Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrny brzuch


Dodano: 07-03-2015 15:57
Popularność: 1043
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na jędrny brzuch

Jest wiele ćwiczeń, które pozwalają na ćwiczenie mięśni brzucha. Zarówno mężczyźni jak i kobiety dbają o tę część ciała i poświęcają jej sporo czasu w swoich programach ćwiczeń. Wystarczy co dzień ćwiczyć przez około 20 minut, by brzuch znacznie poprawił swój wygląd. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które może wykonywać każdy, nawet w domu. Wystarczy tylko chwila czasu i chęć do aktywności.

  • Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, stopy złącz i oprzyj płasko na ziemi. Dłonie oprzyj o skronie, a siłą mięśni brzucha wykonuj spięcia i lekkie uniesienia klatki piersiowej w górę. Nie odkładasz ciała w trakcie ćwiczenia, zatrzymujesz je kilka centymetrów nad ziemią. Jeśli w  trakcie ćwiczenia przy spięciu skręcisz tułów do przeciwległej nogi, będziesz ćwiczyć mięśnie brzucha.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu również połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. Wykonuj unoszenia w górę obu nóg, po czym  zatrzymuj ruch kilka centymetrów nad ziemią i znów unoś nogi w górę. Jeśli ćwiczenie jest zbyt ciężkie, to unoś każdą nogę pojedynczo i na zmianę.
  • Przy następnym ćwiczeniu pozostań leżąc na macie na plecach, unieś nogi w górę i ćwicz, rozkładając je na boki. Ręce wyciągnij wzdłuż tułowia, pracują tylko nogi.
  • Połóż się na macie, jednak unieś plecy w górę, również nogi maja być w powietrzu. Ruch w trakcie ćwiczenia polega na odchylaniu się w tył, jednocześnie odpychając również nogi, po czym podciągasz tułów w stronę klatki piersiowej i jednocześnie kierujesz też ku klatce nogi. Ruch może przypominać nieco wiosłowanie.
  • Następne ćwiczenie na brzuch polega na tym, by zejść na matę i położyć się na niej bokiem. Przód ciała opieramy na ugiętej w łokciu ręce, nogi wyciągamy na macie. W ćwiczeniu chodzi o to, by wykonywać lekkie unoszenia ciała, głównie bioder poprzez prostowanie ręki, na której opiera się ciało. Ćwiczenie świetnie wpływa na mięśnie skośne brzuch i pozwala pozbyć się uciążliwych boczków.
  • Ostatnim ćwiczeniem, które zaproponuję jest deska. Zejdź na matę, przód ciała oprzyj na ugiętych w łokciach rękach, tył na wyciągniętych nogach, a dokładniej na palcach stóp. Napinamy mięśnie brzucha i pleców i w największym napięciu mięśni staramy się wytrzymać przez 30 sekund.

Ćwiczenia na brzuch z piłką

Ćwiczenia na brzuch z piłką

Ćwiczenia na brzuch z piłką Ćwiczenia a brzuch z piłką są bardzo skuteczne, jednak wcale nie wymagają ogromnego wysiłku, stąd głównie wybierają je kobiety. Piłka pomaga modelow
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty Mięsień gruszkowaty jest niewielkim mięśniem, który bierze początek na powierzchni miedniczej kości krzyżowej. Odpowiada za rotację stawu biodrow
Trening na mięśnie nóg

Trening na mięśnie nóg

Trening na mięśnie nóg Jest sporo bardzo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie nóg. Dzięki temu nogi są zgrabniejsze, jędrniejsze i szczuplejsze
Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają ujędrniać pośladki. Wystarczy 15-20 minut treningu dziennie, by już po miesiącu zobaczyć pi
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u