Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrne uda w domu


Dodano: 03-04-2015 11:59
Popularność: 1398
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na uda w domu

Wbrew pozorom aby ćwiczyć mięśnie nie trzeba od razu kupować karnetu na siłownię czy fitness. Jest wiele ćwiczeń, które można wykonywać w domu, liczy się jedynie systematyczność i przyłożenie do treningu. Jeśli wiesz, że będziesz ćwiczyć to mogę polecić Ci kilka prostych ćwiczeń, które korzystnie wpłyną na Twoje uda. Wykonuj je co dzień przez 15-20 minut, wtedy przyniosą najlepszy efekt.

  • Na początek połóż się na plecach na macie, wyprostuj nogi, a ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji podnoś w górę wyprostowane nogi, po czym opuszczaj je w dół i zatrzymuj ruch kilka centymetrów nad ziemią. Wykonuj ćwiczenie 20 razy. Jeśli jest dla Ciebie zbyt ciężkie, to podnoś w górę każdą nogę osobno. Możesz też zatrzymać ruch w górze i wykonywać nogami krążenia w powietrzu.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań w leżeniu na macie na plecach, jednak wyprostuj i podnieś w górę nogi. W takiej pozycji rozszerzaj nogi maksymalnie w bok i następnie wracaj do pozycji wyjściowej.
  • Zostań w pozycji  leżącej na macie, wyprostuj nogi i unieś je w górę kilka centymetrów nad matę. Wykonuj ćwiczenie zwane nożycami, pionowo lub poziomo - jak Ci wygodniej przez około 30 sekund.
  • Na uda bardzo dobre są wykroki. Stań prosto, zegnij jedną nogę w kolanie i ustaw ją przed sobą, drugą nogę wyciągnij w tył. W takiej pozycji wykonuj pogłębienie ćwiczenia na nodze z tyłu, tak by jej kolano uginało się. Kolano z przodu pozostaje nieruchome. Ćwiczenie wykonuje się dla obu nóg, zmieniając nogi przy ćwiczeniu. Jeśli chcesz możesz wziąć do rąk ciężarki, przez co ćwiczenie będzie intensywniejsze.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu stań prosto, połóż ręce na biodrach. W takiej pozycji zacznij unosić nogi w bok, następnie po skończeniu tego ćwiczenia unoś je nieco w tył. Przyjmij stabilną pozycję, tak  by nie „bujać” się na boki wykonując trening.
  • Przy ostatnim ćwiczeniu jakie zaproponuję połóż się na boku, jedną nogę wyciągnij w bok, drugą znajdująca się pod spodem wyprostuj i unoś ją w górę. W ten sposób ćwiczysz mięśnie ud i łydki. Następnie zmień bok i wykonuj ćwiczenie również dla drugiej nogi.
  • Na zakończenie ćwiczeń wykonaj kilkanaście podskoków, które pozwolą na rozluźnienie i ostatnią aktywność mięśni nóg.

 

 

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch Nawet najszczuplejsze osoby mogą nie mieć ładnego i jędrnego brzucha, o ile o niego odpowiednio nie zadbają. Ćwiczenia pozwalają nie tyko na spłaszcz
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców Rozbudowanie pleców jest jednym z elementów treningu ogólnorozwojowego, musimy bowiem rozwijać nasze ciało proporcjonalnie. Warto w
Trening na mięśnie nóg

Trening na mięśnie nóg

Trening na mięśnie nóg Jest sporo bardzo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie nóg. Dzięki temu nogi są zgrabniejsze, jędrniejsze i szczuplejsze
Ćwiczenia na okrągłe pośladki

Ćwiczenia na okrągłe pośladki

Ćwiczenia na okrągłe pośladki Mając na myśli okrągłe pośladki po prostu chodzi o jędrne, ładnie ukształtowane pośladki – taki efekt można osiągnąć poprzez systematyczne ćwi
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u