Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrny brzuch uda i pośladki


Dodano: 07-03-2015 15:59
Popularność: 1003
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na jędrny brzuch, uda i pośladki

Szczególnie panie są zainteresowane modelowaniem i ujędrnianiem tych partii ciała. Aby pośladki, uda i brzuch były ładnie ukształtowane, trzeba jednak codziennych ćwiczeń. Już 15-20 minut treningu dziennie wpływa korzystnie na modelowanie sylwetki. Trzeba tylko znaleźć w sobie motywację do ćwiczeń, ponieważ aktywność nie zajmie nam wiele czasu, a z pewnością przyniesie efekty. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń na brzuch, uda i pośladki, które można wykonywać w domu

Brzuch

  • Na brzuch najlepszymi ćwiczeniami są spięcia wykonywane na macie w pozycji leżącej. Ugnij nogi w kolanach, oprzyj stopy na macie, ręce zegnij w łokciach i oprzyj dłonie przy skroniach. Siłą mięśni brzucha unoś lekko klatkę piersiową, po czym odkładaj ją kilka centymetrów nad matę i znów spinaj mięśnie, Ćwiczenie możesz zmodyfikować dodając do niego skręty ciała do przeciwległej nogi w trakcie spięć, co spowoduje ćwiczenie mięśni skośnych.
  • Zarówno na brzuch jak i na uda działa kolejne ćwiczenie. Połóż się na macie, ręce wyciągnij wzdłuż ciała i unoś w górę złączone nogi, po czym opuszczaj je kilka centymetrów nad ziemię i znów podnoś.

Pośladki

  • Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, złącz stopy i oprzyj je płasko na ziemi. Podnieś biodra w górę i wykonuj nimi pulsowanie – biodra przez całe ćwiczenie znajdują się w powietrzu.
  • Inne ćwiczenie dobre na pośladki polega na tym by oprzeć się na macie na wyprostowanych łokciach, a tył ciała na ugiętych w kolanach nogach. Jedną nogę unosisz w bok, aż do momentu gdy poczujesz napięcie pośladków. Ćwiczenie powtarzasz też dla drugiej nogi.

Uda

  • Połóż się na plecach na macie, ręce wyciągnij wzdłuż ciała, wyprostuj nogi i podnieś je w górę. Ćwiczenie polega na tym, by odchylać obie nogi jednocześnie w bok i wracać nimi do środka.
  • Zarówno na brzuch jak i na uda wpływa ćwiczenie zwane nożycami – połóż się na macie na ziemi, unieś nogi kila centymetrów nad ziemię i wykonuj nimi ruchy przypominające tnące nożyczki. Im niżej opuścisz nogi, tym mocniej będą pracowały mięśnie brzucha. Spróbuj wykonywać to ćwiczenie chociaż 20 sekund.
  • Alternatywą dla ćwiczeń w domu jest zapisanie się na zajęcia o nazwie ABT lub BPU – korzystają z nich w szczególności panie, a tego typu ćwiczenia są oferowane praktycznie w każdym klubie fitness. Zajęcia polegają na rozgrzewce i ćwiczeniach modelujących właśnie brzuch, pośladki i uda.

Ćwiczenia na mięśnie brzucha

Ćwiczenia na mięśnie brzucha

Ćwiczenia na mięśnie brzucha Brzuch jest tą partią mięśni, która jest ćwiczona najczęściej i przywiązujemy do tego dużą wagę. Szczególnie kobiety dbają o zgrabny brzuc
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet Jeśli mowa o grzbiecie, to chodzi o całość mięśni pleców. Szczególnie panowie dbają o to, by te patie ciała były odpowiednio ćwiczone, co gwarantuje s
Ćwiczenia na wysportowane uda

Ćwiczenia na wysportowane uda

Ćwiczenia na wysportowane uda Wysportowane uda są marzeniem wielu osób. Dobrze wyglądają zarysowane mięśnie, napięta skóra, a w przypadku pań brak cellulitu. Taki efekt da si
Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek Szczególnie panie zainteresowane są tym, by mieć kształtną i jędrną pupę, bez oznak cellulitu. Jest wiele metod na osiągnięcie takiego efektu poprzez ćw
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u