Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na grube ręce


Dodano: 14-04-2015 17:21
Popularność: 1919
Kategorie:Rece
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Rece

Ćwiczenia na grube ręce

Jeśli masz grube ręce to najpierw poznaj przyczynę tego stanu. Może być to związane z opuchlizną lub z zatrzymywaniem wody w organizmie, oraz także z otyłością. Jeśli chcesz zrzucić nadmiar tłuszczu na rękach to zacznij od ćwiczeń aerobowych. Dopiero jeśli nieco schudniesz, rozpocznij ćwiczenia typowo siłowe, które modelują mięśnie rąk. Poniżej zaprezentuję kilka z nich. Wystarczy, że na trening poświecisz 15-20 minut dziennie.

  • Na ręce bardzo dobrze działa ćwiczenie zwane wyciskaniem – stań prosto, złap podchwytem lub nachwytem sztangę, zegnij łokcie i trzymaj ją na klatce. Z tej pozycji wyciskaj sztangę w górę, prostując łokcie. Wykonaj ćwiczenie 15 razy. Na początek możesz zacząć ćwiczenie z samym gryfem, bez obciążenia. To samo ćwiczenie możesz wykonywać w leżeniu na ławce. Wtedy wyciskanie jest nieco prostsze do wykonania.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu wykorzystaj maszynę do wykonywania pompek na poręczach. Staraj się oprzeć ręce na ramionach maszyny i poprzez zgięcia i prostowania łokcia, unosić i opuszczać swoje ciało. Nogi zegnij w kolanach, tak by nie stykały się z ziemią. Ćwiczenie wykonaj 10-15 razy.
  • Do kolejnego ćwiczenia weź jedną hantle, złap ją w obie dłonie i połóż się na ławce. Trzymaj ręce z hantlą wyprostowane za głową. Ćwiczenie polega na tym, by przenosić ręce z ciężarem zza głowy nad klatkę piersiową, następnie wracając do pozycji wyjściowej. Wykonaj ćwiczenie 10 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu przydadzą Ci się dwie hantle, do każdej dłoni po jednej. Wyprostuj ręce z ciężarkami przed ciałem, kierując ich wewnętrzną część w stronę klatki. W takiej pozycji wykonuj ugięcia przedramion podciągając je w stronę klatki. Pracują wyłącznie przedramiona. Wykonaj ćwiczenie 20 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu znów używaj dwóch hantli. Stań prosto, unieś ręce na boki, ugnij ręce w łokciach, tak by przedramiona względem ramion tworzyły kąt prosty. W takiej pozycji przyciągaj łokcie przed klatkę i wracaj do pozycji wyjściowej wykonując tzw. rozpiętki. Ćwiczenie wykonuj 20 razy.
  • Wykonując następne ćwiczenie znów stań prosto, weź w ręce hantle. Pochyl tułów w przód, uginając nieco plecy. W takiej pozycji wykonuj rozpiętki, odciągając ręce w górę, po bokach ciała. Wykonaj w sumie 20 powtórzeń.
  • Na zakończenie ćwiczeń możesz stanąć prosto trzymając hantle po bokach ciała. Unoś ręce w górę, na wysokość barków, trzymając je cały czas wyprostowane. Wykonaj 20 powtórzeń.

 

Ćwiczenia na brzuch i boczki

Ćwiczenia na brzuch i boczki

Ćwiczenia na brzuch i boczki Jest sporo fajnych i skutecznych ćwiczeń, które zredukują tłuszcz na brzuchu i boczkach, przy okazji modelując mięśnie. Pamiętaj jednak, że jeśli mas
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców Zaczynając jakiekolwiek treningi, nie możemy zapominać o tym, żeby najzwyczajniej w świecie rozgrzać wszystkie swoje mięśnie. W innym przypadku bardzo
Ćwiczenia na odchudzanie nóg i brzucha

Ćwiczenia na odchudzanie nóg i brzucha

Ćwiczenia na odchudzanie nóg i brzucha Wiosna zbliża się coraz większymi krokami, w związku z tym coraz więcej osób myśli o poprawieniu nie tylko swojej kondycji, ale ró
Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków

Ćwiczenia na ujędrnienie pośladków Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają ujędrniać pośladki. Wystarczy 15-20 minut treningu dziennie, by już po miesiącu zobaczyć pi
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Rece

Ćwiczenia-Na na Facebook'u