Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrne policzki


Dodano: 07-03-2015 15:57
Popularność: 1925
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na jędrne policzki

Kto nie chce cieszyć się jędrnymi i pełnymi policzkami mimo upływu lat? Jest na to wiele sposobów. Możesz ujędrniać skórę za pomocą kremów, masaży czy zabiegów upiększających, możesz też sięgnąć po proste ćwiczenia, które wystarczy wykonywać przez 10 minut dziennie. Jeśli chcesz to na pewno znajdziesz chwilę czasu na to, by ćwiczyć mięśnie twarzy, ujędrniać skórę i opóźniać tym samym oznaki starzenia się. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń poprawiających jędrność policzków.

  • Po pierwsze, kiedy smarujesz twarz kremem, nie wsmarowuj go w twarz, a wklepuj, wykonując przy tym lekkie szczypanie skóry. Taki zabieg poprawia ukrwienie i tym samym jędrność skóry.
  • Dobrym ćwiczeniem dla policzków jest głośne i wyraźne wymawianie głosek. Wymawiaj ą, ę, o, u przy okazji szeroko otwierając usta. Staraj się wykonać ćwiczenie przez około 2 minuty.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu unieś wargi w stronę nosa i obiema dłońmi po bokach ust staraj się zrobić z warg lekki dzióbek. Wytrzymaj w takiej pozycji przez 10 sekund.
  • Na pozbycie się zbyt dużych policzków pomaga proste ćwiczenie. Połóż się wygodnie i zamknij mocno powieki. W takiej pozycji wymawiaj wyraźnie i głośno słowa układające się na kształt - Uuuummf, Yyyył. Może brzmieć to nieco inaczej, jednak najważniejszy jest efekt końcowy. Staraj się wymawiać słowa przez około minutę trzymając powieki mocno zaciśnięte.
  • Dobrym ćwiczeniem na pyzate policzki jest też wymawianie głośno i wyraźnie najpierw słów iiii, następnie oooooł – może to nieco przypominać wycie syreny alarmowej.
  • Stań prosto lub usiądź wygodnie i przez około minutę staraj się silnie wydymać policzki. Zastygnij w tym ćwiczeniu na kilka sekund, po czym od nowa wydymaj policzek. Na koniec przez minutę „przekładaj” powietrze z jednego do drugiego policzka napinając mocno mięśnie twarzy– ćwiczenie zapobiega powstawaniu fałd nosowo – policzkowych.
  • Możesz też przez 1 lub 2 minuty wypuszczać mocno powietrze ustami, tworząc rodzaj dziubka – mniej więcej tak, jakbyś miała nadmuchiwać balonik. Możesz przyłożyć do ust dłoń, tak by przy wypuszczaniu powietrza natrafić na opór, dzięki czemu mocniej będą pracowały mięśnie policzków.
  • Jak widać, powyższe ćwiczenia nie należą do trudnych i może je wykonywać każdy, nawet w trakcie obowiązków domowych czy w przerwie w pracy. Wystarczy nieco chęci. Jeśli co dzień znajdziesz chociaż 10 minut na takie ćwiczenia, zobaczysz poprawę jędrności policzków.

Ćwiczenia na ekspresowy trening brzucha

Ćwiczenia na ekspresowy trening brzucha

Ćwiczenia na ekspresowy trening brzucha Ekspresowy trening brzucha to tzw. ABS. Są to ćwiczenia trwające od 8 do 15 minut, mające na celu bardzo intensywne kształtowanie mięśni brzucha i s
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba Nie ma co ukrywać, że w dzisiejszych czasach praktycznie całkowicie jesteśmy skazani na krzywe kręgosłupy. Oczywiście brzmi to jak wyrocznia, jednak należy potraktować
Ćwiczenia na mięsień brzuchaty łydki

Ćwiczenia na mięsień brzuchaty łydki

Ćwiczenia na mięsień brzuchaty łydki Mięsień brzuchaty łydki jest mięśniem dwugłowy, który odpowiednio ćwiczony wyraźnie zarysowuje się z tyłu naszych łydek. Jego nazwa bierz
Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę Pośladki są wizytówka każdej kobiety, dlatego warto myśleć o tym, by ćwiczyć tą część ciała. Jest wiele prostych ćwiczeń, które kształtuj
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u