Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży


Dodano: 07-03-2015 15:58
Popularność: 926
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

 

Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży

Po ciąży skóra na brzuchu traci elastyczność, skóra może być zwiotczała, co jest strapieniem wielu kobiet. W 6 tygodni po porodzie można zacząć ćwiczenia na brzuch, o ile kobieta czuje się na siłach. Już kilka dni po porodzie powinna rozpocząć spacery i ćwiczenia rozciągające, tak by szybko wracać do formy. Kobiety po okresie ciąży powinny wzmacniać szczególnie mięśnie poprzeczne, które odpowiadają za utrzymywanie narządów wewnętrznych we właściwej pozycji.

  • ·         Popularnym i prostym ćwiczeniem wzmacniającym mięśnie brzucha są nożyce. Połóż się na plecach na macie i unieś nogi około 25 centymetry ponad ziemię. Obniżając jedną nogę unoś drugą wykonując takie ruchy jak tnące nożyczki. Zrób albo 20 powtórzeń, albo staraj się wykonywać ćwiczenia przez 30 sekund.

·         Kolejne ćwiczenie również wykonuje się na macie, połóż się na plecach, ugnij nogi w kolanach, złącz stopy opierając je na ziemi. Wypychaj miednicę w górę wykonując pulsowanie – ćwiczą zarówno mięśnie brzucha jak i pośladków. Spróbuj wykonać 15 powtórzeń.

·         Jeśli czujesz się na siłach możesz przyjąć pozycję na macie taką samą jak przy wykonywaniu pompek. Stopy ustaw na szerokości bioder. W czasie wykonywania pompki unoś w górę raz jedną, raz drugą nogę. Spróbuj wykonać 10 powtórzeń.

·         Spróbuj też ćwiczenia zwanego deską, polegającego na napięciu mięśni. Przyjmij pozycję jak do pompek na wyprostowanych rękach, napnij ciało, a szczególnie brzuch i utrzymuj je w napięciu przez 30 sekund. Jeśli ta wersja wydaje Ci się zbyt prosta to zejdź niżej, ugnij ręce i oprzyj przednią część ciała na łokciach. Stopy oprzyj na czubkach palców, obniż biodra, napnij całe ciało, które ma tworzyć linię prostą – pamiętaj o tym, by utrzymywać kręgosłup w odpowiedniej pozycji. Również ten rodzaj deski utrzymaj 30 sekund.

·         Kolejne ćwiczenie również wykonuje się na macie, przyjmij pozycję, w której oprzesz ciało na rękach i na kolanach – właściwie zejdź na czworaka. Wciągnij brzuch, wyprostuj kręgosłup i skieruj głowę w dół. Wyciągnij do tyłu nogę i przeciwną do niej rękę, tak by stworzyły linię prostą. Po kilku sekundach wróć do pozycji wyjściowej i unieś drugą rękę wraz z przeciwną do niej nogą. Wykonaj 10 powtórzeń dla każdej strony.

Jeśli chcesz wrócić do formy po porodzie, a nie masz samozaparcie to polecam zapisanie się na fitness przeznaczony właśnie dla świeżo upieczonych matek. Takie zajęcie spotkasz w klubach w każdym większym mieście. W trakcie zajęć wykonywana jest rozgrzewka, zajęcia rozciągające oraz skupiające się na modelowaniu brzucha, ud i pośladków.

 

Ćwiczenia na chudy brzuch

Ćwiczenia na chudy brzuch

Ćwiczenia na chudy brzuch Jeśli uważasz, że masz chudy i nieestetyczny brzuch to po prostu nie jest odpowiednio wyćwiczony. Szczupłe osoby mają ten plus, że nie muszą zrzucać tłuszczu z
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się Wiele osób ma tendencję do garbienia się i często wykonuje to bezwiednie. Przyjmujemy pozycję w której jest nam wygodnie, co nie zawsze jest odpowied
Ćwiczenia na łydki w domu

Ćwiczenia na łydki w domu

Ćwiczenia na łydki w domu Wiele osób wykonując trening nóg zapomina o kształtowaniu łydek. Warto włączyć do treningu ogólnorozwojowego również ćwiczenie łyde
Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki Kto nie chce cieszyć się jędrnymi i pełnymi policzkami mimo upływu lat? Jest na to wiele sposobów. Możesz ujędrniać skórę za pomocą krem&oacu
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u