Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrne policzki


Dodano: 07-03-2015 15:57
Popularność: 1669
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na jędrne policzki

Kto nie chce cieszyć się jędrnymi i pełnymi policzkami mimo upływu lat? Jest na to wiele sposobów. Możesz ujędrniać skórę za pomocą kremów, masaży czy zabiegów upiększających, możesz też sięgnąć po proste ćwiczenia, które wystarczy wykonywać przez 10 minut dziennie. Jeśli chcesz to na pewno znajdziesz chwilę czasu na to, by ćwiczyć mięśnie twarzy, ujędrniać skórę i opóźniać tym samym oznaki starzenia się. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń poprawiających jędrność policzków.

  • Po pierwsze, kiedy smarujesz twarz kremem, nie wsmarowuj go w twarz, a wklepuj, wykonując przy tym lekkie szczypanie skóry. Taki zabieg poprawia ukrwienie i tym samym jędrność skóry.
  • Dobrym ćwiczeniem dla policzków jest głośne i wyraźne wymawianie głosek. Wymawiaj ą, ę, o, u przy okazji szeroko otwierając usta. Staraj się wykonać ćwiczenie przez około 2 minuty.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu unieś wargi w stronę nosa i obiema dłońmi po bokach ust staraj się zrobić z warg lekki dzióbek. Wytrzymaj w takiej pozycji przez 10 sekund.
  • Na pozbycie się zbyt dużych policzków pomaga proste ćwiczenie. Połóż się wygodnie i zamknij mocno powieki. W takiej pozycji wymawiaj wyraźnie i głośno słowa układające się na kształt - Uuuummf, Yyyył. Może brzmieć to nieco inaczej, jednak najważniejszy jest efekt końcowy. Staraj się wymawiać słowa przez około minutę trzymając powieki mocno zaciśnięte.
  • Dobrym ćwiczeniem na pyzate policzki jest też wymawianie głośno i wyraźnie najpierw słów iiii, następnie oooooł – może to nieco przypominać wycie syreny alarmowej.
  • Stań prosto lub usiądź wygodnie i przez około minutę staraj się silnie wydymać policzki. Zastygnij w tym ćwiczeniu na kilka sekund, po czym od nowa wydymaj policzek. Na koniec przez minutę „przekładaj” powietrze z jednego do drugiego policzka napinając mocno mięśnie twarzy– ćwiczenie zapobiega powstawaniu fałd nosowo – policzkowych.
  • Możesz też przez 1 lub 2 minuty wypuszczać mocno powietrze ustami, tworząc rodzaj dziubka – mniej więcej tak, jakbyś miała nadmuchiwać balonik. Możesz przyłożyć do ust dłoń, tak by przy wypuszczaniu powietrza natrafić na opór, dzięki czemu mocniej będą pracowały mięśnie policzków.
  • Jak widać, powyższe ćwiczenia nie należą do trudnych i może je wykonywać każdy, nawet w trakcie obowiązków domowych czy w przerwie w pracy. Wystarczy nieco chęci. Jeśli co dzień znajdziesz chociaż 10 minut na takie ćwiczenia, zobaczysz poprawę jędrności policzków.

Ćwiczenia na brzuch i boczki

Ćwiczenia na brzuch i boczki

Ćwiczenia na brzuch i boczki Jest sporo fajnych i skutecznych ćwiczeń, które zredukują tłuszcz na brzuchu i boczkach, przy okazji modelując mięśnie. Pamiętaj jednak, że jeśli mas
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy Rozbudowywanie pleców powinno być elementem każdego treningu ogólnorozwojowego. Aby uzyskać dobre efekty, taki trening powinien być przeprowadzany 3 razy dzie
Ćwiczenia na uda

Ćwiczenia na uda

Ćwiczenia na uda Uda to część ciała, którą mogą ćwiczyć nie tylko kobiety. Dobrze wymodelowane uda są jędrne, nie pojawia się na nich cellulit. Jest kilka prostych ćwiczeń, kt
Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają ujędrniać pośladki. Wystarczy 15-20 minut treningu dziennie, by już po miesiącu zobaczyć pi
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u