Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na klate


Dodano: 07-03-2015 16:00
Popularność: 1470
Kategorie:Klatka piersiowa
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Klatka piersiowa

Ćwiczenia na klatę

Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwiczyć. Możesz ćwiczyć klatkę piersiową zarówno w domu jak i na siłowni, chociaż według mnie ten obszar mięśni lepiej ćwiczy się na siłowni, gdzie znajdują się specjalistyczne maszyny. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń rozbudowujących klatkę piersiową.

  • Jeśli masz dość siły, weź gryf sztangi, połóż się na ławce opierając nogi na podłodze. Trzymaj gryf w dłoniach, tuż nad klatką piersiową, ręce mają być ugięte w łokciu. Pozostając w takiej pozycji unoś gryf nad klatkę piersiową, unikaj jednak przeprostów łokci. Następnie wracaj do pozycji wyjściowej, gdzie gryf powinien dotknąć klatki – spróbuj unieść gryf 15-20 razy. Możesz też nałożyć na gryf obciążenie.
  • Kolejne ćwiczenie wygląda bardzo podobnie, z tym że gryf zastępujesz dwoma sztangami. Weź sztangi o wadze 2 lub 4 kilogramy, połóż się na ławce na plecach, nogi oprzyj na ziemi. Trzymaj sztangi nad klatką piersiową, łokcie powinny być ugięte i skierowane na zewnątrz. Unoś ciężarki nad klatką piersiową, podobnie jak wcześniej gryf. Również spróbuj wykonać ćwiczenie 15-20 razy.
  • Do kolejnego ćwiczenia weź ciężarki, stań prosto w lekkim rozkroku. Pochyl tułów do przodu, trzymaj w dłoniach hantle. Zostając w takiej pozycji podnoś łokcie w bok razem z całymi rękami z ciężarkami – masz rozpościerać ręce na boki, trzymając w nich ciężarki. Spróbuj unieść ręce 20 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu znów weź w dłonie hantle i połóż się na ławce. Ręce z ciężarkami skieruj za głowę. Ćwiczenie polega na tym, by jednocześnie unosić obie ręce z ciężarkami nad klatkę piersiową, po czym wracać nimi za głowę. Ćwiczenie spróbuj wykonać 20 razy.
  • Dobrym ćwiczeniem na kształtowanie mięśni klatki piersiowej są pompki na poręczach. Maszynę do wykonywania pompek znajdziesz na siłowni. Ćwiczenie polega na tym, by oprzeć dłonie na ramionach maszyn i wykonywać podnoszenia tułowia – masz uginać i prostować ręce, a dzięki ich sile uniesiesz swoje ciało.
  • Możesz też spróbować rozpiętek w siadzie, na maszynie zwanej potocznie motylkiem. Oprzyj się wygodnie, a siłą rąk masz rozchylać ramiona maszyny, jednocześnie rozchylając własne barki. Ręce wraz z ramionami maszyny maja rozchodzić się na boki. Spróbuj wykonać 20 powtórzeń z dobranym do swoich możliwości obciążeniem.

 

 

Ćwiczenia na szybki trening brzucha

Ćwiczenia na szybki trening brzucha

Ćwiczenia na szybki trening brzucha Wiele osób nie ma czasu na to, by poświęcać treningowi kilka godzin w tygodniu. Jeśli jednak będziesz prowadzić intensywne ćwiczenia, to wystarcz
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy Kręgosłup lędźwiowy zlokalizowany jest na dole naszych pleców i wiele osób narzeka na dyskomfort tej partii kręgosłupa czy ból. Za
Ćwiczenia na chude uda

Ćwiczenia na chude uda

Ćwiczenia na chude uda Zdarza się, że bardzo szczupłe kobiety mają też chude uda. Jest na to sposób, jednak jeśli masz bardzo szczupłą sylwetkę to ćwiczenia nie zdziałają cud&o
Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają ujędrniać pośladki. Wystarczy 15-20 minut treningu dziennie, by już po miesiącu zobaczyć pi
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Klatka piersiowa

Ćwiczenia-Na na Facebook'u