Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży


Dodano: 07-03-2015 15:58
Popularność: 1212
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

 

Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży

Po ciąży skóra na brzuchu traci elastyczność, skóra może być zwiotczała, co jest strapieniem wielu kobiet. W 6 tygodni po porodzie można zacząć ćwiczenia na brzuch, o ile kobieta czuje się na siłach. Już kilka dni po porodzie powinna rozpocząć spacery i ćwiczenia rozciągające, tak by szybko wracać do formy. Kobiety po okresie ciąży powinny wzmacniać szczególnie mięśnie poprzeczne, które odpowiadają za utrzymywanie narządów wewnętrznych we właściwej pozycji.

  • ·         Popularnym i prostym ćwiczeniem wzmacniającym mięśnie brzucha są nożyce. Połóż się na plecach na macie i unieś nogi około 25 centymetry ponad ziemię. Obniżając jedną nogę unoś drugą wykonując takie ruchy jak tnące nożyczki. Zrób albo 20 powtórzeń, albo staraj się wykonywać ćwiczenia przez 30 sekund.

·         Kolejne ćwiczenie również wykonuje się na macie, połóż się na plecach, ugnij nogi w kolanach, złącz stopy opierając je na ziemi. Wypychaj miednicę w górę wykonując pulsowanie – ćwiczą zarówno mięśnie brzucha jak i pośladków. Spróbuj wykonać 15 powtórzeń.

·         Jeśli czujesz się na siłach możesz przyjąć pozycję na macie taką samą jak przy wykonywaniu pompek. Stopy ustaw na szerokości bioder. W czasie wykonywania pompki unoś w górę raz jedną, raz drugą nogę. Spróbuj wykonać 10 powtórzeń.

·         Spróbuj też ćwiczenia zwanego deską, polegającego na napięciu mięśni. Przyjmij pozycję jak do pompek na wyprostowanych rękach, napnij ciało, a szczególnie brzuch i utrzymuj je w napięciu przez 30 sekund. Jeśli ta wersja wydaje Ci się zbyt prosta to zejdź niżej, ugnij ręce i oprzyj przednią część ciała na łokciach. Stopy oprzyj na czubkach palców, obniż biodra, napnij całe ciało, które ma tworzyć linię prostą – pamiętaj o tym, by utrzymywać kręgosłup w odpowiedniej pozycji. Również ten rodzaj deski utrzymaj 30 sekund.

·         Kolejne ćwiczenie również wykonuje się na macie, przyjmij pozycję, w której oprzesz ciało na rękach i na kolanach – właściwie zejdź na czworaka. Wciągnij brzuch, wyprostuj kręgosłup i skieruj głowę w dół. Wyciągnij do tyłu nogę i przeciwną do niej rękę, tak by stworzyły linię prostą. Po kilku sekundach wróć do pozycji wyjściowej i unieś drugą rękę wraz z przeciwną do niej nogą. Wykonaj 10 powtórzeń dla każdej strony.

Jeśli chcesz wrócić do formy po porodzie, a nie masz samozaparcie to polecam zapisanie się na fitness przeznaczony właśnie dla świeżo upieczonych matek. Takie zajęcie spotkasz w klubach w każdym większym mieście. W trakcie zajęć wykonywana jest rozgrzewka, zajęcia rozciągające oraz skupiające się na modelowaniu brzucha, ud i pośladków.

 

Ćwiczenia na brzuch i boczki

Ćwiczenia na brzuch i boczki

Ćwiczenia na brzuch i boczki Jest sporo fajnych i skutecznych ćwiczeń, które zredukują tłuszcz na brzuchu i boczkach, przy okazji modelując mięśnie. Pamiętaj jednak, że jeśli mas
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się Wiele osób ma tendencję do garbienia się i często wykonuje to bezwiednie. Przyjmujemy pozycję w której jest nam wygodnie, co nie zawsze jest odpowied
Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud Ostatnio bardzo popularne stało się rzucanie sobie różnych wyzwań. Do nich zaliczają się chociażby 30-dniowe treningi, które mają na cel
Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę Wielkość pośladków jest uwarunkowana poprzez geny – samymi ćwiczeniami nie da się znacznie powiększyć pośladków, natomiast można wzmocnić i
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u