Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrne uda


Dodano: 07-03-2015 15:56
Popularność: 1859
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na jędrne uda

Ćwiczeniami, które zwiększą jędrność ud poprzez modelowanie mięśni zazwyczaj zainteresowane są panie. Jest wiele ćwiczeń, które wzmacniają mięśnie ud, na tyle proste że można wykonywać je w domu. Najlepsze efekty przyniosą ćwiczenia 3 razy w tygodniu po około 20 minut dziennie, masaż ud zapobiegający cellulitowi oraz stosowanie kremów ujędrniających. Po około 2 miesiącach takich zabiegów zobaczysz różnicę. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które ujędrnią uda.

  • Połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. Staraj się unosić jednocześnie złączone nogi, po czym opuszczaj je około 10 centymetrów nad ziemię i znów podnoś. Ćwiczenie wpływa korzystnie zarówno na mięśnie nóg jak i brzucha. Spróbuj wykonać ćwiczenie 20 razy. Jeśli jest dla Ciebie zbyt ciężkie, unoś nogi pojedynczo.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu również połóż się na plecach, unieś wyprostowane nogi w górę i rozkładaj je na boki. Wykonuj około 20 powtórzeń.
  • Na uda dobrze działają też przysiady – stań w lekkim  rozkroku, skieruj na zewnątrz stopy i ugięte kolana, biodrami schodź nisko, do pozycji kolan. Spróbuj wykonać pulsowanie, kiedy biodra znajdą się już nisko – działasz zarówno na uda jak i na pośladki.
  • Kolejne ćwiczenie to nożyce – połóż się na macie na plecach i unoś nogi jak przy tradycyjnych nożycach pionowych lub poziomych, utrzymując je kilkanaście centymetrów nad ziemią. Działasz zarówno na uda jak i brzuch.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi wyciągnij w tył i oprzyj palce stóp na ziemi. Przód ciała pozostawisz nieruchomy, jednak kolana podciągasz pod klatkę piersiową, jak w trakcie biegu.
  • Połóż się na macie na plecach, nogi zegnij w kolanie, stopy oprzyj na ziemi. Unieś miednicę w górę i wykonuj pulsowanie – do końca ćwiczenia nie możesz odłożyć miednicy na matę. Jeśli dobrze wykonujesz ćwiczenie, powinnaś poczuć napięcie w udach i w pośladkach.
  • Ostatnim ćwiczeniem, które zaproponuję polega na tym, by przyjąć pozycję jak  przy przysiadzie – opuść biodra na linię kolan, stopy skieruj do zewnątrz. Zostań w takiej pozycji i podnoś raz jedną, raz dugą nogę jak zawodnicy sumo. Spróbuj wykonać to ćwiczenie 20 razy. Pamiętaj o tym, by wciągnąć brzuch i wyprostować plecy.
  • Jeśli poświęcisz 20 minut dziennie na ćwiczenia, lub godzinę 3 razy w tygodniu to z całą pewnością zobaczysz efekty w postaci jędrniejszych ud i bardziej napiętej skóry. Ćwiczenia pomagają również w walce z cellulitem.

 

 

Ćwiczenia na gruby brzuch

Ćwiczenia na gruby brzuch

Ćwiczenia na gruby brzuch Niestety, jeśli chcesz walczyć z grubym brzuchem to najpierw zacznij od diety. Musisz zmienić swoje nawyki żywieniowe i dodatkowo zacznij ćwiczyć, by zrzucić nadm
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy Wad postaw jest wiele i większość z nich wiąże się z utrzymywaniem nieprawidłowej sylwetki w wyniku skrzywień kręgosłupa. Wiele osób żyje z wadami post
Ćwiczenia na łydki w domu

Ćwiczenia na łydki w domu

Ćwiczenia na łydki w domu Wiele osób wykonując trening nóg zapomina o kształtowaniu łydek. Warto włączyć do treningu ogólnorozwojowego również ćwiczenie łyde
Ćwiczenia na okrągłe pośladki

Ćwiczenia na okrągłe pośladki

Ćwiczenia na okrągłe pośladki Mając na myśli okrągłe pośladki po prostu chodzi o jędrne, ładnie ukształtowane pośladki – taki efekt można osiągnąć poprzez systematyczne ćwi
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u