Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrny tyłek


Dodano: 07-03-2015 15:58
Popularność: 1127
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na jędrny tyłek

Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie pośladków. Szczególnie panie zainteresowane są tym, by wzmacniać mięśnie pupy i tym samym ją ujędrniać. Ćwiczenia na pośladki nie tylko modelują mięśnie, ale pozwalają na skuteczną walkę z cellulitem. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń na pośladki.

  • Jeśli korzystasz z zajęć fitness to polecam Ci zapisanie się na BPU, ABT lub Pupomanię. Również step jest dobry na pośladki. Wszystkie te zajęcia skupiają się głównie na kształtowaniu dolnych partii ciała – brzucha, pośladków i ud, a przy okazji wzmacniają kondycję i wydolność organizmu.
  • Aby ćwiczyć pośladki spróbuj wykonywać przysiady – stań w lekkim rozkroku, stopy i kolana skieruj na zewnątrz, biodrami i pośladkami schodź w dół do przysiadu, jednak nie niżej niż na linię kolan. Wykonuj ćwiczenie rytmicznie, możesz też dodać podnoszenie raz jednej, raz drugiej nogi w trakcie przysiadu, co wzmocni efekt ćwiczenia. Możesz też zmodyfikować ćwiczenie wyciągając jedną nogę w tył i z takiej pozycji unosić ją w górę.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, a tył na nogach ugiętych w kolanie. Zostań w tej pozycji i podnoś w bok jedną z nóg – cały czas zostaje ona ugięta w kolanie. Po 20 powtórzeniach wykonuj takie samo ćwiczenie również dla drugiej nogi.
  • Przy trzecim ćwiczeniu połóż się na macie na brzuchu, ręce spleć pod głową, nogi wyprostuj. W takiej pozycji podnoś nogi w górę, aż do momentu gdy poczujesz napięcie pośladków.
  • Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanach, a stopy oprzyj płasko na ziemi. W takiej pozycji unieś w górę biodra i pośladki i wykonuj nimi pulsowania.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągnij prosto i oprzyj resztę ciężaru ciała na palcach u nóg. Zostając w takiej pozycji podnoś w górę raz jedną, raz drugą nogę, pamiętając o napiętym brzuchu w trakcie ćwiczenia.
  • Na koniec ćwiczeń możesz wzmocnić mięśnie poprzez wykonanie tzw. deski. Oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągasz w tył i opierasz je na palcach. Maksymalnie napnij mięśnie, szczególnie brzuch i plecy, które powinny tworzyć linię prostą. Staraj się wytrzymać w tej pozycji przez 30 sekund.

Ćwiczenia na oponkę

Ćwiczenia na oponkę

Ćwiczenia na oponkę Oponką nazywa się potocznie nadmiar tkanki tłuszczowej na brzuchu. Nie jest łatwo się jej pozbyć, nawet najlepiej wyrzeźbiony kaloryfer zginie pod nadmiarem tłuszczu.
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na mięsień najszerszy grzbietu Mięsień najszerszy grzbietu ma największą powierzchnię spośród wszystkich mięśni w ciele człowieka. Mamy dwa mięśnie najszersze grzbie
Ćwiczenia na uda

Ćwiczenia na uda

Ćwiczenia na uda Uda to część ciała, którą mogą ćwiczyć nie tylko kobiety. Dobrze wymodelowane uda są jędrne, nie pojawia się na nich cellulit. Jest kilka prostych ćwiczeń, kt
Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki Kto nie chce cieszyć się jędrnymi i pełnymi policzkami mimo upływu lat? Jest na to wiele sposobów. Możesz ujędrniać skórę za pomocą krem&oacu
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u