Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch


Dodano: 07-03-2015 15:59
Popularność: 2084
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch

Nawet najszczuplejsze osoby mogą nie mieć ładnego i jędrnego brzucha, o ile o niego odpowiednio nie zadbają. Ćwiczenia pozwalają nie tyko na spłaszczenie brzucha, ale także na ujędrnienie skóry i wymodelowanie mięśni. Poniżej zaprezentuję kilka bardzo prostych ćwiczeń, które są pomocne w walce o ładny brzuch – można wykonywać je w domu. Możesz też zapisać się na zajęcia fitness typu ABT, BPU czy Brzuchomania, na których intensywnie ćwiczy się mięśnie brzucha.

  • Połóż się na macie na plecach, wyciągnij i złącz nogi, ręce wyciągnij wzdłuż ciała. Wykonuj unoszenia złączonych nóg w górę, następnie opuszczaj je kilka centymetrów nad ziemię i znów unoś – pamiętaj, by nie odkładać nóg na podłoże przed końcem ćwiczenia.
  • Możesz nieco zmodyfikować ćwiczenie – do rąk weź ciężarki, wyciągnij wyprostowane ręce za głowę. Wykonuj pojedynczo unoszenia raz jednej, raz drugiej nogi dodając również prostowanie przed klatkę piersiową przeciwległej ręki z ciężarkiem.
  • Koleje ćwiczenie to spięcia, które świetnie modelują brzuch. Połóż się na plecach, ręce ugnij  w łokciu i oprzyj o skronie, nogi zegnij w kolanach, oprzyj stopy na ziemi. Siłą mięśni brzucha wykonuj unoszenia klatki piersiowej, po czym opadaj w dół, jednak nie odkładaj pleców całkiem na ziemię. Jeśli dodasz do spięć lekkie skręty łopatek do przeciwległych nóg to włączysz do pracy mięśnie skośne brzucha.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu usiądź na ziemi lub na skraju steppera – wyciągnij przed siebie lekko ugięte nogi, plecy odchyl w tył. Wykonuj następujący ruch – do klatki piersiowej przyciągaj obie nogi, następnie odpychaj je, jednocześnie odchylając plecy. Ćwiczenie przynosi dobre efekty, jeśli jest wykonywane w szybkim tempie.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu weź do rąk ciężarki, stań w lekkim rozkroku, ręce opuść wzdłuż tułowia. Wykonuj lekkie skręty ciała, tak jakby to ciężarki ciągnęły Cię w dół – raz do jednego, raz do drugiego boku.
  • Ostatnim ćwiczeniem, które mogę zaproponować jest tzw. deska. Jest to proste, jednak intensywne ćwiczenie, które angażuje praktycznie wszystkie mięśnie ciała, a w szczególności brzuch. Zejdź na matę, przód ciała oprzyj na ugiętych w łokciach rękach, tył ciała wyciągnij i oprzyj na palcach stóp. Zejdź nieco niżej biodrami, tak by ciało utworzyło linię zbliżoną do linii prostej. Napnij brzuch i wszystkie mięśnie, spróbuj pozostać w tej pozycji 30 sekund. Jest to świetne ćwiczenie wytrzymałościowe.

Ćwiczenia na mięśnie brzucha

Ćwiczenia na mięśnie brzucha

Ćwiczenia na mięśnie brzucha Brzuch jest tą partią mięśni, która jest ćwiczona najczęściej i przywiązujemy do tego dużą wagę. Szczególnie kobiety dbają o zgrabny brzuc
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy

Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy

Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy zalecane są wtedy, kiedy pacjent odczuwa ból i napięcie w okolicach odcinka piersiowego. Proste ćwiczenia mogą po
Ćwiczenia na grube uda

Ćwiczenia na grube uda

Ćwiczenia na grube uda Jeśli twierdzisz, że masz grube uda to odpowiedz sobie na pytanie, czy nie masz nadmiaru zbędnych kilogramów. Jeśli tak jest to najpierw musisz zastosować diet
Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki Kto nie chce cieszyć się jędrnymi i pełnymi policzkami mimo upływu lat? Jest na to wiele sposobów. Możesz ujędrniać skórę za pomocą krem&oacu
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u