Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrne uda w domu


Dodano: 03-04-2015 11:59
Popularność: 2369
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na uda w domu

Wbrew pozorom aby ćwiczyć mięśnie nie trzeba od razu kupować karnetu na siłownię czy fitness. Jest wiele ćwiczeń, które można wykonywać w domu, liczy się jedynie systematyczność i przyłożenie do treningu. Jeśli wiesz, że będziesz ćwiczyć to mogę polecić Ci kilka prostych ćwiczeń, które korzystnie wpłyną na Twoje uda. Wykonuj je co dzień przez 15-20 minut, wtedy przyniosą najlepszy efekt.

  • Na początek połóż się na plecach na macie, wyprostuj nogi, a ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji podnoś w górę wyprostowane nogi, po czym opuszczaj je w dół i zatrzymuj ruch kilka centymetrów nad ziemią. Wykonuj ćwiczenie 20 razy. Jeśli jest dla Ciebie zbyt ciężkie, to podnoś w górę każdą nogę osobno. Możesz też zatrzymać ruch w górze i wykonywać nogami krążenia w powietrzu.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w leżeniu na macie na plecach, jednak wyprostuj i podnieś w górę nogi. W takiej pozycji rozszerzaj nogi maksymalnie w bok i następnie wracaj do pozycji wyjściowej.
  • Zostań w pozycji  leżącej na macie, wyprostuj nogi i unieś je w górę kilka centymetrów nad matę. Wykonuj ćwiczenie zwane nożycami, pionowo lub poziomo - jak Ci wygodniej przez około 30 sekund.
  • Na uda bardzo dobre są wykroki. Stań prosto, zegnij jedną nogę w kolanie i ustaw ją przed sobą, drugą nogę wyciągnij w tył. W takiej pozycji wykonuj pogłębienie ćwiczenia na nodze z tyłu, tak by jej kolano uginało się. Kolano z przodu pozostaje nieruchome. Ćwiczenie wykonuje się dla obu nóg, zmieniając nogi przy ćwiczeniu. Jeśli chcesz możesz wziąć do rąk ciężarki, przez co ćwiczenie będzie intensywniejsze.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu stań prosto, połóż ręce na biodrach. W takiej pozycji zacznij unosić nogi w bok, następnie po skończeniu tego ćwiczenia unoś je nieco w tył. Przyjmij stabilną pozycję, tak  by nie „bujać” się na boki wykonując trening.
  • Przy ostatnim ćwiczeniu jakie zaproponuję połóż się na boku, jedną nogę wyciągnij w bok, drugą znajdująca się pod spodem wyprostuj i unoś ją w górę. W ten sposób ćwiczysz mięśnie ud i łydki. Następnie zmień bok i wykonuj ćwiczenie również dla drugiej nogi.
  • Na zakończenie ćwiczeń wykonaj kilkanaście podskoków, które pozwolą na rozluźnienie i ostatnią aktywność mięśni nóg.

 

 

Ćwiczenia na brzuch i uda

Ćwiczenia na brzuch i uda

Ćwiczenia na brzuch i nogi Jest sporo fajnych i przyjemnych ćwiczeń, dzięki którym możemy kształtować mięśnie nóg oraz brzucha. Jeżeli tylko masz motywację i chęć do ćw
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na skoliozę

Ćwiczenia na skoliozę

Ćwiczenia na skoliozę Skolioza jest skrzywieniem bocznym kręgosłupa, który wygięty jest pod nienaturalnym kątem. Skoliozą określa się zniekształcenie wynoszące ponad 10° w p
Ćwiczenia na szczupłe uda

Ćwiczenia na szczupłe uda

Ćwiczenia na szczupłe uda Marzą Ci się szczupłe, jędrne uda? Plus tego marzenia jest taki, że można spokojnie go zrealizować. Trzeba włożyć w to jednak nieco wysiłku, a także systema
Ćwiczenia na okrągłe pośladki

Ćwiczenia na okrągłe pośladki

Ćwiczenia na okrągłe pośladki Mając na myśli okrągłe pośladki po prostu chodzi o jędrne, ładnie ukształtowane pośladki – taki efekt można osiągnąć poprzez systematyczne ćwi
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u