Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrny tyłeczek


Dodano: 07-03-2015 15:59
Popularność: 1138
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na jędrny tyłeczek

Szczególnie panie przewrażliwione są na punkcie swoich pośladków i często przywiązują dużą wagę do tego, by były one jędrne i zgrabne. Pośladki są przecież tą częścią ciała, która przyciąga wzrok mężczyzn. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń na pośladki, które możesz wykonywać samodzielnie w domu.

  • Przy pierwszym ćwiczeniu połóż się na plecach na macie, nogi zegnij w kolanie, stopy połóż na ziemi w  lekkim rozkroku. Podnieś biodra do góry i w tej pozycji zacznij pulsowanie – kieruj biodra lekko, w górę iw  dół, jednak nie odkładaj ich na matę przed końcem ćwiczenie.
  • Kolejne proste ćwiczenie również obywa się na macie. Zejdź do pozycji klęczącej, przód ciała oprzyj na wyprostowanych rękach, jedną nogę zegnij w  kolanie i oprzyj na ziemi, drugą wyciągnij do tyłu. Wyciągniętą w tył noga wykonuj lekkie unoszenia w górę, aż do momenty gdy poczujesz napięcie pośladków. Gdy skończysz ćwiczenie jednej nogi, przystąp do ćwiczeń drugiej.
  • Przy trzecim ćwiczeniu również zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, ugnij obie nogi w kolanie i oprzyj na ziemi. Jedną nogę pozostaw na macie, a drugą unoś w bok – na pewno poczujesz, jak mocno pracują pośladki. Wykonuj ćwiczenie dla obu nóg.
  • Bardzo dobre dla pośladków są przysiady – stań w rozkroku, nogi i stopy lekko skieruj na zewnątrz. Zejdź biodrami w dół, jak przy wykonywaniu zwykłego przysiadu, jednak nie niżej niż na linię kolan. Zatrzymaj się chwilę, wróć do pozycji wyjściowej i wykonaj kolejny przysiad.
  • Połóż się na brzuchu na macie, ręce spleć pod brodą, nogi wyciągnij do tyłu. Podnoś raz jedną, raz drugą nogę w tył, aż do momentu gdy poczujesz napięcie mięśni pośladków.
  • Ostatnie ćwiczenie, które zaproponuję wykonuje się na stepie. Stań przed stepem prosto, ręce oprzyj na biodrach. Wejdź prawą nogą na step. Lewą trzymaj w górze i unieś ją lekko w tył, po czym wróć do pozycji wyjściowej. Wykonuj ćwiczenie w ten sam sposób dla drugiej nogi.

Powyższe ćwiczenia są skuteczne i przynoszą widoczne efekty, o ile wykonujesz je dokładnie i systematycznie. Aby cieszyć się jędrnymi pośladkami wystarczy wykonywać ćwiczenia przez 15-20 minut dziennie. Ćwiczenia poprawiają jędrność pośladków, zwiększają napięcie skóry i tym samym walczą z likwidacją cellulitu.

 

Ćwiczenia na obwisły brzuch

Ćwiczenia na obwisły brzuch

Ćwiczenia na obwisły brzuch Obwisły brzuch można ujędrnić o ile brak napięcia skóry nie wynika z jej nadmiaru, co może pojawiać się w wyniku zbyt szybkiej utraty kilogramów
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na najszersze grzbietu

Ćwiczenia na mięsień najszerszy grzbietu Mięsień najszerszy grzbietu ma największą powierzchnię spośród wszystkich mięśni w ciele człowieka. Mamy dwa mięśnie najszersze grzbie
Ćwiczenia na stopy

Ćwiczenia na stopy

Ćwiczenia na stopy Ćwiczenia na stopy mogą nie tylko wzmocnić pracę naszych stóp i stawy. Stosuje się je bardzo często w celu likwidowania wad postawy takich jak np. płaskostopie. J
Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki Jest wiele ćwiczeń na ładne i kształtne pośladki. Na pewno pomogą one w uzyskaniu pełniejszych i krąglejszych kształtów. Możesz ćwiczyć zaró
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u