Strona Cwiczenia-Na.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Szukaj na stronie Cwiczenia-Na.pl:

Ćwiczenia na dupe


Dodano: 07-03-2015 15:49
Popularność: 2440
Kategorie:Posladki
Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane


Posladki

Ćwiczenia na dupę

Pośladki są bardzo ważną częścią ciała,  szczególnie dla kobiet, które dbają o to, by pupa była jędrna i zgrabna. Jest to wizytówka ciała kobiety, jednak coraz częściej pośladki ćwiczą też mężczyźni. Jest wiele prostych ćwiczeń na pośladki, które nie wymagają wielkiego nakładu pracy, jedynie systematyczności i chęci do podjęcia aktywności. Poniżej zaprezentuję kilka prostych ćwiczeń, które przyczynią się do posiadania ładnych pośladków. Wystarczy ćwiczyć co dzień przez 20 minut, by wkrótce zobaczyć efekty.

  • Jeśli korzystasz zajęć fitness to polecam Ci zapisanie się na BPU czy Pupomanię. Ćwiczenia te ukierunkowane są na modelowanie dolnych partii ciała – pośladków, ud i brzucha. Przy okazji spalamy zbędne kalorie i poprawiamy naszą kondycję. Na fitness należałoby chodzić 3 razy w tygodniu, wtedy ćwiczenia dają najlepsze efekty.
  • Aby mieć jędrną pupę skorzystaj też z maszyn dostępnych na siłowni, np. z suwnicy. Wystarczy odpychać się nogami od platformy – w czasie ćwiczenia pracują mięśnie ud i pośladków.
  • Na pośladki bardzo dobrze wpływają przysiady – stań w lekkim rozkroku, skieruj stopy i kolana do wewnątrz, następnie schodź biodrami i pośladkami w dół, jednak nie niżej niż na linię kolan. Plecy w trakcie ćwiczenia trzymaj wyprostowane. Wykonuj przysiady 20 razy, na koniec ćwiczenia zatrzymaj ruch w przysiadzie i wykonuj pulsowania.
  • Możesz też zmodyfikować powyższe ćwiczenie – zejdź do pozycji przysiadu, zostań w tej pozycji 20 sekund w czasie których stawaj na palcach stóp – musisz pozostawać w jednej pozycji, liczy się tu nie ilość powtórzeń, a natężenie ćwiczenia.
  • Zejdź na matę, oprzyj przód ciała o wyprostowane ręce, tył ciała na nogach ugiętych w kolanie. Pozostając w takiej pozycji wykonuj podnoszenia ugiętej nogi w bok, aż do momentu gdy poczujesz napięcie pośladków. Wykonaj ćwiczenie 20 razy dla każdej nogi, po czym zejdź do pozycji w jakiej zaczynało się ćwiczenie. Wyprostuj nogę w tył i wykonuj jej podnoszenie, również po 20 razy dla każdej nogi.
  • Przy ostatnim ćwiczeniu, jakie mogę zaproponować zejdź na matę i połóż się na brzuchu. Ręce możesz spleść pod głową, nogi powinny być wyprostowane. Ćwiczenie polega na tym, by podnosić w górę nogi albo pojedynczo, albo jednocześnie. Nie musisz podnosić ich wysoko, liczy się sam ruch i praca mięśni pośladków.
  • Pamiętaj, że zanim rozpoczniesz ćwiczenia musisz wykonać krótką rozgrzewkę. Podskakuj, rób pajacyki, krązenia rąk i nóg - wszystko po to, by rozgrzac mięśnie przed wysiłkiem.

Ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha

Ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha

Ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha W trakcie ćwiczeń mięśni brzucha, często zaniedbywana jest partia mięśni skośnych, a przecież jest wiele ćwiczeń, które pomagają likwidow
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy

Ćwiczenia na wady postawy Wad postaw jest wiele i większość z nich wiąże się z utrzymywaniem nieprawidłowej sylwetki w wyniku skrzywień kręgosłupa. Wiele osób żyje z wadami post
Ćwiczenia na uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu

Ćwiczenia na uda w domu Jest wiele ćwiczeń, które pozwolą na kształtowanie mięśni ud w domu, bez konieczności zapisywania się na fitness czy siłownię. Wystarczy znaleźć 15-20 m
Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie pośladków. Szczególnie panie zainteresowane są tym, by wzmacniać mi
Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki

Ćwiczenia na górną część klatki piersiowej Ćwiczenia, które wpływają na modelowanie klatki piersiowej zazwyczaj wpływają zarówno na jej dolną jak i górą cz
Średnia ocena: 4.5 Ilość głosów: 5
Polecaj:
Więcej z kategorii:Posladki

Ćwiczenia-Na na Facebook'u