Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na dupe


Dodano: 07-03-2015 15:49
Popularność: 2749
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na dupę

Pośladki są bardzo ważną częścią ciała,  szczególnie dla kobiet, które dbają o to, by pupa była jędrna i zgrabna. Jest to wizytówka ciała kobiety, jednak coraz częściej pośladki ćwiczą też mężczyźni. Jest wiele prostych ćwiczeń na pośladki, które nie wymagają wielkiego nakładu pracy, jedynie systematyczności i chęci do podjęcia aktywności. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które przyczynią się do posiadania ładnych pośladków. Wystarczy ćwiczyć co dzień przez 20 minut, by wkrótce zobaczyć efekty.

  • Jeśli korzystasz zajęć fitness to polecam Ci zapisanie się na BPU czy Pupomanię. Ćwiczenia te ukierunkowane są na modelowanie dolnych partii ciała – pośladków, ud i brzucha. Przy okazji spalamy zbędne kalorie i poprawiamy naszą kondycję. Na fitness należałoby chodzić 3 razy w tygodniu, wtedy ćwiczenia dają najlepsze efekty.
  • Aby mieć jędrną pupę skorzystaj też z maszyn dostępnych na siłowni, np. z suwnicy. Wystarczy odpychać się nogami od platformy – w czasie ćwiczenia pracują mięśnie ud i pośladków.
  • Na pośladki bardzo dobrze wpływają przysiady – stań w lekkim rozkroku, skieruj stopy i kolana do wewnątrz, następnie schodź biodrami i pośladkami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan. Plecy w trakcie ćwiczenia trzymaj wyprostowane. Wykonuj przysiady 20 razy, na koniec ćwiczenia zatrzymaj ruch w przysiadzie i wykonuj pulsowania.
  • Możesz też zmodyfikować powyższe ćwiczenie – zejdź do pozycji przysiadu, zostań w tej pozycji 20 sekund w czasie których stawaj na palcach stóp – musisz pozostawać w jednej pozycji, liczy się tu nie ilość powtórzeń, a natężenie ćwiczenia.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała o wyprostowane ręce, tył ciała na nogach ugiętych w kolanie. Pozostając w takiej pozycji wykonuj podnoszenia ugiętej nogi w bok, aż do momentu gdy poczujesz napięcie pośladków. Wykonaj ćwiczenie 20 razy dla każdej nogi, po czym zejdź do pozycji w jakiej zaczynało się ćwiczenie. Wyprostuj nogę w tył i wykonuj jej podnoszenie, również po 20 razy dla każdej nogi.
  • Przy ostatnim ćwiczeniu, jakie mogę zaproponować zejdź na matę i połóż się na brzuchu. Ręce możesz spleść pod głową, nogi powinny być wyprostowane. Ćwiczenie polega na tym, by podnosić w górę nogi albo pojedynczo, albo jednocześnie. Nie musisz podnosić ich wysoko, liczy się sam ruch i praca mięśni pośladków.
  • Pamiętaj, że zanim rozpoczniesz ćwiczenia musisz wykonać krótką rozgrzewkę. Podskakuj, rób pajacyki, krązenia rąk i nóg - wszystko po to, by rozgrzac mięśnie przed wysiłkiem.

Ćwiczenia na ujędrnienie brzucha

Ćwiczenia na ujędrnienie brzucha

Ćwiczenia na ujędrnienie brzucha Jeśli Twojemu brzuchowi brakuje jędrności, możesz to zmienić. Na początek zastanów się czemu tak jest – jeśli masz zbędne kilogramy to post
Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową

Ćwiczenia na obręcz barkową Obręcz barkowa jest to grupa mięśni obejmująca częściowo klatkę piersiową oraz plecy, a także kark. W szczególności mężczyźni dbają o to, by roz
Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba

Ćwiczenia na garba Nie ma co ukrywać, że w dzisiejszych czasach praktycznie całkowicie jesteśmy skazani na krzywe kręgosłupy. Oczywiście brzmi to jak wyrocznia, jednak należy potraktować
Ćwiczenia wzmacniające kolana

Ćwiczenia wzmacniające kolana

Ćwiczenia wzmacniające kolana Wiele osób boryka się z bólem kolan czy z niestabilnym chodem. Można skorzystać  zabiegów leczniczych na kolana, można też spró
Ćwiczenia na mięsień pośladkowy

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy

Ćwiczenia na mięsień pośladkowy W treningu na mięsień pośladkowy szczególne gustują panie. Wyćwiczenie pośladków gwarantuje bowiem ich napięcie, krągłość i pomaga w wa
Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej

Ćwiczenia na dolną część klatki piersiowej W trakcie ćwiczeń na klatkę piersiową aktywujesz do wysiłku większość mięśni, chociaż możesz wybierać ćwiczenia które będą mo
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u