Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży


Dodano: 07-03-2015 15:58
Popularność: 984
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

 

Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży

Po ciąży skóra na brzuchu traci elastyczność, skóra może być zwiotczała, co jest strapieniem wielu kobiet. W 6 tygodni po porodzie można zacząć ćwiczenia na brzuch, o ile kobieta czuje się na siłach. Już kilka dni po porodzie powinna rozpocząć spacery i ćwiczenia rozciągające, tak by szybko wracać do formy. Kobiety po okresie ciąży powinny wzmacniać szczególnie mięśnie poprzeczne, które odpowiadają za utrzymywanie narządów wewnętrznych we właściwej pozycji.

  • ·         Popularnym i prostym ćwiczeniem wzmacniającym mięśnie brzucha są nożyce. Połóż się na plecach na macie i unieś nogi około 25 centymetry ponad ziemię. Obniżając jedną nogę unoś drugą wykonując takie ruchy jak tnące nożyczki. Zrób albo 20 powtórzeń, albo staraj się wykonywać ćwiczenia przez 30 sekund.

·         Kolejne ćwiczenie również wykonuje się na macie, połóż się na plecach, ugnij nogi w kolanach, złącz stopy opierając je na ziemi. Wypychaj miednicę w górę wykonując pulsowanie – ćwiczą zarówno mięśnie brzucha jak i pośladków. Spróbuj wykonać 15 powtórzeń.

·         Jeśli czujesz się na siłach możesz przyjąć pozycję na macie taką samą jak przy wykonywaniu pompek. Stopy ustaw na szerokości bioder. W czasie wykonywania pompki unoś w górę raz jedną, raz drugą nogę. Spróbuj wykonać 10 powtórzeń.

·         Spróbuj też ćwiczenia zwanego deską, polegającego na napięciu mięśni. Przyjmij pozycję jak do pompek na wyprostowanych rękach, napnij ciało, a szczególnie brzuch i utrzymuj je w napięciu przez 30 sekund. Jeśli ta wersja wydaje Ci się zbyt prosta to zejdź niżej, ugnij ręce i oprzyj przednią część ciała na łokciach. Stopy oprzyj na czubkach palców, obniż biodra, napnij całe ciało, które ma tworzyć linię prostą – pamiętaj o tym, by utrzymywać kręgosłup w odpowiedniej pozycji. Również ten rodzaj deski utrzymaj 30 sekund.

·         Kolejne ćwiczenie również wykonuje się na macie, przyjmij pozycję, w której oprzesz ciało na rękach i na kolanach – właściwie zejdź na czworaka. Wciągnij brzuch, wyprostuj kręgosłup i skieruj głowę w dół. Wyciągnij do tyłu nogę i przeciwną do niej rękę, tak by stworzyły linię prostą. Po kilku sekundach wróć do pozycji wyjściowej i unieś drugą rękę wraz z przeciwną do niej nogą. Wykonaj 10 powtórzeń dla każdej strony.

Jeśli chcesz wrócić do formy po porodzie, a nie masz samozaparcie to polecam zapisanie się na fitness przeznaczony właśnie dla świeżo upieczonych matek. Takie zajęcie spotkasz w klubach w każdym większym mieście. W trakcie zajęć wykonywana jest rozgrzewka, zajęcia rozciągające oraz skupiające się na modelowaniu brzucha, ud i pośladków.

 

Ćwiczenia na brzuch i uda

Ćwiczenia na brzuch i uda

Ćwiczenia na brzuch i nogi Jest sporo fajnych i przyjemnych ćwiczeń, dzięki którym możemy kształtować mięśnie nóg oraz brzucha. Jeżeli tylko masz motywację i chęć do ćw
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy Ćwiczenia na plecy można podzielić na co najmniej kilka odmian. Wśród nich będą tylko te przeznaczone wyłącznie dla mężczyzn, do których wykonywania pot
Ćwiczenia na kolana koślawe

Ćwiczenia na kolana koślawe

Ćwiczenia na koślawe kolana Koślawe kolana są schorzeniem, które może występować u dzieci. Objawia się tym, że nogi układane są w literę X, a dziecko chodzi chwiejnym, niepewnym
Ćwiczenia na dupe

Ćwiczenia na dupe

Ćwiczenia na dupę Pośladki są bardzo ważną częścią ciała,  szczególnie dla kobiet, które dbają o to, by pupa była jędrna i zgrabna. Jest to wizytówka ciała
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u