Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrne uda


Dodano: 07-03-2015 15:56
Popularność: 860
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na jędrne uda

Ćwiczeniami, które zwiększą jędrność ud poprzez modelowanie mięśni zazwyczaj zainteresowane są panie. Jest wiele ćwiczeń, które wzmacniają mięśnie ud, na tyle proste że można wykonywać je w domu. Najlepsze efekty przyniosą ćwiczenia 3 razy w tygodniu po około 20 minut dziennie, masaż ud zapobiegający cellulitowi oraz stosowanie kremów ujędrniających. Po około 2 miesiącach takich zabiegów zobaczysz różnicę. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które ujędrnią uda.

  • Połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. Staraj się unosić jednocześnie złączone nogi, po czym opuszczaj je około 10 centymetrów nad ziemię i znów podnoś. Ćwiczenie wpływa korzystnie zarówno na mięśnie nóg jak i brzucha. Spróbuj wykonać ćwiczenie 20 razy. Jeśli jest dla Ciebie zbyt ciężkie, unoś nogi pojedynczo.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu również połóż się na plecach, unieś wyprostowane nogi w górę i rozkładaj je na boki. Wykonuj około 20 powtórzeń.
  • Na uda dobrze działają też przysiady – stań w lekkim  rozkroku, skieruj na zewnątrz stopy i ugięte kolana, biodrami schodź nisko, do pozycji kolan. Spróbuj wykonać pulsowanie, kiedy biodra znajdą się już nisko – działasz zarówno na uda jak i na pośladki.
  • Kolejne ćwiczenie to nożyce – połóż się na macie na plecach i unoś nogi jak przy tradycyjnych nożycach pionowych lub poziomych, utrzymując je kilkanaście centymetrów nad ziemią. Działasz zarówno na uda jak i brzuch.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, nogi wyciągnij w tył i oprzyj palce stóp na ziemi. Przód ciała pozostawisz nieruchomy, jednak kolana podciągasz pod klatkę piersiową, jak w trakcie biegu.
  • Połóż się na macie na plecach, nogi zegnij w kolanie, stopy oprzyj na ziemi. Unieś miednicę w górę i wykonuj pulsowanie – do końca ćwiczenia nie możesz odłożyć miednicy na matę. Jeśli dobrze wykonujesz ćwiczenie, powinnaś poczuć napięcie w udach i w pośladkach.
  • Ostatnim ćwiczeniem, które zaproponuję polega na tym, by przyjąć pozycję jak  przy przysiadzie – opuść biodra na linię kolan, stopy skieruj do zewnątrz. Zostań w takiej pozycji i podnoś raz jedną, raz dugą nogę jak zawodnicy sumo. Spróbuj wykonać to ćwiczenie 20 razy. Pamiętaj o tym, by wciągnąć brzuch i wyprostować plecy.
  • Jeśli poświęcisz 20 minut dziennie na ćwiczenia, lub godzinę 3 razy w tygodniu to z całą pewnością zobaczysz efekty w postaci jędrniejszych ud i bardziej napiętej skóry. Ćwiczenia pomagają również w walce z cellulitem.

 

 

Ćwiczenia na brzuch z piłką

Ćwiczenia na brzuch z piłką

Ćwiczenia na brzuch z piłką Ćwiczenia a brzuch z piłką są bardzo skuteczne, jednak wcale nie wymagają ogromnego wysiłku, stąd głównie wybierają je kobiety. Piłka pomaga modelow
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy Rozbudowywanie pleców powinno być elementem każdego treningu ogólnorozwojowego. Aby uzyskać dobre efekty, taki trening powinien być przeprowadzany 3 razy dzie
Ćwiczenia na chude łydki

Ćwiczenia na chude łydki

Ćwiczenia na chude łydki W przypadku kobiet szczupłe łydki nie są powodem do niepokoju, ale spędza to sen z powiek u mężczyzn. U panów chude, damskie łydki wyglądają nieestetyczn
Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie pośladków. Szczególnie panie zainteresowane są tym, by wzmacniać mi
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u