Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrny tyłek


Dodano: 07-03-2015 15:58
Popularność: 2506
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na jędrny tyłek

Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie pośladków. Szczególnie panie zainteresowane są tym, by wzmacniać mięśnie pupy i tym samym ją ujędrniać. Ćwiczenia na pośladki nie tylko modelują mięśnie, ale pozwalają na skuteczną walkę z cellulitem. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń na pośladki.

  • Jeśli korzystasz z zajęć fitness to polecam Ci zapisanie się na BPU, ABT lub Pupomanię. Również step jest dobry na pośladki. Wszystkie te zajęcia skupiają się głównie na kształtowaniu dolnych partii ciała – brzucha, pośladków i ud, a przy okazji wzmacniają kondycję i wydolność organizmu.
  • Aby ćwiczyć pośladki spróbuj wykonywać przysiady – stań w lekkim rozkroku, stopy i kolana skieruj na zewnątrz, biodrami i pośladkami schodź w dół do przysiadu, jednak nie niżej niż na linię kolan. Wykonuj ćwiczenie rytmicznie, możesz też dodać podnoszenie raz jednej, raz drugiej nogi w trakcie przysiadu, co wzmocni efekt ćwiczenia. Możesz też zmodyfikować ćwiczenie wyciągając jedną nogę w tył i z takiej pozycji unosić ją w górę.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, a tył na nogach ugiętych w kolanie. Zostań w tej pozycji i podnoś w bok jedną z nóg – cały czas zostaje ona ugięta w kolanie. Po 20 powtórzeniach wykonuj takie samo ćwiczenie również dla drugiej nogi.
  • Przy trzecim ćwiczeniu połóż się na macie na brzuchu, ręce spleć pod głową, nogi wyprostuj. W takiej pozycji podnoś nogi w górę, aż do momentu gdy poczujesz napięcie pośladków.
  • Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanach, a stopy oprzyj płasko na ziemi. W takiej pozycji unieś w górę biodra i pośladki i wykonuj nimi pulsowania.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągnij prosto i oprzyj resztę ciężaru ciała na palcach u nóg. Zostając w takiej pozycji podnoś w górę raz jedną, raz drugą nogę, pamiętając o napiętym brzuchu w trakcie ćwiczenia.
  • Na koniec ćwiczeń możesz wzmocnić mięśnie poprzez wykonanie tzw. deski. Oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągasz w tył i opierasz je na palcach. Maksymalnie napnij mięśnie, szczególnie brzuch i plecy, które powinny tworzyć linię prostą. Staraj się wytrzymać w tej pozycji przez 30 sekund.

Ćwiczenia na boki brzucha

Ćwiczenia na boki brzucha

Ćwiczenia na boki brzucha Jest sporo ćwiczeń, które pozwalają na pracę skośnych mięśni brzucha. Pamiętaj jednak, że ćwicząc brzuch pobudzasz do pracy wszystkie jego mięśnie, n
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dolną część pleców Wbrew pozorom, da się ćwiczyć dolną część pleców, o czym wielu ćwiczących zapomina, skupiając się głównie na grzbiecie. Lekki
Ćwiczenia na łydki

Ćwiczenia na łydki

Ćwiczenia na łydki Łydki są częścią nóg, o których wiele osób dbających o swoje mięśnie i ciało zapomina. Skupiamy się ogólnie na ćwiczeniach nóg, z
Ćwiczenia na tyłek

Ćwiczenia na tyłek

Proste ćwiczenia na pośladki Szczególnie panie są przewrażliwione na punkcie swoich pośladków, jednak do modelowania tej części ciała coraz częściej przystępują też pano
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u