Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrny tyłeczek


Dodano: 07-03-2015 15:59
Popularność: 2074
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na jędrny tyłeczek

Szczególnie panie przewrażliwione są na punkcie swoich pośladków i często przywiązują dużą wagę do tego, by były one jędrne i zgrabne. Pośladki są przecież tą częścią ciała, która przyciąga wzrok mężczyzn. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń na pośladki, które możesz wykonywać samodzielnie w domu.

  • Przy pierwszym ćwiczeniu połóż się na plecach na macie, nogi zegnij w kolanie, stopy połóż na ziemi w  lekkim rozkroku. Podnieś biodra do góry i w tej pozycji zacznij pulsowanie – kieruj biodra lekko, w górę iw  dół, jednak nie odkładaj ich na matę przed końcem ćwiczenie.
  • Kolejne proste ćwiczenie również obywa się na macie. Zejdź do pozycji klęczącej, przód ciała oprzyj na wyprostowanych rękach, jedną nogę zegnij w  kolanie i oprzyj na ziemi, drugą wyciągnij do tyłu. Wyciągniętą w tył noga wykonuj lekkie unoszenia w górę, aż do momenty gdy poczujesz napięcie pośladków. Gdy skończysz ćwiczenie jednej nogi, przystąp do ćwiczeń drugiej.
  • Przy trzecim ćwiczeniu również zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, ugnij obie nogi w kolanie i oprzyj na ziemi. Jedną nogę pozostaw na macie, a drugą unoś w bok – na pewno poczujesz, jak mocno pracują pośladki. Wykonuj ćwiczenie dla obu nóg.
  • Bardzo dobre dla pośladków są przysiady – stań w rozkroku, nogi i stopy lekko skieruj na zewnątrz. Zejdź biodrami w dół, jak przy wykonywaniu zwykłego przysiadu, jednak nie niżej niż na linię kolan. Zatrzymaj się chwilę, wróć do pozycji wyjściowej i wykonaj kolejny przysiad.
  • Połóż się na brzuchu na macie, ręce spleć pod brodą, nogi wyciągnij do tyłu. Podnoś raz jedną, raz drugą nogę w tył, aż do momentu gdy poczujesz napięcie mięśni pośladków.
  • Ostatnie ćwiczenie, które zaproponuję wykonuje się na stepie. Stań przed stepem prosto, ręce oprzyj na biodrach. Wejdź prawą nogą na step. Lewą trzymaj w górze i unieś ją lekko w tył, po czym wróć do pozycji wyjściowej. Wykonuj ćwiczenie w ten sam sposób dla drugiej nogi.

Powyższe ćwiczenia są skuteczne i przynoszą widoczne efekty, o ile wykonujesz je dokładnie i systematycznie. Aby cieszyć się jędrnymi pośladkami wystarczy wykonywać ćwiczenia przez 15-20 minut dziennie. Ćwiczenia poprawiają jędrność pośladków, zwiększają napięcie skóry i tym samym walczą z likwidacją cellulitu.

 

Ćwiczenia na boki brzucha

Ćwiczenia na boki brzucha

Ćwiczenia na boki brzucha Jest sporo ćwiczeń, które pozwalają na pracę skośnych mięśni brzucha. Pamiętaj jednak, że ćwicząc brzuch pobudzasz do pracy wszystkie jego mięśnie, n
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy Wad postaw jest wiele i większość z nich wiąże się z utrzymywaniem nieprawidłowej sylwetki w wyniku skrzywień kręgosłupa. Wiele osób żyje z wadami post
Ćwiczenia na wysportowane łydki

Ćwiczenia na wysportowane łydki

Ćwiczenia na wysportowane łydki Wysportowane łydki maja ładny, wyraźnie zarysowany kształt i silne mięśnie. Wiele osób zapomina jednak, że w ramach treningu ogólnorozwojoweg
Ćwiczenia na mięsień pośladkowy

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy W treningu na mięsień pośladkowy szczególne gustują panie. Wyćwiczenie pośladków gwarantuje bowiem ich napięcie, krągłość i pomaga w wa
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u