Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrny brzuch uda i pośladki


Dodano: 07-03-2015 15:59
Popularność: 1351
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na jędrny brzuch, uda i pośladki

Szczególnie panie są zainteresowane modelowaniem i ujędrnianiem tych partii ciała. Aby pośladki, uda i brzuch były ładnie ukształtowane, trzeba jednak codziennych ćwiczeń. Już 15-20 minut treningu dziennie wpływa korzystnie na modelowanie sylwetki. Trzeba tylko znaleźć w sobie motywację do ćwiczeń, ponieważ aktywność nie zajmie nam wiele czasu, a z pewnością przyniesie efekty. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń na brzuch, uda i pośladki, które można wykonywać w domu

Brzuch

  • Na brzuch najlepszymi ćwiczeniami są spięcia wykonywane na macie w pozycji leżącej. Ugnij nogi w kolanach, oprzyj stopy na macie, ręce zegnij w łokciach i oprzyj dłonie przy skroniach. Siłą mięśni brzucha unoś lekko klatkę piersiową, po czym odkładaj ją kilka centymetrów nad matę i znów spinaj mięśnie, Ćwiczenie możesz zmodyfikować dodając do niego skręty ciała do przeciwległej nogi w trakcie spięć, co spowoduje ćwiczenie mięśni skośnych.
  • Zarówno na brzuch jak i na uda działa kolejne ćwiczenie. Połóż się na macie, ręce wyciągnij wzdłuż ciała i unoś w górę złączone nogi, po czym opuszczaj je kilka centymetrów nad ziemię i znów podnoś.

Pośladki

  • Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, złącz stopy i oprzyj je płasko na ziemi. Podnieś biodra w górę i wykonuj nimi pulsowanie – biodra przez całe ćwiczenie znajdują się w powietrzu.
  • Inne ćwiczenie dobre na pośladki polega na tym by oprzeć się na macie na wyprostowanych łokciach, a tył ciała na ugiętych w kolanach nogach. Jedną nogę unosisz w bok, aż do momentu gdy poczujesz napięcie pośladków. Ćwiczenie powtarzasz też dla drugiej nogi.

Uda

  • Połóż się na plecach na macie, ręce wyciągnij wzdłuż ciała, wyprostuj nogi i podnieś je w górę. Ćwiczenie polega na tym, by odchylać obie nogi jednocześnie w bok i wracać nimi do środka.
  • Zarówno na brzuch jak i na uda wpływa ćwiczenie zwane nożycami – połóż się na macie na ziemi, unieś nogi kila centymetrów nad ziemię i wykonuj nimi ruchy przypominające tnące nożyczki. Im niżej opuścisz nogi, tym mocniej będą pracowały mięśnie brzucha. Spróbuj wykonywać to ćwiczenie chociaż 20 sekund.
  • Alternatywą dla ćwiczeń w domu jest zapisanie się na zajęcia o nazwie ABT lub BPU – korzystają z nich w szczególności panie, a tego typu ćwiczenia są oferowane praktycznie w każdym klubie fitness. Zajęcia polegają na rozgrzewce i ćwiczeniach modelujących właśnie brzuch, pośladki i uda.

Ćwiczenia na brzuch chodakowska

Ćwiczenia na brzuch chodakowska

Ćwiczenia na brzuch z Chodakowską Brzuch jest taką partią ciała, do której często przykładamy największą wagę podczas ćwiczeń. Szczególnie panie mają kłopot z brzuchem,
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy Ćwiczenia na plecy można podzielić na co najmniej kilka odmian. Wśród nich będą tylko te przeznaczone wyłącznie dla mężczyzn, do których wykonywania pot
Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda

Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda

Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda Mięsień dwugłowy uda znajduje się w przedniej części uda, pełni funkcję prostownika kolana, zginacza stawu łokciowego. Jest sporo ćwiczeń, kt&oacut
Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu

Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu

Ćwiczenia na jędrne pośladki, które możesz wykonać w domu Jest wiele ćwiczeń, które wykonywane w domu mogą przynieść efekty pod postacią jędrnych i wymodelowanych poślad
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u