Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrny brzuch uda i pośladki


Dodano: 07-03-2015 15:59
Popularność: 1664
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na jędrny brzuch, uda i pośladki

Szczególnie panie są zainteresowane modelowaniem i ujędrnianiem tych partii ciała. Aby pośladki, uda i brzuch były ładnie ukształtowane, trzeba jednak codziennych ćwiczeń. Już 15-20 minut treningu dziennie wpływa korzystnie na modelowanie sylwetki. Trzeba tylko znaleźć w sobie motywację do ćwiczeń, ponieważ aktywność nie zajmie nam wiele czasu, a z pewnością przyniesie efekty. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń na brzuch, uda i pośladki, które można wykonywać w domu

Brzuch

  • Na brzuch najlepszymi ćwiczeniami są spięcia wykonywane na macie w pozycji leżącej. Ugnij nogi w kolanach, oprzyj stopy na macie, ręce zegnij w łokciach i oprzyj dłonie przy skroniach. Siłą mięśni brzucha unoś lekko klatkę piersiową, po czym odkładaj ją kilka centymetrów nad matę i znów spinaj mięśnie, Ćwiczenie możesz zmodyfikować dodając do niego skręty ciała do przeciwległej nogi w trakcie spięć, co spowoduje ćwiczenie mięśni skośnych.
  • Zarówno na brzuch jak i na uda działa kolejne ćwiczenie. Połóż się na macie, ręce wyciągnij wzdłuż ciała i unoś w górę złączone nogi, po czym opuszczaj je kilka centymetrów nad ziemię i znów podnoś.

Pośladki

  • Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, złącz stopy i oprzyj je płasko na ziemi. Podnieś biodra w górę i wykonuj nimi pulsowanie – biodra przez całe ćwiczenie znajdują się w powietrzu.
  • Inne ćwiczenie dobre na pośladki polega na tym by oprzeć się na macie na wyprostowanych łokciach, a tył ciała na ugiętych w kolanach nogach. Jedną nogę unosisz w bok, aż do momentu gdy poczujesz napięcie pośladków. Ćwiczenie powtarzasz też dla drugiej nogi.

Uda

  • Połóż się na plecach na macie, ręce wyciągnij wzdłuż ciała, wyprostuj nogi i podnieś je w górę. Ćwiczenie polega na tym, by odchylać obie nogi jednocześnie w bok i wracać nimi do środka.
  • Zarówno na brzuch jak i na uda wpływa ćwiczenie zwane nożycami – połóż się na macie na ziemi, unieś nogi kila centymetrów nad ziemię i wykonuj nimi ruchy przypominające tnące nożyczki. Im niżej opuścisz nogi, tym mocniej będą pracowały mięśnie brzucha. Spróbuj wykonywać to ćwiczenie chociaż 20 sekund.
  • Alternatywą dla ćwiczeń w domu jest zapisanie się na zajęcia o nazwie ABT lub BPU – korzystają z nich w szczególności panie, a tego typu ćwiczenia są oferowane praktycznie w każdym klubie fitness. Zajęcia polegają na rozgrzewce i ćwiczeniach modelujących właśnie brzuch, pośladki i uda.

Ćwiczenia na brzuch

Ćwiczenia na brzuch

Ćwiczenia na brzuch Jest wiele prostych ćwiczeń, które bez wielkiego wysiłku pozwalają nam kształtować mięśnie brzucha. Ćwiczenia można wykonywać zarówno na siłowni jak
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców Zaczynając jakiekolwiek treningi, nie możemy zapominać o tym, żeby najzwyczajniej w świecie rozgrzać wszystkie swoje mięśnie. W innym przypadku bardzo
Ćwiczenia na wysmuklenie nóg

Ćwiczenia na wysmuklenie nóg

Ćwiczenia na wysmuklenie nóg Nogi są atrybutem kobiecości, dlatego większość pań marzy o smukłych i zgrabnych nogach. Na szczęście są na to sposoby, wystarczy w odpowiedni spos&o
Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek Pośladki są tą częścią ciała, na punkcie której przewrażliwione są szczególnie kobiety. Ładna, kształtna pupa jest wizytówką zadban
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u