Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na grube uda


Dodano: 14-04-2015 17:21
Popularność: 2210
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na grube uda

Jeśli twierdzisz, że masz grube uda to odpowiedz sobie na pytanie, czy nie masz nadmiaru zbędnych kilogramów. Jeśli tak jest to najpierw musisz zastosować dietę i ćwiczenia aerobowe, co pozwoli Ci nieco zrzucić tkankę tłuszczową. Dopiero wtedy można zacząć kształtować mięśnie ud. W innym przypadku mięśnie zginą pod warstwą tłuszczu, o czym należy pamiętać. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń korzystnie wpływających na uda.

  • Na uda dobrze działają przysiady. Stań w lekkim rozkroku, kolana i stopy skieruj nieco na zewnątrz i wykonuj przysiad schodząc biodrami i pośladkami w dół, nie niżej niż na linię bioder. Wykonuj w sumie 20 przysiadów. Przy ostatnim powtórzeniu zatrzymaj ruch w dole i wykonuj przez 20 sekund pulsowanie. Na pewno poczujesz, jak silnie pracują uda.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, wyprostuj nogi i wyciągnij wzdłuż tułowia ręce. W takiej pozycji staraj się unosić w górę wyprostowane nogi, po czym odkładaj je kilka centymetrów nad ziemię i znów wykonuj ruch. W sumie wykonaj 15 unoszeń.
  • Zostań w leżeniu na plecach, unieś i wyprostuj nogi. W takiej pozycji rozkładaj nogi na boki, aż do momenty gdy będziesz czuć napięcie mięśni. Wykonuj ćwiczenie 20 razy.
  • Pozostań w leżeniu na plecach, wyprostuj nogi. Unoś w górę jedną nogę i wykonuj nią przez 20 sekund krążenia w powietrzu, następnie wykonuj to samo ćwiczenie dla drugiej nogi również 20 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu stań prosto w lekkim rozkroku, a ręce oprzyj na biodrach. Przenieś ciężar ciała na jedną z nóg, a drugą wyprostowaną unoś w bok, jednocześnie nieco przechylając tułów. Przyjęta pozycja ma być jednak stabilna. Wykonaj 15 uniesień dla każdej nogi.
  • Kolejne ćwiczenie wykonuje się na macie. Oprzyj ciało na wyprostowanych rękach, nogi wyciągnij w tył i oprzyj je na palcach stóp. W takiej pozycji przyciągaj kolana na przeciwległych rąk i wykonuj ćwiczenie w szybkim tempie. W sumie wykonaj 20 powtórzeń tego ćwiczenia.
  • Ostatnie ćwiczenie jakie zaproponuję jest podobne do powyższego, przyjmij dokładnie taką samą pozycję wyjściową. Ćwiczenie różni się jedynie tym, że nie przyciągasz kolana w stronę rąk, a robisz wykrok nogami w prawo oraz w lewo. W sumie wykonaj 20 powtórzeń tego ćwiczenia.

 

Ćwiczenia na wąską talię

Ćwiczenia na wąską talię

Ćwiczenia na wąską talię Szczególnie kobiety zainteresowane są tym, by mieć wąską talię i szczupły brzuch. Na szczęście taki efekt da się osiągnąć wykonując odpowiednie ćw
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba Nie ma co ukrywać, że w dzisiejszych czasach praktycznie całkowicie jesteśmy skazani na krzywe kręgosłupy. Oczywiście brzmi to jak wyrocznia, jednak należy potraktować
Ćwiczenia na płaskostopie

Ćwiczenia na płaskostopie

Ćwiczenia na płaskostopie Płaskostopie jest zniekształceniem stopy, które polega na obniżeniu jej sklepień. Wiele osób cierpi na to schorzenie, nawet o tym nie wiedząc, bowiem
Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu

Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu

Ćwiczenia na jędrne pośladki, które możesz wykonać w domu Jest wiele ćwiczeń, które wykonywane w domu mogą przynieść efekty pod postacią jędrnych i wymodelowanych poślad
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u