Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrny brzuch i pośladki


Dodano: 07-03-2015 15:58
Popularność: 1003
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na jędrny brzuch i pośladki

Jest sporo ćwiczeń, które kształtują zarówno pośladki jak i brzuch. Trzeba jednak nieco samozaparcia, by ćwiczyć co dzień po około 15-20 minut dziennie. Wtedy można zauważyć efekty w postaci wymodelowanych mięśni brzucha i jędrniejszych pośladków. Ćwiczyć można zarówno na maszynach dostępnych na siłowni jak np. suwnica jak i w domu. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń wpływających korzystanie na brzuch i pośladki.

  • Dobrym ćwiczeniem działającym zarówno na brzuch jak i pośladki jest wypychanie bioder. Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, stopy złącz i oprzyj je na ziemi. Podnieś biodra w górę i wykonuj nimi pulsowania lekko w górę i w dół. Biodra możesz odłożyć na matę dopiero po zakończeniu ćwiczeń. Pamiętaj, żeby w ich trakcie napinać pośladki i brzuch.
  • Ćwiczeniem kształtującym uda, brzuch i pośladki są podnoszenia nóg z pozycji leżącej. Połóż się na macie na plecach, wyprostuj nogi i podnoś je w górę jednocześnie, lub każdą nogę z osobna. Spróbuj wykonać 20 takich unoszeń.
  • Kolejne ćwiczenie również wykonuj na macie, połóż się na plecach i podnieś obie nogi w górę. Zostań w takiej pozycji i staraj się lekko unosić biodra i opadać na matę – pod pośladki podłóż ręce dla większej stabilności ruchu.
  • Świetnym ćwiczeniem na brzuch, uda i pośladki jest tzw. deska. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągnij w tył i oprzyj je na palcach stóp. Obniż biodra, napnij brzuch, pośladki, plecy maja być w pozycji zbliżonej do linii prostej. W maksymalnym napięciu mięśni wytrzymaj w tej pozycji 30 sekund.
  • Kolejne ćwiczenie wykonuje się w pozycji wyjściowej takiej samej jak deska. Przód ciała opierasz na ugiętych w łokciach rękach, natomiast raz jedną, raz drugą nogę kierujesz w bok, po czym wracasz do pozycji wyjściowej. W trakcie ćwiczenia brzuch musi być cały czas mocno napięty.
  • Ostatnie ćwiczenie jakie zaproponuję wykonuje się również na macie. Przód ciała oprzyj na wyprostowanych rękach, tył na wyciągniętych nogach. Podciągaj pod brodę raz jedną, raz drugą nogę. Nogi kieruj w stronę przeciwległych ramion, wtedy aktywujesz do ćwiczeń mięsnie skośne brzucha. Ćwiczenie powinno być wykonywane w szybkim tempie - działa korzystnie zarówno na brzuch jak i pośladki, mocno pracują też uda.

 

 

 

Ćwiczenia na brzuch mel b

Ćwiczenia na brzuch mel b

Ćwiczenia na brzuch Mel B Mel B, czyli Melanie Brown znana jest głównie jako jedna z członkiń popularnego zespołu Spice Girls. Melanie prowadzi również treningi, wskazujące ko
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy

Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy

Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy zalecane są wtedy, kiedy pacjent odczuwa ból i napięcie w okolicach odcinka piersiowego. Proste ćwiczenia mogą po
Ćwiczenia na kolana koślawe

Ćwiczenia na kolana koślawe

Ćwiczenia na koślawe kolana Koślawe kolana są schorzeniem, które może występować u dzieci. Objawia się tym, że nogi układane są w literę X, a dziecko chodzi chwiejnym, niepewnym
Ćwiczenia na jędrny tyłeczek

Ćwiczenia na jędrny tyłeczek

Ćwiczenia na jędrny tyłeczek Szczególnie panie przewrażliwione są na punkcie swoich pośladków i często przywiązują dużą wagę do tego, by były one jędrne i zgrabne. Poś
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u