Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrny brzuch uda i pośladki


Dodano: 07-03-2015 15:59
Popularność: 2356
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na jędrny brzuch, uda i pośladki

Szczególnie panie są zainteresowane modelowaniem i ujędrnianiem tych partii ciała. Aby pośladki, uda i brzuch były ładnie ukształtowane, trzeba jednak codziennych ćwiczeń. Już 15-20 minut treningu dziennie wpływa korzystnie na modelowanie sylwetki. Trzeba tylko znaleźć w sobie motywację do ćwiczeń, ponieważ aktywność nie zajmie nam wiele czasu, a z pewnością przyniesie efekty. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń na brzuch, uda i pośladki, które można wykonywać w domu

Brzuch

  • Na brzuch najlepszymi ćwiczeniami są spięcia wykonywane na macie w pozycji leżącej. Ugnij nogi w kolanach, oprzyj stopy na macie, ręce zegnij w łokciach i oprzyj dłonie przy skroniach. Siłą mięśni brzucha unoś lekko klatkę piersiową, po czym odkładaj ją kilka centymetrów nad matę i znów spinaj mięśnie, Ćwiczenie możesz zmodyfikować dodając do niego skręty ciała do przeciwległej nogi w trakcie spięć, co spowoduje ćwiczenie mięśni skośnych.
  • Zarówno na brzuch jak i na uda działa kolejne ćwiczenie. Połóż się na macie, ręce wyciągnij wzdłuż ciała i unoś w górę złączone nogi, po czym opuszczaj je kilka centymetrów nad ziemię i znów podnoś.

Pośladki

  • Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, złącz stopy i oprzyj je płasko na ziemi. Podnieś biodra w górę i wykonuj nimi pulsowanie – biodra przez całe ćwiczenie znajdują się w powietrzu.
  • Inne ćwiczenie dobre na pośladki polega na tym by oprzeć się na macie na wyprostowanych łokciach, a tył ciała na ugiętych w kolanach nogach. Jedną nogę unosisz w bok, aż do momentu gdy poczujesz napięcie pośladków. Ćwiczenie powtarzasz też dla drugiej nogi.

Uda

  • Połóż się na plecach na macie, ręce wyciągnij wzdłuż ciała, wyprostuj nogi i podnieś je w górę. Ćwiczenie polega na tym, by odchylać obie nogi jednocześnie w bok i wracać nimi do środka.
  • Zarówno na brzuch jak i na uda wpływa ćwiczenie zwane nożycami – połóż się na macie na ziemi, unieś nogi kila centymetrów nad ziemię i wykonuj nimi ruchy przypominające tnące nożyczki. Im niżej opuścisz nogi, tym mocniej będą pracowały mięśnie brzucha. Spróbuj wykonywać to ćwiczenie chociaż 20 sekund.
  • Alternatywą dla ćwiczeń w domu jest zapisanie się na zajęcia o nazwie ABT lub BPU – korzystają z nich w szczególności panie, a tego typu ćwiczenia są oferowane praktycznie w każdym klubie fitness. Zajęcia polegają na rozgrzewce i ćwiczeniach modelujących właśnie brzuch, pośladki i uda.

Ćwiczenia na kaloryfer

Ćwiczenia na kaloryfer

Ćwiczenia na kaloryfer Same ćwiczenia nie wystarczą by uzyskać tzw. kaloryfer, czyli widocznie zarysowane pod skóra mięśnie brzucha. Musisz zarówno wykonać rzeźbę jak i spal
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup Z ćwiczeniami na kręgosłup nie ma żartów – zanim podejmiesz jakiekolwiek ćwiczenia, skonsultuj się z lekarzem lub z fizjoterapeutą. Dobór ćwic
Ćwiczenia na zgrabne uda

Ćwiczenia na zgrabne uda

Ćwiczenia na zgrabne uda Zakładanie krótkich spódniczek lub szortów zobowiązuje. Jeszcze przed sezonem letnim wszystkie dziewczyny, a także kobiety, powinny robić wszystk
Ćwiczenia na pośladki i uda

Ćwiczenia na pośladki i uda

Ćwiczenia na pośladki i uda Jeśli jest tylko taka możliwość to wiele osób bardzo chętnie łączy ćwiczenia, które wpływają na pośladki i uda jednocześnie. Tak naprawdę j
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u