Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na mięśnie nóg


Dodano: 07-03-2015 16:06
Popularność: 1520
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na mięśnie nóg

Nogi są tą częścią ciała, którą często trenujemy. Szczególnie panie dbają o to, by nogi były jędrne i zgrabne, w  czym pomagają ćwiczenia wykonywane chociaż przez 20 minut dziennie. Możesz ćwiczyć  nawet wykonując codzienne obowiązki lub w trakcie oglądania telewizji. Ćwiczenia można wykonywać zarówno na siłowni jak i w domu, wystarczą tylko chęci i sumienność. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które wpływają na mięśnie nóg, a nie wymagają wielkiego wysiłku.

  • Połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż ciała, nogi wyprostuj. Wykonuj unoszenia obu nóg jednocześnie w górę. Jeśli ćwiczenie jest dla Ciebie zbyt ciężkie to staraj się podnosić raz jedną, raz drugą nogę. Wykonuj ćwiczenie 20 razy.
  • Przy drugim ćwiczeniu pozostań na macie w pozycji leżącej wyprostuj nogi, unieś je w górę. W tej pozycji rozkładaj je na boki – wykonuj 20 powtórzeń.
  • Nadal pozostając na plecach na macie spróbuj wykonywać nożyce pionowe lub poziome kilkanaście centymetrów nad ziemią przez 30 sekund.
  • Spróbuj wykonywać wykroki. Weź do ręki hantle, jedną nogę ugnij w kolanie, drugą wyprostuj w tył. Uginaj lekko nogę znajdującą się z tyłu, ugięta z przodu ma pozostawać nieruchoma. Jest to świetne ćwiczenie na mięśnie nóg.
  • Stań prosto w lekkim rozkroku, ręce oprzyj na biodrach, wykonuj podnoszenia nóg w bok oraz w tył, możesz też dodać wymachy nóg w przód.
  • Mięśnie łydek możesz kształtować poprzez podskoki w miejscu lub stanie na palcach. Spróbuj wykonywać takie ćwiczenia przez minutę.
  • Aby cieszyć się ładnymi udami, wykonuj przysiady. Stań w lekkim rozkroku, stopy skieruj na zewnątrz. Zejdź biodrami na linię kolan, wykonuj pulsowania w górę i w dół. Możesz też unosić raz jedną, raz drugą nogę, cały czas pozostając w jednej pozycji.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi wyciągnij w tył i oprzyj na palcach. Podciągaj kolana pod klatkę piersiową w szybkim tempie – prawa noga powinna kierować się w stronę lewej ręki, lewa noga w stronę prawej.
  • Kolejne ćwiczenie wykonujesz na macie – oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach,  nogi zegnij w kolanie. Wyciągnij jedną nogę, podnoś ją do góry, następnie na bok – ćwiczenie wykonuj dla obu nóg. Na pewno poczujesz pracę mięśni ud oraz pośladków.

 

Ćwiczenia na brzuch w domu

Ćwiczenia na brzuch w domu

Ćwiczenia na brzuch w domu Wbrew pozorom, brzuch można ćwiczyć nie tylko na siłowni i z użyciem profesjonalnego sprzętu. Jeśli tylko masz chęci i chcesz poprawić wygląd swojego brzucha,
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet Jeśli mowa o grzbiecie, to chodzi o całość mięśni pleców. Szczególnie panowie dbają o to, by te patie ciała były odpowiednio ćwiczone, co gwarantuje s
Ćwiczenia na stopy

Ćwiczenia na stopy

Ćwiczenia na stopy Ćwiczenia na stopy mogą nie tylko wzmocnić pracę naszych stóp i stawy. Stosuje się je bardzo często w celu likwidowania wad postawy takich jak np. płaskostopie. J
Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki Kto nie chce cieszyć się jędrnymi i pełnymi policzkami mimo upływu lat? Jest na to wiele sposobów. Możesz ujędrniać skórę za pomocą krem&oacu
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u