Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży


Dodano: 07-03-2015 15:58
Popularność: 1288
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

 

Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży

Po ciąży skóra na brzuchu traci elastyczność, skóra może być zwiotczała, co jest strapieniem wielu kobiet. W 6 tygodni po porodzie można zacząć ćwiczenia na brzuch, o ile kobieta czuje się na siłach. Już kilka dni po porodzie powinna rozpocząć spacery i ćwiczenia rozciągające, tak by szybko wracać do formy. Kobiety po okresie ciąży powinny wzmacniać szczególnie mięśnie poprzeczne, które odpowiadają za utrzymywanie narządów wewnętrznych we właściwej pozycji.

  • ·         Popularnym i prostym ćwiczeniem wzmacniającym mięśnie brzucha są nożyce. Połóż się na plecach na macie i unieś nogi około 25 centymetry ponad ziemię. Obniżając jedną nogę unoś drugą wykonując takie ruchy jak tnące nożyczki. Zrób albo 20 powtórzeń, albo staraj się wykonywać ćwiczenia przez 30 sekund.

·         Kolejne ćwiczenie również wykonuje się na macie, połóż się na plecach, ugnij nogi w kolanach, złącz stopy opierając je na ziemi. Wypychaj miednicę w górę wykonując pulsowanie – ćwiczą zarówno mięśnie brzucha jak i pośladków. Spróbuj wykonać 15 powtórzeń.

·         Jeśli czujesz się na siłach możesz przyjąć pozycję na macie taką samą jak przy wykonywaniu pompek. Stopy ustaw na szerokości bioder. W czasie wykonywania pompki unoś w górę raz jedną, raz drugą nogę. Spróbuj wykonać 10 powtórzeń.

·         Spróbuj też ćwiczenia zwanego deską, polegającego na napięciu mięśni. Przyjmij pozycję jak do pompek na wyprostowanych rękach, napnij ciało, a szczególnie brzuch i utrzymuj je w napięciu przez 30 sekund. Jeśli ta wersja wydaje Ci się zbyt prosta to zejdź niżej, ugnij ręce i oprzyj przednią część ciała na łokciach. Stopy oprzyj na czubkach palców, obniż biodra, napnij całe ciało, które ma tworzyć linię prostą – pamiętaj o tym, by utrzymywać kręgosłup w odpowiedniej pozycji. Również ten rodzaj deski utrzymaj 30 sekund.

·         Kolejne ćwiczenie również wykonuje się na macie, przyjmij pozycję, w której oprzesz ciało na rękach i na kolanach – właściwie zejdź na czworaka. Wciągnij brzuch, wyprostuj kręgosłup i skieruj głowę w dół. Wyciągnij do tyłu nogę i przeciwną do niej rękę, tak by stworzyły linię prostą. Po kilku sekundach wróć do pozycji wyjściowej i unieś drugą rękę wraz z przeciwną do niej nogą. Wykonaj 10 powtórzeń dla każdej strony.

Jeśli chcesz wrócić do formy po porodzie, a nie masz samozaparcie to polecam zapisanie się na fitness przeznaczony właśnie dla świeżo upieczonych matek. Takie zajęcie spotkasz w klubach w każdym większym mieście. W trakcie zajęć wykonywana jest rozgrzewka, zajęcia rozciągające oraz skupiające się na modelowaniu brzucha, ud i pośladków.

 

Ćwiczenia na brzuch i boczki

Ćwiczenia na brzuch i boczki

Ćwiczenia na brzuch i boczki Jest sporo fajnych i skutecznych ćwiczeń, które zredukują tłuszcz na brzuchu i boczkach, przy okazji modelując mięśnie. Pamiętaj jednak, że jeśli mas
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty Mięsień gruszkowaty jest niewielkim mięśniem, który bierze początek na powierzchni miedniczej kości krzyżowej. Odpowiada za rotację stawu biodrow
Ćwiczenia na kolana koślawe

Ćwiczenia na kolana koślawe

Ćwiczenia na koślawe kolana Koślawe kolana są schorzeniem, które może występować u dzieci. Objawia się tym, że nogi układane są w literę X, a dziecko chodzi chwiejnym, niepewnym
Ćwiczenia na pośladki i uda

Ćwiczenia na pośladki i uda

Ćwiczenia na pośladki i uda Jeśli jest tylko taka możliwość to wiele osób bardzo chętnie łączy ćwiczenia, które wpływają na pośladki i uda jednocześnie. Tak naprawdę j
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u