Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrny tyłek


Dodano: 07-03-2015 15:58
Popularność: 2432
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na jędrny tyłek

Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie pośladków. Szczególnie panie zainteresowane są tym, by wzmacniać mięśnie pupy i tym samym ją ujędrniać. Ćwiczenia na pośladki nie tylko modelują mięśnie, ale pozwalają na skuteczną walkę z cellulitem. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń na pośladki.

  • Jeśli korzystasz z zajęć fitness to polecam Ci zapisanie się na BPU, ABT lub Pupomanię. Również step jest dobry na pośladki. Wszystkie te zajęcia skupiają się głównie na kształtowaniu dolnych partii ciała – brzucha, pośladków i ud, a przy okazji wzmacniają kondycję i wydolność organizmu.
  • Aby ćwiczyć pośladki spróbuj wykonywać przysiady – stań w lekkim rozkroku, stopy i kolana skieruj na zewnątrz, biodrami i pośladkami schodź w dół do przysiadu, jednak nie niżej niż na linię kolan. Wykonuj ćwiczenie rytmicznie, możesz też dodać podnoszenie raz jednej, raz drugiej nogi w trakcie przysiadu, co wzmocni efekt ćwiczenia. Możesz też zmodyfikować ćwiczenie wyciągając jedną nogę w tył i z takiej pozycji unosić ją w górę.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, a tył na nogach ugiętych w kolanie. Zostań w tej pozycji i podnoś w bok jedną z nóg – cały czas zostaje ona ugięta w kolanie. Po 20 powtórzeniach wykonuj takie samo ćwiczenie również dla drugiej nogi.
  • Przy trzecim ćwiczeniu połóż się na macie na brzuchu, ręce spleć pod głową, nogi wyprostuj. W takiej pozycji podnoś nogi w górę, aż do momentu gdy poczujesz napięcie pośladków.
  • Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanach, a stopy oprzyj płasko na ziemi. W takiej pozycji unieś w górę biodra i pośladki i wykonuj nimi pulsowania.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągnij prosto i oprzyj resztę ciężaru ciała na palcach u nóg. Zostając w takiej pozycji podnoś w górę raz jedną, raz drugą nogę, pamiętając o napiętym brzuchu w trakcie ćwiczenia.
  • Na koniec ćwiczeń możesz wzmocnić mięśnie poprzez wykonanie tzw. deski. Oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągasz w tył i opierasz je na palcach. Maksymalnie napnij mięśnie, szczególnie brzuch i plecy, które powinny tworzyć linię prostą. Staraj się wytrzymać w tej pozycji przez 30 sekund.

Ćwiczenia na ekspresowy trening brzucha

Ćwiczenia na ekspresowy trening brzucha

Ćwiczenia na ekspresowy trening brzucha Ekspresowy trening brzucha to tzw. ABS. Są to ćwiczenia trwające od 8 do 15 minut, mające na celu bardzo intensywne kształtowanie mięśni brzucha i s
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy Wad postaw jest wiele i większość z nich wiąże się z utrzymywaniem nieprawidłowej sylwetki w wyniku skrzywień kręgosłupa. Wiele osób żyje z wadami post
Ćwiczenia na wysportowane łydki

Ćwiczenia na wysportowane łydki

Ćwiczenia na wysportowane łydki Wysportowane łydki maja ładny, wyraźnie zarysowany kształt i silne mięśnie. Wiele osób zapomina jednak, że w ramach treningu ogólnorozwojoweg
Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki Pośladki to część ciała o którą szczególnie dbają panie, jednak do modelowania pośladków coraz częściej sięgają też mężczyźni. Jest spo
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u