Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrny tyłeczek


Dodano: 07-03-2015 15:59
Popularność: 2535
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na jędrny tyłeczek

Szczególnie panie przewrażliwione są na punkcie swoich pośladków i często przywiązują dużą wagę do tego, by były one jędrne i zgrabne. Pośladki są przecież tą częścią ciała, która przyciąga wzrok mężczyzn. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń na pośladki, które możesz wykonywać samodzielnie w domu.

  • Przy pierwszym ćwiczeniu połóż się na plecach na macie, nogi zegnij w kolanie, stopy połóż na ziemi w  lekkim rozkroku. Podnieś biodra do góry i w tej pozycji zacznij pulsowanie – kieruj biodra lekko, w górę iw  dół, jednak nie odkładaj ich na matę przed końcem ćwiczenie.
  • Kolejne proste ćwiczenie również obywa się na macie. Zejdź do pozycji klęczącej, przód ciała oprzyj na wyprostowanych rękach, jedną nogę zegnij w  kolanie i oprzyj na ziemi, drugą wyciągnij do tyłu. Wyciągniętą w tył noga wykonuj lekkie unoszenia w górę, aż do momenty gdy poczujesz napięcie pośladków. Gdy skończysz ćwiczenie jednej nogi, przystąp do ćwiczeń drugiej.
  • Przy trzecim ćwiczeniu również zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, ugnij obie nogi w kolanie i oprzyj na ziemi. Jedną nogę pozostaw na macie, a drugą unoś w bok – na pewno poczujesz, jak mocno pracują pośladki. Wykonuj ćwiczenie dla obu nóg.
  • Bardzo dobre dla pośladków są przysiady – stań w rozkroku, nogi i stopy lekko skieruj na zewnątrz. Zejdź biodrami w dół, jak przy wykonywaniu zwykłego przysiadu, jednak nie niżej niż na linię kolan. Zatrzymaj się chwilę, wróć do pozycji wyjściowej i wykonaj kolejny przysiad.
  • Połóż się na brzuchu na macie, ręce spleć pod brodą, nogi wyciągnij do tyłu. Podnoś raz jedną, raz drugą nogę w tył, aż do momentu gdy poczujesz napięcie mięśni pośladków.
  • Ostatnie ćwiczenie, które zaproponuję wykonuje się na stepie. Stań przed stepem prosto, ręce oprzyj na biodrach. Wejdź prawą nogą na step. Lewą trzymaj w górze i unieś ją lekko w tył, po czym wróć do pozycji wyjściowej. Wykonuj ćwiczenie w ten sam sposób dla drugiej nogi.

Powyższe ćwiczenia są skuteczne i przynoszą widoczne efekty, o ile wykonujesz je dokładnie i systematycznie. Aby cieszyć się jędrnymi pośladkami wystarczy wykonywać ćwiczenia przez 15-20 minut dziennie. Ćwiczenia poprawiają jędrność pośladków, zwiększają napięcie skóry i tym samym walczą z likwidacją cellulitu.

 

Ćwiczenia na brzuch z hantlami

Ćwiczenia na brzuch z hantlami

Ćwiczenia na brzuch z hantlami Jest sporo ćwiczeń na brzuch, które można wykonywać z dodatkowym obciążeniem. Dzięki hantlom ćwiczenie spowoduje, że mięśnie pracują mocniej i mo
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się Wiele osób ma tendencję do garbienia się i często wykonuje to bezwiednie. Przyjmujemy pozycję w której jest nam wygodnie, co nie zawsze jest odpowied
Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda

Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda

Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda Mięsień dwugłowy uda znajduje się w przedniej części uda, pełni funkcję prostownika kolana, zginacza stawu łokciowego. Jest sporo ćwiczeń, kt&oacut
Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek Szczególnie panie zainteresowane są tym, by mieć kształtną i jędrną pupę, bez oznak cellulitu. Jest wiele metod na osiągnięcie takiego efektu poprzez ćw
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u