Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na klatke w domu


Dodano: 07-03-2015 16:00
Popularność: 2788
Kategorie:Klatka piersiowa
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Klatka piersiowa

Ćwiczenia na klatkę w domu

Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu. Do tego, nie potrzebne są również żadne specjalistyczne przyrządy. Pomocne zatem okaże się jedynie umiejętne wykonywanie ćwiczeń. Ponieważ błędy, które bardzo często popełniamy stoją na drodze do wymarzonej sylwetki. Oto kilka najpopularniejszych ćwiczeń:

1.       Pompki -  chyba każdy mężczyzna raz w życiu wykonywał to ćwiczenie. Jest to jednocześnie najprostsze, bo nie wymaga żadnych sprzętów i miejsca do wykonywania tego ćwiczenia. Ale jednocześnie najtrudniejsze ćwiczenie – ponieważ większość panów nie zachowuje odpowiedniej pozycji. Żeby wykonywać prawidłowo pompki, należy pamiętać o tym, żeby ciało było całkowicie wyprostowane, opieramy się jedynie na palcach od stóp, które położone są blisko siebie. Natomiast ręce układamy w niewiele większej szerokości od swojej klatki piersiowej. Swoje dłonie koniecznie należy ułożyć w kierunku zewnętrznym. Pompkę wykonuje się cały czas zachowując proste plecy. Dociskamy do momentu, aż łokieć zegnie się w kącie prostym.

2.       Pompki z hantlami – Rzeczywiście do tego celu musisz posiadać hantle. Ale jeśli chcesz poprawić wydajność swoich ćwiczeń, to te będą do tego celu idealne. Zamiast jednak trzymać ułożone na zewnątrz dłonie, należy przytrzymywać się opartych o ziemię hantli. Na początku można zastanowić się nad hantlami o ciężarze około 1 kilograma. Później możesz zwiększać obciążenie.

3.       Jeśli dysponujesz ławeczką skośną, wtedy możesz jeszcze bardziej rozwinąć swoje ćwiczenia. Tutaj niezastąpione okaże się wyciskanie sztangielek właśnie w pozycji leżącej na ławce skośnej. Ćwiczenie również można wykonywać na ławce poziomej, ale efekty największe są na skośnej.

Oczywiście swoją przygodę z formowaniem klatki piersiowej w zaciszu domowym najlepiej jest jednak zacząć od nauczenia się wykonywania prawidłowych pompek. Tym bardziej, że przy bardzo słabej kondycji mężczyzna jest w stanie zrobić ich maksymalnie 10 sztuk podczas jednej, ciągłej serii. Oznacza to bardzo słaby wynik. Jeśli regularnie będziesz ćwiczyć pompki, zwiększysz ilość wykonywanych ćwiczeń, a także Twoja postawa będzie praktycznie idealna, wtedy możesz zacząć inwestować w różne sprzęty, takie jak sztangielki, sztangi, czy też ławeczki poziome jak i również skośne. Nie zapominaj także o odpowiedniej diecie, ponieważ na nic się zdadzą nawet najbardziej wyczerpujące treningi, jeśli nie będziesz troszczył się o to co jesz.

Ćwiczenia na boki brzucha

Ćwiczenia na boki brzucha

Ćwiczenia na boki brzucha Jest sporo ćwiczeń, które pozwalają na pracę skośnych mięśni brzucha. Pamiętaj jednak, że ćwicząc brzuch pobudzasz do pracy wszystkie jego mięśnie, n
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba Nie ma co ukrywać, że w dzisiejszych czasach praktycznie całkowicie jesteśmy skazani na krzywe kręgosłupy. Oczywiście brzmi to jak wyrocznia, jednak należy potraktować
Ćwiczenia wzmacniające kolana

Ćwiczenia wzmacniające kolana

Ćwiczenia wzmacniające kolana Wiele osób boryka się z bólem kolan czy z niestabilnym chodem. Można skorzystać  zabiegów leczniczych na kolana, można też spró
Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu Twoich pośladków to po prostu zacznij ćwiczyć. Wystarczy wykonywać co dzień 15-20 minut treningu, by cieszyć się
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Klatka piersiowa

Ćwiczenia-Na na Facebook'u