Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrne pośladki


Dodano: 07-03-2015 15:56
Popularność: 1701
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki

Pośladki są wizytówką każdej kobiety, stąd duża dbałość u pań o tę część ciała. Na siłowni można jednak spotkać panów którzy również coraz częściej ćwiczą pośladki. Ćwiczenie mięśni pośladków ma wpływ na jędrność pupy, jej atrakcyjny wygląd, ładny kształt i jędrność skóry. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń korzystnie wpływających na pośladki. Wystarczy wykonywać je 15-20 minut dziennie, by cieszyć się kształtną pupą i poprawą kondycji całego organizmu.

  • Przy ćwiczeniu pośladków warto wykonywać przysiady. Stań prosto w lekkim rozkroku, stopy skieruj na zewnątrz. Opuść biodra do linii kolan, wykonując przysiad, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Po 20 powtórzeniach zejdź znów w dół i wykonuj pulsowanie, dla podkreślenia efektów ćwiczenia.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie, zegnij nogi w kolanach, złącz stopy i oprzyj je na ziemi. Podnieś biodra w górę i wykonuj nimi w powietrzu pulsowanie przez 30 sekund. Biodra odłóż na matę dopiero po zakończeniu ćwiczenia.
  • Przy następnym ćwiczeniu zejdź na matę, przód ciała oprzyj na wyprostowanych rękach, nogi ugnij w kolanie. Jedną nogą wykonuj unoszenia w tył 20 razy, następnie w bok w takiej samej ilości. Wykonuj to ćwiczenie zmieniając nogę.
  • Następne ćwiczenie polega na tym, by położyć się na brzuchu na macie, ręce możesz spleść pod brodą. Pracujesz wyłącznie wyprostowanymi nogami –  unosisz je w górę, aż do momentu gdy poczujesz napięcie pośladków. Możesz podnosić nogi jednocześnie, lub każdą z osobna.
  • Zejdź na mate do pozycji deski – przód ciała oprzyj na ugiętych łokciach, nogi mają być wyciągnięte i oparte na palcach. Opuść biodra tak, by kręgosłup miał linię zbliżoną do linii prostej. Przez 30 sekund utrzymaj ta pozycję w pełnym napięciu mięśni.
  • Przybierając pozycję deski zacznij unoszenia w górę raz jednej, raz drugiej nogi. Spróbuj wykonać 10 takich powtórzeń, a w trakcie ćwiczenia trzymaj brzuch napięty.
  • Jeśli korzystasz z siłowni to bardzo dobrym ćwiczeniem na pośladki jest suwnica. Polega na tym, by za pomocą siły nóg odpychać platformę, następnie wracać do pozycji wyjściowej. W trakcie ćwiczeń do pracy zaangażowane są mięśnie ud i właśnie pośladków. Maszyna nadaje się dla każdego, ponieważ można dowolnie dobierać jej obciążenie, na początek polecam wykonanie 20 powtórzeń w każdej z dwóch serii ćwiczeń.

 

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch

Ćwiczenia na jędrny i płaski brzuch Nawet najszczuplejsze osoby mogą nie mieć ładnego i jędrnego brzucha, o ile o niego odpowiednio nie zadbają. Ćwiczenia pozwalają nie tyko na spłaszcz
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa

Ćwiczenia na odcinek szyjny kręgosłupa Jeśli cierpisz na ból czy zwyrodnienie kręgosłupa szyjnego to warto wzmocnić mięśnie poprzez ćwiczenia. Aktywność w okolicy odcinka szyjne
Ćwiczenia na pełniejsze łydki

Ćwiczenia na pełniejsze łydki

Ćwiczenia na pełniejsze łydki Jest naprawdę sporo dobrych ćwiczeń, które poprawiają kondycję łydek i rozbudowują ich mięśnie. Są one przeznaczone dla każdego, kto chciałby po
Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę Wielkość pośladków jest uwarunkowana poprzez geny – samymi ćwiczeniami nie da się znacznie powiększyć pośladków, natomiast można wzmocnić i
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u