Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu


Dodano: 07-03-2015 15:57
Popularność: 951
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki, które możesz wykonać w domu

Jest wiele ćwiczeń, które wykonywane w domu mogą przynieść efekty pod postacią jędrnych i wymodelowanych pośladków. Trzeba jednak wykonywać je systematycznie i dokładnie. Zaprezentuję poniżej kilka prostych ćwiczeń, które nie są męczące. Możesz je wykonywać nawet oglądając telewizję.

1.  Rozłóż na ziemi matę i przyjmij na niej pozycję klęczącą – oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, a tył na ugiętych kolanach. Zacznij unoszenia nóg kierując je w bok – na pewno poczujesz napięcie pośladków. Unosisz nogę, następnie opuszczasz ją do pozycji wyjściowej. Zrób 20 powtórzeń dla każdej nogi.

2.  Kolejnym prostym, ale niezwykle skutecznym ćwiczeniem są wypchnięcia bioder. Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanach, złączone stopy oprzyj na ziemi. Ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. Siłą mięśni pośladków i brzucha zacznij pulsowanie biodrami raz w górę, raz w dół, jednak w czasie ćwiczenia nie możesz opuścić bioder na matę. Wykonaj 20 takich pulsowań.

3.  Kolejne ćwiczenie jest bardzo proste – stań w lekkim rozkroku, podskocz w górę  z wyciągniętymi nad głową rękami i od razu spróbuj dotknąć dłońmi łydek. Wtedy znów wykonujesz wyskok. Wykonaj to ćwiczenie 20 razy – ćwiczysz przy nim nie tylko pośladki, ale również mięśnie nóg.

4.  Następne ćwiczenia dość mocno działa na mięśnie ud oraz pośladków. Zginasz prawą nogę w kolanie, lewą wyciągasz do tyłu, tak by zgięta noga utworzyła względem podłoża kąt prosty. Opierasz ciężar ciała na lewej nodze i uginasz ją lekko ku ziemi, po czym wracasz do pozycji wyjściowej.

5.  Możesz też zmodyfikować powyższe ćwiczenie. Robisz je dokładnie w ten sam sposób, z tym że po ugięciu lewej nogi prostujesz ciało, podnosząc lewą nogę w górę, na wysokość pośladków. Wracasz do pozycji wyjściowej – zrób to ćwiczenie 15 razy dla każdej nogi.

6.  Kolejne ćwiczenie wykonuj na macie, połóż się na niej na brzuchu, brodę możesz oprzeć na rękach, wyprostuj nogi. Podnoś nogę w górę, aż do momentu gdy poczujesz napięcie pośladków. Wykonaj 20 takich powtórzeń dla każdej nogi.

Jeśli dopiero zaczynasz ćwiczenia to rozpocznij od jednej serii, po tygodniu ćwiczeń możesz zwiększyć ilość powtórzeń o ile czujesz się na siłach. Pamiętaj, że efekty dają systematyczne ćwiczenia. Przed rozpoczęciem ćwiczeń na pośladki warto wykonać 10 minutową rozgrzewkę, np. biegając.

 

Ćwiczenia na oponkę

Ćwiczenia na oponkę

Ćwiczenia na oponkę Oponką nazywa się potocznie nadmiar tkanki tłuszczowej na brzuchu. Nie jest łatwo się jej pozbyć, nawet najlepiej wyrzeźbiony kaloryfer zginie pod nadmiarem tłuszczu.
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba Nie ma co ukrywać, że w dzisiejszych czasach praktycznie całkowicie jesteśmy skazani na krzywe kręgosłupy. Oczywiście brzmi to jak wyrocznia, jednak należy potraktować
Ćwiczenia na uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu Jest wiele ćwiczeń, które pozwolą na kształtowanie mięśni ud w domu, bez konieczności zapisywania się na fitness czy siłownię. Wystarczy znaleźć 15-20 m
Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę Wielkość pośladków jest uwarunkowana poprzez geny – samymi ćwiczeniami nie da się znacznie powiększyć pośladków, natomiast można wzmocnić i
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u