Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na grube uda


Dodano: 14-04-2015 17:21
Popularność: 1476
Kategorie:Nogi
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Nogi

Ćwiczenia na grube uda

Jeśli twierdzisz, że masz grube uda to odpowiedz sobie na pytanie, czy nie masz nadmiaru zbędnych kilogramów. Jeśli tak jest to najpierw musisz zastosować dietę i ćwiczenia aerobowe, co pozwoli Ci nieco zrzucić tkankę tłuszczową. Dopiero wtedy można zacząć kształtować mięśnie ud. W innym przypadku mięśnie zginą pod warstwą tłuszczu, o czym należy pamiętać. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń korzystnie wpływających na uda.

  • Na uda dobrze działają przysiady. Stań w lekkim rozkroku, kolana i stopy skieruj nieco na zewnątrz i wykonuj przysiad schodząc biodrami i pośladkami w dół, nie niżej niż na linię bioder. Wykonuj w sumie 20 przysiadów. Przy ostatnim powtórzeniu zatrzymaj ruch w dole i wykonuj przez 20 sekund pulsowanie. Na pewno poczujesz, jak silnie pracują uda.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, wyprostuj nogi i wyciągnij wzdłuż tułowia ręce. W takiej pozycji staraj się unosić w górę wyprostowane nogi, po czym odkładaj je kilka centymetrów nad ziemię i znów wykonuj ruch. W sumie wykonaj 15 unoszeń.
  • Zostań w leżeniu na plecach, unieś i wyprostuj nogi. W takiej pozycji rozkładaj nogi na boki, aż do momenty gdy będziesz czuć napięcie mięśni. Wykonuj ćwiczenie 20 razy.
  • Pozostań w leżeniu na plecach, wyprostuj nogi. Unoś w górę jedną nogę i wykonuj nią przez 20 sekund krążenia w powietrzu, następnie wykonuj to samo ćwiczenie dla drugiej nogi również 20 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu stań prosto w lekkim rozkroku, a ręce oprzyj na biodrach. Przenieś ciężar ciała na jedną z nóg, a drugą wyprostowaną unoś w bok, jednocześnie nieco przechylając tułów. Przyjęta pozycja ma być jednak stabilna. Wykonaj 15 uniesień dla każdej nogi.
  • Kolejne ćwiczenie wykonuje się na macie. Oprzyj ciało na wyprostowanych rękach, nogi wyciągnij w tył i oprzyj je na palcach stóp. W takiej pozycji przyciągaj kolana na przeciwległych rąk i wykonuj ćwiczenie w szybkim tempie. W sumie wykonaj 20 powtórzeń tego ćwiczenia.
  • Ostatnie ćwiczenie jakie zaproponuję jest podobne do powyższego, przyjmij dokładnie taką samą pozycję wyjściową. Ćwiczenie różni się jedynie tym, że nie przyciągasz kolana w stronę rąk, a robisz wykrok nogami w prawo oraz w lewo. W sumie wykonaj 20 powtórzeń tego ćwiczenia.

 

Ćwiczenia na szybki trening brzucha

Ćwiczenia na szybki trening brzucha

Ćwiczenia na szybki trening brzucha Wiele osób nie ma czasu na to, by poświęcać treningowi kilka godzin w tygodniu. Jeśli jednak będziesz prowadzić intensywne ćwiczenia, to wystarcz
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba Nie ma co ukrywać, że w dzisiejszych czasach praktycznie całkowicie jesteśmy skazani na krzywe kręgosłupy. Oczywiście brzmi to jak wyrocznia, jednak należy potraktować
Ćwiczenia na grube uda

Ćwiczenia na grube uda

Ćwiczenia na grube uda Jeśli twierdzisz, że masz grube uda to odpowiedz sobie na pytanie, czy nie masz nadmiaru zbędnych kilogramów. Jeśli tak jest to najpierw musisz zastosować diet
Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek

Ćwiczenia na fajny tyłek Szczególnie panie zainteresowane są tym, by mieć kształtną i jędrną pupę, bez oznak cellulitu. Jest wiele metod na osiągnięcie takiego efektu poprzez ćw
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Nogi

Ćwiczenia-Na na Facebook'u