Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na dupe


Dodano: 07-03-2015 15:49
Popularność: 1236
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na dupę

Pośladki są bardzo ważną częścią ciała,  szczególnie dla kobiet, które dbają o to, by pupa była jędrna i zgrabna. Jest to wizytówka ciała kobiety, jednak coraz częściej pośladki ćwiczą też mężczyźni. Jest wiele prostych ćwiczeń na pośladki, które nie wymagają wielkiego nakładu pracy, jedynie systematyczności i chęci do podjęcia aktywności. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które przyczynią się do posiadania ładnych pośladków. Wystarczy ćwiczyć co dzień przez 20 minut, by wkrótce zobaczyć efekty.

  • Jeśli korzystasz zajęć fitness to polecam Ci zapisanie się na BPU czy Pupomanię. Ćwiczenia te ukierunkowane są na modelowanie dolnych partii ciała – pośladków, ud i brzucha. Przy okazji spalamy zbędne kalorie i poprawiamy naszą kondycję. Na fitness należałoby chodzić 3 razy w tygodniu, wtedy ćwiczenia dają najlepsze efekty.
  • Aby mieć jędrną pupę skorzystaj też z maszyn dostępnych na siłowni, np. z suwnicy. Wystarczy odpychać się nogami od platformy – w czasie ćwiczenia pracują mięśnie ud i pośladków.
  • Na pośladki bardzo dobrze wpływają przysiady – stań w lekkim rozkroku, skieruj stopy i kolana do wewnątrz, następnie schodź biodrami i pośladkami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan. Plecy w trakcie ćwiczenia trzymaj wyprostowane. Wykonuj przysiady 20 razy, na koniec ćwiczenia zatrzymaj ruch w przysiadzie i wykonuj pulsowania.
  • Możesz też zmodyfikować powyższe ćwiczenie – zejdź do pozycji przysiadu, zostań w tej pozycji 20 sekund w czasie których stawaj na palcach stóp – musisz pozostawać w jednej pozycji, liczy się tu nie ilość powtórzeń, a natężenie ćwiczenia.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała o wyprostowane ręce, tył ciała na nogach ugiętych w kolanie. Pozostając w takiej pozycji wykonuj podnoszenia ugiętej nogi w bok, aż do momentu gdy poczujesz napięcie pośladków. Wykonaj ćwiczenie 20 razy dla każdej nogi, po czym zejdź do pozycji w jakiej zaczynało się ćwiczenie. Wyprostuj nogę w tył i wykonuj jej podnoszenie, również po 20 razy dla każdej nogi.
  • Przy ostatnim ćwiczeniu, jakie mogę zaproponować zejdź na matę i połóż się na brzuchu. Ręce możesz spleść pod głową, nogi powinny być wyprostowane. Ćwiczenie polega na tym, by podnosić w górę nogi albo pojedynczo, albo jednocześnie. Nie musisz podnosić ich wysoko, liczy się sam ruch i praca mięśni pośladków.
  • Pamiętaj, że zanim rozpoczniesz ćwiczenia musisz wykonać krótką rozgrzewkę. Podskakuj, rób pajacyki, krązenia rąk i nóg - wszystko po to, by rozgrzac mięśnie przed wysiłkiem.

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha

Ćwiczenia na mięsień prosty i skośne brzucha Mięsień prosty brzucha oraz mięśnie skośne powinny być ćwiczone podczas jednego treningu. Możesz wykonywać takie ćwiczenia, które
Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki Mówiąc o ćwiczeniach na barki mamy na myśli trening mięśni ramiennych. Powinien on być włączony do ćwiczeń ogólnorozwojowych – trening warto wykon
Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy w domu

Ćwiczenia na plecy Rozbudowywanie pleców powinno być elementem każdego treningu ogólnorozwojowego. Aby uzyskać dobre efekty, taki trening powinien być przeprowadzany 3 razy dzie
Ćwiczenia na szczupłe uda

Ćwiczenia na szczupłe uda

Ćwiczenia na szczupłe uda Marzą Ci się szczupłe, jędrne uda? Plus tego marzenia jest taki, że można spokojnie go zrealizować. Trzeba włożyć w to jednak nieco wysiłku, a także systema
Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki

Ćwiczenia na ładne pośladki Jest wiele ćwiczeń na ładne i kształtne pośladki. Na pewno pomogą one w uzyskaniu pełniejszych i krąglejszych kształtów. Możesz ćwiczyć zaró
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u