Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu


Dodano: 07-03-2015 15:57
Popularność: 1265
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki, które możesz wykonać w domu

Jest wiele ćwiczeń, które wykonywane w domu mogą przynieść efekty pod postacią jędrnych i wymodelowanych pośladków. Trzeba jednak wykonywać je systematycznie i dokładnie. Zaprezentuję poniżej kilka prostych ćwiczeń, które nie są męczące. Możesz je wykonywać nawet oglądając telewizję.

1.  Rozłóż na ziemi matę i przyjmij na niej pozycję klęczącą – oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, a tył na ugiętych kolanach. Zacznij unoszenia nóg kierując je w bok – na pewno poczujesz napięcie pośladków. Unosisz nogę, następnie opuszczasz ją do pozycji wyjściowej. Zrób 20 powtórzeń dla każdej nogi.

2.  Kolejnym prostym, ale niezwykle skutecznym ćwiczeniem są wypchnięcia bioder. Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanach, złączone stopy oprzyj na ziemi. Ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. Siłą mięśni pośladków i brzucha zacznij pulsowanie biodrami raz w górę, raz w dół, jednak w czasie ćwiczenia nie możesz opuścić bioder na matę. Wykonaj 20 takich pulsowań.

3.  Kolejne ćwiczenie jest bardzo proste – stań w lekkim rozkroku, podskocz w górę  z wyciągniętymi nad głową rękami i od razu spróbuj dotknąć dłońmi łydek. Wtedy znów wykonujesz wyskok. Wykonaj to ćwiczenie 20 razy – ćwiczysz przy nim nie tylko pośladki, ale również mięśnie nóg.

4.  Następne ćwiczenia dość mocno działa na mięśnie ud oraz pośladków. Zginasz prawą nogę w kolanie, lewą wyciągasz do tyłu, tak by zgięta noga utworzyła względem podłoża kąt prosty. Opierasz ciężar ciała na lewej nodze i uginasz ją lekko ku ziemi, po czym wracasz do pozycji wyjściowej.

5.  Możesz też zmodyfikować powyższe ćwiczenie. Robisz je dokładnie w ten sam sposób, z tym że po ugięciu lewej nogi prostujesz ciało, podnosząc lewą nogę w górę, na wysokość pośladków. Wracasz do pozycji wyjściowej – zrób to ćwiczenie 15 razy dla każdej nogi.

6.  Kolejne ćwiczenie wykonuj na macie, połóż się na niej na brzuchu, brodę możesz oprzeć na rękach, wyprostuj nogi. Podnoś nogę w górę, aż do momentu gdy poczujesz napięcie pośladków. Wykonaj 20 takich powtórzeń dla każdej nogi.

Jeśli dopiero zaczynasz ćwiczenia to rozpocznij od jednej serii, po tygodniu ćwiczeń możesz zwiększyć ilość powtórzeń o ile czujesz się na siłach. Pamiętaj, że efekty dają systematyczne ćwiczenia. Przed rozpoczęciem ćwiczeń na pośladki warto wykonać 10 minutową rozgrzewkę, np. biegając.

 

Ćwiczenia na brzuch i uda

Ćwiczenia na brzuch i uda

Ćwiczenia na brzuch i nogi Jest sporo fajnych i przyjemnych ćwiczeń, dzięki którym możemy kształtować mięśnie nóg oraz brzucha. Jeżeli tylko masz motywację i chęć do ćw
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy

Ćwiczenia na plecy Ćwiczenia na plecy można podzielić na co najmniej kilka odmian. Wśród nich będą tylko te przeznaczone wyłącznie dla mężczyzn, do których wykonywania pot
Ćwiczenia na grube uda

Ćwiczenia na grube uda

Ćwiczenia na grube uda Jeśli twierdzisz, że masz grube uda to odpowiedz sobie na pytanie, czy nie masz nadmiaru zbędnych kilogramów. Jeśli tak jest to najpierw musisz zastosować diet
Ćwiczenia na pośladki i uda

Ćwiczenia na pośladki i uda

Ćwiczenia na pośladki i uda Jeśli jest tylko taka możliwość to wiele osób bardzo chętnie łączy ćwiczenia, które wpływają na pośladki i uda jednocześnie. Tak naprawdę j
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u