Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na macie


Dodano: 16-04-2015 08:40
Popularność: 1870
Kategorie:Inne
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Inne

Ćwiczenia na macie

Na macie można wykonywać wiele ćwiczeń, które angażują do pracy praktycznie wszystkie partie mięśni naszego organizmu. Wystarczy, ze znajdziesz 15-20 minut dziennie na aktywność i zaopatrzysz się w matę. Ćwiczyć możesz zarówno w domu jak i na siłowni, gdzie znajdziesz odpowiedni sprzęt. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które można wykonywać na macie.

  • Rozłóż matę na ziemi, oprzyj się na niej rękami, nogi zegnij w kolanie. W takiej pozycji unoś w bok ugiętą nogę wykonując 20 powtórzeń dla każdego ćwiczenia. Następnie zostając w tej pozycji unoś w górę wyprostowaną nogę również 20 razy, ćwicząc mięśnie pośladków.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie, zegnij nogi w kolanach, oprzyj stopy płasko na ziemi. Unieś biodra i pośladki w  górę i wykonuj pulsowania przez 30 sekund. Następnie opuść ciało na matę, odpocznij minutę i pozostając w tej samej pozycji wykonuj spięcia brzucha, opierając dłonie o skronie. Wykonaj spięcia 20 razy. Spięcia możesz  właściwie dowolnie modyfikować unosząc nogi czy skręcając tułów do przeciwległego kolana.
  • Połóż się na macie na plecach, wyprostuj nogi, ręce opuść luźno wzdłuż ciała. W takiej pozycji staraj się wykonywać unoszenia złączonych nóg w górę, następnie opuszczaj je kilka centymetrów nad matę, zatrzymuj ruch i znów unoś. Wykonaj 20 powtórzeń, a nogi opuść na matą dopiero po zakończeniu ćwiczenia.
  • Zostań w leżeniu na plecach wyprostuj i unieś nogi w górę, ręce opuść wzdłuż tułowia. W takiej pozycji staraj się rozpychać nogi na boki trzymając je cały czas w górze. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na plecach na macie, wyprostuj nogi, a ręce rozłóż po bokach ciała. Staraj się wykonywać unoszenia klatki piersiowe, ćwicząc mięśnie pleców. Wykonaj 10 powtórzeń.
  • Zostając w leżeniu na macie na brzuchu, spleć ręce pod czołem, nogi wyprostuj i staraj się unosić je nieco w górę, dzięki czemu silnie ćwiczysz pośladki. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Na macie możesz też wykonywać ćwiczenie zwane deską. Zejdź na matę i oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, tył na wyprostowanych nogach, które opierasz na palcach stóp. W takiej pozycji napnij maksymalnie mięśnie nóg, brzuch oraz wyprostuj plecy. Staraj się wytrzymać w największym napięciu mięśni przez 30 sekund.

 

 

 

Ćwiczenia na brzuch po ciąży

Ćwiczenia na brzuch po ciąży

Ćwiczenia na brzuch po ciąży Wiele kobiet chce po porodzie wrócić do dawnej formy, dlatego decydują się na ćwiczenia. Wiadomo jednak, że aby ćwiczyć brzuch, organizm po ciąży mu
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet Jeśli mowa o grzbiecie, to chodzi o całość mięśni pleców. Szczególnie panowie dbają o to, by te patie ciała były odpowiednio ćwiczone, co gwarantuje s
Ćwiczenia na płaskostopie

Ćwiczenia na płaskostopie

Ćwiczenia na płaskostopie Płaskostopie jest zniekształceniem stopy, które polega na obniżeniu jej sklepień. Wiele osób cierpi na to schorzenie, nawet o tym nie wiedząc, bowiem
Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie pośladków. Szczególnie panie zainteresowane są tym, by wzmacniać mi
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Inne

Ćwiczenia-Na na Facebook'u