Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na kaloryfer


Dodano: 07-03-2015 16:00
Popularność: 946
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na kaloryfer

Same ćwiczenia nie wystarczą by uzyskać tzw. kaloryfer, czyli widocznie zarysowane pod skóra mięśnie brzucha. Musisz zarówno wykonać rzeźbę jak i spalenie tkanki tłuszczowej, która przy kaloryferze powinna wynosić kilkanaście procent masy ciała. Najpierw zredukuj więc tkankę tłuszczową, ponieważ nawet najlepszy kaloryfer nie będzie widoczny, gdy na brzuchu pozostanie tłuszcz. Zacznij redukować tkankę choćby przez bieganie 3 razy w tygodniu po 45 minut.

Wyrzeźbienie na brzuchu kaloryfera nie jest łatwe, prościej jest w przypadku mężczyzn, ponieważ kobiety naturalnie na brzuchu maja nieco większa tkankę tłuszczową. Nie wystarczy robienie tysiąca brzuszków, jak myślą niektórzy. Warto sięgnąć po sprawdzone zestawy ćwiczeń, np. po Szóstkę Weidera. Jest to zestaw 6 ćwiczeń aerobowych przeznaczony na 42 dni ćwiczeń, podczas których można uzyskać ładną rzeźbę brzucha.

  • Pierwsze ćwiczenie polega na położeniu się na plecach na macie, z rękami wyprostowanymi wzdłuż tułowia. Unosimy klatkę piersiową zginając kręgosłup w części piersiowej i jednocześnie unosimy w górę jedną nogę ugiętą w kolanie pod katem 90 stopni.
  • Drugie ćwiczenie wygląda dokładnie tak samo jak pierwsze, z niewielką różnicą – unosimy nie jedną nogę, a obie na raz i również mają być one zgięte w kolanie.
  • W ćwiczeniu 3 przyjmujemy tę samą pozycję co w pierwszym ćwiczeniu, z tym że ręce nie powinny być położone wzdłuż tułowia, a splecione na karku.
  • Ćwiczenie 4 jest połączeniem dwóch poprzednich ćwiczeń – podnosimy w nich klatkę piersiowa i jednocześnie obie nogi ugięte w kolanach, z tym że ręce mają być splecione na karku.
  • Piąte ćwiczenie polega na uniesieniu klatki piersiowej jak w poprzednich ćwiczeniach - podnosimy na przemian raz jedną, raz drugą nogę ugiętą w kolanie, co ma przypominać wykonywanie klasycznego rowerka.
  • Ostatnie, szóste ćwiczenie polega na unoszeniu klatki piersiowej i podnoszeniu dwóch nóg na raz, które nie są już zgięte w kolanie, a wyprostowane. Nie opuszczamy ich całkiem na ziemię, zatrzymujemy się tuż nad matą i znów unosimy nogi w górę.

Szóstka Weidera to ćwiczenia proste, jednak jej skuteczność opiera się na systematyczności i dokładności wykonania. Zaczyna się zaledwie jedną serią ćwiczeń, jednak co trzy dni zwiększa się ilość powtórzeń i serii, przez co na koniec szóstki jej wykonanie trwa około godzinę. Zaczynamy ćwiczenie na jednej serii po 6 powtórzeń, kończymy na 3 seriach po 24 powtórzenia dla każdego z ćwiczeń. Trzeba sporo samozaparcia, by dotrzeć do końca Szóstki.

 

Ćwiczenia na brzuch na siłowni

Ćwiczenia na brzuch na siłowni

Ćwiczenia na brzuch na siłowni Siłownia jest miejscem,  którym możemy ćwiczyć mięśnie brzucha na wiele sposobów. Polecam wybrać większe siłownie, gdzie odpowiedniego
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na skoliozę

Ćwiczenia na skoliozę

Ćwiczenia na skoliozę Skolioza jest skrzywieniem bocznym kręgosłupa, który wygięty jest pod nienaturalnym kątem. Skoliozą określa się zniekształcenie wynoszące ponad 10° w p
Ćwiczenia na chude łydki

Ćwiczenia na chude łydki

Ćwiczenia na chude łydki W przypadku kobiet szczupłe łydki nie są powodem do niepokoju, ale spędza to sen z powiek u mężczyzn. U panów chude, damskie łydki wyglądają nieestetyczn
Ćwiczenia na tyłek

Ćwiczenia na tyłek

Proste ćwiczenia na pośladki Szczególnie panie są przewrażliwione na punkcie swoich pośladków, jednak do modelowania tej części ciała coraz częściej przystępują też pano
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u