Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrny pośladek


Dodano: 07-03-2015 15:59
Popularność: 2448
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na jędrny pośladek

Pośladki są tą częścią ciała, na punkcie której przewrażliwione są szczególnie kobiety. Ładna, kształtna pupa jest wizytówką zadbanej kobiety i przyciąga też wzrok mężczyzn. Coraz częściej również panowie ćwiczą swoje pośladki. Jest wiele prostych ćwiczeń, które korzystnie wpływają na pupę, wystarczy nieco motywacji do podjęcia aktywności. Poniżej zaprezentuję ćwiczenia, które może wykonywać każdy.

  • Jeśli nie masz motywacji do samodzielnych ćwiczeń to polecam zapisanie się na zajęcia fitness typu BPu czy pupomania. Są one ukierunkowane na ujędrnianie i modelowanie mięśni pośladków, ud i brzucha. Przy okazji w trakcie zajęć poprawiamy swoją kondycję i spalamy zbędne kalorie. Najlepsze efekty przyniosą zajęcia fitness 3 razy w  tygodniu.
  • Przy pierwszym ćwiczeniu połóż się na plecach, ręce połóż pod pośladkami, nowi podnieś w górę. Wykonuj lekkie podnoszenie bioder, zaledwie na kilka centymetrów. Zrób 10 powtórzeń tego ćwiczenia.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, tył na ugiętych w kolanie nogach. Wykonuj podnoszenia jednej nogi w bok, aż do momentu, gdy poczujesz napięcie pośladków. Wykonuj 20 powtórzeń dla każdej nogi. Wróć do pozycji wyjściowej, podnieś nogę w tył i pulsując, staraj się ją unosić ponad linię pleców. Wykonujesz ćwiczenie również dla obu nóg po 20 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na brzuchu na macie, wyprostuj nogi, spleć dłonie pod brodą. Podnoś nogi w tej pozycji w górę, aż do momentu gdy poczujesz napięcie mięśni pośladków. Możesz podnosić nogi jednocześnie, lub każdą osobno.
  • Na pośladki bardzo dobrze wpływają też ćwiczenia zwane przysiadami. Stań prosto w lekkim rozkroku, stopy i kolana skieruj na zewnątrz. Obniż biodra i pośladki, jednak nie schodź nimi niżej niż na linię kolan. Plecy muszą pozostawać proste. Wykonujesz przysiad, po czym wracasz do pozycji wyjściowej. Spróbuj wykonać ćwiczenie na 20 razy, a na koniec zatrzymaj ćwiczenie w największym napięciu mięśni i wykonuj pulsowanie biodrami przez 20 sekund.
  • Możesz też skorzystać z maszyn, dostępnych na siłowni. Osobiście na pośladki polecam suwnicę, na której ćwiczenie polega na odpychaniu się nogami od platformy i następnie na powrocie do pozycji wyjściowej. Mocno pracują przy tym ćwiczeniu uda i pośladki. Na siłowni na pewno znajdziesz sporo innych maszyn, które pomogą Ci ćwiczyć pośladki.

 

Ćwiczenia na uda i brzuch

Ćwiczenia na uda i brzuch

Ćwiczenia na uda i brzuch Jest wiele prostych ćwiczeń, które zbawiennie wpływają na stan naszych pośladków, ud i zwykle brzucha. Kto nie chce ćwiczyć samodzielnie w domu moż
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa Jeśli cierpisz na ból czy zwyrodnienie kręgosłupa szyjnego to warto wzmocnić mięśnie poprzez ćwiczenia. Aktywność w okolicy odcinka szyjne
Ćwiczenia na mięsień brzuchaty łydki

Ćwiczenia na mięsień brzuchaty łydki

Ćwiczenia na mięsień brzuchaty łydki Mięsień brzuchaty łydki jest mięśniem dwugłowy, który odpowiednio ćwiczony wyraźnie zarysowuje się z tyłu naszych łydek. Jego nazwa bierz
Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek Szczególnie panie zainteresowane są tym, by mieć kształtną i jędrną pupę, bez oznak cellulitu. Jest wiele metod na osiągnięcie takiego efektu poprzez ćw
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u