Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na kaloryfer


Dodano: 07-03-2015 16:00
Popularność: 1930
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na kaloryfer

Same ćwiczenia nie wystarczą by uzyskać tzw. kaloryfer, czyli widocznie zarysowane pod skóra mięśnie brzucha. Musisz zarówno wykonać rzeźbę jak i spalenie tkanki tłuszczowej, która przy kaloryferze powinna wynosić kilkanaście procent masy ciała. Najpierw zredukuj więc tkankę tłuszczową, ponieważ nawet najlepszy kaloryfer nie będzie widoczny, gdy na brzuchu pozostanie tłuszcz. Zacznij redukować tkankę choćby przez bieganie 3 razy w tygodniu po 45 minut.

Wyrzeźbienie na brzuchu kaloryfera nie jest łatwe, prościej jest w przypadku mężczyzn, ponieważ kobiety naturalnie na brzuchu maja nieco większa tkankę tłuszczową. Nie wystarczy robienie tysiąca brzuszków, jak myślą niektórzy. Warto sięgnąć po sprawdzone zestawy ćwiczeń, np. po Szóstkę Weidera. Jest to zestaw 6 ćwiczeń aerobowych przeznaczony na 42 dni ćwiczeń, podczas których można uzyskać ładną rzeźbę brzucha.

  • Pierwsze ćwiczenie polega na położeniu się na plecach na macie, z rękami wyprostowanymi wzdłuż tułowia. Unosimy klatkę piersiową zginając kręgosłup w części piersiowej i jednocześnie unosimy w górę jedną nogę ugiętą w kolanie pod katem 90 stopni.
  • Drugie ćwiczenie wygląda dokładnie tak samo jak pierwsze, z niewielką różnicą – unosimy nie jedną nogę, a obie na raz i również mają być one zgięte w kolanie.
  • W ćwiczeniu 3 przyjmujemy tę samą pozycję co w pierwszym ćwiczeniu, z tym że ręce nie powinny być położone wzdłuż tułowia, a splecione na karku.
  • Ćwiczenie 4 jest połączeniem dwóch poprzednich ćwiczeń – podnosimy w nich klatkę piersiowa i jednocześnie obie nogi ugięte w kolanach, z tym że ręce mają być splecione na karku.
  • Piąte ćwiczenie polega na uniesieniu klatki piersiowej jak w poprzednich ćwiczeniach - podnosimy na przemian raz jedną, raz drugą nogę ugiętą w kolanie, co ma przypominać wykonywanie klasycznego rowerka.
  • Ostatnie, szóste ćwiczenie polega na unoszeniu klatki piersiowej i podnoszeniu dwóch nóg na raz, które nie są już zgięte w kolanie, a wyprostowane. Nie opuszczamy ich całkiem na ziemię, zatrzymujemy się tuż nad matą i znów unosimy nogi w górę.

Szóstka Weidera to ćwiczenia proste, jednak jej skuteczność opiera się na systematyczności i dokładności wykonania. Zaczyna się zaledwie jedną serią ćwiczeń, jednak co trzy dni zwiększa się ilość powtórzeń i serii, przez co na koniec szóstki jej wykonanie trwa około godzinę. Zaczynamy ćwiczenie na jednej serii po 6 powtórzeń, kończymy na 3 seriach po 24 powtórzenia dla każdego z ćwiczeń. Trzeba sporo samozaparcia, by dotrzeć do końca Szóstki.

 

Ćwiczenia na brzuch z piłką

Ćwiczenia na brzuch z piłką

Ćwiczenia na brzuch z piłką Ćwiczenia a brzuch z piłką są bardzo skuteczne, jednak wcale nie wymagają ogromnego wysiłku, stąd głównie wybierają je kobiety. Piłka pomaga modelow
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy Wad postaw jest wiele i większość z nich wiąże się z utrzymywaniem nieprawidłowej sylwetki w wyniku skrzywień kręgosłupa. Wiele osób żyje z wadami post
Ćwiczenia na jędrne uda

Ćwiczenia na jędrne uda

Ćwiczenia na jędrne uda Ćwiczeniami, które zwiększą jędrność ud poprzez modelowanie mięśni zazwyczaj zainteresowane są panie. Jest wiele ćwiczeń, które wzmacniają mię
Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają ujędrniać pośladki. Wystarczy 15-20 minut treningu dziennie, by już po miesiącu zobaczyć pi
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u