Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na jędrną pupę


Dodano: 07-03-2015 15:57
Popularność: 1910
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na jędrną pupę

Pośladki są wizytówka każdej kobiety, dlatego warto myśleć o tym, by ćwiczyć tą część ciała. Jest wiele prostych ćwiczeń, które kształtują mięśnie pośladków, dodatkowo ujędrniają skórę i pozwalają walczyć z cellulitem. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń, które wystarczy ćwiczyć przez 15 do 20 minut dziennie, by cieszyć się wymodelowanymi pośladkami. Ćwiczyć mogą zarówno kobiety jak i mężczyźni.

  • Na początek wykonaj chociaż 5 - minutową rozgrzewkę. Mogą to być podskoki czy trucht, byleby twoje ciało się rozgrzało przed aktywnością.
  • Połóż się na macie na ziemi, przód ciała oprzyj na wyprostowanych rękach, tył na ugiętych w kolanach nogach. Z takiej pozycji unoś w bok jedną nogę, aż do momenty gdy poczujesz napięcie pośladków. Następnie wróć do pozycji wyjściowej i wyprostuj, a następnie unoś w górę tę samą nogę. Oczywiście po zakończeniu ćwiczenia dla jednej nogi, rozpoczynasz je dla drugiej.
  • Kolejne ćwiczenie to przysiady. Stań w lekkim rozkroku, stopy i kolana skieruj na zewnątrz, ręce możesz wyprostować przed sobą. Wykonuj przysiad schodząc biodrami i pośladkami w dół, nie niżej niż na linię kolan. Ciało ma być wsparte na nogach, które przejmują część ciężaru. Wykonuj rytmicznie przysiady, a przy ostatnim powtórzeniu zatrzymaj się na dole przysiady i wykonuj 10 pulsowań.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie, zegnij nogi w kolanach, a stopy złącz i oprzyj na macie. Wypchnij biodra w górę, ponad matę i rozpocznij nimi pulsowania. Pamiętaj, że biodra możesz odłożyć na matę dopiero wtedy, gdy zakończysz ćwiczenie.
  • Następne ćwiczenie polega na tym, by położyć się na macie na brzuchu, ręce można spleść pod brodą, nogi należy wyprostować. Wystarczy unosić w górę raz jedną, raz drugą nogę.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu kładziesz się na macie na boku. Nogę, która znajduje się przy macie lekko uginasz w kolanie, a drugą nogę prostujesz i unosisz kilka centymetrów w górę. Tułów opierasz na jednej dłoni, drugą możesz położyć przed sobą. W ćwiczeniu chodzi o to by podciągać pod brzuch i następnie prostować nogę znajdującą się w powietrzu. Wykonujesz ćwiczenie dla oby nóg, zmieniając po pierwszej serii bok.
  • Jeśli wykonasz po dwie serie powyższych ćwiczeń to zajmie Ci to około 15-20 minut, czyli tyle ile należy ćwiczyć dziennie. Już po miesiącu systematycznej aktywności zobaczysz różnicę, ale na bardziej widoczne efekty trzeba nieco poczekać.

 

 

 

 

 

Ćwiczenia na brzuch i uda dla dziewczyn w domu

Ćwiczenia na brzuch i uda dla dziewczyn w domu

Ćwiczenia na brzuch i uda dla dziewczyn w domu Każda kobieta dąży do tego, by mieć ładne i jędrne ciało. Szczególnie dużą uwagę zazwyczaj przykładamy do brzucha oraz ud, gdzie n
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców Zaczynając jakiekolwiek treningi, nie możemy zapominać o tym, żeby najzwyczajniej w świecie rozgrzać wszystkie swoje mięśnie. W innym przypadku bardzo
Ćwiczenia na trening ud

Ćwiczenia na trening ud

Ćwiczenia na trening ud Trening ud jest jednym z ważniejszych elementów ćwiczeń ogólnorozwojowych, praktykowanych zarówno przez kobiety jak i przez mężczyzn. Wystarczy p
Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu

Ćwiczenia na pośladki w domu Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu Twoich pośladków to po prostu zacznij ćwiczyć. Wystarczy wykonywać co dzień 15-20 minut treningu, by cieszyć się
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u