Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na gruby brzuch


Dodano: 14-04-2015 17:21
Popularność: 2788
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na gruby brzuch

Niestety, jeśli chcesz walczyć z grubym brzuchem to najpierw zacznij od diety. Musisz zmienić swoje nawyki żywieniowe i dodatkowo zacznij ćwiczyć, by zrzucić nadmiar kilogramów. Dopiero kiedy zrzucisz nieco tłuszczu, możesz zacząć ćwiczyć brzuch. W innym przypadku nawet najładniej wykształcone mięśnie zginą pod zbyt rozbudowaną tkanką mięśniową. Kiedy już spalisz kilogramy, zacznij ćwiczyć według poniższych wskazówek.

Na początek polecam Ci wykonywanie spięć brzucha, które świetnie działają na kształtowanie mięśni. Połóż się na plecach na macie, zegnij nogi w kolanie, a stopy oprzyj o ziemię. Ręce spleć za głową lub oprzyj je o skronie. W takiej pozycji wykonuj spięcia brzucha unosząc lekko w górę klatkę piersiową. Wykonaj 20 powtórzeń, po czym nadal rob spięcia skręcając tułów do przeciwległego kolana. W takiej pozycji wykonaj 20 kolejnych powtórzeń.

  • W następnej pozycji zostań na plecach na macie, wyprostuj nogi, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji unoś złączone nogi w górę. Jeśli ćwiczenie jest dla Ciebie zbyt ciężkie ćwiczenie to możesz unosić każdą nogę osobno. Wykonaj 20 uniesień nóg.
  • Zostań w powyższej pozycji i unieś nieco w górę obie nogi. Staraj się przenosić je na prawą i na lewą stronę ciała, dotykając podłoża. Wykonaj 15 powtórzeń.
  • Zostań w leżeniu na plecach i unieś nogi kilka centymetrów w górę. Wykonuj nimi ruchy przypominające cięcie nożyczkami przez 30 sekund.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu usiądź na macie, zegnij lekko nogi w kolanach i unieś je na kilka centymetrów w górę. Wykonuj ruch prostując nogi i jednocześnie odchylając nieco w tył tułów, po czym uginaj nogi i wracaj do pozycji wyjściowej również tułowiem. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Połóż się na plecach na macie, przyjmij pozycję jak przy wykonywaniu spięć brzucha. Napnij brzuch, unieś klatkę i pozostając  w takiej pozycji staraj się wykonywać przez 30 sekund rowerek. Nie opuszczaj klatki ani nóg aż do momentu zakończenia ćwiczenia.
  • Na zakończenie ćwiczeń polecam Ci wykonanie tzw. deski, czyli plank. Jest to ćwiczenie świetnie rozwijające mięśnie całego ciała i powodujące spłaszczenie brzucha. Oprzyj przód ciała na rękach ugiętych w łokciu, nogi wyciągnij i oprzyj na palcach stóp. W takiej pozycji w maksymalnym napięciu mięśni staraj się wytrzymać przez 30 sekund.

 

 

Ćwiczenia na dolne partie brzucha

Ćwiczenia na dolne partie brzucha

Ćwiczenia na dolne partie brzucha Stwierdzenie dolne partie brzucha jest dość nieprecyzyjne – na brzuchu mamy mięsień prosty ciągnący się od chrząstek żebrowych aż po spojenie ło
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się Wiele osób ma tendencję do garbienia się i często wykonuje to bezwiednie. Przyjmujemy pozycję w której jest nam wygodnie, co nie zawsze jest odpowied
Ćwiczenia na jędrne uda w domu

Ćwiczenia na jędrne uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu Wbrew pozorom aby ćwiczyć mięśnie nie trzeba od razu kupować karnetu na siłownię czy fitness. Jest wiele ćwiczeń, które można wykonywać w domu, liczy si
Ćwiczenia na mięsień pośladkowy

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy W treningu na mięsień pośladkowy szczególne gustują panie. Wyćwiczenie pośladków gwarantuje bowiem ich napięcie, krągłość i pomaga w wa
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u