Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na gruby brzuch


Dodano: 14-04-2015 17:21
Popularność: 1464
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na gruby brzuch

Niestety, jeśli chcesz walczyć z grubym brzuchem to najpierw zacznij od diety. Musisz zmienić swoje nawyki żywieniowe i dodatkowo zacznij ćwiczyć, by zrzucić nadmiar kilogramów. Dopiero kiedy zrzucisz nieco tłuszczu, możesz zacząć ćwiczyć brzuch. W innym przypadku nawet najładniej wykształcone mięśnie zginą pod zbyt rozbudowaną tkanką mięśniową. Kiedy już spalisz kilogramy, zacznij ćwiczyć według poniższych wskazówek.

Na początek polecam Ci wykonywanie spięć brzucha, które świetnie działają na kształtowanie mięśni. Połóż się na plecach na macie, zegnij nogi w kolanie, a stopy oprzyj o ziemię. Ręce spleć za głową lub oprzyj je o skronie. W takiej pozycji wykonuj spięcia brzucha unosząc lekko w górę klatkę piersiową. Wykonaj 20 powtórzeń, po czym nadal rob spięcia skręcając tułów do przeciwległego kolana. W takiej pozycji wykonaj 20 kolejnych powtórzeń.

  • W następnej pozycji zostań na plecach na macie, wyprostuj nogi, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji unoś złączone nogi w górę. Jeśli ćwiczenie jest dla Ciebie zbyt ciężkie ćwiczenie to możesz unosić każdą nogę osobno. Wykonaj 20 uniesień nóg.
  • Zostań w powyższej pozycji i unieś nieco w górę obie nogi. Staraj się przenosić je na prawą i na lewą stronę ciała, dotykając podłoża. Wykonaj 15 powtórzeń.
  • Zostań w leżeniu na plecach i unieś nogi kilka centymetrów w górę. Wykonuj nimi ruchy przypominające cięcie nożyczkami przez 30 sekund.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu usiądź na macie, zegnij lekko nogi w kolanach i unieś je na kilka centymetrów w górę. Wykonuj ruch prostując nogi i jednocześnie odchylając nieco w tył tułów, po czym uginaj nogi i wracaj do pozycji wyjściowej również tułowiem. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Połóż się na plecach na macie, przyjmij pozycję jak przy wykonywaniu spięć brzucha. Napnij brzuch, unieś klatkę i pozostając  w takiej pozycji staraj się wykonywać przez 30 sekund rowerek. Nie opuszczaj klatki ani nóg aż do momentu zakończenia ćwiczenia.
  • Na zakończenie ćwiczeń polecam Ci wykonanie tzw. deski, czyli plank. Jest to ćwiczenie świetnie rozwijające mięśnie całego ciała i powodujące spłaszczenie brzucha. Oprzyj przód ciała na rękach ugiętych w łokciu, nogi wyciągnij i oprzyj na palcach stóp. W takiej pozycji w maksymalnym napięciu mięśni staraj się wytrzymać przez 30 sekund.

 

 

Ćwiczenia na ujędrnienie brzucha

Ćwiczenia na ujędrnienie brzucha

Ćwiczenia na ujędrnienie brzucha Jeśli Twojemu brzuchowi brakuje jędrności, możesz to zmienić. Na początek zastanów się czemu tak jest – jeśli masz zbędne kilogramy to post
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia na zdrowy kręgosłup Siedzący tryb życia, jaki prowadzimy coraz częściej powoduje, że niestety nasze kręgosłupy pozostawiają naprawdę wiele do życzenia. Dlatego nie zapominaj
Ćwiczenia na smukłe nogi

Ćwiczenia na smukłe nogi

Ćwiczenia na smukłe nogi Smukłe i zgrabne nogi są marzeniem każdej kobiety. Są sposoby na to, by cieszyć się pięknym ciałem. Pamiętaj jednak, że jeśli posiadasz zbędne kilogramy to n
Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają ujędrniać pośladki. Wystarczy 15-20 minut treningu dziennie, by już po miesiącu zobaczyć pi
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u