Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch


Dodano: 07-03-2015 15:59
Popularność: 954
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch

Nawet najszczuplejsze osoby mogą nie mieć ładnego i jędrnego brzucha, o ile o niego odpowiednio nie zadbają. Ćwiczenia pozwalają nie tyko na spłaszczenie brzucha, ale także na ujędrnienie skóry i wymodelowanie mięśni. Poniżej zaprezentuję kilka bardzo prostych ćwiczeń, które są pomocne w walce o ładny brzuch – można wykonywać je w domu. Możesz też zapisać się na zajęcia fitness typu ABT, BPU czy Brzuchomania, na których intensywnie ćwiczy się mięśnie brzucha.

  • Połóż się na macie na plecach, wyciągnij i złącz nogi, ręce wyciągnij wzdłuż ciała. Wykonuj unoszenia złączonych nóg w górę, następnie opuszczaj je kilka centymetrów nad ziemię i znów unoś – pamiętaj, by nie odkładać nóg na podłoże przed końcem ćwiczenia.
  • Możesz nieco zmodyfikować ćwiczenie – do rąk weź ciężarki, wyciągnij wyprostowane ręce za głowę. Wykonuj pojedynczo unoszenia raz jednej, raz drugiej nogi dodając również prostowanie przed klatkę piersiową przeciwległej ręki z ciężarkiem.
  • Koleje ćwiczenie to spięcia, które świetnie modelują brzuch. Połóż się na plecach, ręce ugnij  w łokciu i oprzyj o skronie, nogi zegnij w kolanach, oprzyj stopy na ziemi. Siłą mięśni brzucha wykonuj unoszenia klatki piersiowej, po czym opadaj w dół, jednak nie odkładaj pleców całkiem na ziemię. Jeśli dodasz do spięć lekkie skręty łopatek do przeciwległych nóg to włączysz do pracy mięśnie skośne brzucha.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu usiądź na ziemi lub na skraju steppera – wyciągnij przed siebie lekko ugięte nogi, plecy odchyl w tył. Wykonuj następujący ruch – do klatki piersiowej przyciągaj obie nogi, następnie odpychaj je, jednocześnie odchylając plecy. Ćwiczenie przynosi dobre efekty, jeśli jest wykonywane w szybkim tempie.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu weź do rąk ciężarki, stań w lekkim rozkroku, ręce opuść wzdłuż tułowia. Wykonuj lekkie skręty ciała, tak jakby to ciężarki ciągnęły Cię w dół – raz do jednego, raz do drugiego boku.
  • Ostatnim ćwiczeniem, które mogę zaproponować jest tzw. deska. Jest to proste, jednak intensywne ćwiczenie, które angażuje praktycznie wszystkie mięśnie ciała, a w szczególności brzuch. Zejdź na matę, przód ciała oprzyj na ugiętych w łokciach rękach, tył ciała wyciągnij i oprzyj na palcach stóp. Zejdź nieco niżej biodrami, tak by ciało utworzyło linię zbliżoną do linii prostej. Napnij brzuch i wszystkie mięśnie, spróbuj pozostać w tej pozycji 30 sekund. Jest to świetne ćwiczenie wytrzymałościowe.

Ćwiczenia modelujące brzuch

Ćwiczenia modelujące brzuch

Ćwiczenia modelujące brzuch Jest sporo fajnych ćwiczeń, które korzystnie wpływają na kondycję naszego brzucha. Można wykonywać je zarówno na siłowni jak i w domu, nie ma co
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet Jeśli mowa o grzbiecie, to chodzi o całość mięśni pleców. Szczególnie panowie dbają o to, by te patie ciała były odpowiednio ćwiczone, co gwarantuje s
Ćwiczenia na kolana

Ćwiczenia na kolana

Ćwiczenia na kolana Przy ćwiczeniach na kolana nie chodzi o to, by wzmocnić mięśnie nóg, ale o to, by poprawić stabilność, często też by wygrać z bólem kończyny. Jest wie
Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę Wielkość pośladków jest uwarunkowana poprzez geny – samymi ćwiczeniami nie da się znacznie powiększyć pośladków, natomiast można wzmocnić i
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u