Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na mięśnie nóg


Dodano: 07-03-2015 16:06
Popularność: 839
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na mięśnie nóg

Nogi są tą częścią ciała, którą często trenujemy. Szczególnie panie dbają o to, by nogi były jędrne i zgrabne, w  czym pomagają ćwiczenia wykonywane chociaż przez 20 minut dziennie. Możesz ćwiczyć  nawet wykonując codzienne obowiązki lub w trakcie oglądania telewizji. Ćwiczenia można wykonywać zarówno na siłowni jak i w domu, wystarczą tylko chęci i sumienność. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które wpływają na mięśnie nóg, a nie wymagają wielkiego wysiłku.

  • Połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż ciała, nogi wyprostuj. Wykonuj unoszenia obu nóg jednocześnie w górę. Jeśli ćwiczenie jest dla Ciebie zbyt ciężkie to staraj się podnosić raz jedną, raz drugą nogę. Wykonuj ćwiczenie 20 razy.
  • Przy drugim ćwiczeniu pozostań na macie w pozycji leżącej wyprostuj nogi, unieś je w górę. W tej pozycji rozkładaj je na boki – wykonuj 20 powtórzeń.
  • Nadal pozostając na plecach na macie spróbuj wykonywać nożyce pionowe lub poziome kilkanaście centymetrów nad ziemią przez 30 sekund.
  • Spróbuj wykonywać wykroki. Weź do ręki hantle, jedną nogę ugnij w kolanie, drugą wyprostuj w tył. Uginaj lekko nogę znajdującą się z tyłu, ugięta z przodu ma pozostawać nieruchoma. Jest to świetne ćwiczenie na mięśnie nóg.
  • Stań prosto w lekkim rozkroku, ręce oprzyj na biodrach, wykonuj podnoszenia nóg w bok oraz w tył, możesz też dodać wymachy nóg w przód.
  • Mięśnie łydek możesz kształtować poprzez podskoki w miejscu lub stanie na palcach. Spróbuj wykonywać takie ćwiczenia przez minutę.
  • Aby cieszyć się ładnymi udami, wykonuj przysiady. Stań w lekkim rozkroku, stopy skieruj na zewnątrz. Zejdź biodrami na linię kolan, wykonuj pulsowania w górę i w dół. Możesz też unosić raz jedną, raz drugą nogę, cały czas pozostając w jednej pozycji.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi wyciągnij w tył i oprzyj na palcach. Podciągaj kolana pod klatkę piersiową w szybkim tempie – prawa noga powinna kierować się w stronę lewej ręki, lewa noga w stronę prawej.
  • Kolejne ćwiczenie wykonujesz na macie – oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach,  nogi zegnij w kolanie. Wyciągnij jedną nogę, podnoś ją do góry, następnie na bok – ćwiczenie wykonuj dla obu nóg. Na pewno poczujesz pracę mięśni ud oraz pośladków.

 

Cwiczenia na brzuch i pupe

Cwiczenia na brzuch i pupe

Ćwiczenia na brzuch i pupę Jest wiele ciekawych ćwiczeń, które mogą wpływać korzystnie zarówno na brzuch jak i pośladki, można ćwiczyć te partie również osobno. Ka
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Metoda Karskiego cwiczenia

Metoda Karskiego cwiczenia

Ćwiczenia metoda Karskiego Metoda karskiego jest dość kontrowersyjną metodą na leczenie skolioz. Metoda opiera się głównie na likwidowaniu przykurczów, które według pr
Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud Ostatnio bardzo popularne stało się rzucanie sobie różnych wyzwań. Do nich zaliczają się chociażby 30-dniowe treningi, które mają na cel
Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie pośladków. Szczególnie panie zainteresowane są tym, by wzmacniać mi
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u