Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na gruby brzuch


Dodano: 14-04-2015 17:21
Popularność: 1050
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na gruby brzuch

Niestety, jeśli chcesz walczyć z grubym brzuchem to najpierw zacznij od diety. Musisz zmienić swoje nawyki żywieniowe i dodatkowo zacznij ćwiczyć, by zrzucić nadmiar kilogramów. Dopiero kiedy zrzucisz nieco tłuszczu, możesz zacząć ćwiczyć brzuch. W innym przypadku nawet najładniej wykształcone mięśnie zginą pod zbyt rozbudowaną tkanką mięśniową. Kiedy już spalisz kilogramy, zacznij ćwiczyć według poniższych wskazówek.

Na początek polecam Ci wykonywanie spięć brzucha, które świetnie działają na kształtowanie mięśni. Połóż się na plecach na macie, zegnij nogi w kolanie, a stopy oprzyj o ziemię. Ręce spleć za głową lub oprzyj je o skronie. W takiej pozycji wykonuj spięcia brzucha unosząc lekko w górę klatkę piersiową. Wykonaj 20 powtórzeń, po czym nadal rob spięcia skręcając tułów do przeciwległego kolana. W takiej pozycji wykonaj 20 kolejnych powtórzeń.

  • W następnej pozycji zostań na plecach na macie, wyprostuj nogi, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji unoś złączone nogi w górę. Jeśli ćwiczenie jest dla Ciebie zbyt ciężkie ćwiczenie to możesz unosić każdą nogę osobno. Wykonaj 20 uniesień nóg.
  • Zostań w powyższej pozycji i unieś nieco w górę obie nogi. Staraj się przenosić je na prawą i na lewą stronę ciała, dotykając podłoża. Wykonaj 15 powtórzeń.
  • Zostań w leżeniu na plecach i unieś nogi kilka centymetrów w górę. Wykonuj nimi ruchy przypominające cięcie nożyczkami przez 30 sekund.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu usiądź na macie, zegnij lekko nogi w kolanach i unieś je na kilka centymetrów w górę. Wykonuj ruch prostując nogi i jednocześnie odchylając nieco w tył tułów, po czym uginaj nogi i wracaj do pozycji wyjściowej również tułowiem. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Połóż się na plecach na macie, przyjmij pozycję jak przy wykonywaniu spięć brzucha. Napnij brzuch, unieś klatkę i pozostając  w takiej pozycji staraj się wykonywać przez 30 sekund rowerek. Nie opuszczaj klatki ani nóg aż do momentu zakończenia ćwiczenia.
  • Na zakończenie ćwiczeń polecam Ci wykonanie tzw. deski, czyli plank. Jest to ćwiczenie świetnie rozwijające mięśnie całego ciała i powodujące spłaszczenie brzucha. Oprzyj przód ciała na rękach ugiętych w łokciu, nogi wyciągnij i oprzyj na palcach stóp. W takiej pozycji w maksymalnym napięciu mięśni staraj się wytrzymać przez 30 sekund.

 

 

Ćwiczenia na ładny brzuch

Ćwiczenia na ładny brzuch

Ćwiczenia na ładny brzuch Jest wiele fajnych ćwiczeń, które bez wielkiego wysiłku pozwalają kształtować mięśnie brzucha. Wystarczy ćwiczyć przez 15-20 minut dziennie, by zobaczy
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy Kręgosłup lędźwiowy zlokalizowany jest na dole naszych pleców i wiele osób narzeka na dyskomfort tej partii kręgosłupa czy ból. Za
Ćwiczenia na zbyt szczupłe uda

Ćwiczenia na zbyt szczupłe uda

Ćwiczenia na zbyt szczupłe uda Czasem nie tylko zbyt grube uda są problemem, nie dobrze jest mieć również zbyt szczupłe, słabo zarysowane uda. Wystarczy jednak nieco poćwiczyć, by
Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie pośladków. Szczególnie panie zainteresowane są tym, by wzmacniać mi
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u