Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na fajny tyłek


Dodano: 07-03-2015 15:53
Popularność: 1089
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na fajny tyłek

Szczególnie panie zainteresowane są tym, by mieć kształtną i jędrną pupę, bez oznak cellulitu. Jest wiele metod na osiągnięcie takiego efektu poprzez ćwiczenia, masaż czy stosowanie balsamów ujędrniających. Oczywiście najlepsze efekty dają codzienne ćwiczenia chociaż po 20 minut – wystarczy tylko trochę czasu i chęć do aktywności. Jeśli wykonujesz ćwiczenia dokładnie i systematycznie to po 1-2 miesiącach powinnaś zauważyć różnicę. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które mogą zapewnić ponętne pośladki oraz jędrną i napiętą skórę.

  • Według mnie najlepsze ćwiczenie na pośladki polega na tym, by zejść na matę, przód ciała oprzeć na wyprostowanych rękach, tył na ugiętych w kolanach nogach. Plecy pozostają proste. Unosisz w bok jedną nogę, druga zostaje na ziemi. Wysokość uniesienia zależy od Ciebie – jeśli wykonujesz ćwiczenie dobrze, powinnaś poczuć napięcie pośladków. Tak samo wykonuj ćwiczenie dla drugiej nogi, staraj się zrobić po 20 powtórzeń.
  • Przy następnym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie, stopy złączone oprzyj na ziemi. Wypchnij biodra w górę i wykonuj nimi pulsowania lekko w górę, następnie nieco w dół. W trakcie ćwiczenia nie odkładasz bioder na ziemię. Spróbuj pulsować przez 30 sekund.
  • Spróbuj też przysiadów – stań w lekkim rozkroku, stopy skieruj na zewnątrz, wyprostuj plecy. Zejdź biodrami na linię kolan i wykonuj w tej pozycji pulsowania. Możesz też schodzić do przysiadu, wstawać i znów wykonywać przysiad.
  • Możesz też zejść do przysiadu i podnosić lekko w górę raz jedną, raz drugą nogę, podobnie jak zawodnicy sumo.
  • Połóż się na ziemi na brzuchu, ręce spleć pod czołem, nogi wyciągnij do tyłu. W tej pozycji podnoś nogi w górę, aż do momentu gdy poczujesz napięcie pośladków. Możesz też wykonywać ćwiczenie na macie, przód ciała opierając na wyprostowanych dłoniach, uginając jedną nogę w kolanie i opierając ją na macie. Ćwiczenie wykonuje się dla każdej nogi w 20 powtórzeniach.
  • Przy ostatnim ćwiczeniu połóż się na macie na boku, rękę oprzyj pod głową. Nogi powinny być lekko ugięte w kolanie. Nogę znajdującą się u góry lekko podnieś, prostuj, następnie znów uginaj i powtarzaj ćwiczenie. Noga od strony maty na razie spoczywa nieruchomo, jednak po zakończonych 20 powtórzeniach dla jednej nogi, zmieniasz bok i ćwiczysz drugą nogę. 

Ćwiczenia na brzuch na siłowni

Ćwiczenia na brzuch na siłowni

Ćwiczenia na brzuch na siłowni Siłownia jest miejscem,  którym możemy ćwiczyć mięśnie brzucha na wiele sposobów. Polecam wybrać większe siłownie, gdzie odpowiedniego
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na skoliozę

Ćwiczenia na skoliozę

Ćwiczenia na skoliozę Skolioza jest skrzywieniem bocznym kręgosłupa, który wygięty jest pod nienaturalnym kątem. Skoliozą określa się zniekształcenie wynoszące ponad 10° w p
Ćwiczenia na jędrne uda w domu

Ćwiczenia na jędrne uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu Wbrew pozorom aby ćwiczyć mięśnie nie trzeba od razu kupować karnetu na siłownię czy fitness. Jest wiele ćwiczeń, które można wykonywać w domu, liczy si
Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie pośladków. Szczególnie panie zainteresowane są tym, by wzmacniać mi
Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps Triceps, czyli mięsień trójgłowy ramienia znajduje się na tylnej powierzchni naszego ramienia. Warto pamiętać, że mięśnie rąk należy ćwiczyć równom
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u