Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu


Dodano: 07-03-2015 15:57
Popularność: 2026
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki, które możesz wykonać w domu

Jest wiele ćwiczeń, które wykonywane w domu mogą przynieść efekty pod postacią jędrnych i wymodelowanych pośladków. Trzeba jednak wykonywać je systematycznie i dokładnie. Zaprezentuję poniżej kilka prostych ćwiczeń, które nie są męczące. Możesz je wykonywać nawet oglądając telewizję.

1.  Rozłóż na ziemi matę i przyjmij na niej pozycję klęczącą – oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, a tył na ugiętych kolanach. Zacznij unoszenia nóg kierując je w bok – na pewno poczujesz napięcie pośladków. Unosisz nogę, następnie opuszczasz ją do pozycji wyjściowej. Zrób 20 powtórzeń dla każdej nogi.

2.  Kolejnym prostym, ale niezwykle skutecznym ćwiczeniem są wypchnięcia bioder. Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanach, złączone stopy oprzyj na ziemi. Ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. Siłą mięśni pośladków i brzucha zacznij pulsowanie biodrami raz w górę, raz w dół, jednak w czasie ćwiczenia nie możesz opuścić bioder na matę. Wykonaj 20 takich pulsowań.

3.  Kolejne ćwiczenie jest bardzo proste – stań w lekkim rozkroku, podskocz w górę  z wyciągniętymi nad głową rękami i od razu spróbuj dotknąć dłońmi łydek. Wtedy znów wykonujesz wyskok. Wykonaj to ćwiczenie 20 razy – ćwiczysz przy nim nie tylko pośladki, ale również mięśnie nóg.

4.  Następne ćwiczenia dość mocno działa na mięśnie ud oraz pośladków. Zginasz prawą nogę w kolanie, lewą wyciągasz do tyłu, tak by zgięta noga utworzyła względem podłoża kąt prosty. Opierasz ciężar ciała na lewej nodze i uginasz ją lekko ku ziemi, po czym wracasz do pozycji wyjściowej.

5.  Możesz też zmodyfikować powyższe ćwiczenie. Robisz je dokładnie w ten sam sposób, z tym że po ugięciu lewej nogi prostujesz ciało, podnosząc lewą nogę w górę, na wysokość pośladków. Wracasz do pozycji wyjściowej – zrób to ćwiczenie 15 razy dla każdej nogi.

6.  Kolejne ćwiczenie wykonuj na macie, połóż się na niej na brzuchu, brodę możesz oprzeć na rękach, wyprostuj nogi. Podnoś nogę w górę, aż do momentu gdy poczujesz napięcie pośladków. Wykonaj 20 takich powtórzeń dla każdej nogi.

Jeśli dopiero zaczynasz ćwiczenia to rozpocznij od jednej serii, po tygodniu ćwiczeń możesz zwiększyć ilość powtórzeń o ile czujesz się na siłach. Pamiętaj, że efekty dają systematyczne ćwiczenia. Przed rozpoczęciem ćwiczeń na pośladki warto wykonać 10 minutową rozgrzewkę, np. biegając.

 

Ćwiczenia na uda i brzuch

Ćwiczenia na uda i brzuch

Ćwiczenia na uda i brzuch Jest wiele prostych ćwiczeń, które zbawiennie wpływają na stan naszych pośladków, ud i zwykle brzucha. Kto nie chce ćwiczyć samodzielnie w domu moż
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się Wiele osób ma tendencję do garbienia się i często wykonuje to bezwiednie. Przyjmujemy pozycję w której jest nam wygodnie, co nie zawsze jest odpowied
Ćwiczenia na pełniejsze łydki

Ćwiczenia na pełniejsze łydki

Ćwiczenia na pełniejsze łydki Jest naprawdę sporo dobrych ćwiczeń, które poprawiają kondycję łydek i rozbudowują ich mięśnie. Są one przeznaczone dla każdego, kto chciałby po
Ćwiczenia na dupe

Ćwiczenia na dupe

Ćwiczenia na dupę Pośladki są bardzo ważną częścią ciała,  szczególnie dla kobiet, które dbają o to, by pupa była jędrna i zgrabna. Jest to wizytówka ciała
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u