Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na klatkę


Dodano: 12-04-2015 08:05
Popularność: 3195
Kategorie:Klatka piersiowa
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Klatka piersiowa

Ćwiczenia na klatkę piersiową

Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włączyć trening klatki piersiowej w ramach treningu ogólnorozwojowego, który powinien być wykonywany 3 razy w tygodniu. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które modelują mięśnie klatki piersiowej.

  • Jeśli korzystasz z siłowni to polecam Ci wykonywanie ćwiczeń na maszynie zwanej motylkiem, na której wystarczy wypychać ramiona maszyny siłą naszych rąk, ćwicząc przy tym silnie klatkę piersiową. Przy okazji możesz dobrać dla siebie odpowiednie obciążenie. Możesz również do ćwiczeń wykorzystać wyciąg czy maszynę do wykonywania pompek na poręczach.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na ławce ze sztangą – może być sam gryf, możesz dobrać też obciążenie. W tej pozycji wykonuj wyciskanie ciężaru nad głową, przy prostowaniu łokci. Staraj się unieść ciężar 10 razy.
  • W powyższym ćwiczeniu zamiast sztangi możesz wykorzystać hantle, po jednej w każdej dłoni. Ćwiczenie wykonuje się nieco lżej, jednak polega ono na treningu dokładnie w ten sam sposób. Jeśli położysz się na ławce głową skierowaną nieco w dół to aktywujesz do pracy dół klatki piersiowej. Staraj się wykonać również 10 powtórzeń.
  • Do kolejnego ćwiczenia weź jedną, ale cięższą hantle, złap ją obiema rękami i połóż się na ławce. W takiej pozycji wykonuj przenoszenie ciężaru zza głowy nad klatkę piersiową, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Wykonuj 20 powtórzeń.
  • Do kolejnego ćwiczenia weź dwie hantle w dłonie, stań prosto w lekkim rozkroku, ręce rozłóż na boki, zegnij łokcie tak by przedramię względem ramion i barków układało się pod kątem prostym. W takiej pozycji wykonuj tzw. rozpiętki, starając się zbliżać do siebie łokcie nad klatką, po czym rozpościerać je na boki. Wykonaj ćwiczenie 20 razy.
  • Podobne ćwiczenie możesz wykonywać na stojąco, przy lekkim pochyleniu tułowia w dół. Ręce z hantlami rozpychasz wtedy nieco bardziej na boki. Staraj się wykonać ćwiczenie 20 razy.
  • Na zakończenie treningu stań prosto w lekkim rozkroku z hantlami w rękach, ręce opuść wzdłuż tułowia. Z takiej pozycji wykonuj unoszenia prostych  rąk na linię barków, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Pamiętaj, że łokcie mają być wyprostowane, ale unikaj przeprostów. Staraj się wykonać to ćwiczenie 20 razy.

 

 

Ćwiczenia na brzuch i boczki

Ćwiczenia na brzuch i boczki

Ćwiczenia na brzuch i boczki Jest sporo fajnych i skutecznych ćwiczeń, które zredukują tłuszcz na brzuchu i boczkach, przy okazji modelując mięśnie. Pamiętaj jednak, że jeśli mas
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na skoliozę

Ćwiczenia na skoliozę

Ćwiczenia na skoliozę Skolioza jest skrzywieniem bocznym kręgosłupa, który wygięty jest pod nienaturalnym kątem. Skoliozą określa się zniekształcenie wynoszące ponad 10° w p
Ćwiczenia na odchudzanie ud

Ćwiczenia na odchudzanie ud

Ćwiczenia na odchudzanie ud Odchudzanie ud nie jest sprawą prostą. Nie wystarczą same ćwiczenia, należałoby zrzucić zbędne kilogramy i jednocześnie modelować mięśnie ud. Dodatkowo pom
Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki Kto nie chce cieszyć się jędrnymi i pełnymi policzkami mimo upływu lat? Jest na to wiele sposobów. Możesz ujędrniać skórę za pomocą krem&oacu
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Klatka piersiowa

Ćwiczenia-Na na Facebook'u