Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrny pośladek


Dodano: 07-03-2015 15:59
Popularność: 1255
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na jędrny pośladek

Pośladki są tą częścią ciała, na punkcie której przewrażliwione są szczególnie kobiety. Ładna, kształtna pupa jest wizytówką zadbanej kobiety i przyciąga też wzrok mężczyzn. Coraz częściej również panowie ćwiczą swoje pośladki. Jest wiele prostych ćwiczeń, które korzystnie wpływają na pupę, wystarczy nieco motywacji do podjęcia aktywności. Poniżej zaprezentuję ćwiczenia, które może wykonywać każdy.

  • Jeśli nie masz motywacji do samodzielnych ćwiczeń to polecam zapisanie się na zajęcia fitness typu BPu czy pupomania. Są one ukierunkowane na ujędrnianie i modelowanie mięśni pośladków, ud i brzucha. Przy okazji w trakcie zajęć poprawiamy swoją kondycję i spalamy zbędne kalorie. Najlepsze efekty przyniosą zajęcia fitness 3 razy w  tygodniu.
  • Przy pierwszym ćwiczeniu połóż się na plecach, ręce połóż pod pośladkami, nowi podnieś w górę. Wykonuj lekkie podnoszenie bioder, zaledwie na kilka centymetrów. Zrób 10 powtórzeń tego ćwiczenia.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, tył na ugiętych w kolanie nogach. Wykonuj podnoszenia jednej nogi w bok, aż do momentu, gdy poczujesz napięcie pośladków. Wykonuj 20 powtórzeń dla każdej nogi. Wróć do pozycji wyjściowej, podnieś nogę w tył i pulsując, staraj się ją unosić ponad linię pleców. Wykonujesz ćwiczenie również dla obu nóg po 20 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na brzuchu na macie, wyprostuj nogi, spleć dłonie pod brodą. Podnoś nogi w tej pozycji w górę, aż do momentu gdy poczujesz napięcie mięśni pośladków. Możesz podnosić nogi jednocześnie, lub każdą osobno.
  • Na pośladki bardzo dobrze wpływają też ćwiczenia zwane przysiadami. Stań prosto w lekkim rozkroku, stopy i kolana skieruj na zewnątrz. Obniż biodra i pośladki, jednak nie schodź nimi niżej niż na linię kolan. Plecy muszą pozostawać proste. Wykonujesz przysiad, po czym wracasz do pozycji wyjściowej. Spróbuj wykonać ćwiczenie na 20 razy, a na koniec zatrzymaj ćwiczenie w największym napięciu mięśni i wykonuj pulsowanie biodrami przez 20 sekund.
  • Możesz też skorzystać z maszyn, dostępnych na siłowni. Osobiście na pośladki polecam suwnicę, na której ćwiczenie polega na odpychaniu się nogami od platformy i następnie na powrocie do pozycji wyjściowej. Mocno pracują przy tym ćwiczeniu uda i pośladki. Na siłowni na pewno znajdziesz sporo innych maszyn, które pomogą Ci ćwiczyć pośladki.

 

Ćwiczenia na kaloryfer

Ćwiczenia na kaloryfer

Ćwiczenia na kaloryfer Same ćwiczenia nie wystarczą by uzyskać tzw. kaloryfer, czyli widocznie zarysowane pod skóra mięśnie brzucha. Musisz zarówno wykonać rzeźbę jak i spal
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup Z ćwiczeniami na kręgosłup nie ma żartów – zanim podejmiesz jakiekolwiek ćwiczenia, skonsultuj się z lekarzem lub z fizjoterapeutą. Dobór ćwic
Ćwiczenia na jędrne uda

Ćwiczenia na jędrne uda

Ćwiczenia na jędrne uda Ćwiczeniami, które zwiększą jędrność ud poprzez modelowanie mięśni zazwyczaj zainteresowane są panie. Jest wiele ćwiczeń, które wzmacniają mię
Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę Wielkość pośladków jest uwarunkowana poprzez geny – samymi ćwiczeniami nie da się znacznie powiększyć pośladków, natomiast można wzmocnić i
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u