Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na garbienie się


Dodano: 14-04-2015 17:18
Popularność: 1739
Kategorie:Plecy
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Plecy

Ćwiczenia na garbienie się

Wiele osób ma tendencję do garbienia się i często wykonuje to bezwiednie. Przyjmujemy pozycję w której jest nam wygodnie, co nie zawsze jest odpowiednie dla kręgosłupa. Szczególnie dzieci powinno się uczyć tego jak unikać garbienia się lub ewentualnie należy wdrożyć ćwiczenia korekcyjne. Poniżej zaprezentuje prosty zestaw ćwiczeń, które korzystanie wpływają na plecy garbiących się osób i pomagają utrzymywać prawidłową sylwetkę.

  • Na początek wykorzystaj do ćwiczeń futrynę – stań między drzwiami i oprzyj ręce o futrynę powoli przesuwając je w górę, tak by zostały wyprostowane. Stań na palcach i staraj się sięgnąć najdalej jak to jest możliwe. Zostań w tej pozycji 10 sekund, po czym wróć do pozycji wyjściowej. Wykonaj ćwiczenie 5 razy.
  • Do kolejnego ćwiczenia również wykorzystaj futrynę, oprzyj się o jedną z jej części ustawiając ciało przodem do niej. Jedną nogę oprzyj o jeden kąt futryny, drugą o drugi. Wyprostuj obie ręce do góry i przesuń je maksymalnie do góry, wytrzymując w tej pozycji 10 sekund. Wykonaj 5 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu przyda ci się gumowa piłka. Stań prosto, chwyć piłkę i trzymaj ją za głową w lekkim ugięciu łokci. Staraj się prostować ręce i trzymać je maksymalnie wyciągnięte z piłką przez 5 sekund, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Wykonaj ćwiczenie 5 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu znów weź w dłonie piłkę i stań przed ścianą w odległości około 0,5 metra. Wyprostuj ręce nad głową trzymając w nich piłkę i staraj się lekko opadać na ścianę trzymając napięte nogi i plecy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na brzuchu, wyciągnij ręce po bokach ciała i w tej pozycji staraj się wykonywać lekkie unoszenia klatki piersiowej w górę. Zatrzymaj ruch na 3 sekundy. W sumie wykonaj 10 powtórzeń.
  • Przy następnym ćwiczeniu zostań w leżeniu na macie, z tym że połóż się na plecach. Jedną nogę wyprostuj, drugą zegnij w kolanie i staraj się przyciągać ją do klatki piersiowej, zatrzymując ruch na 3 sekundy. Wykonaj w sumie po 5 powtórzeń dla każdej nogi.
  • Kolejne ćwiczenie wykonuj w takiej samej pozycji jak powyższe, z tą różnicą że przyciągasz do klatki piersiowej obie nogi, zatrzymujesz ruch na 5 sekund po czym je prostujesz. Wykonuj ćwiczenie w sumie 10 razy.

 

 

 

Ćwiczenia na trening brzucha

Ćwiczenia na trening brzucha

Ćwiczenia na trening brzucha Brzuch jest jedną z najczęściej ćwiczonych partii mięśniowych. Panuje teraz moda na posiadanie płaskiego brzucha, na którym zarysowane są mięśnie. Pa
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się Wiele osób ma tendencję do garbienia się i często wykonuje to bezwiednie. Przyjmujemy pozycję w której jest nam wygodnie, co nie zawsze jest odpowied
Ćwiczenia na smukłe nogi

Ćwiczenia na smukłe nogi

Ćwiczenia na smukłe nogi Smukłe i zgrabne nogi są marzeniem każdej kobiety. Są sposoby na to, by cieszyć się pięknym ciałem. Pamiętaj jednak, że jeśli posiadasz zbędne kilogramy to n
Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek

Ćwiczenia na jędrny pośladek Pośladki są tą częścią ciała, na punkcie której przewrażliwione są szczególnie kobiety. Ładna, kształtna pupa jest wizytówką zadban
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Plecy

Ćwiczenia-Na na Facebook'u