Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrne pośladki


Dodano: 07-03-2015 15:56
Popularność: 1060
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki

Pośladki są wizytówką każdej kobiety, stąd duża dbałość u pań o tę część ciała. Na siłowni można jednak spotkać panów którzy również coraz częściej ćwiczą pośladki. Ćwiczenie mięśni pośladków ma wpływ na jędrność pupy, jej atrakcyjny wygląd, ładny kształt i jędrność skóry. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń korzystnie wpływających na pośladki. Wystarczy wykonywać je 15-20 minut dziennie, by cieszyć się kształtną pupą i poprawą kondycji całego organizmu.

  • Przy ćwiczeniu pośladków warto wykonywać przysiady. Stań prosto w lekkim rozkroku, stopy skieruj na zewnątrz. Opuść biodra do linii kolan, wykonując przysiad, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Po 20 powtórzeniach zejdź znów w dół i wykonuj pulsowanie, dla podkreślenia efektów ćwiczenia.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie, zegnij nogi w kolanach, złącz stopy i oprzyj je na ziemi. Podnieś biodra w górę i wykonuj nimi w powietrzu pulsowanie przez 30 sekund. Biodra odłóż na matę dopiero po zakończeniu ćwiczenia.
  • Przy następnym ćwiczeniu zejdź na matę, przód ciała oprzyj na wyprostowanych rękach, nogi ugnij w kolanie. Jedną nogą wykonuj unoszenia w tył 20 razy, następnie w bok w takiej samej ilości. Wykonuj to ćwiczenie zmieniając nogę.
  • Następne ćwiczenie polega na tym, by położyć się na brzuchu na macie, ręce możesz spleść pod brodą. Pracujesz wyłącznie wyprostowanymi nogami –  unosisz je w górę, aż do momentu gdy poczujesz napięcie pośladków. Możesz podnosić nogi jednocześnie, lub każdą z osobna.
  • Zejdź na mate do pozycji deski – przód ciała oprzyj na ugiętych łokciach, nogi mają być wyciągnięte i oparte na palcach. Opuść biodra tak, by kręgosłup miał linię zbliżoną do linii prostej. Przez 30 sekund utrzymaj ta pozycję w pełnym napięciu mięśni.
  • Przybierając pozycję deski zacznij unoszenia w górę raz jednej, raz drugiej nogi. Spróbuj wykonać 10 takich powtórzeń, a w trakcie ćwiczenia trzymaj brzuch napięty.
  • Jeśli korzystasz z siłowni to bardzo dobrym ćwiczeniem na pośladki jest suwnica. Polega na tym, by za pomocą siły nóg odpychać platformę, następnie wracać do pozycji wyjściowej. W trakcie ćwiczeń do pracy zaangażowane są mięśnie ud i właśnie pośladków. Maszyna nadaje się dla każdego, ponieważ można dowolnie dobierać jej obciążenie, na początek polecam wykonanie 20 powtórzeń w każdej z dwóch serii ćwiczeń.

 

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch Nawet najszczuplejsze osoby mogą nie mieć ładnego i jędrnego brzucha, o ile o niego odpowiednio nie zadbają. Ćwiczenia pozwalają nie tyko na spłaszcz
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy Wad postaw jest wiele i większość z nich wiąże się z utrzymywaniem nieprawidłowej sylwetki w wyniku skrzywień kręgosłupa. Wiele osób żyje z wadami post
Ćwiczenia na wysportowane łydki

Ćwiczenia na wysportowane łydki

Ćwiczenia na wysportowane łydki Wysportowane łydki maja ładny, wyraźnie zarysowany kształt i silne mięśnie. Wiele osób zapomina jednak, że w ramach treningu ogólnorozwojoweg
Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie pośladków. Szczególnie panie zainteresowane są tym, by wzmacniać mi
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u