Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrny tyłeczek


Dodano: 07-03-2015 15:59
Popularność: 1856
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na jędrny tyłeczek

Szczególnie panie przewrażliwione są na punkcie swoich pośladków i często przywiązują dużą wagę do tego, by były one jędrne i zgrabne. Pośladki są przecież tą częścią ciała, która przyciąga wzrok mężczyzn. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń na pośladki, które możesz wykonywać samodzielnie w domu.

  • Przy pierwszym ćwiczeniu połóż się na plecach na macie, nogi zegnij w kolanie, stopy połóż na ziemi w  lekkim rozkroku. Podnieś biodra do góry i w tej pozycji zacznij pulsowanie – kieruj biodra lekko, w górę iw  dół, jednak nie odkładaj ich na matę przed końcem ćwiczenie.
  • Kolejne proste ćwiczenie również obywa się na macie. Zejdź do pozycji klęczącej, przód ciała oprzyj na wyprostowanych rękach, jedną nogę zegnij w  kolanie i oprzyj na ziemi, drugą wyciągnij do tyłu. Wyciągniętą w tył noga wykonuj lekkie unoszenia w górę, aż do momenty gdy poczujesz napięcie pośladków. Gdy skończysz ćwiczenie jednej nogi, przystąp do ćwiczeń drugiej.
  • Przy trzecim ćwiczeniu również zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, ugnij obie nogi w kolanie i oprzyj na ziemi. Jedną nogę pozostaw na macie, a drugą unoś w bok – na pewno poczujesz, jak mocno pracują pośladki. Wykonuj ćwiczenie dla obu nóg.
  • Bardzo dobre dla pośladków są przysiady – stań w rozkroku, nogi i stopy lekko skieruj na zewnątrz. Zejdź biodrami w dół, jak przy wykonywaniu zwykłego przysiadu, jednak nie niżej niż na linię kolan. Zatrzymaj się chwilę, wróć do pozycji wyjściowej i wykonaj kolejny przysiad.
  • Połóż się na brzuchu na macie, ręce spleć pod brodą, nogi wyciągnij do tyłu. Podnoś raz jedną, raz drugą nogę w tył, aż do momentu gdy poczujesz napięcie mięśni pośladków.
  • Ostatnie ćwiczenie, które zaproponuję wykonuje się na stepie. Stań przed stepem prosto, ręce oprzyj na biodrach. Wejdź prawą nogą na step. Lewą trzymaj w górze i unieś ją lekko w tył, po czym wróć do pozycji wyjściowej. Wykonuj ćwiczenie w ten sam sposób dla drugiej nogi.

Powyższe ćwiczenia są skuteczne i przynoszą widoczne efekty, o ile wykonujesz je dokładnie i systematycznie. Aby cieszyć się jędrnymi pośladkami wystarczy wykonywać ćwiczenia przez 15-20 minut dziennie. Ćwiczenia poprawiają jędrność pośladków, zwiększają napięcie skóry i tym samym walczą z likwidacją cellulitu.

 

Ćwiczenia na jędrny brzuch uda i pośladki

Ćwiczenia na jędrny brzuch uda i pośladki

Ćwiczenia na jędrny brzuch, uda i pośladki Szczególnie panie są zainteresowane modelowaniem i ujędrnianiem tych partii ciała. Aby pośladki, uda i brzuch były ładnie ukształtowane,
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców Rozbudowanie pleców jest jednym z elementów treningu ogólnorozwojowego, musimy bowiem rozwijać nasze ciało proporcjonalnie. Warto w
Ćwiczenia na wysportowane uda

Ćwiczenia na wysportowane uda

Ćwiczenia na wysportowane uda Wysportowane uda są marzeniem wielu osób. Dobrze wyglądają zarysowane mięśnie, napięta skóra, a w przypadku pań brak cellulitu. Taki efekt da si
Ćwiczenia na jędrny tyłeczek

Ćwiczenia na jędrny tyłeczek

Ćwiczenia na jędrny tyłeczek Szczególnie panie przewrażliwione są na punkcie swoich pośladków i często przywiązują dużą wagę do tego, by były one jędrne i zgrabne. Poś
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u