Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na gruby brzuch


Dodano: 14-04-2015 17:21
Popularność: 2690
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na gruby brzuch

Niestety, jeśli chcesz walczyć z grubym brzuchem to najpierw zacznij od diety. Musisz zmienić swoje nawyki żywieniowe i dodatkowo zacznij ćwiczyć, by zrzucić nadmiar kilogramów. Dopiero kiedy zrzucisz nieco tłuszczu, możesz zacząć ćwiczyć brzuch. W innym przypadku nawet najładniej wykształcone mięśnie zginą pod zbyt rozbudowaną tkanką mięśniową. Kiedy już spalisz kilogramy, zacznij ćwiczyć według poniższych wskazówek.

Na początek polecam Ci wykonywanie spięć brzucha, które świetnie działają na kształtowanie mięśni. Połóż się na plecach na macie, zegnij nogi w kolanie, a stopy oprzyj o ziemię. Ręce spleć za głową lub oprzyj je o skronie. W takiej pozycji wykonuj spięcia brzucha unosząc lekko w górę klatkę piersiową. Wykonaj 20 powtórzeń, po czym nadal rob spięcia skręcając tułów do przeciwległego kolana. W takiej pozycji wykonaj 20 kolejnych powtórzeń.

  • W następnej pozycji zostań na plecach na macie, wyprostuj nogi, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji unoś złączone nogi w górę. Jeśli ćwiczenie jest dla Ciebie zbyt ciężkie ćwiczenie to możesz unosić każdą nogę osobno. Wykonaj 20 uniesień nóg.
  • Zostań w powyższej pozycji i unieś nieco w górę obie nogi. Staraj się przenosić je na prawą i na lewą stronę ciała, dotykając podłoża. Wykonaj 15 powtórzeń.
  • Zostań w leżeniu na plecach i unieś nogi kilka centymetrów w górę. Wykonuj nimi ruchy przypominające cięcie nożyczkami przez 30 sekund.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu usiądź na macie, zegnij lekko nogi w kolanach i unieś je na kilka centymetrów w górę. Wykonuj ruch prostując nogi i jednocześnie odchylając nieco w tył tułów, po czym uginaj nogi i wracaj do pozycji wyjściowej również tułowiem. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Połóż się na plecach na macie, przyjmij pozycję jak przy wykonywaniu spięć brzucha. Napnij brzuch, unieś klatkę i pozostając  w takiej pozycji staraj się wykonywać przez 30 sekund rowerek. Nie opuszczaj klatki ani nóg aż do momentu zakończenia ćwiczenia.
  • Na zakończenie ćwiczeń polecam Ci wykonanie tzw. deski, czyli plank. Jest to ćwiczenie świetnie rozwijające mięśnie całego ciała i powodujące spłaszczenie brzucha. Oprzyj przód ciała na rękach ugiętych w łokciu, nogi wyciągnij i oprzyj na palcach stóp. W takiej pozycji w maksymalnym napięciu mięśni staraj się wytrzymać przez 30 sekund.

 

 

Ćwiczenia na brzuch z piłką

Ćwiczenia na brzuch z piłką

Ćwiczenia na brzuch z piłką Ćwiczenia a brzuch z piłką są bardzo skuteczne, jednak wcale nie wymagają ogromnego wysiłku, stąd głównie wybierają je kobiety. Piłka pomaga modelow
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty Mięsień gruszkowaty jest niewielkim mięśniem, który bierze początek na powierzchni miedniczej kości krzyżowej. Odpowiada za rotację stawu biodrow
Trening na mięśnie nóg

Trening na mięśnie nóg

Trening na mięśnie nóg Jest sporo bardzo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie nóg. Dzięki temu nogi są zgrabniejsze, jędrniejsze i szczuplejsze
Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę

Ćwiczenia na dużą pupę Wielkość pośladków jest uwarunkowana poprzez geny – samymi ćwiczeniami nie da się znacznie powiększyć pośladków, natomiast można wzmocnić i
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u