Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na klate


Dodano: 07-03-2015 16:00
Popularność: 3218
Kategorie:Klatka piersiowa
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Klatka piersiowa

Ćwiczenia na klatę

Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwiczyć. Możesz ćwiczyć klatkę piersiową zarówno w domu jak i na siłowni, chociaż według mnie ten obszar mięśni lepiej ćwiczy się na siłowni, gdzie znajdują się specjalistyczne maszyny. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń rozbudowujących klatkę piersiową.

  • Jeśli masz dość siły, weź gryf sztangi, połóż się na ławce opierając nogi na podłodze. Trzymaj gryf w dłoniach, tuż nad klatką piersiową, ręce mają być ugięte w łokciu. Pozostając w takiej pozycji unoś gryf nad klatkę piersiową, unikaj jednak przeprostów łokci. Następnie wracaj do pozycji wyjściowej, gdzie gryf powinien dotknąć klatki – spróbuj unieść gryf 15-20 razy. Możesz też nałożyć na gryf obciążenie.
  • Kolejne ćwiczenie wygląda bardzo podobnie, z tym że gryf zastępujesz dwoma sztangami. Weź sztangi o wadze 2 lub 4 kilogramy, połóż się na ławce na plecach, nogi oprzyj na ziemi. Trzymaj sztangi nad klatką piersiową, łokcie powinny być ugięte i skierowane na zewnątrz. Unoś ciężarki nad klatką piersiową, podobnie jak wcześniej gryf. Również spróbuj wykonać ćwiczenie 15-20 razy.
  • Do kolejnego ćwiczenia weź ciężarki, stań prosto w lekkim rozkroku. Pochyl tułów do przodu, trzymaj w dłoniach hantle. Zostając w takiej pozycji podnoś łokcie w bok razem z całymi rękami z ciężarkami – masz rozpościerać ręce na boki, trzymając w nich ciężarki. Spróbuj unieść ręce 20 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu znów weź w dłonie hantle i połóż się na ławce. Ręce z ciężarkami skieruj za głowę. Ćwiczenie polega na tym, by jednocześnie unosić obie ręce z ciężarkami nad klatkę piersiową, po czym wracać nimi za głowę. Ćwiczenie spróbuj wykonać 20 razy.
  • Dobrym ćwiczeniem na kształtowanie mięśni klatki piersiowej są pompki na poręczach. Maszynę do wykonywania pompek znajdziesz na siłowni. Ćwiczenie polega na tym, by oprzeć dłonie na ramionach maszyn i wykonywać podnoszenia tułowia – masz uginać i prostować ręce, a dzięki ich sile uniesiesz swoje ciało.
  • Możesz też spróbować rozpiętek w siadzie, na maszynie zwanej potocznie motylkiem. Oprzyj się wygodnie, a siłą rąk masz rozchylać ramiona maszyny, jednocześnie rozchylając własne barki. Ręce wraz z ramionami maszyny maja rozchodzić się na boki. Spróbuj wykonać 20 powtórzeń z dobranym do swoich możliwości obciążeniem.

 

 

Ćwiczenia na gruby brzuch

Ćwiczenia na gruby brzuch

Ćwiczenia na gruby brzuch Niestety, jeśli chcesz walczyć z grubym brzuchem to najpierw zacznij od diety. Musisz zmienić swoje nawyki żywieniowe i dodatkowo zacznij ćwiczyć, by zrzucić nadm
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba Nie ma co ukrywać, że w dzisiejszych czasach praktycznie całkowicie jesteśmy skazani na krzywe kręgosłupy. Oczywiście brzmi to jak wyrocznia, jednak należy potraktować
Ćwiczenia na odchudzanie nóg i brzucha

Ćwiczenia na odchudzanie nóg i brzucha

Ćwiczenia na odchudzanie nóg i brzucha Wiosna zbliża się coraz większymi krokami, w związku z tym coraz więcej osób myśli o poprawieniu nie tylko swojej kondycji, ale ró
Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu Twoich pośladków to po prostu zacznij ćwiczyć. Wystarczy wykonywać co dzień 15-20 minut treningu, by cieszyć się
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Klatka piersiowa

Ćwiczenia-Na na Facebook'u