Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na klatkę


Dodano: 12-04-2015 08:05
Popularność: 2529
Kategorie:Klatka piersiowa
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Klatka piersiowa

Ćwiczenia na klatkę piersiową

Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włączyć trening klatki piersiowej w ramach treningu ogólnorozwojowego, który powinien być wykonywany 3 razy w tygodniu. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które modelują mięśnie klatki piersiowej.

  • Jeśli korzystasz z siłowni to polecam Ci wykonywanie ćwiczeń na maszynie zwanej motylkiem, na której wystarczy wypychać ramiona maszyny siłą naszych rąk, ćwicząc przy tym silnie klatkę piersiową. Przy okazji możesz dobrać dla siebie odpowiednie obciążenie. Możesz również do ćwiczeń wykorzystać wyciąg czy maszynę do wykonywania pompek na poręczach.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na ławce ze sztangą – może być sam gryf, możesz dobrać też obciążenie. W tej pozycji wykonuj wyciskanie ciężaru nad głową, przy prostowaniu łokci. Staraj się unieść ciężar 10 razy.
  • W powyższym ćwiczeniu zamiast sztangi możesz wykorzystać hantle, po jednej w każdej dłoni. Ćwiczenie wykonuje się nieco lżej, jednak polega ono na treningu dokładnie w ten sam sposób. Jeśli położysz się na ławce głową skierowaną nieco w dół to aktywujesz do pracy dół klatki piersiowej. Staraj się wykonać również 10 powtórzeń.
  • Do kolejnego ćwiczenia weź jedną, ale cięższą hantle, złap ją obiema rękami i połóż się na ławce. W takiej pozycji wykonuj przenoszenie ciężaru zza głowy nad klatkę piersiową, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Wykonuj 20 powtórzeń.
  • Do kolejnego ćwiczenia weź dwie hantle w dłonie, stań prosto w lekkim rozkroku, ręce rozłóż na boki, zegnij łokcie tak by przedramię względem ramion i barków układało się pod kątem prostym. W takiej pozycji wykonuj tzw. rozpiętki, starając się zbliżać do siebie łokcie nad klatką, po czym rozpościerać je na boki. Wykonaj ćwiczenie 20 razy.
  • Podobne ćwiczenie możesz wykonywać na stojąco, przy lekkim pochyleniu tułowia w dół. Ręce z hantlami rozpychasz wtedy nieco bardziej na boki. Staraj się wykonać ćwiczenie 20 razy.
  • Na zakończenie treningu stań prosto w lekkim rozkroku z hantlami w rękach, ręce opuść wzdłuż tułowia. Z takiej pozycji wykonuj unoszenia prostych  rąk na linię barków, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Pamiętaj, że łokcie mają być wyprostowane, ale unikaj przeprostów. Staraj się wykonać to ćwiczenie 20 razy.

 

 

Ćwiczenia na zgrabne biodra

Ćwiczenia na zgrabne biodra

Ćwiczenia na zgrabne biodra Jeśli masz nieco zbyt dużo centymetrów w biodrach to możesz zająć się odpowiednimi ćwiczeniami, które to zniwelują. Jest sporo ćwiczeń, kt&oacu
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców Zaczynając jakiekolwiek treningi, nie możemy zapominać o tym, żeby najzwyczajniej w świecie rozgrzać wszystkie swoje mięśnie. W innym przypadku bardzo
Ćwiczenia na jędrne uda

Ćwiczenia na jędrne uda

Ćwiczenia na jędrne uda Ćwiczeniami, które zwiększą jędrność ud poprzez modelowanie mięśni zazwyczaj zainteresowane są panie. Jest wiele ćwiczeń, które wzmacniają mię
Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu Twoich pośladków to po prostu zacznij ćwiczyć. Wystarczy wykonywać co dzień 15-20 minut treningu, by cieszyć się
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Klatka piersiowa

Ćwiczenia-Na na Facebook'u