Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na ekspresowy trening brzucha


Dodano: 12-04-2015 08:04
Popularność: 1262
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na ekspresowy trening brzucha

Ekspresowy trening brzucha to tzw. ABS. Są to ćwiczenia trwające od 8 do 15 minut, mające na celu bardzo intensywne kształtowanie mięśni brzucha i spalanie tłuszczu. Z racji tego, że między ćwiczeniami nie wykonuje się przerw, a sam trening jest bardzo intensywny, nie musi być on długi. Jest to dobra alternatywa dla osób które nie mają czasu na rozbudowany trening. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń wchodzących w skład ABS.

  • Na początek rozpocznij zajęcia od której rozgrzewki trwającej 5 minut. Wtedy mięśnie będą rozgrzane i przystosowane do ćwiczeń. Przy pierwszym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie i oprzyj stopy o ziemię. Ręce skleć pod głowa lub oprzyj o skronie. Wykonuj spięcia mięśni brzucha unosząc lekko klatkę piersiową w górę. Wykonuj spięcia rytmicznie, w dobrym tempie przez minutę.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań na macie i na niej usiądź. Tułów odegnij lekko w tył, nogi zegnij w kolanach i unieś. W ciągu minuty wykonuj szybkie odchylania tułowia do tyłu przy jednoczesnym prostowaniu nóg i następnie przyciąganiu ich w stronę klatki.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź do leżenia na plecach, nogi wyprostuj i unieś w górę, wyciągnij ręce przed siebie.  Unosząc klatkę piersiową staraj się sięgać rękami jak najdalej do nóg, możesz skręcać ręce do przeciwległej nogi, przez co będą pracować mięśnie skośne. Na wykonanie ćwiczenia masz kolejną minutę.
  • Znów przejdź do siedzenia na macie z ugiętymi nogami w powietrzu, weź do ręki piłkę, którą masz przenosić raz na jedną, raz na drugą stronę ciała wykonując skręty tułowia. Nogi mają być cały czas ugięte. Na ćwiczenie przeznacz kolejną minutę.
  • Przez następną minutę ćwicz w leżeniu na plecach z rękami wzdłuż ciała wykonując nogami nożyce pionowe lub poziome.
  • Do kolejnego ćwiczenia połóż się na macie, wyprostuj nogi,  przyjmij pozycję jak do spięcia. Ćwiczenie polega na jednoczesnym unoszeniu nóg w górę i wykonywaniu spięć. Możesz cały czas trzymać spięcie unosząc nogi. Poświęć na ćwiczenie 2 minuty.
  • Ostatnią minutę ćwiczeń przeznacz na deskę. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na rękach ugiętych w łokciu, tył ciała wyciągnij i oprzyj na palcach stóp. Napnij maksymalnie mięśnie brzucha, nóg i pośladki i zatrzymaj ruch przez minutę.

Ćwiczenia na brzuch

Ćwiczenia na brzuch

Ćwiczenia na brzuch Jest wiele prostych ćwiczeń, które bez wielkiego wysiłku pozwalają nam kształtować mięśnie brzucha. Ćwiczenia można wykonywać zarówno na siłowni jak
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się

Ćwiczenia na garbienie się Wiele osób ma tendencję do garbienia się i często wykonuje to bezwiednie. Przyjmujemy pozycję w której jest nam wygodnie, co nie zawsze jest odpowied
Ćwiczenia na łydki

Ćwiczenia na łydki

Ćwiczenia na łydki Łydki są częścią nóg, o których wiele osób dbających o swoje mięśnie i ciało zapomina. Skupiamy się ogólnie na ćwiczeniach nóg, z
Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę Pośladki są wizytówka każdej kobiety, dlatego warto myśleć o tym, by ćwiczyć tą część ciała. Jest wiele prostych ćwiczeń, które kształtuj
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u