Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrne policzki


Dodano: 07-03-2015 15:57
Popularność: 1348
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na jędrne policzki

Kto nie chce cieszyć się jędrnymi i pełnymi policzkami mimo upływu lat? Jest na to wiele sposobów. Możesz ujędrniać skórę za pomocą kremów, masaży czy zabiegów upiększających, możesz też sięgnąć po proste ćwiczenia, które wystarczy wykonywać przez 10 minut dziennie. Jeśli chcesz to na pewno znajdziesz chwilę czasu na to, by ćwiczyć mięśnie twarzy, ujędrniać skórę i opóźniać tym samym oznaki starzenia się. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń poprawiających jędrność policzków.

  • Po pierwsze, kiedy smarujesz twarz kremem, nie wsmarowuj go w twarz, a wklepuj, wykonując przy tym lekkie szczypanie skóry. Taki zabieg poprawia ukrwienie i tym samym jędrność skóry.
  • Dobrym ćwiczeniem dla policzków jest głośne i wyraźne wymawianie głosek. Wymawiaj ą, ę, o, u przy okazji szeroko otwierając usta. Staraj się wykonać ćwiczenie przez około 2 minuty.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu unieś wargi w stronę nosa i obiema dłońmi po bokach ust staraj się zrobić z warg lekki dzióbek. Wytrzymaj w takiej pozycji przez 10 sekund.
  • Na pozbycie się zbyt dużych policzków pomaga proste ćwiczenie. Połóż się wygodnie i zamknij mocno powieki. W takiej pozycji wymawiaj wyraźnie i głośno słowa układające się na kształt - Uuuummf, Yyyył. Może brzmieć to nieco inaczej, jednak najważniejszy jest efekt końcowy. Staraj się wymawiać słowa przez około minutę trzymając powieki mocno zaciśnięte.
  • Dobrym ćwiczeniem na pyzate policzki jest też wymawianie głośno i wyraźnie najpierw słów iiii, następnie oooooł – może to nieco przypominać wycie syreny alarmowej.
  • Stań prosto lub usiądź wygodnie i przez około minutę staraj się silnie wydymać policzki. Zastygnij w tym ćwiczeniu na kilka sekund, po czym od nowa wydymaj policzek. Na koniec przez minutę „przekładaj” powietrze z jednego do drugiego policzka napinając mocno mięśnie twarzy– ćwiczenie zapobiega powstawaniu fałd nosowo – policzkowych.
  • Możesz też przez 1 lub 2 minuty wypuszczać mocno powietrze ustami, tworząc rodzaj dziubka – mniej więcej tak, jakbyś miała nadmuchiwać balonik. Możesz przyłożyć do ust dłoń, tak by przy wypuszczaniu powietrza natrafić na opór, dzięki czemu mocniej będą pracowały mięśnie policzków.
  • Jak widać, powyższe ćwiczenia nie należą do trudnych i może je wykonywać każdy, nawet w trakcie obowiązków domowych czy w przerwie w pracy. Wystarczy nieco chęci. Jeśli co dzień znajdziesz chociaż 10 minut na takie ćwiczenia, zobaczysz poprawę jędrności policzków.

Ćwiczenia na sześciopak

Ćwiczenia na sześciopak

Ćwiczenia na sześciopak Ćwiczenia na sześciopak to nic innego jak ćwiczenia na wyrobienie tzw. kaloryfera na brzuchu. Wystarczy ćwiczyć brzuch systematycznie i w odpowiedni sposób, b
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dolną część pleców Wbrew pozorom, da się ćwiczyć dolną część pleców, o czym wielu ćwiczących zapomina, skupiając się głównie na grzbiecie. Lekki
Ćwiczenia wzmacniające kolana

Ćwiczenia wzmacniające kolana

Ćwiczenia wzmacniające kolana Wiele osób boryka się z bólem kolan czy z niestabilnym chodem. Można skorzystać  zabiegów leczniczych na kolana, można też spró
Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek Pośladki są tą częścią ciała, na punkcie której przewrażliwione są szczególnie kobiety. Ładna, kształtna pupa jest wizytówką zadban
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u