Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na dupe


Dodano: 07-03-2015 15:49
Popularność: 1705
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na dupę

Pośladki są bardzo ważną częścią ciała,  szczególnie dla kobiet, które dbają o to, by pupa była jędrna i zgrabna. Jest to wizytówka ciała kobiety, jednak coraz częściej pośladki ćwiczą też mężczyźni. Jest wiele prostych ćwiczeń na pośladki, które nie wymagają wielkiego nakładu pracy, jedynie systematyczności i chęci do podjęcia aktywności. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które przyczynią się do posiadania ładnych pośladków. Wystarczy ćwiczyć co dzień przez 20 minut, by wkrótce zobaczyć efekty.

  • Jeśli korzystasz zajęć fitness to polecam Ci zapisanie się na BPU czy Pupomanię. Ćwiczenia te ukierunkowane są na modelowanie dolnych partii ciała – pośladków, ud i brzucha. Przy okazji spalamy zbędne kalorie i poprawiamy naszą kondycję. Na fitness należałoby chodzić 3 razy w tygodniu, wtedy ćwiczenia dają najlepsze efekty.
  • Aby mieć jędrną pupę skorzystaj też z maszyn dostępnych na siłowni, np. z suwnicy. Wystarczy odpychać się nogami od platformy – w czasie ćwiczenia pracują mięśnie ud i pośladków.
  • Na pośladki bardzo dobrze wpływają przysiady – stań w lekkim rozkroku, skieruj stopy i kolana do wewnątrz, następnie schodź biodrami i pośladkami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan. Plecy w trakcie ćwiczenia trzymaj wyprostowane. Wykonuj przysiady 20 razy, na koniec ćwiczenia zatrzymaj ruch w przysiadzie i wykonuj pulsowania.
  • Możesz też zmodyfikować powyższe ćwiczenie – zejdź do pozycji przysiadu, zostań w tej pozycji 20 sekund w czasie których stawaj na palcach stóp – musisz pozostawać w jednej pozycji, liczy się tu nie ilość powtórzeń, a natężenie ćwiczenia.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała o wyprostowane ręce, tył ciała na nogach ugiętych w kolanie. Pozostając w takiej pozycji wykonuj podnoszenia ugiętej nogi w bok, aż do momentu gdy poczujesz napięcie pośladków. Wykonaj ćwiczenie 20 razy dla każdej nogi, po czym zejdź do pozycji w jakiej zaczynało się ćwiczenie. Wyprostuj nogę w tył i wykonuj jej podnoszenie, również po 20 razy dla każdej nogi.
  • Przy ostatnim ćwiczeniu, jakie mogę zaproponować zejdź na matę i połóż się na brzuchu. Ręce możesz spleść pod głową, nogi powinny być wyprostowane. Ćwiczenie polega na tym, by podnosić w górę nogi albo pojedynczo, albo jednocześnie. Nie musisz podnosić ich wysoko, liczy się sam ruch i praca mięśni pośladków.
  • Pamiętaj, że zanim rozpoczniesz ćwiczenia musisz wykonać krótką rozgrzewkę. Podskakuj, rób pajacyki, krązenia rąk i nóg - wszystko po to, by rozgrzac mięśnie przed wysiłkiem.

Ćwiczenia na chudy brzuch

Ćwiczenia na chudy brzuch

Ćwiczenia na chudy brzuch Jeśli uważasz, że masz chudy i nieestetyczny brzuch to po prostu nie jest odpowiednio wyćwiczony. Szczupłe osoby mają ten plus, że nie muszą zrzucać tłuszczu z
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców Rozbudowanie pleców jest jednym z elementów treningu ogólnorozwojowego, musimy bowiem rozwijać nasze ciało proporcjonalnie. Warto w
Ćwiczenia na wysportowane łydki

Ćwiczenia na wysportowane łydki

Ćwiczenia na wysportowane łydki Wysportowane łydki maja ładny, wyraźnie zarysowany kształt i silne mięśnie. Wiele osób zapomina jednak, że w ramach treningu ogólnorozwojoweg
Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę

Ćwiczenia na jędrną pupę Pośladki są wizytówka każdej kobiety, dlatego warto myśleć o tym, by ćwiczyć tą część ciała. Jest wiele prostych ćwiczeń, które kształtuj
Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatke w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu Nie trzeba wcale chodzić na siłownię, po to żeby ćwiczyć klatkę piersiową. Równie dobrze, można zrobić to bez najmniejszego problemu we własnym domu.
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u