Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu


Dodano: 07-03-2015 15:57
Popularność: 1491
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki, które możesz wykonać w domu

Jest wiele ćwiczeń, które wykonywane w domu mogą przynieść efekty pod postacią jędrnych i wymodelowanych pośladków. Trzeba jednak wykonywać je systematycznie i dokładnie. Zaprezentuję poniżej kilka prostych ćwiczeń, które nie są męczące. Możesz je wykonywać nawet oglądając telewizję.

1.  Rozłóż na ziemi matę i przyjmij na niej pozycję klęczącą – oprzyj przód ciała na wyprostowanych rękach, a tył na ugiętych kolanach. Zacznij unoszenia nóg kierując je w bok – na pewno poczujesz napięcie pośladków. Unosisz nogę, następnie opuszczasz ją do pozycji wyjściowej. Zrób 20 powtórzeń dla każdej nogi.

2.  Kolejnym prostym, ale niezwykle skutecznym ćwiczeniem są wypchnięcia bioder. Połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanach, złączone stopy oprzyj na ziemi. Ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. Siłą mięśni pośladków i brzucha zacznij pulsowanie biodrami raz w górę, raz w dół, jednak w czasie ćwiczenia nie możesz opuścić bioder na matę. Wykonaj 20 takich pulsowań.

3.  Kolejne ćwiczenie jest bardzo proste – stań w lekkim rozkroku, podskocz w górę  z wyciągniętymi nad głową rękami i od razu spróbuj dotknąć dłońmi łydek. Wtedy znów wykonujesz wyskok. Wykonaj to ćwiczenie 20 razy – ćwiczysz przy nim nie tylko pośladki, ale również mięśnie nóg.

4.  Następne ćwiczenia dość mocno działa na mięśnie ud oraz pośladków. Zginasz prawą nogę w kolanie, lewą wyciągasz do tyłu, tak by zgięta noga utworzyła względem podłoża kąt prosty. Opierasz ciężar ciała na lewej nodze i uginasz ją lekko ku ziemi, po czym wracasz do pozycji wyjściowej.

5.  Możesz też zmodyfikować powyższe ćwiczenie. Robisz je dokładnie w ten sam sposób, z tym że po ugięciu lewej nogi prostujesz ciało, podnosząc lewą nogę w górę, na wysokość pośladków. Wracasz do pozycji wyjściowej – zrób to ćwiczenie 15 razy dla każdej nogi.

6.  Kolejne ćwiczenie wykonuj na macie, połóż się na niej na brzuchu, brodę możesz oprzeć na rękach, wyprostuj nogi. Podnoś nogę w górę, aż do momentu gdy poczujesz napięcie pośladków. Wykonaj 20 takich powtórzeń dla każdej nogi.

Jeśli dopiero zaczynasz ćwiczenia to rozpocznij od jednej serii, po tygodniu ćwiczeń możesz zwiększyć ilość powtórzeń o ile czujesz się na siłach. Pamiętaj, że efekty dają systematyczne ćwiczenia. Przed rozpoczęciem ćwiczeń na pośladki warto wykonać 10 minutową rozgrzewkę, np. biegając.

 

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha Mięsień prosty brzucha oraz mięśnie skośne powinny być ćwiczone podczas jednego treningu. Możesz wykonywać takie ćwiczenia, które
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy

Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy

Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy Ćwiczenia na kręgosłup piersiowy zalecane są wtedy, kiedy pacjent odczuwa ból i napięcie w okolicach odcinka piersiowego. Proste ćwiczenia mogą po
Ćwiczenia na smukłe nogi

Ćwiczenia na smukłe nogi

Ćwiczenia na smukłe nogi Smukłe i zgrabne nogi są marzeniem każdej kobiety. Są sposoby na to, by cieszyć się pięknym ciałem. Pamiętaj jednak, że jeśli posiadasz zbędne kilogramy to n
Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie pośladków. Szczególnie panie zainteresowane są tym, by wzmacniać mi
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u