Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na garbienie się


Dodano: 14-04-2015 17:18
Popularność: 2580
Kategorie:Plecy
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Plecy

Ćwiczenia na garbienie się

Wiele osób ma tendencję do garbienia się i często wykonuje to bezwiednie. Przyjmujemy pozycję w której jest nam wygodnie, co nie zawsze jest odpowiednie dla kręgosłupa. Szczególnie dzieci powinno się uczyć tego jak unikać garbienia się lub ewentualnie należy wdrożyć ćwiczenia korekcyjne. Poniżej zaprezentuje prosty zestaw ćwiczeń, które korzystanie wpływają na plecy garbiących się osób i pomagają utrzymywać prawidłową sylwetkę.

  • Na początek wykorzystaj do ćwiczeń futrynę – stań między drzwiami i oprzyj ręce o futrynę powoli przesuwając je w górę, tak by zostały wyprostowane. Stań na palcach i staraj się sięgnąć najdalej jak to jest możliwe. Zostań w tej pozycji 10 sekund, po czym wróć do pozycji wyjściowej. Wykonaj ćwiczenie 5 razy.
  • Do kolejnego ćwiczenia również wykorzystaj futrynę, oprzyj się o jedną z jej części ustawiając ciało przodem do niej. Jedną nogę oprzyj o jeden kąt futryny, drugą o drugi. Wyprostuj obie ręce do góry i przesuń je maksymalnie do góry, wytrzymując w tej pozycji 10 sekund. Wykonaj 5 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu przyda ci się gumowa piłka. Stań prosto, chwyć piłkę i trzymaj ją za głową w lekkim ugięciu łokci. Staraj się prostować ręce i trzymać je maksymalnie wyciągnięte z piłką przez 5 sekund, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Wykonaj ćwiczenie 5 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu znów weź w dłonie piłkę i stań przed ścianą w odległości około 0,5 metra. Wyprostuj ręce nad głową trzymając w nich piłkę i staraj się lekko opadać na ścianę trzymając napięte nogi i plecy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na brzuchu, wyciągnij ręce po bokach ciała i w tej pozycji staraj się wykonywać lekkie unoszenia klatki piersiowej w górę. Zatrzymaj ruch na 3 sekundy. W sumie wykonaj 10 powtórzeń.
  • Przy następnym ćwiczeniu zostań w leżeniu na macie, z tym że połóż się na plecach. Jedną nogę wyprostuj, drugą zegnij w kolanie i staraj się przyciągać ją do klatki piersiowej, zatrzymując ruch na 3 sekundy. Wykonaj w sumie po 5 powtórzeń dla każdej nogi.
  • Kolejne ćwiczenie wykonuj w takiej samej pozycji jak powyższe, z tą różnicą że przyciągasz do klatki piersiowej obie nogi, zatrzymujesz ruch na 5 sekund po czym je prostujesz. Wykonuj ćwiczenie w sumie 10 razy.

 

 

 

Ćwiczenia na brzuch i boczki

Ćwiczenia na brzuch i boczki

Ćwiczenia na brzuch i boczki Jest sporo fajnych i skutecznych ćwiczeń, które zredukują tłuszcz na brzuchu i boczkach, przy okazji modelując mięśnie. Pamiętaj jednak, że jeśli mas
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców

Ćwiczenia na mięśnie pleców Zaczynając jakiekolwiek treningi, nie możemy zapominać o tym, żeby najzwyczajniej w świecie rozgrzać wszystkie swoje mięśnie. W innym przypadku bardzo
Ćwiczenia na łydki w domu

Ćwiczenia na łydki w domu

Ćwiczenia na łydki w domu Wiele osób wykonując trening nóg zapomina o kształtowaniu łydek. Warto włączyć do treningu ogólnorozwojowego również ćwiczenie łyde
Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek Pośladki są tą częścią ciała, na punkcie której przewrażliwione są szczególnie kobiety. Ładna, kształtna pupa jest wizytówką zadban
Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej Trening klatki piersiowej jest bardzo ważnym elementem ćwiczeń ogólnorozwojowych. Warto ćwiczyć klatkę piersiową 3 razy w tygodniu, pamięta
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Plecy

Ćwiczenia-Na na Facebook'u