Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrny brzuch i pośladki


Dodano: 07-03-2015 15:58
Popularność: 1884
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na jędrny brzuch i pośladki

Jest sporo ćwiczeń, które kształtują zarówno pośladki jak i brzuch. Trzeba jednak nieco samozaparcia, by ćwiczyć co dzień po około 15-20 minut dziennie. Wtedy można zauważyć efekty w postaci wymodelowanych mięśni brzucha i jędrniejszych pośladków. Ćwiczyć można zarówno na maszynach dostępnych na siłowni jak np. suwnica jak i w domu. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń wpływających korzystanie na brzuch i pośladki.

  • Dobrym ćwiczeniem działającym zarówno na brzuch jak i pośladki jest wypychanie bioder. Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, stopy złącz i oprzyj je na ziemi. Podnieś biodra w górę i wykonuj nimi pulsowania lekko w górę i w dół. Biodra możesz odłożyć na matę dopiero po zakończeniu ćwiczeń. Pamiętaj, żeby w ich trakcie napinać pośladki i brzuch.
  • Ćwiczeniem kształtującym uda, brzuch i pośladki są podnoszenia nóg z pozycji leżącej. Połóż się na macie na plecach, wyprostuj nogi i podnoś je w górę jednocześnie, lub każdą nogę z osobna. Spróbuj wykonać 20 takich unoszeń.
  • Kolejne ćwiczenie również wykonuj na macie, połóż się na plecach i podnieś obie nogi w górę. Zostań w takiej pozycji i staraj się lekko unosić biodra i opadać na matę – pod pośladki podłóż ręce dla większej stabilności ruchu.
  • Świetnym ćwiczeniem na brzuch, uda i pośladki jest tzw. deska. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągnij w tył i oprzyj je na palcach stóp. Obniż biodra, napnij brzuch, pośladki, plecy maja być w pozycji zbliżonej do linii prostej. W maksymalnym napięciu mięśni wytrzymaj w tej pozycji 30 sekund.
  • Kolejne ćwiczenie wykonuje się w pozycji wyjściowej takiej samej jak deska. Przód ciała opierasz na ugiętych w łokciach rękach, natomiast raz jedną, raz drugą nogę kierujesz w bok, po czym wracasz do pozycji wyjściowej. W trakcie ćwiczenia brzuch musi być cały czas mocno napięty.
  • Ostatnie ćwiczenie jakie zaproponuję wykonuje się również na macie. Przód ciała oprzyj na wyprostowanych rękach, tył na wyciągniętych nogach. Podciągaj pod brodę raz jedną, raz drugą nogę. Nogi kieruj w stronę przeciwległych ramion, wtedy aktywujesz do ćwiczeń mięsnie skośne brzucha. Ćwiczenie powinno być wykonywane w szybkim tempie - działa korzystnie zarówno na brzuch jak i pośladki, mocno pracują też uda.

 

 

 

Ćwiczenia na jędrny brzuch uda i pośladki

Ćwiczenia na jędrny brzuch uda i pośladki

Ćwiczenia na jędrny brzuch, uda i pośladki Szczególnie panie są zainteresowane modelowaniem i ujędrnianiem tych partii ciała. Aby pośladki, uda i brzuch były ładnie ukształtowane,
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet Jeśli mowa o grzbiecie, to chodzi o całość mięśni pleców. Szczególnie panowie dbają o to, by te patie ciała były odpowiednio ćwiczone, co gwarantuje s
Trening na mięśnie nóg

Trening na mięśnie nóg

Trening na mięśnie nóg Jest sporo bardzo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie nóg. Dzięki temu nogi są zgrabniejsze, jędrniejsze i szczuplejsze
Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki Kto nie chce cieszyć się jędrnymi i pełnymi policzkami mimo upływu lat? Jest na to wiele sposobów. Możesz ujędrniać skórę za pomocą krem&oacu
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u