Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na klate


Dodano: 07-03-2015 16:00
Popularność: 2379
Kategorie:Klatka piersiowa
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Klatka piersiowa

Ćwiczenia na klatę

Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwiczyć. Możesz ćwiczyć klatkę piersiową zarówno w domu jak i na siłowni, chociaż według mnie ten obszar mięśni lepiej ćwiczy się na siłowni, gdzie znajdują się specjalistyczne maszyny. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń rozbudowujących klatkę piersiową.

  • Jeśli masz dość siły, weź gryf sztangi, połóż się na ławce opierając nogi na podłodze. Trzymaj gryf w dłoniach, tuż nad klatką piersiową, ręce mają być ugięte w łokciu. Pozostając w takiej pozycji unoś gryf nad klatkę piersiową, unikaj jednak przeprostów łokci. Następnie wracaj do pozycji wyjściowej, gdzie gryf powinien dotknąć klatki – spróbuj unieść gryf 15-20 razy. Możesz też nałożyć na gryf obciążenie.
  • Kolejne ćwiczenie wygląda bardzo podobnie, z tym że gryf zastępujesz dwoma sztangami. Weź sztangi o wadze 2 lub 4 kilogramy, połóż się na ławce na plecach, nogi oprzyj na ziemi. Trzymaj sztangi nad klatką piersiową, łokcie powinny być ugięte i skierowane na zewnątrz. Unoś ciężarki nad klatką piersiową, podobnie jak wcześniej gryf. Również spróbuj wykonać ćwiczenie 15-20 razy.
  • Do kolejnego ćwiczenia weź ciężarki, stań prosto w lekkim rozkroku. Pochyl tułów do przodu, trzymaj w dłoniach hantle. Zostając w takiej pozycji podnoś łokcie w bok razem z całymi rękami z ciężarkami – masz rozpościerać ręce na boki, trzymając w nich ciężarki. Spróbuj unieść ręce 20 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu znów weź w dłonie hantle i połóż się na ławce. Ręce z ciężarkami skieruj za głowę. Ćwiczenie polega na tym, by jednocześnie unosić obie ręce z ciężarkami nad klatkę piersiową, po czym wracać nimi za głowę. Ćwiczenie spróbuj wykonać 20 razy.
  • Dobrym ćwiczeniem na kształtowanie mięśni klatki piersiowej są pompki na poręczach. Maszynę do wykonywania pompek znajdziesz na siłowni. Ćwiczenie polega na tym, by oprzeć dłonie na ramionach maszyn i wykonywać podnoszenia tułowia – masz uginać i prostować ręce, a dzięki ich sile uniesiesz swoje ciało.
  • Możesz też spróbować rozpiętek w siadzie, na maszynie zwanej potocznie motylkiem. Oprzyj się wygodnie, a siłą rąk masz rozchylać ramiona maszyny, jednocześnie rozchylając własne barki. Ręce wraz z ramionami maszyny maja rozchodzić się na boki. Spróbuj wykonać 20 powtórzeń z dobranym do swoich możliwości obciążeniem.

 

 

Ćwiczenia na kaloryfer

Ćwiczenia na kaloryfer

Ćwiczenia na kaloryfer Same ćwiczenia nie wystarczą by uzyskać tzw. kaloryfer, czyli widocznie zarysowane pod skóra mięśnie brzucha. Musisz zarówno wykonać rzeźbę jak i spal
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy Kręgosłup lędźwiowy zlokalizowany jest na dole naszych pleców i wiele osób narzeka na dyskomfort tej partii kręgosłupa czy ból. Za
Ćwiczenia na szczupłe uda

Ćwiczenia na szczupłe uda

Ćwiczenia na szczupłe uda Marzą Ci się szczupłe, jędrne uda? Plus tego marzenia jest taki, że można spokojnie go zrealizować. Trzeba włożyć w to jednak nieco wysiłku, a także systema
Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki Pośladki są wizytówką każdej kobiety, stąd duża dbałość u pań o tę część ciała. Na siłowni można jednak spotkać panów którzy
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Klatka piersiowa

Ćwiczenia-Na na Facebook'u