Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrne policzki


Dodano: 07-03-2015 15:57
Popularność: 1454
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na jędrne policzki

Kto nie chce cieszyć się jędrnymi i pełnymi policzkami mimo upływu lat? Jest na to wiele sposobów. Możesz ujędrniać skórę za pomocą kremów, masaży czy zabiegów upiększających, możesz też sięgnąć po proste ćwiczenia, które wystarczy wykonywać przez 10 minut dziennie. Jeśli chcesz to na pewno znajdziesz chwilę czasu na to, by ćwiczyć mięśnie twarzy, ujędrniać skórę i opóźniać tym samym oznaki starzenia się. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń poprawiających jędrność policzków.

  • Po pierwsze, kiedy smarujesz twarz kremem, nie wsmarowuj go w twarz, a wklepuj, wykonując przy tym lekkie szczypanie skóry. Taki zabieg poprawia ukrwienie i tym samym jędrność skóry.
  • Dobrym ćwiczeniem dla policzków jest głośne i wyraźne wymawianie głosek. Wymawiaj ą, ę, o, u przy okazji szeroko otwierając usta. Staraj się wykonać ćwiczenie przez około 2 minuty.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu unieś wargi w stronę nosa i obiema dłońmi po bokach ust staraj się zrobić z warg lekki dzióbek. Wytrzymaj w takiej pozycji przez 10 sekund.
  • Na pozbycie się zbyt dużych policzków pomaga proste ćwiczenie. Połóż się wygodnie i zamknij mocno powieki. W takiej pozycji wymawiaj wyraźnie i głośno słowa układające się na kształt - Uuuummf, Yyyył. Może brzmieć to nieco inaczej, jednak najważniejszy jest efekt końcowy. Staraj się wymawiać słowa przez około minutę trzymając powieki mocno zaciśnięte.
  • Dobrym ćwiczeniem na pyzate policzki jest też wymawianie głośno i wyraźnie najpierw słów iiii, następnie oooooł – może to nieco przypominać wycie syreny alarmowej.
  • Stań prosto lub usiądź wygodnie i przez około minutę staraj się silnie wydymać policzki. Zastygnij w tym ćwiczeniu na kilka sekund, po czym od nowa wydymaj policzek. Na koniec przez minutę „przekładaj” powietrze z jednego do drugiego policzka napinając mocno mięśnie twarzy– ćwiczenie zapobiega powstawaniu fałd nosowo – policzkowych.
  • Możesz też przez 1 lub 2 minuty wypuszczać mocno powietrze ustami, tworząc rodzaj dziubka – mniej więcej tak, jakbyś miała nadmuchiwać balonik. Możesz przyłożyć do ust dłoń, tak by przy wypuszczaniu powietrza natrafić na opór, dzięki czemu mocniej będą pracowały mięśnie policzków.
  • Jak widać, powyższe ćwiczenia nie należą do trudnych i może je wykonywać każdy, nawet w trakcie obowiązków domowych czy w przerwie w pracy. Wystarczy nieco chęci. Jeśli co dzień znajdziesz chociaż 10 minut na takie ćwiczenia, zobaczysz poprawę jędrności policzków.

Ćwiczenia na mięśnie brzucha

Ćwiczenia na mięśnie brzucha

Ćwiczenia na mięśnie brzucha Brzuch jest tą partią mięśni, która jest ćwiczona najczęściej i przywiązujemy do tego dużą wagę. Szczególnie kobiety dbają o zgrabny brzuc
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup Siedzący tryb życia, jaki prowadzimy coraz częściej powoduje, że niestety nasze kręgosłupy pozostawiają naprawdę wiele do życzenia. Dlatego nie zapominaj
Ćwiczenia na łydki

Ćwiczenia na łydki

Ćwiczenia na łydki Łydki są częścią nóg, o których wiele osób dbających o swoje mięśnie i ciało zapomina. Skupiamy się ogólnie na ćwiczeniach nóg, z
Ćwiczenia na uda i pośladki

Ćwiczenia na uda i pośladki

Ćwiczenia na pośladki i uda Za zgrabnymi i wymodelowanymi pośladkami i udami szczególnie podążają kobiety. Jest wiele prostych ćwiczeń, które wykonywane regularnie mogą przy
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u