie zbyt ciężkie to staraj się podnosić raz jedną, raz drugą nogę. Wykonuj ćwiczenie 20 razy.
  • Przy drugim ćwiczeniu pozostań na macie w pozycji leżącej wyprostuj nogi, unieś je w górę. W tej pozycji rozkładaj je na boki – wykonuj 20 powtórzeń.
  • Nadal pozostając na plecach na macie spróbuj wykonywać nożyce pionowe lub poziome kilkanaście centymetrów nad ziemią przez 30 sekund.
  • Spróbuj wykonywać wykroki. Weź do ręki hantle, jedną nogę ugnij w kolanie, drugą wyprostuj w tył. Uginaj lekko nogę znajdującą się z tyłu, ugięta z przodu ma pozostawać nieruchoma. Jest to świetne ćwiczenie na mięśnie nóg.
  • Stań prosto w lekkim rozkroku, ręce oprzyj na biodrach, wykonuj podnoszenia nóg w bok oraz w tył, możesz też dodać wymachy nóg w przód.
  • Mięśnie łydek możesz kształtować poprzez podskoki w miejscu lub stanie na palcach. Spróbuj wykonywać takie ćwiczenia przez minutę.
  • Aby cieszyć się ładnymi udami, wykonuj przysiady. Stań w lekkim rozkroku, stopy skieruj na zewnątrz. Zejdź biodrami na linię kolan, wykonuj pulsowania w górę i w dół. Możesz też unosić raz jedną, raz drugą nogę, cały czas pozostając w jednej pozycji.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi wyciągnij w tył i oprzyj na palcach. Podciągaj kolana pod klatkę piersiową w szybkim tempie – prawa noga powinna kierować się w stronę lewej ręki, lewa noga w stronę prawej.
  • Kolejne ćwiczenie wykonujesz na macie – oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach,  nogi zegnij w kolanie. Wyciągnij jedną nogę, podnoś ją do góry, następnie na bok – ćwiczenie wykonuj dla obu nóg. Na pewno poczujesz pracę mięśni ud oraz pośladków.

 

Ćwiczenia na uda i brzuch

Ćwiczenia na uda i brzuch

Ćwiczenia na uda i brzuch Jest wiele prostych ćwiczeń, które zbawiennie wpływają na stan naszych pośladków, ud i zwykle brzucha. Kto nie chce ćwiczyć samodzielnie w domu moż
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na skoliozę

Ćwiczenia na skoliozę

Ćwiczenia na skoliozę Skolioza jest skrzywieniem bocznym kręgosłupa, który wygięty jest pod nienaturalnym kątem. Skoliozą określa się zniekształcenie wynoszące ponad 10° w p
Ćwiczenia na zgrabne uda

Ćwiczenia na zgrabne uda

Ćwiczenia na zgrabne uda Zakładanie krótkich spódniczek lub szortów zobowiązuje. Jeszcze przed sezonem letnim wszystkie dziewczyny, a także kobiety, powinny robić wszystk
Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki Pośladki to część ciała o którą szczególnie dbają panie, jednak do modelowania pośladków coraz częściej sięgają też mężczyźni. Jest spo
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u