Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na garbienie się


Dodano: 14-04-2015 17:18
Popularność: 1906
Kategorie:Plecy
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Plecy

Ćwiczenia na garbienie się

Wiele osób ma tendencję do garbienia się i często wykonuje to bezwiednie. Przyjmujemy pozycję w której jest nam wygodnie, co nie zawsze jest odpowiednie dla kręgosłupa. Szczególnie dzieci powinno się uczyć tego jak unikać garbienia się lub ewentualnie należy wdrożyć ćwiczenia korekcyjne. Poniżej zaprezentuje prosty zestaw ćwiczeń, które korzystanie wpływają na plecy garbiących się osób i pomagają utrzymywać prawidłową sylwetkę.

  • Na początek wykorzystaj do ćwiczeń futrynę – stań między drzwiami i oprzyj ręce o futrynę powoli przesuwając je w górę, tak by zostały wyprostowane. Stań na palcach i staraj się sięgnąć najdalej jak to jest możliwe. Zostań w tej pozycji 10 sekund, po czym wróć do pozycji wyjściowej. Wykonaj ćwiczenie 5 razy.
  • Do kolejnego ćwiczenia również wykorzystaj futrynę, oprzyj się o jedną z jej części ustawiając ciało przodem do niej. Jedną nogę oprzyj o jeden kąt futryny, drugą o drugi. Wyprostuj obie ręce do góry i przesuń je maksymalnie do góry, wytrzymując w tej pozycji 10 sekund. Wykonaj 5 powtórzeń.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu przyda ci się gumowa piłka. Stań prosto, chwyć piłkę i trzymaj ją za głową w lekkim ugięciu łokci. Staraj się prostować ręce i trzymać je maksymalnie wyciągnięte z piłką przez 5 sekund, po czym wracaj do pozycji wyjściowej. Wykonaj ćwiczenie 5 razy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu znów weź w dłonie piłkę i stań przed ścianą w odległości około 0,5 metra. Wyprostuj ręce nad głową trzymając w nich piłkę i staraj się lekko opadać na ścianę trzymając napięte nogi i plecy.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu połóż się na macie na brzuchu, wyciągnij ręce po bokach ciała i w tej pozycji staraj się wykonywać lekkie unoszenia klatki piersiowej w górę. Zatrzymaj ruch na 3 sekundy. W sumie wykonaj 10 powtórzeń.
  • Przy następnym ćwiczeniu zostań w leżeniu na macie, z tym że połóż się na plecach. Jedną nogę wyprostuj, drugą zegnij w kolanie i staraj się przyciągać ją do klatki piersiowej, zatrzymując ruch na 3 sekundy. Wykonaj w sumie po 5 powtórzeń dla każdej nogi.
  • Kolejne ćwiczenie wykonuj w takiej samej pozycji jak powyższe, z tą różnicą że przyciągasz do klatki piersiowej obie nogi, zatrzymujesz ruch na 5 sekund po czym je prostujesz. Wykonuj ćwiczenie w sumie 10 razy.

 

 

 

Ćwiczenia na ujędrnienie brzucha

Ćwiczenia na ujędrnienie brzucha

Ćwiczenia na ujędrnienie brzucha Jeśli Twojemu brzuchowi brakuje jędrności, możesz to zmienić. Na początek zastanów się czemu tak jest – jeśli masz zbędne kilogramy to post
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się Wiele osób ma tendencję do garbienia się i często wykonuje to bezwiednie. Przyjmujemy pozycję w której jest nam wygodnie, co nie zawsze jest odpowied
Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu

Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu

Ćwiczenia na pozbycie się cellulitu Cellulit jest zmorą wielu kobiet, szczególnie tych, które zmagają się z nadwagą. Cellulit objawia się nieestetyczną, pomarszczoną sk&oacu
Ćwiczenia na okrągłe pośladki

Ćwiczenia na okrągłe pośladki

Ćwiczenia na okrągłe pośladki Mając na myśli okrągłe pośladki po prostu chodzi o jędrne, ładnie ukształtowane pośladki – taki efekt można osiągnąć poprzez systematyczne ćwi
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Plecy

Ćwiczenia-Na na Facebook'u