Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrną pupę


Dodano: 07-03-2015 15:57
Popularność: 1548
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na jędrną pupę

Pośladki są wizytówka każdej kobiety, dlatego warto myśleć o tym, by ćwiczyć tą część ciała. Jest wiele prostych ćwiczeń, które kształtują mięśnie pośladków, dodatkowo ujędrniają skórę i pozwalają walczyć z cellulitem. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które wystarczy ćwiczyć przez 15 do 20 minut dziennie, by cieszyć się wymodelowanymi pośladkami. Ćwiczyć mogą zarówno kobiety jak i mężczyźni.

  • Na początek wykonaj chociaż 5 - minutową rozgrzewkę. Mogą to być podskoki czy trucht, byleby twoje ciało się rozgrzało przed aktywnością.
  • Połóż się na macie na ziemi, przód ciała oprzyj na wyprostowanych rękach, tył na ugiętych w kolanach nogach. Z takiej pozycji unoś w bok jedną nogę, aż do momenty gdy poczujesz napięcie pośladków. Następnie wróć do pozycji wyjściowej i wyprostuj, a następnie unoś w górę tę samą nogę. Oczywiście po zakończeniu ćwiczenia dla jednej nogi, rozpoczynasz je dla drugiej.
  • Kolejne ćwiczenie to przysiady. Stań w lekkim rozkroku, stopy i kolana skieruj na zewnątrz, ręce możesz wyprostować przed sobą. Wykonuj przysiad schodząc biodrami i pośladkami w dół, nie niżej niż na linię kolan. Ciało ma być wsparte na nogach, które przejmują część ciężaru. Wykonuj rytmicznie przysiady, a przy ostatnim powtórzeniu zatrzymaj się na dole przysiady i wykonuj 10 pulsowań.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie, zegnij nogi w kolanach, a stopy złącz i oprzyj na macie. Wypchnij biodra w górę, ponad matę i rozpocznij nimi pulsowania. Pamiętaj, że biodra możesz odłożyć na matę dopiero wtedy, gdy zakończysz ćwiczenie.
  • Następne ćwiczenie polega na tym, by położyć się na macie na brzuchu, ręce można spleść pod brodą, nogi należy wyprostować. Wystarczy unosić w górę raz jedną, raz drugą nogę.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu kładziesz się na macie na boku. Nogę, która znajduje się przy macie lekko uginasz w kolanie, a drugą nogę prostujesz i unosisz kilka centymetrów w górę. Tułów opierasz na jednej dłoni, drugą możesz położyć przed sobą. W ćwiczeniu chodzi o to by podciągać pod brzuch i następnie prostować nogę znajdującą się w powietrzu. Wykonujesz ćwiczenie dla oby nóg, zmieniając po pierwszej serii bok.
  • Jeśli wykonasz po dwie serie powyższych ćwiczeń to zajmie Ci to około 15-20 minut, czyli tyle ile należy ćwiczyć dziennie. Już po miesiącu systematycznej aktywności zobaczysz różnicę, ale na bardziej widoczne efekty trzeba nieco poczekać.

 

 

 

 

 

Ćwiczenia na szybki trening brzucha

Ćwiczenia na szybki trening brzucha

Ćwiczenia na szybki trening brzucha Wiele osób nie ma czasu na to, by poświęcać treningowi kilka godzin w tygodniu. Jeśli jednak będziesz prowadzić intensywne ćwiczenia, to wystarcz
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dolną część pleców Wbrew pozorom, da się ćwiczyć dolną część pleców, o czym wielu ćwiczących zapomina, skupiając się głównie na grzbiecie. Lekki
Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud Ostatnio bardzo popularne stało się rzucanie sobie różnych wyzwań. Do nich zaliczają się chociażby 30-dniowe treningi, które mają na cel
Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie pośladków. Szczególnie panie zainteresowane są tym, by wzmacniać mi
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u