Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrny brzuch i pośladki


Dodano: 07-03-2015 15:58
Popularność: 2194
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na jędrny brzuch i pośladki

Jest sporo ćwiczeń, które kształtują zarówno pośladki jak i brzuch. Trzeba jednak nieco samozaparcia, by ćwiczyć co dzień po około 15-20 minut dziennie. Wtedy można zauważyć efekty w postaci wymodelowanych mięśni brzucha i jędrniejszych pośladków. Ćwiczyć można zarówno na maszynach dostępnych na siłowni jak np. suwnica jak i w domu. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń wpływających korzystanie na brzuch i pośladki.

  • Dobrym ćwiczeniem działającym zarówno na brzuch jak i pośladki jest wypychanie bioder. Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, stopy złącz i oprzyj je na ziemi. Podnieś biodra w górę i wykonuj nimi pulsowania lekko w górę i w dół. Biodra możesz odłożyć na matę dopiero po zakończeniu ćwiczeń. Pamiętaj, żeby w ich trakcie napinać pośladki i brzuch.
  • Ćwiczeniem kształtującym uda, brzuch i pośladki są podnoszenia nóg z pozycji leżącej. Połóż się na macie na plecach, wyprostuj nogi i podnoś je w górę jednocześnie, lub każdą nogę z osobna. Spróbuj wykonać 20 takich unoszeń.
  • Kolejne ćwiczenie również wykonuj na macie, połóż się na plecach i podnieś obie nogi w górę. Zostań w takiej pozycji i staraj się lekko unosić biodra i opadać na matę – pod pośladki podłóż ręce dla większej stabilności ruchu.
  • Świetnym ćwiczeniem na brzuch, uda i pośladki jest tzw. deska. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na ugiętych w łokciach rękach, nogi wyciągnij w tył i oprzyj je na palcach stóp. Obniż biodra, napnij brzuch, pośladki, plecy maja być w pozycji zbliżonej do linii prostej. W maksymalnym napięciu mięśni wytrzymaj w tej pozycji 30 sekund.
  • Kolejne ćwiczenie wykonuje się w pozycji wyjściowej takiej samej jak deska. Przód ciała opierasz na ugiętych w łokciach rękach, natomiast raz jedną, raz drugą nogę kierujesz w bok, po czym wracasz do pozycji wyjściowej. W trakcie ćwiczenia brzuch musi być cały czas mocno napięty.
  • Ostatnie ćwiczenie jakie zaproponuję wykonuje się również na macie. Przód ciała oprzyj na wyprostowanych rękach, tył na wyciągniętych nogach. Podciągaj pod brodę raz jedną, raz drugą nogę. Nogi kieruj w stronę przeciwległych ramion, wtedy aktywujesz do ćwiczeń mięsnie skośne brzucha. Ćwiczenie powinno być wykonywane w szybkim tempie - działa korzystnie zarówno na brzuch jak i pośladki, mocno pracują też uda.

 

 

 

Aerobiczna 6 weidera

Aerobiczna 6 weidera

Aerobiczna Szóstka Weidera Każdy, kto zna się na ćwiczeniach brzucha wie, że szansą na posiadanie na brzuchu tzw. „kaloryfera” jest między innymi wykonanie aerobicznej Sz&
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy

Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy

Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy zalecane są wtedy, kiedy pacjent odczuwa ból i napięcie w okolicach odcinka piersiowego. Proste ćwiczenia mogą po
Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda

Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda

Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda Mięsień dwugłowy uda znajduje się w przedniej części uda, pełni funkcję prostownika kolana, zginacza stawu łokciowego. Jest sporo ćwiczeń, kt&oacut
Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają ujędrniać pośladki. Wystarczy 15-20 minut treningu dziennie, by już po miesiącu zobaczyć pi
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u