Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na ekspresowy trening brzucha


Dodano: 12-04-2015 08:04
Popularność: 1574
Kategorie:Brzuch
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Brzuch

Ćwiczenia na ekspresowy trening brzucha

Ekspresowy trening brzucha to tzw. ABS. Są to ćwiczenia trwające od 8 do 15 minut, mające na celu bardzo intensywne kształtowanie mięśni brzucha i spalanie tłuszczu. Z racji tego, że między ćwiczeniami nie wykonuje się przerw, a sam trening jest bardzo intensywny, nie musi być on długi. Jest to dobra alternatywa dla osób które nie mają czasu na rozbudowany trening. Poniżej zaprezentuję kilka ćwiczeń wchodzących w skład ABS.

  • Na początek rozpocznij zajęcia od której rozgrzewki trwającej 5 minut. Wtedy mięśnie będą rozgrzane i przystosowane do ćwiczeń. Przy pierwszym ćwiczeniu połóż się na macie na plecach, zegnij nogi w kolanie i oprzyj stopy o ziemię. Ręce skleć pod głowa lub oprzyj o skronie. Wykonuj spięcia mięśni brzucha unosząc lekko klatkę piersiową w górę. Wykonuj spięcia rytmicznie, w dobrym tempie przez minutę.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zostań na macie i na niej usiądź. Tułów odegnij lekko w tył, nogi zegnij w kolanach i unieś. W ciągu minuty wykonuj szybkie odchylania tułowia do tyłu przy jednoczesnym prostowaniu nóg i następnie przyciąganiu ich w stronę klatki.
  • Przy kolejnym ćwiczeniu zejdź do leżenia na plecach, nogi wyprostuj i unieś w górę, wyciągnij ręce przed siebie.  Unosząc klatkę piersiową staraj się sięgać rękami jak najdalej do nóg, możesz skręcać ręce do przeciwległej nogi, przez co będą pracować mięśnie skośne. Na wykonanie ćwiczenia masz kolejną minutę.
  • Znów przejdź do siedzenia na macie z ugiętymi nogami w powietrzu, weź do ręki piłkę, którą masz przenosić raz na jedną, raz na drugą stronę ciała wykonując skręty tułowia. Nogi mają być cały czas ugięte. Na ćwiczenie przeznacz kolejną minutę.
  • Przez następną minutę ćwicz w leżeniu na plecach z rękami wzdłuż ciała wykonując nogami nożyce pionowe lub poziome.
  • Do kolejnego ćwiczenia połóż się na macie, wyprostuj nogi,  przyjmij pozycję jak do spięcia. Ćwiczenie polega na jednoczesnym unoszeniu nóg w górę i wykonywaniu spięć. Możesz cały czas trzymać spięcie unosząc nogi. Poświęć na ćwiczenie 2 minuty.
  • Ostatnią minutę ćwiczeń przeznacz na deskę. Zejdź na matę, oprzyj przód ciała na rękach ugiętych w łokciu, tył ciała wyciągnij i oprzyj na palcach stóp. Napnij maksymalnie mięśnie brzucha, nóg i pośladki i zatrzymaj ruch przez minutę.

Ćwiczenia na kaloryfer

Ćwiczenia na kaloryfer

Ćwiczenia na kaloryfer Same ćwiczenia nie wystarczą by uzyskać tzw. kaloryfer, czyli widocznie zarysowane pod skóra mięśnie brzucha. Musisz zarówno wykonać rzeźbę jak i spal
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Metoda Karskiego cwiczenia

Metoda Karskiego cwiczenia

Ćwiczenia metoda Karskiego Metoda karskiego jest dość kontrowersyjną metodą na leczenie skolioz. Metoda opiera się głównie na likwidowaniu przykurczów, które według pr
Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda

Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda

Ćwiczenia na mięsień dwugłowy uda Mięsień dwugłowy uda znajduje się w przedniej części uda, pełni funkcję prostownika kolana, zginacza stawu łokciowego. Jest sporo ćwiczeń, kt&oacut
Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladki Pośladki to część ciała o którą szczególnie dbają panie, jednak do modelowania pośladków coraz częściej sięgają też mężczyźni. Jest spo
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Brzuch

Ćwiczenia-Na na Facebook'u