Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrny brzuch i pośladki


Dodano: 07-03-2015 15:58
Popularność: 1311
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na jędrny brzuch i pośladki

Jest sporo ćwiczeń, które kształtują zarówno pośladki jak i brzuch. Trzeba jednak nieco samozaparcia, by ćwiczyć co dzień po około 15-20 minut dziennie. Wtedy można zauważyć efekty w postaci wymodelowanych mięśni brzucha i jędrniejszych pośladków. Ćwiczyć można zarówno na maszynach dostępnych na siłowni jak np. suwnica jak i w domu. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń wpływających korzystanie na brzuch i pośladki.

  • Dobrym ćwiczeniem działającym zarówno na brzuch jak i pośladki jest wypychanie bioder. Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, stopy złącz i oprzyj je na ziemi. Podnieś biodra w górę i wykonuj nimi pulsowania lekko w górę i w dół. Biodra możesz odłożyć na matę dopiero po zakończeniu ćwiczeń. Pamiętaj, żeby w ich trakcie napinać pośladki i brzuch.
  • Ćwiczeniem kształtującym uda, brzuch i pośladki są podnoszenia nóg z pozycji leżącej. Połóż się na macie na plecach, wyprostuj nogi i podnoś je w górę jednocześnie, lub każdą nogę z osobna. Spróbuj wykonać 20 takich unoszeń.
  • Kolejne ćwiczenie również wykonuj na macie, połóż się na plecach i podnieś obie nogi w górę. Zostań w takiej pozycji i staraj się lekko unosić biodra i opadać na matę – pod pośladki podłóż ręce dla większej stabilności ruchu.
  • Świetnym ćwiczeniem na brzuch, uda i pośladki jest tzw. deska. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągnij w tył i oprzyj je na palcach stóp. Obniż biodra, napnij brzuch, pośladki, plecy maja być w pozycji zbliżonej do linii prostej. W maksymalnym napięciu mięśni wytrzymaj w tej pozycji 30 sekund.
  • Kolejne ćwiczenie wykonuje się w pozycji wyjściowej takiej samej jak deska. Przód ciała opierasz na ugiętych w łokciach rękach, natomiast raz jedną, raz drugą nogę kierujesz w bok, po czym wracasz do pozycji wyjściowej. W trakcie ćwiczenia brzuch musi być cały czas mocno napięty.
  • Ostatnie ćwiczenie jakie zaproponuję wykonuje się również na macie. Przód ciała oprzyj na wyprostowanych rękach, tył na wyciągniętych nogach. Podciągaj pod brodę raz jedną, raz drugą nogę. Nogi kieruj w stronę przeciwległych ramion, wtedy aktywujesz do ćwiczeń mięsnie skośne brzucha. Ćwiczenie powinno być wykonywane w szybkim tempie - działa korzystnie zarówno na brzuch jak i pośladki, mocno pracują też uda.

 

 

 

Ćwiczenia na ujędrnienie brzucha

Ćwiczenia na ujędrnienie brzucha

Ćwiczenia na ujędrnienie brzucha Jeśli Twojemu brzuchowi brakuje jędrności, możesz to zmienić. Na początek zastanów się czemu tak jest – jeśli masz zbędne kilogramy to post
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup Siedzący tryb życia, jaki prowadzimy coraz częściej powoduje, że niestety nasze kręgosłupy pozostawiają naprawdę wiele do życzenia. Dlatego nie zapominaj
Ćwiczenia na zgrabne uda

Ćwiczenia na zgrabne uda

Ćwiczenia na zgrabne uda Zakładanie krótkich spódniczek lub szortów zobowiązuje. Jeszcze przed sezonem letnim wszystkie dziewczyny, a także kobiety, powinny robić wszystk
Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek Pośladki są tą częścią ciała, na punkcie której przewrażliwione są szczególnie kobiety. Ładna, kształtna pupa jest wizytówką zadban
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u