Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrną pupę


Dodano: 07-03-2015 15:57
Popularność: 1674
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na jędrną pupę

Pośladki są wizytówka każdej kobiety, dlatego warto myśleć o tym, by ćwiczyć tą część ciała. Jest wiele prostych ćwiczeń, które kształtują mięśnie pośladków, dodatkowo ujędrniają skórę i pozwalają walczyć z cellulitem. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które wystarczy ćwiczyć przez 15 do 20 minut dziennie, by cieszyć się wymodelowanymi pośladkami. Ćwiczyć mogą zarówno kobiety jak i mężczyźni.

  • Na początek wykonaj chociaż 5 - minutową rozgrzewkę. Mogą to być podskoki czy trucht, byleby twoje ciało się rozgrzało przed aktywnością.
  • Połóż się na macie na ziemi, przód ciała oprzyj na wyprostowanych rękach, tył na ugiętych w kolanach nogach. Z takiej pozycji unoś w bok jedną nogę, aż do momenty gdy poczujesz napięcie pośladków. Następnie wróć do pozycji wyjściowej i wyprostuj, a następnie unoś w górę tę samą nogę. Oczywiście po zakończeniu ćwiczenia dla jednej nogi, rozpoczynasz je dla drugiej.
  • Kolejne ćwiczenie to przysiady. Stań w lekkim rozkroku, stopy i kolana skieruj na zewnątrz, ręce możesz wyprostować przed sobą. Wykonuj przysiad schodząc biodrami i pośladkami w dół, nie niżej niż na linię kolan. Ciało ma być wsparte na nogach, które przejmują część ciężaru. Wykonuj rytmicznie przysiady, a przy ostatnim powtórzeniu zatrzymaj się na dole przysiady i wykonuj 10 pulsowań.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie, zegnij nogi w kolanach, a stopy złącz i oprzyj na macie. Wypchnij biodra w górę, ponad matę i rozpocznij nimi pulsowania. Pamiętaj, że biodra możesz odłożyć na matę dopiero wtedy, gdy zakończysz ćwiczenie.
  • Następne ćwiczenie polega na tym, by położyć się na macie na brzuchu, ręce można spleść pod brodą, nogi należy wyprostować. Wystarczy unosić w górę raz jedną, raz drugą nogę.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu kładziesz się na macie na boku. Nogę, która znajduje się przy macie lekko uginasz w kolanie, a drugą nogę prostujesz i unosisz kilka centymetrów w górę. Tułów opierasz na jednej dłoni, drugą możesz położyć przed sobą. W ćwiczeniu chodzi o to by podciągać pod brzuch i następnie prostować nogę znajdującą się w powietrzu. Wykonujesz ćwiczenie dla oby nóg, zmieniając po pierwszej serii bok.
  • Jeśli wykonasz po dwie serie powyższych ćwiczeń to zajmie Ci to około 15-20 minut, czyli tyle ile należy ćwiczyć dziennie. Już po miesiącu systematycznej aktywności zobaczysz różnicę, ale na bardziej widoczne efekty trzeba nieco poczekać.

 

 

 

 

 

Ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha

Ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha

Ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha W trakcie ćwiczeń mięśni brzucha, często zaniedbywana jest partia mięśni skośnych, a przecież jest wiele ćwiczeń, które pomagają likwidow
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców Zaczynając jakiekolwiek treningi, nie możemy zapominać o tym, żeby najzwyczajniej w świecie rozgrzać wszystkie swoje mięśnie. W innym przypadku bardzo
Ćwiczenia na płaskostopie

Ćwiczenia na płaskostopie

Ćwiczenia na płaskostopie Płaskostopie jest zniekształceniem stopy, które polega na obniżeniu jej sklepień. Wiele osób cierpi na to schorzenie, nawet o tym nie wiedząc, bowiem
Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie pośladków. Szczególnie panie zainteresowane są tym, by wzmacniać mi
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u