Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrne pośladki


Dodano: 07-03-2015 15:56
Popularność: 1123
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki

Pośladki są wizytówką każdej kobiety, stąd duża dbałość u pań o tę część ciała. Na siłowni można jednak spotkać panów którzy również coraz częściej ćwiczą pośladki. Ćwiczenie mięśni pośladków ma wpływ na jędrność pupy, jej atrakcyjny wygląd, ładny kształt i jędrność skóry. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń korzystnie wpływających na pośladki. Wystarczy wykonywać je 15-20 minut dziennie, by cieszyć się kształtną pupą i poprawą kondycji całego organizmu.

  • Przy ćwiczeniu pośladków warto wykonywać przysiady. Stań prosto w lekkim rozkroku, stopy skieruj na zewnątrz. Opuść biodra do linii kolan, wykonując przysiad, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Po 20 powtórzeniach zejdź znów w dół i wykonuj pulsowanie, dla podkreślenia efektów ćwiczenia.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie, zegnij nogi w kolanach, złącz stopy i oprzyj je na ziemi. Podnieś biodra w górę i wykonuj nimi w powietrzu pulsowanie przez 30 sekund. Biodra odłóż na matę dopiero po zakończeniu ćwiczenia.
  • Przy następnym ćwiczeniu zejdź na matę, przód ciała oprzyj na wyprostowanych rękach, nogi ugnij w kolanie. Jedną nogą wykonuj unoszenia w tył 20 razy, następnie w bok w takiej samej ilości. Wykonuj to ćwiczenie zmieniając nogę.
  • Następne ćwiczenie polega na tym, by położyć się na brzuchu na macie, ręce możesz spleść pod brodą. Pracujesz wyłącznie wyprostowanymi nogami –  unosisz je w górę, aż do momentu gdy poczujesz napięcie pośladków. Możesz podnosić nogi jednocześnie, lub każdą z osobna.
  • Zejdź na mate do pozycji deski – przód ciała oprzyj na ugiętych łokciach, nogi mają być wyciągnięte i oparte na palcach. Opuść biodra tak, by kręgosłup miał linię zbliżoną do linii prostej. Przez 30 sekund utrzymaj ta pozycję w pełnym napięciu mięśni.
  • Przybierając pozycję deski zacznij unoszenia w górę raz jednej, raz drugiej nogi. Spróbuj wykonać 10 takich powtórzeń, a w trakcie ćwiczenia trzymaj brzuch napięty.
  • Jeśli korzystasz z siłowni to bardzo dobrym ćwiczeniem na pośladki jest suwnica. Polega na tym, by za pomocą siły nóg odpychać platformę, następnie wracać do pozycji wyjściowej. W trakcie ćwiczeń do pracy zaangażowane są mięśnie ud i właśnie pośladków. Maszyna nadaje się dla każdego, ponieważ można dowolnie dobierać jej obciążenie, na początek polecam wykonanie 20 powtórzeń w każdej z dwóch serii ćwiczeń.

 

Ćwiczenia na brzuch i boczki

Ćwiczenia na brzuch i boczki

Ćwiczenia na brzuch i boczki Jest sporo fajnych i skutecznych ćwiczeń, które zredukują tłuszcz na brzuchu i boczkach, przy okazji modelując mięśnie. Pamiętaj jednak, że jeśli mas
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet

Ćwiczenia na grzbiet Jeśli mowa o grzbiecie, to chodzi o całość mięśni pleców. Szczególnie panowie dbają o to, by te patie ciała były odpowiednio ćwiczone, co gwarantuje s
Ćwiczenia na łydki w domu

Ćwiczenia na łydki w domu

Ćwiczenia na łydki w domu Wiele osób wykonując trening nóg zapomina o kształtowaniu łydek. Warto włączyć do treningu ogólnorozwojowego również ćwiczenie łyde
Ćwiczenia na jędrny tyłeczek

Ćwiczenia na jędrny tyłeczek

Ćwiczenia na jędrny tyłeczek Szczególnie panie przewrażliwione są na punkcie swoich pośladków i często przywiązują dużą wagę do tego, by były one jędrne i zgrabne. Poś
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u