Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na dupe


Dodano: 07-03-2015 15:49
Popularność: 2609
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na dupę

Pośladki są bardzo ważną częścią ciała,  szczególnie dla kobiet, które dbają o to, by pupa była jędrna i zgrabna. Jest to wizytówka ciała kobiety, jednak coraz częściej pośladki ćwiczą też mężczyźni. Jest wiele prostych ćwiczeń na pośladki, które nie wymagają wielkiego nakładu pracy, jedynie systematyczności i chęci do podjęcia aktywności. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które przyczynią się do posiadania ładnych pośladków. Wystarczy ćwiczyć co dzień przez 20 minut, by wkrótce zobaczyć efekty.

  • Jeśli korzystasz zajęć fitness to polecam Ci zapisanie się na BPU czy Pupomanię. Ćwiczenia te ukierunkowane są na modelowanie dolnych partii ciała – pośladków, ud i brzucha. Przy okazji spalamy zbędne kalorie i poprawiamy naszą kondycję. Na fitness należałoby chodzić 3 razy w tygodniu, wtedy ćwiczenia dają najlepsze efekty.
  • Aby mieć jędrną pupę skorzystaj też z maszyn dostępnych na siłowni, np. z suwnicy. Wystarczy odpychać się nogami od platformy – w czasie ćwiczenia pracują mięśnie ud i pośladków.
  • Na pośladki bardzo dobrze wpływają przysiady – stań w lekkim rozkroku, skieruj stopy i kolana do wewnątrz, następnie schodź biodrami i pośladkami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan. Plecy w trakcie ćwiczenia trzymaj wyprostowane. Wykonuj przysiady 20 razy, na koniec ćwiczenia zatrzymaj ruch w przysiadzie i wykonuj pulsowania.
  • Możesz też zmodyfikować powyższe ćwiczenie – zejdź do pozycji przysiadu, zostań w tej pozycji 20 sekund w czasie których stawaj na palcach stóp – musisz pozostawać w jednej pozycji, liczy się tu nie ilość powtórzeń, a natężenie ćwiczenia.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała o wyprostowane ręce, tył ciała na nogach ugiętych w kolanie. Pozostając w takiej pozycji wykonuj podnoszenia ugiętej nogi w bok, aż do momentu gdy poczujesz napięcie pośladków. Wykonaj ćwiczenie 20 razy dla każdej nogi, po czym zejdź do pozycji w jakiej zaczynało się ćwiczenie. Wyprostuj nogę w tył i wykonuj jej podnoszenie, również po 20 razy dla każdej nogi.
  • Przy ostatnim ćwiczeniu, jakie mogę zaproponować zejdź na matę i połóż się na brzuchu. Ręce możesz spleść pod głową, nogi powinny być wyprostowane. Ćwiczenie polega na tym, by podnosić w górę nogi albo pojedynczo, albo jednocześnie. Nie musisz podnosić ich wysoko, liczy się sam ruch i praca mięśni pośladków.
  • Pamiętaj, że zanim rozpoczniesz ćwiczenia musisz wykonać krótką rozgrzewkę. Podskakuj, rób pajacyki, krązenia rąk i nóg - wszystko po to, by rozgrzac mięśnie przed wysiłkiem.

Trening na mięśnie brzucha

Trening na mięśnie brzucha

Trening na mięśnie brzucha Jest wiele ćwiczeń, które pozwalają modelować mięśnie brzucha. Wystarczy znaleźć czas i chcieć by je codziennie wykonywać – wystarczy zaledwie 1
Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Cwiczenia na barki dla mężczyzn

Ćwiczenia na mięśnie barków dla mężczyzn Zarówno mężczyźni jak i kobiety mogą ćwiczyć mięśnie barków, z tym że u panów mogą być one bardziej rozbudowane
Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dół pleców

Ćwiczenia na dolną część pleców Wbrew pozorom, da się ćwiczyć dolną część pleców, o czym wielu ćwiczących zapomina, skupiając się głównie na grzbiecie. Lekki
Ćwiczenia na chude łydki

Ćwiczenia na chude łydki

Ćwiczenia na chude łydki W przypadku kobiet szczupłe łydki nie są powodem do niepokoju, ale spędza to sen z powiek u mężczyzn. U panów chude, damskie łydki wyglądają nieestetyczn
Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu

Ćwiczenia na jędrne pośladki w domu

Ćwiczenia na jędrne pośladki, które możesz wykonać w domu Jest wiele ćwiczeń, które wykonywane w domu mogą przynieść efekty pod postacią jędrnych i wymodelowanych poślad
Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę

Ćwiczenia na klatkę piersiową Ćwiczenia na klatkę mogą być wykonywane zarówno przez mężczyzn jak i przez kobiety. Wystarczą chęci i motywacja do ćwiczeń. Najlepiej jest włącz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u