Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrny brzuch


Dodano: 07-03-2015 15:57
Popularność: 934
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na jędrny brzuch

Jest wiele ćwiczeń, które pozwalają na ćwiczenie mięśni brzucha. Zarówno mężczyźni jak i kobiety dbają o tę część ciała i poświęcają jej sporo czasu w swoich programach ćwiczeń. Wystarczy co dzień ćwiczyć przez około 20 minut, by brzuch znacznie poprawił swój wygląd. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które może wykonywać każdy, nawet w domu. Wystarczy tylko chwila czasu i chęć do aktywności.

  • Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, stopy złącz i oprzyj płasko na ziemi. Dłonie oprzyj o skronie, a siłą mięśni brzucha wykonuj spięcia i lekkie uniesienia klatki piersiowej w górę. Nie odkładasz ciała w trakcie ćwiczenia, zatrzymujesz je kilka centymetrów nad ziemią. Jeśli w  trakcie ćwiczenia przy spięciu skręcisz tułów do przeciwległej nogi, będziesz ćwiczyć mięśnie brzucha.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu również połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. Wykonuj unoszenia w górę obu nóg, po czym  zatrzymuj ruch kilka centymetrów nad ziemią i znów unoś nogi w górę. Jeśli ćwiczenie jest zbyt ciężkie, to unoś każdą nogę pojedynczo i na zmianę.
  • Przy następnym ćwiczeniu pozostań leżąc na macie na plecach, unieś nogi w górę i ćwicz, rozkładając je na boki. Ręce wyciągnij wzdłuż tułowia, pracują tylko nogi.
  • Połóż się na macie, jednak unieś plecy w górę, również nogi maja być w powietrzu. Ruch w trakcie ćwiczenia polega na odchylaniu się w tył, jednocześnie odpychając również nogi, po czym podciągasz tułów w stronę klatki piersiowej i jednocześnie kierujesz też ku klatce nogi. Ruch może przypominać nieco wiosłowanie.
  • Następne ćwiczenie na brzuch polega na tym, by zejść na matę i położyć się na niej bokiem. Przód ciała opieramy na ugiętej w łokciu ręce, nogi wyciągamy na macie. W ćwiczeniu chodzi o to, by wykonywać lekkie unoszenia ciała, głównie bioder poprzez prostowanie ręki, na której opiera się ciało. Ćwiczenie świetnie wpływa na mięśnie skośne brzuch i pozwala pozbyć się uciążliwych boczków.
  • Ostatnim ćwiczeniem, które zaproponuję jest deska. Zejdź na matę, przód ciała oprzyj na ugiętych w łokciach rękach, tył na wyciągniętych nogach, a dokładniej na palcach stóp. Napinamy mięśnie brzucha i pleców i w największym napięciu mięśni staramy się wytrzymać przez 30 sekund.

Ćwiczenia na mięśnie brzucha

Ćwiczenia na mięśnie brzucha

Ćwiczenia na mięśnie brzucha Brzuch jest tą partią mięśni, która jest ćwiczona najczęściej i przywiązujemy do tego dużą wagę. Szczególnie kobiety dbają o zgrabny brzuc
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup

Ćwiczenia na kręgosłup Z ćwiczeniami na kręgosłup nie ma żartów – zanim podejmiesz jakiekolwiek ćwiczenia, skonsultuj się z lekarzem lub z fizjoterapeutą. Dobór ćwic
Ćwiczenia na stopy

Ćwiczenia na stopy

Ćwiczenia na stopy Ćwiczenia na stopy mogą nie tylko wzmocnić pracę naszych stóp i stawy. Stosuje się je bardzo często w celu likwidowania wad postawy takich jak np. płaskostopie. J
Ćwiczenia na tyłek

Ćwiczenia na tyłek

Proste ćwiczenia na pośladki Szczególnie panie są przewrażliwione na punkcie swoich pośladków, jednak do modelowania tej części ciała coraz częściej przystępują też pano
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u