Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrny tyłek


Dodano: 07-03-2015 15:58
Popularność: 1061
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na jędrny tyłek

Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie pośladków. Szczególnie panie zainteresowane są tym, by wzmacniać mięśnie pupy i tym samym ją ujędrniać. Ćwiczenia na pośladki nie tylko modelują mięśnie, ale pozwalają na skuteczną walkę z cellulitem. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń na pośladki.

  • Jeśli korzystasz z zajęć fitness to polecam Ci zapisanie się na BPU, ABT lub Pupomanię. Również step jest dobry na pośladki. Wszystkie te zajęcia skupiają się głównie na kształtowaniu dolnych partii ciała – brzucha, pośladków i ud, a przy okazji wzmacniają kondycję i wydolność organizmu.
  • Aby ćwiczyć pośladki spróbuj wykonywać przysiady – stań w lekkim rozkroku, stopy i kolana skieruj na zewnątrz, biodrami i pośladkami schodź w dół do przysiadu, jednak nie niżej niż na linię kolan. Wykonuj ćwiczenie rytmicznie, możesz też dodać podnoszenie raz jednej, raz drugiej nogi w trakcie przysiadu, co wzmocni efekt ćwiczenia. Możesz też zmodyfikować ćwiczenie wyciągając jedną nogę w tył i z takiej pozycji unosić ją w górę.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, a tył na nogach ugiętych w kolanie. Zostań w tej pozycji i podnoś w bok jedną z nóg – cały czas zostaje ona ugięta w kolanie. Po 20 powtórzeniach wykonuj takie samo ćwiczenie również dla drugiej nogi.
  • Przy trzecim ćwiczeniu połóż się na macie na brzuchu, ręce spleć pod głową, nogi wyprostuj. W takiej pozycji podnoś nogi w górę, aż do momentu gdy poczujesz napięcie pośladków.
  • Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanach, a stopy oprzyj płasko na ziemi. W takiej pozycji unieś w górę biodra i pośladki i wykonuj nimi pulsowania.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągnij prosto i oprzyj resztę ciężaru ciała na palcach u nóg. Zostając w takiej pozycji podnoś w górę raz jedną, raz drugą nogę, pamiętając o napiętym brzuchu w trakcie ćwiczenia.
  • Na koniec ćwiczeń możesz wzmocnić mięśnie poprzez wykonanie tzw. deski. Oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągasz w tył i opierasz je na palcach. Maksymalnie napnij mięśnie, szczególnie brzuch i plecy, które powinny tworzyć linię prostą. Staraj się wytrzymać w tej pozycji przez 30 sekund.

Ćwiczenia na brzuch i boczki

Ćwiczenia na brzuch i boczki

Ćwiczenia na brzuch i boczki Jest sporo fajnych i skutecznych ćwiczeń, które zredukują tłuszcz na brzuchu i boczkach, przy okazji modelując mięśnie. Pamiętaj jednak, że jeśli mas
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba Nie ma co ukrywać, że w dzisiejszych czasach praktycznie całkowicie jesteśmy skazani na krzywe kręgosłupy. Oczywiście brzmi to jak wyrocznia, jednak należy potraktować
Ćwiczenia na uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu Jest wiele ćwiczeń, które pozwolą na kształtowanie mięśni ud w domu, bez konieczności zapisywania się na fitness czy siłownię. Wystarczy znaleźć 15-20 m
Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki Jest wiele ćwiczeń na ładne i kształtne pośladki. Na pewno pomogą one w uzyskaniu pełniejszych i krąglejszych kształtów. Możesz ćwiczyć zaró
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u