Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej


Dodano: 07-03-2015 16:06
Popularność: 2027
Kategorie:Klatka piersiowa
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Klatka piersiowa

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamiętając o pozostawieniu 1 dnia odpoczynku między treningami. Klatkę piersiową mogą ćwiczyć zarówno mężczyźni jak i kobiety – poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Pamiętaj, że w trakcie treningu ćwiczymy wszystkie partie mięśni, tak by nasza sylwetka była rozwinięta proporcjonalnie.

  • Pierwszym ćwiczeniem jest wyciskanie sztangi na ławce poziomej. Połóż się na ławce, chwyć sztangę tak, by kciuk znajdował się ponad gryfem. Prostujemy ręce i podnosimy sztangę po czym ją opuszczamy. Przy opuszczaniu ciężaru, ramiona wraz z przedramionami mają tworzyć względem sztangi kąt prosty.
  • W podobny sposób możesz wykonywać ćwiczenie z hantlami – bierzesz dwie hantle w dłonie i kładziesz się na plecach na ławce. Masz prostować ręce przed siebie, wypychając ciężar, po czym uginasz łokcie tak, by ciężarki znalazły się na linii barków. W taki sam sposób można wyciskać ciężar leżąc na ławce skośnej głową w dół.
  • Kolejne ćwiczenie to rozpiętki ze sztanglami w pozycji leżącej na ławce poziomej. Kładziesz się na plecach na ławce, wyciągasz ręce w bok, uginasz je w łokciu, chwytasz sztangle. Przy tak ugiętych łokciach kierujesz obie ręce tak, by spotkały się nad klatką piersiową, po czym wracasz do pozycji wyjściowej.
  • Trudniejsze ćwiczenie na mięśnie klatki piersiowej polega na tym, by wziąć hantle i położyć się na ławce na plecach. Lekko ugnij ręce w łokciu i wyciągnij ręce przed siebie. Pozostając w tej pozycji skieruj ręce z ciężarem za głowę, zatrzymaj chwilę mięśnie w napięciu, po czym wróć do pozycji wyjściowej.
  • Na mięśnie klatki piersiowej dobrze wpływają też pompki na poręczach, które można wykonywać na siłowni. Stajesz na maszynie, opierasz ręce na bocznych drążkach i starasz się podciągnąć ciało w górę, jednak tułów nie zmienia pozycji. Dla lepszego napięcia mięśni klatki piersiowej, nie prostuj całkiem rąk w trakcie ćwiczenia.
  • Skorzystaj też z maszyny nazywanej motylkiem, na której wykonuje się tzw. rozpiętki. Chodzi o to by przyciągać i następnie odciągać od klatki piersiowej ramiona maszyny, dobierając przy tym odpowiednie obciążenie. Motylek występuje w kilku wariantach, są więc różne metody ćwiczeń na tej maszynie.

 

Ćwiczenia na boki brzucha

Ćwiczenia na boki brzucha

Ćwiczenia na boki brzucha Jest sporo ćwiczeń, które pozwalają na pracę skośnych mięśni brzucha. Pamiętaj jednak, że ćwicząc brzuch pobudzasz do pracy wszystkie jego mięśnie, n
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dolną część pleców Wbrew pozorom, da się ćwiczyć dolną część pleców, o czym wielu ćwiczących zapomina, skupiając się głównie na grzbiecie. Lekki
Ćwiczenia na chude uda

Ćwiczenia na chude uda

Ćwiczenia na chude uda Zdarza się, że bardzo szczupłe kobiety mają też chude uda. Jest na to sposób, jednak jeśli masz bardzo szczupłą sylwetkę to ćwiczenia nie zdziałają cud&o
Ćwiczenia modelujące pośladki

Ćwiczenia modelujące pośladki

Ćwiczenia modelujące pośladki Szczególnie panie zainteresowane są ćwiczeniami, które modelują pośladki, poprawiają ich kształt i przy okazji pomagają zwalczać cellulit. Wy
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Klatka piersiowa

Ćwiczenia-Na na Facebook'u