Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrny brzuch


Dodano: 07-03-2015 15:57
Popularność: 971
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na jędrny brzuch

Jest wiele ćwiczeń, które pozwalają na ćwiczenie mięśni brzucha. Zarówno mężczyźni jak i kobiety dbają o tę część ciała i poświęcają jej sporo czasu w swoich programach ćwiczeń. Wystarczy co dzień ćwiczyć przez około 20 minut, by brzuch znacznie poprawił swój wygląd. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które może wykonywać każdy, nawet w domu. Wystarczy tylko chwila czasu i chęć do aktywności.

  • Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, stopy złącz i oprzyj płasko na ziemi. Dłonie oprzyj o skronie, a siłą mięśni brzucha wykonuj spięcia i lekkie uniesienia klatki piersiowej w górę. Nie odkładasz ciała w trakcie ćwiczenia, zatrzymujesz je kilka centymetrów nad ziemią. Jeśli w  trakcie ćwiczenia przy spięciu skręcisz tułów do przeciwległej nogi, będziesz ćwiczyć mięśnie brzucha.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu również połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. Wykonuj unoszenia w górę obu nóg, po czym  zatrzymuj ruch kilka centymetrów nad ziemią i znów unoś nogi w górę. Jeśli ćwiczenie jest zbyt ciężkie, to unoś każdą nogę pojedynczo i na zmianę.
  • Przy następnym ćwiczeniu pozostań leżąc na macie na plecach, unieś nogi w górę i ćwicz, rozkładając je na boki. Ręce wyciągnij wzdłuż tułowia, pracują tylko nogi.
  • Połóż się na macie, jednak unieś plecy w górę, również nogi maja być w powietrzu. Ruch w trakcie ćwiczenia polega na odchylaniu się w tył, jednocześnie odpychając również nogi, po czym podciągasz tułów w stronę klatki piersiowej i jednocześnie kierujesz też ku klatce nogi. Ruch może przypominać nieco wiosłowanie.
  • Następne ćwiczenie na brzuch polega na tym, by zejść na matę i położyć się na niej bokiem. Przód ciała opieramy na ugiętej w łokciu ręce, nogi wyciągamy na macie. W ćwiczeniu chodzi o to, by wykonywać lekkie unoszenia ciała, głównie bioder poprzez prostowanie ręki, na której opiera się ciało. Ćwiczenie świetnie wpływa na mięśnie skośne brzuch i pozwala pozbyć się uciążliwych boczków.
  • Ostatnim ćwiczeniem, które zaproponuję jest deska. Zejdź na matę, przód ciała oprzyj na ugiętych w łokciach rękach, tył na wyciągniętych nogach, a dokładniej na palcach stóp. Napinamy mięśnie brzucha i pleców i w największym napięciu mięśni staramy się wytrzymać przez 30 sekund.

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch Nawet najszczuplejsze osoby mogą nie mieć ładnego i jędrnego brzucha, o ile o niego odpowiednio nie zadbają. Ćwiczenia pozwalają nie tyko na spłaszcz
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na skoliozę

Ćwiczenia na skoliozę

Ćwiczenia na skoliozę Skolioza jest skrzywieniem bocznym kręgosłupa, który wygięty jest pod nienaturalnym kątem. Skoliozą określa się zniekształcenie wynoszące ponad 10° w p
Ćwiczenia na chude uda

Ćwiczenia na chude uda

Ćwiczenia na chude uda Zdarza się, że bardzo szczupłe kobiety mają też chude uda. Jest na to sposób, jednak jeśli masz bardzo szczupłą sylwetkę to ćwiczenia nie zdziałają cud&o
Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki

Ćwiczenia na jędrne policzki Kto nie chce cieszyć się jędrnymi i pełnymi policzkami mimo upływu lat? Jest na to wiele sposobów. Możesz ujędrniać skórę za pomocą krem&oacu
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u