Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na grube uda


Dodano: 14-04-2015 17:21
Popularność: 2760
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na grube uda

Jeśli twierdzisz, że masz grube uda to odpowiedz sobie na pytanie, czy nie masz nadmiaru zbędnych kilogramów. Jeśli tak jest to najpierw musisz zastosować dietę i ćwiczenia aerobowe, co pozwoli Ci nieco zrzucić tkankę tłuszczową. Dopiero wtedy można zacząć kształtować mięśnie ud. W innym przypadku mięśnie zginą pod warstwą tłuszczu, o czym należy pamiętać. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń korzystnie wpływających na uda.

  • Na uda dobrze działają przysiady. Stań w lekkim rozkroku, kolana i stopy skieruj nieco na zewnątrz i wykonuj przysiad schodząc biodrami i pośladkami w dół, nie niżej niż na linię bioder. Wykonuj w sumie 20 przysiadów. Przy ostatnim powtórzeniu zatrzymaj ruch w dole i wykonuj przez 20 sekund pulsowanie. Na pewno poczujesz, jak silnie pracują uda.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, wyprostuj nogi i wyciągnij wzdłuż tułowia ręce. W takiej pozycji staraj się unosić w górę wyprostowane nogi, po czym odkładaj je kilka centymetrów nad ziemię i znów wykonuj ruch. W sumie wykonaj 15 unoszeń.
  • Zostań w leżeniu na plecach, unieś i wyprostuj nogi. W takiej pozycji rozkładaj nogi na boki, aż do momenty gdy będziesz czuć napięcie mięśni. Wykonuj ćwiczenie 20 razy.
  • Pozostań w leżeniu na plecach, wyprostuj nogi. Unoś w górę jedną nogę i wykonuj nią przez 20 sekund krążenia w powietrzu, następnie wykonuj to samo ćwiczenie dla drugiej nogi również 20 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu stań prosto w lekkim rozkroku, a ręce oprzyj na biodrach. Przenieś ciężar ciała na jedną z nóg, a drugą wyprostowaną unoś w bok, jednocześnie nieco przechylając tułów. Przyjęta pozycja ma być jednak stabilna. Wykonaj 15 uniesień dla każdej nogi.
  • Kolejne ćwiczenie wykonuje się na macie. Oprzyj ciało na wyprostowanych rękach, nogi wyciągnij w tył i oprzyj je na palcach stóp. W takiej pozycji przyciągaj kolana na przeciwległych rąk i wykonuj ćwiczenie w szybkim tempie. W sumie wykonaj 20 powtórzeń tego ćwiczenia.
  • Ostatnie ćwiczenie jakie zaproponuję jest podobne do powyższego, przyjmij dokładnie taką samą pozycję wyjściową. Ćwiczenie różni się jedynie tym, że nie przyciągasz kolana w stronę rąk, a robisz wykrok nogami w prawo oraz w lewo. W sumie wykonaj 20 powtórzeń tego ćwiczenia.

 

Ćwiczenia na brzuch i uda dla dziewczyn w domu

Ćwiczenia na brzuch i uda dla dziewczyn w domu

Ćwiczenia na brzuch i uda dla dziewczyn w domu Każda kobieta dąży do tego, by mieć ładne i jędrne ciało. Szczególnie dużą uwagę zazwyczaj przykładamy do brzucha oraz ud, gdzie n
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy Wad postaw jest wiele i większość z nich wiąże się z utrzymywaniem nieprawidłowej sylwetki w wyniku skrzywień kręgosłupa. Wiele osób żyje z wadami post
Ćwiczenia na jędrne uda w domu

Ćwiczenia na jędrne uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu Wbrew pozorom aby ćwiczyć mięśnie nie trzeba od razu kupować karnetu na siłownię czy fitness. Jest wiele ćwiczeń, które można wykonywać w domu, liczy si
Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki Jest wiele ćwiczeń na ładne i kształtne pośladki. Na pewno pomogą one w uzyskaniu pełniejszych i krąglejszych kształtów. Możesz ćwiczyć zaró
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u