Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na grube ręce


Dodano: 14-04-2015 17:21
Popularność: 2174
Kategorie:Rece
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Rece

Ćwiczenia na grube ręce

Jeśli masz grube ręce to najpierw poznaj przyczynę tego stanu. Może być to związane z opuchlizną lub z zatrzymywaniem wody w organizmie, oraz także z otyłością. Jeśli chcesz zrzucić nadmiar tłuszczu na rękach to zacznij od ćwiczeń aerobowych. Dopiero jeśli nieco schudniesz, rozpocznij ćwiczenia typowo siłowe, które modelują mięśnie rąk. Poniżej zaprezentuję kilka z nich. Wystarczy, że na trening poświecisz 15-20 minut dziennie.

  • Na ręce bardzo dobrze działa ćwiczenie zwane wyciskaniem – stań prosto, złap podchwytem lub nachwytem sztangę, zegnij łokcie i trzymaj ją na klatce. Z tej pozycji wyciskaj sztangę w górę, prostując łokcie. Wykonaj ćwiczenie 15 razy. Na początek możesz zacząć ćwiczenie z samym gryfem, bez obciążenia. To samo ćwiczenie możesz wykonywać w leżeniu na ławce. Wtedy wyciskanie jest nieco prostsze do wykonania.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu wykorzystaj maszynę do wykonywania pompek na poręczach. Staraj się oprzeć ręce na ramionach maszyny i poprzez zgięcia i prostowania łokcia, unosić i opuszczać swoje ciało. Nogi zegnij w kolanach, tak by nie stykały się z ziemią. Ćwiczenie wykonaj 10-15 razy.
  • Do kolejnego ćwiczenia weź jedną hantle, złap ją w obie dłonie i połóż się na ławce. Trzymaj ręce z hantlą wyprostowane za głową. Ćwiczenie polega na tym, by przenosić ręce z ciężarem zza głowy nad klatkę piersiową, następnie wracając do pozycji wyjściowej. Wykonaj ćwiczenie 10 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu przydadzą Ci się dwie hantle, do każdej dłoni po jednej. Wyprostuj ręce z ciężarkami przed ciałem, kierując ich wewnętrzną część w stronę klatki. W takiej pozycji wykonuj ugięcia przedramion podciągając je w stronę klatki. Pracują wyłącznie przedramiona. Wykonaj ćwiczenie 20 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu znów używaj dwóch hantli. Stań prosto, unieś ręce na boki, ugnij ręce w łokciach, tak by przedramiona względem ramion tworzyły kąt prosty. W takiej pozycji przyciągaj łokcie przed klatkę i wracaj do pozycji wyjściowej wykonując tzw. rozpiętki. Ćwiczenie wykonuj 20 razy.
  • Wykonując następne ćwiczenie znów stań prosto, weź w ręce hantle. Pochyl tułów w przód, uginając nieco plecy. W takiej pozycji wykonuj rozpiętki, odciągając ręce w górę, po bokach ciała. Wykonaj w sumie 20 powtórzeń.
  • Na zakończenie ćwiczeń możesz stanąć prosto trzymając hantle po bokach ciała. Unoś ręce w górę, na wysokość barków, trzymając je cały czas wyprostowane. Wykonaj 20 powtórzeń.

 

Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży

Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży

  Ćwiczenia na jędrny brzuch po ciąży Po ciąży skóra na brzuchu traci elastyczność, skóra może być zwiotczała, co jest strapieniem wielu kobiet. W 6 tygodni po poro
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty

Ćwiczenia na mięsień gruszkowaty Mięsień gruszkowaty jest niewielkim mięśniem, który bierze początek na powierzchni miedniczej kości krzyżowej. Odpowiada za rotację stawu biodrow
Ćwiczenia na szczupłe uda

Ćwiczenia na szczupłe uda

Ćwiczenia na szczupłe uda Marzą Ci się szczupłe, jędrne uda? Plus tego marzenia jest taki, że można spokojnie go zrealizować. Trzeba włożyć w to jednak nieco wysiłku, a także systema
Ćwiczenia na okrągłe pośladki

Ćwiczenia na okrągłe pośladki

Ćwiczenia na okrągłe pośladki Mając na myśli okrągłe pośladki po prostu chodzi o jędrne, ładnie ukształtowane pośladki – taki efekt można osiągnąć poprzez systematyczne ćwi
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Rece

Ćwiczenia-Na na Facebook'u