Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na klatke w domu


Dodano: 07-03-2015 16:00
Popularność: 1697
Kategorie:Klatka piersiowa
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Klatka piersiowa

Ćwiczenia na klatkę w domu

Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu. Do tego, nie potrzebne są również żadne specjalistyczne przyrządy. Pomocne zatem okaże się jedynie umiejętne wykonywanie ćwiczeń. Ponieważ błędy, które bardzo często popełniamy stoją na drodze do wymarzonej sylwetki. Oto kilka najpopularniejszych ćwiczeń:

1.       Pompki -  chyba każdy mężczyzna raz w życiu wykonywał to ćwiczenie. Jest to jednocześnie najprostsze, bo nie wymaga żadnych sprzętów i miejsca do wykonywania tego ćwiczenia. Ale jednocześnie najtrudniejsze ćwiczenie – ponieważ większość panów nie zachowuje odpowiedniej pozycji. Żeby wykonywać prawidłowo pompki, należy pamiętać o tym, żeby ciało było całkowicie wyprostowane, opieramy się jedynie na palcach od stóp, które położone są blisko siebie. Natomiast ręce układamy w niewiele większej szerokości od swojej klatki piersiowej. Swoje dłonie koniecznie należy ułożyć w kierunku zewnętrznym. Pompkę wykonuje się cały czas zachowując proste plecy. Dociskamy do momentu, aż łokieć zegnie się w kącie prostym.

2.       Pompki z hantlami – Rzeczywiście do tego celu musisz posiadać hantle. Ale jeśli chcesz poprawić wydajność swoich ćwiczeń, to te będą do tego celu idealne. Zamiast jednak trzymać ułożone na zewnątrz dłonie, należy przytrzymywać się opartych o ziemię hantli. Na początku można zastanowić się nad hantlami o ciężarze około 1 kilograma. Później możesz zwiększać obciążenie.

3.       Jeśli dysponujesz ławeczką skośną, wtedy możesz jeszcze bardziej rozwinąć swoje ćwiczenia. Tutaj niezastąpione okaże się wyciskanie sztangielek właśnie w pozycji leżącej na ławce skośnej. Ćwiczenie również można wykonywać na ławce poziomej, ale efekty największe są na skośnej.

Oczywiście swoją przygodę z formowaniem klatki piersiowej w zaciszu domowym najlepiej jest jednak zacząć od nauczenia się wykonywania prawidłowych pompek. Tym bardziej, że przy bardzo słabej kondycji mężczyzna jest w stanie zrobić ich maksymalnie 10 sztuk podczas jednej, ciągłej serii. Oznacza to bardzo słaby wynik. Jeśli regularnie będziesz ćwiczyć pompki, zwiększysz ilość wykonywanych ćwiczeń, a także Twoja postawa będzie praktycznie idealna, wtedy możesz zacząć inwestować w różne sprzęty, takie jak sztangielki, sztangi, czy też ławeczki poziome jak i również skośne. Nie zapominaj także o odpowiedniej diecie, ponieważ na nic się zdadzą nawet najbardziej wyczerpujące treningi, jeśli nie będziesz troszczył się o to co jesz.

Cwiczenia na brzuch i pupe

Cwiczenia na brzuch i pupe

Ćwiczenia na brzuch i pupę Jest wiele ciekawych ćwiczeń, które mogą wpływać korzystnie zarówno na brzuch jak i pośladki, można ćwiczyć te partie również osobno. Ka
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy Ćwiczenia na plecy można podzielić na co najmniej kilka odmian. Wśród nich będą tylko te przeznaczone wyłącznie dla mężczyzn, do których wykonywania pot
Ćwiczenia na wysportowane uda

Ćwiczenia na wysportowane uda

Ćwiczenia na wysportowane uda Wysportowane uda są marzeniem wielu osób. Dobrze wyglądają zarysowane mięśnie, napięta skóra, a w przypadku pań brak cellulitu. Taki efekt da si
Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu

Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu

Ćwiczenia na jędrne pośladki, które możesz wykonać w domu Jest wiele ćwiczeń, które wykonywane w domu mogą przynieść efekty pod postacią jędrnych i wymodelowanych poślad
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Klatka piersiowa

Ćwiczenia-Na na Facebook'u