Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na fajny tyłek


Dodano: 07-03-2015 15:53
Popularność: 1608
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na fajny tyłek

Szczególnie panie zainteresowane są tym, by mieć kształtną i jędrną pupę, bez oznak cellulitu. Jest wiele metod na osiągnięcie takiego efektu poprzez ćwiczenia, masaż czy stosowanie balsamów ujędrniających. Oczywiście najlepsze efekty dają codzienne ćwiczenia chociaż po 20 minut – wystarczy tylko trochę czasu i chęć do aktywności. Jeśli wykonujesz ćwiczenia dokładnie i systematycznie to po 1-2 miesiącach powinnaś zauważyć różnicę. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które mogą zapewnić ponętne pośladki oraz jędrną i napiętą skórę.

  • Według mnie najlepsze ćwiczenie na pośladki polega na tym, by zejść na matę, przód ciała oprzeć na wyprostowanych rękach, tył na ugiętych w kolanach nogach. Plecy pozostają proste. Unosisz w bok jedną nogę, druga zostaje na ziemi. Wysokość uniesienia zależy od Ciebie – jeśli wykonujesz ćwiczenie dobrze, powinnaś poczuć napięcie pośladków. Tak samo wykonuj ćwiczenie dla drugiej nogi, staraj się zrobić po 20 powtórzeń.
  • Przy następnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, stopy złączone oprzyj na ziemi. Wypchnij biodra w górę i wykonuj nimi pulsowania lekko w górę, następnie nieco w dół. W trakcie ćwiczenia nie odkładasz bioder na ziemię. Spróbuj pulsować przez 30 sekund.
  • Spróbuj też przysiadów – stań w lekkim rozkroku, stopy skieruj na zewnątrz, wyprostuj plecy. Zejdź biodrami na linię kolan i wykonuj w tej pozycji pulsowania. Możesz też schodzić do przysiadu, wstawać i znów wykonywać przysiad.
  • Możesz też zejść do przysiadu i podnosić lekko w górę raz jedną, raz drugą nogę, podobnie jak zawodnicy sumo.
  • Połóż się na ziemi na brzuchu, ręce spleć pod czołem, nogi wyciągnij do tyłu. W tej pozycji podnoś nogi w górę, aż do momentu gdy poczujesz napięcie pośladków. Możesz też wykonywać ćwiczenie na macie, przód ciała opierając na wyprostowanych dłoniach, uginając jedną nogę w kolanie i opierając ją na macie. Ćwiczenie wykonuje się dla każdej nogi w 20 powtórzeniach.
  • Przy ostatnim ćwiczeniu połóż się na macie na boku, rękę oprzyj pod głową. Nogi powinny być lekko ugięte w kolanie. Nogę znajdującą się u góry lekko podnieś, prostuj, następnie znów uginaj i powtarzaj ćwiczenie. Noga od strony maty na razie spoczywa nieruchomo, jednak po zakończonych 20 powtórzeniach dla jednej nogi, zmieniasz bok i ćwiczysz drugą nogę. 

Ćwiczenia na brzuch i uda

Ćwiczenia na brzuch i uda

Ćwiczenia na brzuch i nogi Jest sporo fajnych i przyjemnych ćwiczeń, dzięki którym możemy kształtować mięśnie nóg oraz brzucha. Jeżeli tylko masz motywację i chęć do ćw
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się Wiele osób ma tendencję do garbienia się i często wykonuje to bezwiednie. Przyjmujemy pozycję w której jest nam wygodnie, co nie zawsze jest odpowied
Ćwiczenia antycellulitowe

Ćwiczenia antycellulitowe

Ćwiczenia antycellulitowe Cellulit jest zmorą wielu kobiet, szczególnie po 30 roku życia. Tzw. pomarańczowa skórka znacznie szpeci wygląd nóg. Na szczęście z cellulitem
Ćwiczenia na uda i pośladki

Ćwiczenia na uda i pośladki

Ćwiczenia na pośladki i uda Za zgrabnymi i wymodelowanymi pośladkami i udami szczególnie podążają kobiety. Jest wiele prostych ćwiczeń, które wykonywane regularnie mogą przy
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u