Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na macie


Dodano: 16-04-2015 08:40
Popularność: 1717
Kategorie:Inne
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Inne

Ćwiczenia na macie

Na macie można wykonywać wiele ćwiczeń, które angażują do pracy praktycznie wszystkie partie mięśni naszego organizmu. Wystarczy, ze znajdziesz 15-20 minut dziennie na aktywność i zaopatrzysz się w matę. Ćwiczyć możesz zarówno w domu jak i na siłowni, gdzie znajdziesz odpowiedni sprzęt. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które można wykonywać na macie.

  • Rozłóż matę na ziemi, oprzyj się na niej rękami, nogi zegnij w kolanie. W takiej pozycji unoś w bok ugiętą nogę wykonując 20 powtórzeń dla każdego ćwiczenia. Następnie zostając w tej pozycji unoś w górę wyprostowaną nogę również 20 razy, ćwicząc mięśnie pośladków.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie, zegnij nogi w kolanach, oprzyj stopy płasko na ziemi. Unieś biodra i pośladki w  górę i wykonuj pulsowania przez 30 sekund. Następnie opuść ciało na matę, odpocznij minutę i pozostając w tej samej pozycji wykonuj spięcia brzucha, opierając dłonie o skronie. Wykonaj spięcia 20 razy. Spięcia możesz  właściwie dowolnie modyfikować unosząc nogi czy skręcając tułów do przeciwległego kolana.
  • Połóż się na macie na plecach, wyprostuj nogi, ręce opuść luźno wzdłuż ciała. W takiej pozycji staraj się wykonywać unoszenia złączonych nóg w górę, następnie opuszczaj je kilka centymetrów nad matę, zatrzymuj ruch i znów unoś. Wykonaj 20 powtórzeń, a nogi opuść na matą dopiero po zakończeniu ćwiczenia.
  • Zostań w leżeniu na plecach wyprostuj i unieś nogi w górę, ręce opuść wzdłuż tułowia. W takiej pozycji staraj się rozpychać nogi na boki trzymając je cały czas w górze. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na plecach na macie, wyprostuj nogi, a ręce rozłóż po bokach ciała. Staraj się wykonywać unoszenia klatki piersiowe, ćwicząc mięśnie pleców. Wykonaj 10 powtórzeń.
  • Zostając w leżeniu na macie na brzuchu, spleć ręce pod czołem, nogi wyprostuj i staraj się unosić je nieco w górę, dzięki czemu silnie ćwiczysz pośladki. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Na macie możesz też wykonywać ćwiczenie zwane deską. Zejdź na matę i oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, tył na wyprostowanych nogach, które opierasz na palcach stóp. W takiej pozycji napnij maksymalnie mięśnie nóg, brzuch oraz wyprostuj plecy. Staraj się wytrzymać w największym napięciu mięśni przez 30 sekund.

 

 

 

Ćwiczenia na wąską talię

Ćwiczenia na wąską talię

Ćwiczenia na wąską talię Szczególnie kobiety zainteresowane są tym, by mieć wąską talię i szczupły brzuch. Na szczęście taki efekt da się osiągnąć wykonując odpowiednie ćw
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet Jeśli mowa o grzbiecie, to chodzi o całość mięśni pleców. Szczególnie panowie dbają o to, by te patie ciała były odpowiednio ćwiczone, co gwarantuje s
Ćwiczenia modelujące uda

Ćwiczenia modelujące uda

Ćwiczenia modelujące uda Ćwiczenia na modelowanie ud głównie są wykonywane przez panie, ale coraz częściej korzystają z nich również panowie. Nie są one trudne, wystarczy p
Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki Pośladki są wizytówką każdej kobiety, stąd duża dbałość u pań o tę część ciała. Na siłowni można jednak spotkać panów którzy
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Inne

Ćwiczenia-Na na Facebook'u