Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrny tyłek


Dodano: 07-03-2015 15:58
Popularność: 1536
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na jędrny tyłek

Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie pośladków. Szczególnie panie zainteresowane są tym, by wzmacniać mięśnie pupy i tym samym ją ujędrniać. Ćwiczenia na pośladki nie tylko modelują mięśnie, ale pozwalają na skuteczną walkę z cellulitem. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń na pośladki.

  • Jeśli korzystasz z zajęć fitness to polecam Ci zapisanie się na BPU, ABT lub Pupomanię. Również step jest dobry na pośladki. Wszystkie te zajęcia skupiają się głównie na kształtowaniu dolnych partii ciała – brzucha, pośladków i ud, a przy okazji wzmacniają kondycję i wydolność organizmu.
  • Aby ćwiczyć pośladki spróbuj wykonywać przysiady – stań w lekkim rozkroku, stopy i kolana skieruj na zewnątrz, biodrami i pośladkami schodź w dół do przysiadu, jednak nie niżej niż na linię kolan. Wykonuj ćwiczenie rytmicznie, możesz też dodać podnoszenie raz jednej, raz drugiej nogi w trakcie przysiadu, co wzmocni efekt ćwiczenia. Możesz też zmodyfikować ćwiczenie wyciągając jedną nogę w tył i z takiej pozycji unosić ją w górę.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, a tył na nogach ugiętych w kolanie. Zostań w tej pozycji i podnoś w bok jedną z nóg – cały czas zostaje ona ugięta w kolanie. Po 20 powtórzeniach wykonuj takie samo ćwiczenie również dla drugiej nogi.
  • Przy trzecim ćwiczeniu połóż się na macie na brzuchu, ręce spleć pod głową, nogi wyprostuj. W takiej pozycji podnoś nogi w górę, aż do momentu gdy poczujesz napięcie pośladków.
  • Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanach, a stopy oprzyj płasko na ziemi. W takiej pozycji unieś w górę biodra i pośladki i wykonuj nimi pulsowania.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągnij prosto i oprzyj resztę ciężaru ciała na palcach u nóg. Zostając w takiej pozycji podnoś w górę raz jedną, raz drugą nogę, pamiętając o napiętym brzuchu w trakcie ćwiczenia.
  • Na koniec ćwiczeń możesz wzmocnić mięśnie poprzez wykonanie tzw. deski. Oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągasz w tył i opierasz je na palcach. Maksymalnie napnij mięśnie, szczególnie brzuch i plecy, które powinny tworzyć linię prostą. Staraj się wytrzymać w tej pozycji przez 30 sekund.

Ćwiczenia na płaski brzuch

Ćwiczenia na płaski brzuch

Ćwiczenia na płaski brzuch Każdy chciałby mieć płaski brzuch, jednak nie każdemu wystarcza na to samozaparcia i chęci do ćwiczeń. Jeśli przystępujesz do modelowania mięśni brzucha to
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na mięsień najszerszy grzbietu Mięsień najszerszy grzbietu ma największą powierzchnię spośród wszystkich mięśni w ciele człowieka. Mamy dwa mięśnie najszersze grzbie
Ćwiczenia na kolana

Ćwiczenia na kolana

Ćwiczenia na kolana Przy ćwiczeniach na kolana nie chodzi o to, by wzmocnić mięśnie nóg, ale o to, by poprawić stabilność, często też by wygrać z bólem kończyny. Jest wie
Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki Pośladki są wizytówką każdej kobiety, stąd duża dbałość u pań o tę część ciała. Na siłowni można jednak spotkać panów którzy
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u