Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrne uda


Dodano: 07-03-2015 15:56
Popularność: 1078
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na jędrne uda

Ćwiczeniami, które zwiększą jędrność ud poprzez modelowanie mięśni zazwyczaj zainteresowane są panie. Jest wiele ćwiczeń, które wzmacniają mięśnie ud, na tyle proste że można wykonywać je w domu. Najlepsze efekty przyniosą ćwiczenia 3 razy w tygodniu po około 20 minut dziennie, masaż ud zapobiegający cellulitowi oraz stosowanie kremów ujędrniających. Po około 2 miesiącach takich zabiegów zobaczysz różnicę. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które ujędrnią uda.

  • Połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. Staraj się unosić jednocześnie złączone nogi, po czym opuszczaj je około 10 centymetrów nad ziemię i znów podnoś. Ćwiczenie wpływa korzystnie zarówno na mięśnie nóg jak i brzucha. Spróbuj wykonać ćwiczenie 20 razy. Jeśli jest dla Ciebie zbyt ciężkie, unoś nogi pojedynczo.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu również połóż się na plecach, unieś wyprostowane nogi w górę i rozkładaj je na boki. Wykonuj około 20 powtórzeń.
  • Na uda dobrze działają też przysiady – stań w lekkim  rozkroku, skieruj na zewnątrz stopy i ugięte kolana, biodrami schodź nisko, do pozycji kolan. Spróbuj wykonać pulsowanie, kiedy biodra znajdą się już nisko – działasz zarówno na uda jak i na pośladki.
  • Kolejne ćwiczenie to nożyce – połóż się na macie na plecach i unoś nogi jak przy tradycyjnych nożycach pionowych lub poziomych, utrzymując je kilkanaście centymetrów nad ziemią. Działasz zarówno na uda jak i brzuch.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi wyciągnij w tył i oprzyj palce stóp na ziemi. Przód ciała pozostawisz nieruchomy, jednak kolana podciągasz pod klatkę piersiową, jak w trakcie biegu.
  • Połóż się na macie na plecach, nogi zegnij w kolanie, stopy oprzyj na ziemi. Unieś miednicę w górę i wykonuj pulsowanie – do końca ćwiczenia nie możesz odłożyć miednicy na matę. Jeśli dobrze wykonujesz ćwiczenie, powinnaś poczuć napięcie w udach i w pośladkach.
  • Ostatnim ćwiczeniem, które zaproponuję polega na tym, by przyjąć pozycję jak  przy przysiadzie – opuść biodra na linię kolan, stopy skieruj do zewnątrz. Zostań w takiej pozycji i podnoś raz jedną, raz dugą nogę jak zawodnicy sumo. Spróbuj wykonać to ćwiczenie 20 razy. Pamiętaj o tym, by wciągnąć brzuch i wyprostować plecy.
  • Jeśli poświęcisz 20 minut dziennie na ćwiczenia, lub godzinę 3 razy w tygodniu to z całą pewnością zobaczysz efekty w postaci jędrniejszych ud i bardziej napiętej skóry. Ćwiczenia pomagają również w walce z cellulitem.

 

 

Aerobiczna 6 weidera

Aerobiczna 6 weidera

Aerobiczna Szóstka Weidera Każdy, kto zna się na ćwiczeniach brzucha wie, że szansą na posiadanie na brzuchu tzw. „kaloryfera” jest między innymi wykonanie aerobicznej Sz&
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty Mięsień gruszkowaty jest niewielkim mięśniem, który bierze początek na powierzchni miedniczej kości krzyżowej. Odpowiada za rotację stawu biodrow
Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu

Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu

Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu Cellulit jest zmorą wielu kobiet, szczególnie tych, które zmagają się z nadwagą. Cellulit objawia się nieestetyczną, pomarszczoną sk&oacu
Ćwiczenia modelujące pośladki

Ćwiczenia modelujące pośladki

Ćwiczenia modelujące pośladki Szczególnie panie zainteresowane są ćwiczeniami, które modelują pośladki, poprawiają ich kształt i przy okazji pomagają zwalczać cellulit. Wy
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u