Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrny brzuch


Dodano: 07-03-2015 15:57
Popularność: 1354
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na jędrny brzuch

Jest wiele ćwiczeń, które pozwalają na ćwiczenie mięśni brzucha. Zarówno mężczyźni jak i kobiety dbają o tę część ciała i poświęcają jej sporo czasu w swoich programach ćwiczeń. Wystarczy co dzień ćwiczyć przez około 20 minut, by brzuch znacznie poprawił swój wygląd. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które może wykonywać każdy, nawet w domu. Wystarczy tylko chwila czasu i chęć do aktywności.

  • Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, stopy złącz i oprzyj płasko na ziemi. Dłonie oprzyj o skronie, a siłą mięśni brzucha wykonuj spięcia i lekkie uniesienia klatki piersiowej w górę. Nie odkładasz ciała w trakcie ćwiczenia, zatrzymujesz je kilka centymetrów nad ziemią. Jeśli w  trakcie ćwiczenia przy spięciu skręcisz tułów do przeciwległej nogi, będziesz ćwiczyć mięśnie brzucha.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu również połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. Wykonuj unoszenia w górę obu nóg, po czym  zatrzymuj ruch kilka centymetrów nad ziemią i znów unoś nogi w górę. Jeśli ćwiczenie jest zbyt ciężkie, to unoś każdą nogę pojedynczo i na zmianę.
  • Przy następnym ćwiczeniu pozostań leżąc na macie na plecach, unieś nogi w górę i ćwicz, rozkładając je na boki. Ręce wyciągnij wzdłuż tułowia, pracują tylko nogi.
  • Połóż się na macie, jednak unieś plecy w górę, również nogi maja być w powietrzu. Ruch w trakcie ćwiczenia polega na odchylaniu się w tył, jednocześnie odpychając również nogi, po czym podciągasz tułów w stronę klatki piersiowej i jednocześnie kierujesz też ku klatce nogi. Ruch może przypominać nieco wiosłowanie.
  • Następne ćwiczenie na brzuch polega na tym, by zejść na matę i położyć się na niej bokiem. Przód ciała opieramy na ugiętej w łokciu ręce, nogi wyciągamy na macie. W ćwiczeniu chodzi o to, by wykonywać lekkie unoszenia ciała, głównie bioder poprzez prostowanie ręki, na której opiera się ciało. Ćwiczenie świetnie wpływa na mięśnie skośne brzuch i pozwala pozbyć się uciążliwych boczków.
  • Ostatnim ćwiczeniem, które zaproponuję jest deska. Zejdź na matę, przód ciała oprzyj na ugiętych w łokciach rękach, tył na wyciągniętych nogach, a dokładniej na palcach stóp. Napinamy mięśnie brzucha i pleców i w największym napięciu mięśni staramy się wytrzymać przez 30 sekund.

Ćwiczenia na brzuch i boczki

Ćwiczenia na brzuch i boczki

Ćwiczenia na brzuch i boczki Jest sporo fajnych i skutecznych ćwiczeń, które zredukują tłuszcz na brzuchu i boczkach, przy okazji modelując mięśnie. Pamiętaj jednak, że jeśli mas
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet Jeśli mowa o grzbiecie, to chodzi o całość mięśni pleców. Szczególnie panowie dbają o to, by te patie ciała były odpowiednio ćwiczone, co gwarantuje s
Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud Ostatnio bardzo popularne stało się rzucanie sobie różnych wyzwań. Do nich zaliczają się chociażby 30-dniowe treningi, które mają na cel
Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki Pośladki to część ciała o którą szczególnie dbają panie, jednak do modelowania pośladków coraz częściej sięgają też mężczyźni. Jest spo
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u