Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na macie


Dodano: 16-04-2015 08:40
Popularność: 1788
Kategorie:Inne
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Inne

Ćwiczenia na macie

Na macie można wykonywać wiele ćwiczeń, które angażują do pracy praktycznie wszystkie partie mięśni naszego organizmu. Wystarczy, ze znajdziesz 15-20 minut dziennie na aktywność i zaopatrzysz się w matę. Ćwiczyć możesz zarówno w domu jak i na siłowni, gdzie znajdziesz odpowiedni sprzęt. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które można wykonywać na macie.

  • Rozłóż matę na ziemi, oprzyj się na niej rękami, nogi zegnij w kolanie. W takiej pozycji unoś w bok ugiętą nogę wykonując 20 powtórzeń dla każdego ćwiczenia. Następnie zostając w tej pozycji unoś w górę wyprostowaną nogę również 20 razy, ćwicząc mięśnie pośladków.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie, zegnij nogi w kolanach, oprzyj stopy płasko na ziemi. Unieś biodra i pośladki w  górę i wykonuj pulsowania przez 30 sekund. Następnie opuść ciało na matę, odpocznij minutę i pozostając w tej samej pozycji wykonuj spięcia brzucha, opierając dłonie o skronie. Wykonaj spięcia 20 razy. Spięcia możesz  właściwie dowolnie modyfikować unosząc nogi czy skręcając tułów do przeciwległego kolana.
  • Połóż się na macie na plecach, wyprostuj nogi, ręce opuść luźno wzdłuż ciała. W takiej pozycji staraj się wykonywać unoszenia złączonych nóg w górę, następnie opuszczaj je kilka centymetrów nad matę, zatrzymuj ruch i znów unoś. Wykonaj 20 powtórzeń, a nogi opuść na matą dopiero po zakończeniu ćwiczenia.
  • Zostań w leżeniu na plecach wyprostuj i unieś nogi w górę, ręce opuść wzdłuż tułowia. W takiej pozycji staraj się rozpychać nogi na boki trzymając je cały czas w górze. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na plecach na macie, wyprostuj nogi, a ręce rozłóż po bokach ciała. Staraj się wykonywać unoszenia klatki piersiowe, ćwicząc mięśnie pleców. Wykonaj 10 powtórzeń.
  • Zostając w leżeniu na macie na brzuchu, spleć ręce pod czołem, nogi wyprostuj i staraj się unosić je nieco w górę, dzięki czemu silnie ćwiczysz pośladki. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Na macie możesz też wykonywać ćwiczenie zwane deską. Zejdź na matę i oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, tył na wyprostowanych nogach, które opierasz na palcach stóp. W takiej pozycji napnij maksymalnie mięśnie nóg, brzuch oraz wyprostuj plecy. Staraj się wytrzymać w największym napięciu mięśni przez 30 sekund.

 

 

 

Ćwiczenia na zgrabne biodra

Ćwiczenia na zgrabne biodra

Ćwiczenia na zgrabne biodra Jeśli masz nieco zbyt dużo centymetrów w biodrach to możesz zająć się odpowiednimi ćwiczeniami, które to zniwelują. Jest sporo ćwiczeń, kt&oacu
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się Wiele osób ma tendencję do garbienia się i często wykonuje to bezwiednie. Przyjmujemy pozycję w której jest nam wygodnie, co nie zawsze jest odpowied
Ćwiczenia na wysmuklenie nóg

Ćwiczenia na wysmuklenie nóg

Ćwiczenia na wysmuklenie nóg Nogi są atrybutem kobiecości, dlatego większość pań marzy o smukłych i zgrabnych nogach. Na szczęście są na to sposoby, wystarczy w odpowiedni spos&o
Ćwiczenia na okrągłe pośladki

Ćwiczenia na okrągłe pośladki

Ćwiczenia na okrągłe pośladki Mając na myśli okrągłe pośladki po prostu chodzi o jędrne, ładnie ukształtowane pośladki – taki efekt można osiągnąć poprzez systematyczne ćwi
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Inne

Ćwiczenia-Na na Facebook'u