Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na klatkę


Dodano: 12-04-2015 08:05
Popularność: 1924
Kategorie:Klatka piersiowa
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Klatka piersiowa

Ćwiczenia na klatkę piersiową

Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włączyć trening klatki piersiowej w ramach treningu ogólnorozwojowego, który powinien być wykonywany 3 razy w tygodniu. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które modelują mięśnie klatki piersiowej.

  • Jeśli korzystasz z siłowni to polecam Ci wykonywanie ćwiczeń na maszynie zwanej motylkiem, na której wystarczy wypychać ramiona maszyny siłą naszych rąk, ćwicząc przy tym silnie klatkę piersiową. Przy okazji możesz dobrać dla siebie odpowiednie obciążenie. Możesz również do ćwiczeń wykorzystać wyciąg czy maszynę do wykonywania pompek na poręczach.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na ławce ze sztangą – może być sam gryf, możesz dobrać też obciążenie. W tej pozycji wykonuj wyciskanie ciężaru nad głową, przy prostowaniu łokci. Staraj się unieść ciężar 10 razy.
  • W powyższym ćwiczeniu zamiast sztangi możesz wykorzystać hantle, po jednej w każdej dłoni. Ćwiczenie wykonuje się nieco lżej, jednak polega ono na treningu dokładnie w ten sam sposób. Jeśli położysz się na ławce głową skierowaną nieco w dół to aktywujesz do pracy dół klatki piersiowej. Staraj się wykonać również 10 powtórzeń.
  • Do kolejnego ćwiczenia weź jedną, ale cięższą hantle, złap ją obiema rękami i połóż się na ławce. W takiej pozycji wykonuj przenoszenie ciężaru zza głowy nad klatkę piersiową, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Wykonuj 20 powtórzeń.
  • Do kolejnego ćwiczenia weź dwie hantle w dłonie, stań prosto w lekkim rozkroku, ręce rozłóż na boki, zegnij łokcie tak by przedramię względem ramion i barków układało się pod kątem prostym. W takiej pozycji wykonuj tzw. rozpiętki, starając się zbliżać do siebie łokcie nad klatką, po czym rozpościerać je na boki. Wykonaj ćwiczenie 20 razy.
  • Podobne ćwiczenie możesz wykonywać na stojąco, przy lekkim pochyleniu tułowia w dół. Ręce z hantlami rozpychasz wtedy nieco bardziej na boki. Staraj się wykonać ćwiczenie 20 razy.
  • Na zakończenie treningu stań prosto w lekkim rozkroku z hantlami w rękach, ręce opuść wzdłuż tułowia. Z takiej pozycji wykonuj unoszenia prostych  rąk na linię barków, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Pamiętaj, że łokcie mają być wyprostowane, ale unikaj przeprostów. Staraj się wykonać to ćwiczenie 20 razy.

 

 

Cwiczenia na brzuch i pupe

Cwiczenia na brzuch i pupe

Ćwiczenia na brzuch i pupę Jest wiele ciekawych ćwiczeń, które mogą wpływać korzystnie zarówno na brzuch jak i pośladki, można ćwiczyć te partie również osobno. Ka
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy Ćwiczenia na plecy można podzielić na co najmniej kilka odmian. Wśród nich będą tylko te przeznaczone wyłącznie dla mężczyzn, do których wykonywania pot
Ćwiczenia modelujące uda

Ćwiczenia modelujące uda

Ćwiczenia modelujące uda Ćwiczenia na modelowanie ud głównie są wykonywane przez panie, ale coraz częściej korzystają z nich również panowie. Nie są one trudne, wystarczy p
Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki Pośladki są wizytówką każdej kobiety, stąd duża dbałość u pań o tę część ciała. Na siłowni można jednak spotkać panów którzy
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Klatka piersiowa

Ćwiczenia-Na na Facebook'u