Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na kaloryfer


Dodano: 07-03-2015 16:00
Popularność: 1122
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na kaloryfer

Same ćwiczenia nie wystarczą by uzyskać tzw. kaloryfer, czyli widocznie zarysowane pod skóra mięśnie brzucha. Musisz zarówno wykonać rzeźbę jak i spalenie tkanki tłuszczowej, która przy kaloryferze powinna wynosić kilkanaście procent masy ciała. Najpierw zredukuj więc tkankę tłuszczową, ponieważ nawet najlepszy kaloryfer nie będzie widoczny, gdy na brzuchu pozostanie tłuszcz. Zacznij redukować tkankę choćby przez bieganie 3 razy w tygodniu po 45 minut.

Wyrzeźbienie na brzuchu kaloryfera nie jest łatwe, prościej jest w przypadku mężczyzn, ponieważ kobiety naturalnie na brzuchu maja nieco większa tkankę tłuszczową. Nie wystarczy robienie tysiąca brzuszków, jak myślą niektórzy. Warto sięgnąć po sprawdzone zestawy ćwiczeń, np. po Szóstkę Weidera. Jest to zestaw 6 ćwiczeń aerobowych przeznaczony na 42 dni ćwiczeń, podczas których można uzyskać ładną rzeźbę brzucha.

  • Pierwsze ćwiczenie polega na położeniu się na plecach na macie, z rękami wyprostowanymi wzdłuż tułowia. Unosimy klatkę piersiową zginając kręgosłup w części piersiowej i jednocześnie unosimy w górę jedną nogę ugiętą w kolanie pod katem 90 stopni.
  • Drugie ćwiczenie wygląda dokładnie tak samo jak pierwsze, z niewielką różnicą – unosimy nie jedną nogę, a obie na raz i również mają być one zgięte w kolanie.
  • W ćwiczeniu 3 przyjmujemy tę samą pozycję co w pierwszym ćwiczeniu, z tym że ręce nie powinny być położone wzdłuż tułowia, a splecione na karku.
  • Ćwiczenie 4 jest połączeniem dwóch poprzednich ćwiczeń – podnosimy w nich klatkę piersiowa i jednocześnie obie nogi ugięte w kolanach, z tym że ręce mają być splecione na karku.
  • Piąte ćwiczenie polega na uniesieniu klatki piersiowej jak w poprzednich ćwiczeniach - podnosimy na przemian raz jedną, raz drugą nogę ugiętą w kolanie, co ma przypominać wykonywanie klasycznego rowerka.
  • Ostatnie, szóste ćwiczenie polega na unoszeniu klatki piersiowej i podnoszeniu dwóch nóg na raz, które nie są już zgięte w kolanie, a wyprostowane. Nie opuszczamy ich całkiem na ziemię, zatrzymujemy się tuż nad matą i znów unosimy nogi w górę.

Szóstka Weidera to ćwiczenia proste, jednak jej skuteczność opiera się na systematyczności i dokładności wykonania. Zaczyna się zaledwie jedną serią ćwiczeń, jednak co trzy dni zwiększa się ilość powtórzeń i serii, przez co na koniec szóstki jej wykonanie trwa około godzinę. Zaczynamy ćwiczenie na jednej serii po 6 powtórzeń, kończymy na 3 seriach po 24 powtórzenia dla każdego z ćwiczeń. Trzeba sporo samozaparcia, by dotrzeć do końca Szóstki.

 

Aerobiczna 6 weidera

Aerobiczna 6 weidera

Aerobiczna Szóstka Weidera Każdy, kto zna się na ćwiczeniach brzucha wie, że szansą na posiadanie na brzuchu tzw. „kaloryfera” jest między innymi wykonanie aerobicznej Sz&
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy Kręgosłup lędźwiowy zlokalizowany jest na dole naszych pleców i wiele osób narzeka na dyskomfort tej partii kręgosłupa czy ból. Za
Ćwiczenia na zgrabne uda

Ćwiczenia na zgrabne uda

Ćwiczenia na zgrabne uda Zakładanie krótkich spódniczek lub szortów zobowiązuje. Jeszcze przed sezonem letnim wszystkie dziewczyny, a także kobiety, powinny robić wszystk
Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek Pośladki są tą częścią ciała, na punkcie której przewrażliwione są szczególnie kobiety. Ładna, kształtna pupa jest wizytówką zadban
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u