Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na gruby brzuch


Dodano: 14-04-2015 17:21
Popularność: 2883
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na gruby brzuch

Niestety, jeśli chcesz walczyć z grubym brzuchem to najpierw zacznij od diety. Musisz zmienić swoje nawyki żywieniowe i dodatkowo zacznij ćwiczyć, by zrzucić nadmiar kilogramów. Dopiero kiedy zrzucisz nieco tłuszczu, możesz zacząć ćwiczyć brzuch. W innym przypadku nawet najładniej wykształcone mięśnie zginą pod zbyt rozbudowaną tkanką mięśniową. Kiedy już spalisz kilogramy, zacznij ćwiczyć według poniższych wskazówek.

Na początek polecam Ci wykonywanie spięć brzucha, które świetnie działają na kształtowanie mięśni. Połóż się na plecach na macie, zegnij nogi w kolanie, a stopy oprzyj o ziemię. Ręce spleć za głową lub oprzyj je o skronie. W takiej pozycji wykonuj spięcia brzucha unosząc lekko w górę klatkę piersiową. Wykonaj 20 powtórzeń, po czym nadal rob spięcia skręcając tułów do przeciwległego kolana. W takiej pozycji wykonaj 20 kolejnych powtórzeń.

  • W następnej pozycji zostań na plecach na macie, wyprostuj nogi, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. W takiej pozycji unoś złączone nogi w górę. Jeśli ćwiczenie jest dla Ciebie zbyt ciężkie ćwiczenie to możesz unosić każdą nogę osobno. Wykonaj 20 uniesień nóg.
  • Zostań w powyższej pozycji i unieś nieco w górę obie nogi. Staraj się przenosić je na prawą i na lewą stronę ciała, dotykając podłoża. Wykonaj 15 powtórzeń.
  • Zostań w leżeniu na plecach i unieś nogi kilka centymetrów w górę. Wykonuj nimi ruchy przypominające cięcie nożyczkami przez 30 sekund.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu usiądź na macie, zegnij lekko nogi w kolanach i unieś je na kilka centymetrów w górę. Wykonuj ruch prostując nogi i jednocześnie odchylając nieco w tył tułów, po czym uginaj nogi i wracaj do pozycji wyjściowej również tułowiem. Wykonaj 20 powtórzeń.
  • Połóż się na plecach na macie, przyjmij pozycję jak przy wykonywaniu spięć brzucha. Napnij brzuch, unieś klatkę i pozostając  w takiej pozycji staraj się wykonywać przez 30 sekund rowerek. Nie opuszczaj klatki ani nóg aż do momentu zakończenia ćwiczenia.
  • Na zakończenie ćwiczeń polecam Ci wykonanie tzw. deski, czyli plank. Jest to ćwiczenie świetnie rozwijające mięśnie całego ciała i powodujące spłaszczenie brzucha. Oprzyj przód ciała na rękach ugiętych w łokciu, nogi wyciągnij i oprzyj na palcach stóp. W takiej pozycji w maksymalnym napięciu mięśni staraj się wytrzymać przez 30 sekund.

 

 

Cwiczenia na brzuch i pupe

Cwiczenia na brzuch i pupe

Ćwiczenia na brzuch i pupę Jest wiele ciekawych ćwiczeń, które mogą wpływać korzystnie zarówno na brzuch jak i pośladki, można ćwiczyć te partie również osobno. Ka
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy

Ćwiczenia na kręgosłup lędźwiowy Kręgosłup lędźwiowy zlokalizowany jest na dole naszych pleców i wiele osób narzeka na dyskomfort tej partii kręgosłupa czy ból. Za
Ćwiczenia na odchudzanie ud

Ćwiczenia na odchudzanie ud

Ćwiczenia na odchudzanie ud Odchudzanie ud nie jest sprawą prostą. Nie wystarczą same ćwiczenia, należałoby zrzucić zbędne kilogramy i jednocześnie modelować mięśnie ud. Dodatkowo pom
Ćwiczenia na okrągłe pośladki

Ćwiczenia na okrągłe pośladki

Ćwiczenia na okrągłe pośladki Mając na myśli okrągłe pośladki po prostu chodzi o jędrne, ładnie ukształtowane pośladki – taki efekt można osiągnąć poprzez systematyczne ćwi
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u