Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch


Dodano: 07-03-2015 15:59
Popularność: 1152
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch

Nawet najszczuplejsze osoby mogą nie mieć ładnego i jędrnego brzucha, o ile o niego odpowiednio nie zadbają. Ćwiczenia pozwalają nie tyko na spłaszczenie brzucha, ale także na ujędrnienie skóry i wymodelowanie mięśni. Poniżej zaprezentuję kilka bardzo prostych ćwiczeń, które są pomocne w walce o ładny brzuch – można wykonywać je w domu. Możesz też zapisać się na zajęcia fitness typu ABT, BPU czy Brzuchomania, na których intensywnie ćwiczy się mięśnie brzucha.

  • Połóż się na macie na plecach, wyciągnij i złącz nogi, ręce wyciągnij wzdłuż ciała. Wykonuj unoszenia złączonych nóg w górę, następnie opuszczaj je kilka centymetrów nad ziemię i znów unoś – pamiętaj, by nie odkładać nóg na podłoże przed końcem ćwiczenia.
  • Możesz nieco zmodyfikować ćwiczenie – do rąk weź ciężarki, wyciągnij wyprostowane ręce za głowę. Wykonuj pojedynczo unoszenia raz jednej, raz drugiej nogi dodając również prostowanie przed klatkę piersiową przeciwległej ręki z ciężarkiem.
  • Koleje ćwiczenie to spięcia, które świetnie modelują brzuch. Połóż się na plecach, ręce ugnij  w łokciu i oprzyj o skronie, nogi zegnij w kolanach, oprzyj stopy na ziemi. Siłą mięśni brzucha wykonuj unoszenia klatki piersiowej, po czym opadaj w dół, jednak nie odkładaj pleców całkiem na ziemię. Jeśli dodasz do spięć lekkie skręty łopatek do przeciwległych nóg to włączysz do pracy mięśnie skośne brzucha.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu usiądź na ziemi lub na skraju steppera – wyciągnij przed siebie lekko ugięte nogi, plecy odchyl w tył. Wykonuj następujący ruch – do klatki piersiowej przyciągaj obie nogi, następnie odpychaj je, jednocześnie odchylając plecy. Ćwiczenie przynosi dobre efekty, jeśli jest wykonywane w szybkim tempie.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu weź do rąk ciężarki, stań w lekkim rozkroku, ręce opuść wzdłuż tułowia. Wykonuj lekkie skręty ciała, tak jakby to ciężarki ciągnęły Cię w dół – raz do jednego, raz do drugiego boku.
  • Ostatnim ćwiczeniem, które mogę zaproponować jest tzw. deska. Jest to proste, jednak intensywne ćwiczenie, które angażuje praktycznie wszystkie mięśnie ciała, a w szczególności brzuch. Zejdź na matę, przód ciała oprzyj na ugiętych w łokciach rękach, tył ciała wyciągnij i oprzyj na palcach stóp. Zejdź nieco niżej biodrami, tak by ciało utworzyło linię zbliżoną do linii prostej. Napnij brzuch i wszystkie mięśnie, spróbuj pozostać w tej pozycji 30 sekund. Jest to świetne ćwiczenie wytrzymałościowe.

Cwiczenia na brzuch i pupe

Cwiczenia na brzuch i pupe

Ćwiczenia na brzuch i pupę Jest wiele ciekawych ćwiczeń, które mogą wpływać korzystnie zarówno na brzuch jak i pośladki, można ćwiczyć te partie również osobno. Ka
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup Siedzący tryb życia, jaki prowadzimy coraz częściej powoduje, że niestety nasze kręgosłupy pozostawiają naprawdę wiele do życzenia. Dlatego nie zapominaj
Ćwiczenia na łydki w domu

Ćwiczenia na łydki w domu

Ćwiczenia na łydki w domu Wiele osób wykonując trening nóg zapomina o kształtowaniu łydek. Warto włączyć do treningu ogólnorozwojowego również ćwiczenie łyde
Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają ujędrniać pośladki. Wystarczy 15-20 minut treningu dziennie, by już po miesiącu zobaczyć pi
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u